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植物由来のペットフードの世界市場 - 2023-2030


Global Plant-based Pet Food Market - 2023-2030

市場概要 世界の植物性ペットフード市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.5%である。 植物ベースのペ... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年4月11日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の植物性ペットフード市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.5%である。
植物ベースのペットフードは、植物ベースの天然成分のみを含むペット用食品である。ペット動物が必要とする栄養素、タンパク質、アミノ酸は、天然資源から得ることができる。植物性ペットフードには、タンパク質だけでなく、ペットの健康増進に欠かせない天然の栄養素であるビタミンA、ビタミンK、ビタミンBも含まれている。動物性ペットフードに比べ、植物性ペットフードは抗炎症作用があり、関節の痛みを和らげる。適正体重の維持に問題のあるペットには、植物性フードが最適です。植物性ペットフードの利点には、慢性的で不快な症状の緩和も含まれる。
市場ダイナミクス
世界的なペット飼育の増加は、植物性ペットフードの市場成長を促進する。
現在、人々はペットの飼育に関心を寄せており、ペットの飼育頭数は日々増加している。AIOが発表したデータによると、米国では約7,000万匹の犬と7,400万匹の猫が飼われている。ペットの飼育頭数の増加に伴い、飼い主はペットの健康的なライフスタイルを維持するために、良質なフードを必要としている。そのため、高品質で栄養価の高い、植物由来のペットフードが必要とされている。植物性のペットフードは、ペットの健康な歯や、感染症、ガン、目やになどの病気の軽減にも役立ちます。ペットの飼い主はペットの健康に対して非常に真剣であるため、このような植物性食品を使用する。それゆえ、ペットを飼う傾向として、ペットのために栄養価の高い食品を求めるようになり、植物性食品市場の成長を後押ししている。
世界的な菜食主義の増加は、植物ベースのペットフード市場の成長を促進する。
今日の世界では、菜食主義は人間の食べ物だけでなく、ペットフード業界にも影響を与える。ビーガンフードの様々な健康上の利点により、人々は今日ビーガンになりつつある。菜食主義者は、動物性食品ではなく、植物性のペットフードを選びます。なぜなら、菜食主義者の食品は栄養価が高く、ペットフードを購入する際にも同じ決断をするからです。ヴィーガンのペットの親たちは、動物愛護を信条としているため、ペットの餌のために他の動物に危害を加えることはありません。そのため、彼らにとって第一の選択肢は植物性のペットフードなのです。したがって、世界的な菜食主義の高まりは、予測期間における植物由来市場の成長に重要な役割を果たす。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の植物性ペットフード市場は、流通チャネルと地域に基づいてセグメント化される。
乾燥植物性ペットフードの健康上の利点が市場成長の鍵である
植物ベースのペットフード市場は、製品タイプに基づき、ドライペットフード、ウェットペットフード、おやつ・スナック、その他に分類される。2022年には、ドライフード部門が植物性ペットフード製品の市場をリードした。ドライペットフードは、キブル、フレーク状シリアル、パレットなど様々な形態で提供され、水分を含まないか少ない。これらの植物性ペットフードは、米、大豆、トウモロコシ、エンドウ豆タンパク質、ヒマワリの種ミールなどの原材料で構成されている。ドライ・ペットフードの利点は、歯垢の蓄積を減らし、より健康的な歯を提供することである。水分が少ないため、他のものと違って冷蔵システムを必要としない。そのため、予測期間においては、乾燥した植物ベースのペットフードが市場をリードすると言える。
地理的分析
欧州におけるビーガン製品への関心の高まりが欧州地域の植物ベース市場の成長につながる
2021年、欧州は世界で最も高い市場シェアを占めている。欧州ではビーガンの傾向が日に日に広まっている。ヨーロッパのビーガン人口は急速に増加している。そのため、同地域のペットオーナーは、動物由来のフードよりも、むしろ植物由来のペットフードに関心を寄せている。ヨーロッパでは、植物性のペットフードが簡単に手に入り、また、肉由来のペットフードと同じような栄養素を含んでいます。そのため、菜食主義者でない飼い主も、従来のペットフードではなく、植物性のペットフードを選んでいる。このような要因から、植物性ペットフード市場はヨーロッパで成長しており、予測期間中、ヨーロッパが市場をリードすると予想される。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、My Aistra、Wysong、Eco Dogs and Cats、Evolution Diet、Cannaple、Benevo、Evanger's Dog & Cat Food、Nature's Recipe、Dr.Goodpet、Nature's dietなどがある。
レポートを購入する理由
- ペットの種類、製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界の植物性ペットフード市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 植物由来のペットフード市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の植物ベースのペットフード市場レポートは、約61表、58図、200ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Pet Type
3.2. Snippet by Product Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing pet population worldwide
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High cost associated with the plant-based pet food
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increase in pet humanization
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type
7.2. Dog *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cat
7.4. Bird
7.5. Others
8. By Product Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
8.2. Dry Pet Food*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Wet Pet Food
8.4. Treats And Snacks
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarket/Hypermarket*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Pet Stores
9.4. Online
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.5.
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.7.
10.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.8.1. U.S.
10.2.8.2. Canada
10.2.8.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. My Aistra*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Wysong
12.3. Eco Dog and Cats
12.4. Evolution Diet
12.5. Cannaple
12.6. Benevo
12.7. Evanger’s Dog & Cat Food
12.8. Nature’s Recipe
12.9. Dr.goodpet
12.10. Nature’s diet
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global plant-based pet food market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 8.5% during the forecast period (2023-2030).
Plant-based pet food are the food product for the pet which contains only plant-based natural ingredients. Nutrients, proteins, and amino acids are needed by pet animals which can be obtained from the natural resources. The plant-based pet food not only contains proteins but also vitamin A, K and B which are essential natural nutrients helping to enhance the health of pets. Compared to the animal-based pet foods, the plant-based food are antiinflammatory which means relieveing the joint pain. The plant-based food are a great choice for the pets who have problems in maintaining proper weight. The benefits of the plant-based pet food also includes relief from the chronic and uncomfortable symptoms.
Market Dynamics
Increasing pet adoption worldwide will increase the market growth of plant-based pet food
Now a days people are more intrested in pet adoption, so the pet population is increasing day by day. According to data published by AIO there are approximately 70 million pet dogs and 74 millions pet cats in the United States. With the rise in the pet adoption the pet owner requires good quality of food to feed them for maintaining healthy lifestyle of pets. They require high quality and nutritionally loaded pet food which are come from the plant-based food. The plant-based pet food also helps the pets with healthier teeth, reducing the disease like infection, cancer and eye discharge. As the pet owners are very serious towards the health of their pet, they use these plant-based food product. Hence the trend of adopting pets demand nutrious food for their pets, which boost the growth of plant-based market.
Increasing veganism globally will fuel the growth of plant-based pet food market
In today’s world the veganism not only affects the human food but also it affects the pet food industry. Due to various health benefits of vegan food, people are becoming vegan now a days. People who are vegan in nature, are opted to plant-based pet food instaed of animal-based food because the believe that vegan food product are more nutritious and they are taking the same decision while purchasing food for their products. Vegan pet parents believe on animal welfare so they never cause any harm to the other animals for feeding their pet animals. So for them the first choice is the plant-based pet food. Hence the growing veganism globally leads a key role in the growth of plant-based market in the forecast period.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global plant-based pet food market is segmented based on pdistribution channel, and region.
The health benefits of dry plant-based pet food is the key for the market growth
Based on the product type the plant-based pet food market is classified into dry pet food, wet pet food, treats and snacks and others. In 2022, the dry food segment led the market of plant-based pet food product. The dry pet foods are available in various forms like kibbles, flaked cereals, pallets and others having no or less moisture content. These plant-based pet food product made up of ingredients like rice, soyabean, corn, pea protein, sunflower seed meals etc. Dry pet food benefits to the pets by providing healthier teeth with decreased plaque build-up. Due to it’s low moisture content, it doesn’t requier any refrigerating system unlike the others. So it can be said that in the forecast period the dry plant-based pet food will lead the market.
Geographical Analysis
Increasing interest in vegan products in Europe leads to growth of the plant-based market in the Europe region
In 2021, Europe held the highest marketshare globally. In Europe the trend of veganism is becoming popular day by day. Vegan population in Europe is growing rapidly. So the pet owners in that region are more intrested in plant-based food for their pet rather thant the animal derived food. In Europe the plant-based pet food is easily available and also having the same nutrient content as like the meat-based pet foods. So the pet owners who are not vegan themselves also choose the plant-based product instead of the conventional. So owing to all these factors the market of plant-based pet food is growing in Europe thus it can also be expected that it will lead the market in the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players in the market include My Aistra, Wysong, Eco Dogs and Cats, Evolution Diet, Cannaple, Benevo, Evanger’s Dog & Cat Food, Nature’s Recipe, Dr.Goodpet, Nature’s diet.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant-based pet food market segmentation based on pet type, product type, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant-based pet food market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global plant-based pet food market report would provide approximately 61 tables, 58 figures, and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Pet Type
3.2. Snippet by Product Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing pet population worldwide
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High cost associated with the plant-based pet food
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increase in pet humanization
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Pet Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type
7.2. Dog *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cat
7.4. Bird
7.5. Others
8. By Product Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
8.2. Dry Pet Food*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Wet Pet Food
8.4. Treats And Snacks
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarket/Hypermarket*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Pet Stores
9.4. Online
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.5.
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.7.
10.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.8.1. U.S.
10.2.8.2. Canada
10.2.8.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. My Aistra*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Wysong
12.3. Eco Dog and Cats
12.4. Evolution Diet
12.5. Cannaple
12.6. Benevo
12.7. Evanger’s Dog & Cat Food
12.8. Nature’s Recipe
12.9. Dr.goodpet
12.10. Nature’s diet
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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