植物由来のペットフードの世界市場 - 2023-2030Global Plant-based Pet Food Market - 2023-2030 市場概要 世界の植物性ペットフード市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.5%である。 植物ベースのペ... もっと見る
サマリー市場概要世界の植物性ペットフード市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.5%である。 植物ベースのペットフードは、植物ベースの天然成分のみを含むペット用食品である。ペット動物が必要とする栄養素、タンパク質、アミノ酸は、天然資源から得ることができる。植物性ペットフードには、タンパク質だけでなく、ペットの健康増進に欠かせない天然の栄養素であるビタミンA、ビタミンK、ビタミンBも含まれている。動物性ペットフードに比べ、植物性ペットフードは抗炎症作用があり、関節の痛みを和らげる。適正体重の維持に問題のあるペットには、植物性フードが最適です。植物性ペットフードの利点には、慢性的で不快な症状の緩和も含まれる。 市場ダイナミクス 世界的なペット飼育の増加は、植物性ペットフードの市場成長を促進する。 現在、人々はペットの飼育に関心を寄せており、ペットの飼育頭数は日々増加している。AIOが発表したデータによると、米国では約7,000万匹の犬と7,400万匹の猫が飼われている。ペットの飼育頭数の増加に伴い、飼い主はペットの健康的なライフスタイルを維持するために、良質なフードを必要としている。そのため、高品質で栄養価の高い、植物由来のペットフードが必要とされている。植物性のペットフードは、ペットの健康な歯や、感染症、ガン、目やになどの病気の軽減にも役立ちます。ペットの飼い主はペットの健康に対して非常に真剣であるため、このような植物性食品を使用する。それゆえ、ペットを飼う傾向として、ペットのために栄養価の高い食品を求めるようになり、植物性食品市場の成長を後押ししている。 世界的な菜食主義の増加は、植物ベースのペットフード市場の成長を促進する。 今日の世界では、菜食主義は人間の食べ物だけでなく、ペットフード業界にも影響を与える。ビーガンフードの様々な健康上の利点により、人々は今日ビーガンになりつつある。菜食主義者は、動物性食品ではなく、植物性のペットフードを選びます。なぜなら、菜食主義者の食品は栄養価が高く、ペットフードを購入する際にも同じ決断をするからです。ヴィーガンのペットの親たちは、動物愛護を信条としているため、ペットの餌のために他の動物に危害を加えることはありません。そのため、彼らにとって第一の選択肢は植物性のペットフードなのです。したがって、世界的な菜食主義の高まりは、予測期間における植物由来市場の成長に重要な役割を果たす。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の植物性ペットフード市場は、流通チャネルと地域に基づいてセグメント化される。 乾燥植物性ペットフードの健康上の利点が市場成長の鍵である 植物ベースのペットフード市場は、製品タイプに基づき、ドライペットフード、ウェットペットフード、おやつ・スナック、その他に分類される。2022年には、ドライフード部門が植物性ペットフード製品の市場をリードした。ドライペットフードは、キブル、フレーク状シリアル、パレットなど様々な形態で提供され、水分を含まないか少ない。これらの植物性ペットフードは、米、大豆、トウモロコシ、エンドウ豆タンパク質、ヒマワリの種ミールなどの原材料で構成されている。ドライ・ペットフードの利点は、歯垢の蓄積を減らし、より健康的な歯を提供することである。水分が少ないため、他のものと違って冷蔵システムを必要としない。そのため、予測期間においては、乾燥した植物ベースのペットフードが市場をリードすると言える。 地理的分析 欧州におけるビーガン製品への関心の高まりが欧州地域の植物ベース市場の成長につながる 2021年、欧州は世界で最も高い市場シェアを占めている。欧州ではビーガンの傾向が日に日に広まっている。ヨーロッパのビーガン人口は急速に増加している。そのため、同地域のペットオーナーは、動物由来のフードよりも、むしろ植物由来のペットフードに関心を寄せている。ヨーロッパでは、植物性のペットフードが簡単に手に入り、また、肉由来のペットフードと同じような栄養素を含んでいます。そのため、菜食主義者でない飼い主も、従来のペットフードではなく、植物性のペットフードを選んでいる。このような要因から、植物性ペットフード市場はヨーロッパで成長しており、予測期間中、ヨーロッパが市場をリードすると予想される。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、My Aistra、Wysong、Eco Dogs and Cats、Evolution Diet、Cannaple、Benevo、Evanger's Dog & Cat Food、Nature's Recipe、Dr.Goodpet、Nature's dietなどがある。 レポートを購入する理由 - ペットの種類、製品タイプ、流通チャネル、地域に基づく世界の植物性ペットフード市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 植物由来のペットフード市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の植物ベースのペットフード市場レポートは、約61表、58図、200ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Pet Type 3.2. Snippet by Product Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing pet population worldwide 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High cost associated with the plant-based pet food 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increase in pet humanization 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Pet Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type 7.2. Dog * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Cat 7.4. Bird 7.5. Others 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Dry Pet Food* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Wet Pet Food 8.4. Treats And Snacks 8.5. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarket/Hypermarket* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Specialty Pet Stores 9.4. Online 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.5. 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.7. 10.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.8.1. U.S. 10.2.8.2. Canada 10.2.8.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. My Aistra* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Wysong 12.3. Eco Dog and Cats 12.4. Evolution Diet 12.5. Cannaple 12.6. Benevo 12.7. Evanger’s Dog & Cat Food 12.8. Nature’s Recipe 12.9. Dr.goodpet 12.10. Nature’s diet LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Pet Type 3.2. Snippet by Product Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing pet population worldwide 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High cost associated with the plant-based pet food 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increase in pet humanization 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Pet Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Pet Type 7.2. Dog * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Cat 7.4. Bird 7.5. Others 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Dry Pet Food* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Wet Pet Food 8.4. Treats And Snacks 8.5. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarket/Hypermarket* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Specialty Pet Stores 9.4. Online 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.5. 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.7. 10.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.8.1. U.S. 10.2.8.2. Canada 10.2.8.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Pet Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. My Aistra* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Wysong 12.3. Eco Dog and Cats 12.4. Evolution Diet 12.5. Cannaple 12.6. Benevo 12.7. Evanger’s Dog & Cat Food 12.8. Nature’s Recipe 12.9. Dr.goodpet 12.10. Nature’s diet LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|