世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

皮膚炎用皮膚化粧品の世界市場 - 2023-2030


Global Dermatitis Dermocosmetic Products Market - 2023-2030

市場概要 皮膚炎用皮膚化粧品の世界市場は、2022年に29億米ドルに達し、2030年には66億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。皮膚炎用化粧品の世界市場は、予測期間中(2023-2030年)にCAGR 11.1%を示す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年6月15日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
195 英語

 

サマリー

市場概要
皮膚炎用皮膚化粧品の世界市場は、2022年に29億米ドルに達し、2030年には66億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。皮膚炎用化粧品の世界市場は、予測期間中(2023-2030年)にCAGR 11.1%を示すと予測される。天然素材やオーガニック製品に対する需要の高まり、成分配合の進歩、デジタルプラットフォームとeコマースの統合は、皮膚炎用皮膚化粧品市場の最近の動向である。
世界の皮膚炎用化粧品市場は近年継続的に拡大している。皮膚炎は炎症や炎症を特徴とする一般的な皮膚疾患であり、世界人口の大きな割合を占めている。皮膚炎に特化した皮膚化粧品製品は、敏感で炎症を起こしている皮膚に緩和、鎮静、保護を提供する。
皮膚炎用化粧品の世界市場規模は、クレンジングや石鹸、保湿剤/ローション、フェイスクリーム、ローション、クレンジングオイル、美容液、その他皮膚炎用化粧品市場シェアを伸ばしている製品タイプを含む構成要素で構成されている。皮膚炎用化粧品の世界市場は、皮膚炎の有病率の増加、消費者のスキンケアソリューションに対する意識と需要の高まり、皮膚科学の研究と技術の進歩、老人人口の増加などの要因の結果として拡大している。
市場ダイナミクス
天然製品に対する意識の高まりが皮膚炎用皮膚化粧品市場の成長を牽引
天然製品に対する認識と志向の高まりが、皮膚炎用皮膚化粧品市場の成長を促進すると予測される。消費者は、スキンケア製品に含まれる合成物質や化学物質の潜在的な危険性を認識するようになっている。その結果、肌にやさしく潜在的な刺激物質が少ないと考えられる天然素材やオーガニックの代替品を求める声が高まっている。
例えば、アトピー性皮膚炎は、ビタミンFやオメガ6を多く含む月見草オイルのような栄養補助食品や、ゴボウやカシスのようなハーブ療法を用いることで効率的にコントロールすることができる。
さらに、皮膚の保湿と洗浄も外的ケアには欠かせない要素である。アロエベラや、植物油(スイートアーモンド、ホホバ)のような保湿、治癒、軟化の特徴を持つ自然な選択肢が人気を集めている。カプリル酸のような特定のトリグリセリドの助けを借りて、ヤギのミルクの石鹸は、清潔にして皮膚のバランスを保つことができると患者の間で評判になっている。ヤギのミルク石鹸は、肌を清潔にし、肌のバランスを保つことができると患者の間で評判になっている。
製品処方の進歩が皮膚炎用皮膚化粧品世界市場の主な促進要因
皮膚炎用皮膚化粧品市場は、製品組成の改良によって完全に変貌を遂げ、皮膚炎症状を治療する独創的な方法を提供するようになった。メーカー各社は、科学的研究に基づき、皮膚の炎症や炎症を抑える効果で有名な化学物質を配合している。
例えば、多くの皮膚化粧品には、セラミドのような科学的根拠のある成分が配合されている。セラミドは脂質(脂肪分子)であり、皮膚バリアの健全な機能を助け、皮膚の水分維持を助ける。これらの処方は、水分の損失を食い止め、刺激から肌を保護することで、長期的な緩和を提供する。
皮膚過敏症とアレルギーは市場の成長を妨げる。
皮膚化粧品、特にアトピー性皮膚炎用の化粧品は、皮膚アレルギーや過敏症があると効果が低下する可能性がある。アレルゲンがマイナスの免疫学的反応を引き起こすと、アレルギー反応が生じる。スキンケア製品に含まれる化学物質、香料、防腐剤、着色料などがアレルゲンとなることが多い。炎症、発疹、かゆみ、発赤、さらにはじんましんは、アレルギー反応の症状の一部である。
さらに、刺激性接触皮膚炎と呼ばれる非アレルギー性反応も、特定の化学物質や刺激の強い物質、その他の刺激物に直接触れることで生じることがある。かゆみ、チクチク感、ほてり、皮膚の赤みなどは、この病気が引き起こす可能性のある症状のほんの一部である。
COVID-19 影響分析
COVID 19のパンデミックと世界各国でのロックダウンにより、あらゆる業種の企業の財務の健全性が影響を受けている。そのため、COVID-19公衆衛生緊急事態の期間中、米国食品医薬品局(FDA)は、スポンサーと研究者を支援し、試験参加者の安全を確保し、適正臨床実施(GCP)を遵守し、試験の完全性に対するリスクを最小限に抑えるための一般的な配慮を含むガイドラインを発表した。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシア・ウクライナ紛争は、皮膚炎用皮膚化粧品の世界市場を不安定化させる可能性がある。サプライチェーンの中断、市場の不安定性、経済的影響はすべて、品不足、投資の減少、消費者需要の低下につながる可能性がある。医療目標の変化や地域的な市場変動も影響を及ぼす可能性がある。影響の深刻さは、紛争の長さと深刻さ、そして緩和策の効率によって決まる。このような困難な状況の中、この業界で活動する組織には、継続的なモニタリングと適応可能な方法が必要となる。
セグメント分析
世界の皮膚炎用化粧品市場は、製品タイプ、用途、流通チャネル、地域によって区分される。
アトピー性皮膚炎は有病率の上昇により市場シェアの38.2%を占める。
アトピー性皮膚炎カテゴリーが皮膚炎用化粧品市場を支配すると予想される。一般にアトピー性皮膚炎と呼ばれる湿疹は、持続性の炎症性皮膚疾患で、世界中で非常によく見られる。皮膚の乾燥、かゆみ、炎症を特徴とするため、罹患者にとって症状のケアは最も重要である。保湿剤、ローション、クリーム、クレンジング剤などは、皮膚のバリア機能を回復させ、刺激を和らげ、炎症を抑え、かゆみを和らげるのに役立つ製品の一例である。
アトピー性皮膚炎の有病率の高さと、それが人々の生活の質に与える影響のため、症状に対処し緩和するために特別に設計された皮膚炎用化粧品の市場は大きい。例えば、2022年の国際湿疹協議会の報告によると、アトピー性皮膚炎はおよそ2億2300万人が罹患しており、そのうちおよそ4300万人が1~4歳の年齢層に属すると報告されている。このことは、アトピー性皮膚炎が幼児の間で驚くほど高い発症率を示していることを示している。
地理的分析
北米が市場シェアの約38.1%を占める。
高齢化が進む米国は、皮膚炎用化粧品の世界市場を支配する可能性が高い。2023年の米国国勢調査局のデータによると、米国には65歳以上の高齢者が55,892,014人おり、総人口331,893,745人の約16.8%を占めると予測されている。
皮膚炎は、皮膚生理の変化や皮膚バリア機能の低下により、高齢者に多く見られる。この層は、皮膚炎の症状や皮膚全体の健康のために効果的な治療法を求めることが多い。その結果、高齢者のニーズに特化した皮膚炎用皮膚化粧品への需要が高まると予測される。前述の要因から、北米地域が予測期間を通じて最大の市場シェアを占めると予想される。
競合状況
皮膚炎用皮膚化粧品市場における世界の主要企業には、Codex Labs Corp、Johnson & Johnson、L'Oreal S.A.、Procter & Gamble Co.、Galderma SA、Pierre-Fabre SA、GALDERMA LABORATORIES, L.P.、Shiseido Company、Beiersdorf、Bausch Health Companies Inc.などが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、用途、流通チャネル、地域に基づく世界の皮膚炎用皮膚化粧品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 皮膚炎用皮膚化粧品市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的分析。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の皮膚炎用化粧品市場レポートは、約53の表、54の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Awareness towards Natural Products
4.1.1.2. Advancements in Product Formulations
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Skin Sensitivities And Allergies
4.1.3. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Cleansers and Soaps*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Moisturizers/Lotions
7.4. Face Cream
7.5. Lotion
7.6. Cleansing Oil
7.7. Cleansing Mask
7.8. Serum
7.9. Face Wash
7.10. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Seborrheic Dermatitis*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Atopic Dermatitis
8.4. Contact Dermatitis
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Retail Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japa
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Codex Labs Corp*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Johnson & Johnson
12.3. L’Oreal S.A.
12.4. Procter & Gamble Co.
12.5. Galderma SA
12.6. Pierre-Fabre SA
12.7. GALDERMA LABORATORIES, L.P.
12.8. Shiseido Company
12.9. Beiersdorf
12.10. Bausch Health Companies Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Dermatitis Dermocosmetic Products Market reached US$ 2.9 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 6.6 billion by 2030. The global dermatitis dermocosmetic products market is expected to exhibit a CAGR 11.1% during the forecast period (2023-2030). The growing demand for natural and organic products, advancements in ingredient formulation, and integration of digital platforms and e-commerce are recent trends for dermatitis dermocosmetic products market.
The global dermatitis dermocosmetic products market has been expanding continuously in recent years. Dermatitis, a common skin condition characterized by inflammation and irritation, affects a large percentage of the global population. Dermatitis-specific dermocosmetic products provide relief, calming benefits, and protection for sensitive and inflamed skin.
The global dermatitis dermocosmetic products market scope comprises components encompassing product type such as cleansers and soaps, moisturizers/lotions, face cream, lotion, cleansing oil, serum, and other which has increased usage of dermatitis dermocosmetic products market share. The global market for dermatitis dermocosmetic products is expanding as a result of factors including growing prevalence of dermatitis, rising consumer awareness and demand for skincare solutions, advancements in dermatology research and technology, and growing geriatric population.
Market Dynamics
Growing Awareness Towards Natural Products to Drive the Growth of the Dermatitis Dermocosmetic Products Market
The growing awareness and inclination for natural products are projected to propel the dermatitis dermocosmetic products market forwards. Consumers are becoming more aware of the potential hazards of synthetic substances and chemicals present in skincare products. As a result, there is an increasing desire for natural and organic alternatives that are thought to be softer on the skin and contain fewer potential irritants.
For instance, atopic dermatitis can be efficiently controlled by using dietary supplements like evening primrose oil, which is high in vitamin F or omega-6, and herbal treatments like burdock and blackcurrant.
Moreover, moisturizing and cleaning the skin are essential components of external care. Aloe vera and other natural choices with moisturizing, healing, and softening characteristics, like vegetable oils (sweet almond, jojoba), are becoming more popular. With the help of certain triglycerides like caprylic acid, goat's milk soap has a reputation among patients for being able to cleanse and preserve skin balance. There driving the market growth over the foreseeable future.
Advancements in Product Formulations is the Major Driver in the Global Dermatitis Dermocosmetic Products Market
The market for dermatitis dermocosmetic products has been completely transformed by improvements in product composition, which now offers creative ways to treat dermatitis symptoms. Manufacturers are integrating chemicals renowned for their effectiveness in reducing skin inflammation and irritation based on scientific studies.
For instance, many dermocosmetic solutions now include components with a strong scientific foundation, such as ceramides, which are lipids (fat molecules) that aid in the healthy functioning of the skin barrier and help the skin maintain moisture. These formulas work to stop moisture loss and shield the skin from irritants in order to offer long-lasting relief.
Skin Sensitivities And Allergies will Hamper the Growth of the Market.
Dermocosmetic products, particularly those made for atopic dermatitis, might be less effective if an individual has skin allergies or sensitivities. When an allergen triggers a negative immunological response, an allergic response results. Chemicals, scents, preservatives, and colors are frequently found to be allergens in skincare products. Inflammation, rashes, itching, redness, and even hives are some of the symptoms of allergic responses.
Furthermore, a non-allergic reaction called irritating contact dermatitis can also result from coming into direct contact with certain chemicals, harsh substances, or other irritants. Itching, stinging, burning, and skin redness are just a few symptoms that this illness may produce.
COVID-19 Impact Analysis
The financial health of companies across all industries has been impacted by the COVID 19 pandemic and lockdown in numerous nations throughout the world. Therefore, for the period of the COVID-19 public health emergency, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) issued guidelines that include general considerations to aid sponsors and researchers, ensuring the safety of trial participants, adhering to good clinical practice (GCP), and minimizing risks to trial integrity.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine conflict has the potential to destabilize the global market for dermatitis dermocosmetic products. Supply chain interruptions, market volatility, and economic consequences can all lead to shortages, reduced investment, and lower consumer demand. Shifting healthcare goals and regional market variations may also have an impact. The severity of the consequences will be determined by the length and severity of the dispute, as well as the efficiency of mitigating measures. During these difficult circumstances, organizations operating in this industry will require continuous monitoring and adaptable methods.
Segment Analysis
The global dermatitis dermocosmetic products market is segmented based on product type, application, distribution channel and region.
Atopic Dermatitis Segment Accounts for 38.2% of Market Share Owing to Rising Prevalence.
The atopic dermatitis category is expected to dominate the market for dermatitis dermocosmetic products. Eczema, commonly referred to as atopic dermatitis, is a persistent inflammatory skin disorder that is extremely common around the world. The care of symptoms is of utmost importance to people affected because it is characterized by dry, itchy, and irritated skin. Moisturizers, lotions, creams, and cleansers are examples of products that help restore the skin barrier, soothe irritation, reduce inflammation, and relieve itching.
There is a significant market for dermatitis dermocosmetic products designed specifically to address the symptoms and offer relief due to the high prevalence of atopic dermatitis and the impact it has on people's quality of life. For instance, according to the International Eczema Council report of 2022, atopic dermatitis was reported to affect roughly 223 million people, with approximately 43 million of them falling into the age category of 1-4 years. This underlines the condition's alarmingly high incidence among young children.
Geographical Analysis
North America Accounted for Approximately 38.1% of the Market Share Owing to Rising Aging Population in this Region
The United States' growing aging population is likely to dominate the global dermatitis dermocosmetic products market. According to United States Census Bureau data for 2023, the American Community Survey predicted that there were 55,892,014 people aged 65 and up in the United States, accounting for approximately 16.8% of the total population of 331,893,745.
Dermatitis is more common in the elderly due to changes in skin physiology and decreased skin barrier function. This demographic frequently seeks effective remedies for dermatitis symptoms and overall skin health. As a result, the demand for dermatitis dermocosmetic solutions tailored exclusively for the needs of the aged population is predicted to rise. As a result of the aforementioned factors, the North American region is expected to hold the biggest market share throughout the projection period.
Competitive Landscape
The major global players in the dermatitis dermocosmetic products market include Codex Labs Corp, Johnson & Johnson, L’Oreal S.A., Procter & Gamble Co., Galderma SA, Pierre-Fabre SA, GALDERMA LABORATORIES, L.P., Shiseido Company, Beiersdorf, and Bausch Health Companies Inc., among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global dermatitis dermocosmetic products market segmentation based on product type, application, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of dermatitis dermocosmetic products market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global dermatitis dermocosmetic products market report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Awareness towards Natural Products
4.1.1.2. Advancements in Product Formulations
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Skin Sensitivities And Allergies
4.1.3. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Cleansers and Soaps*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Moisturizers/Lotions
7.4. Face Cream
7.5. Lotion
7.6. Cleansing Oil
7.7. Cleansing Mask
7.8. Serum
7.9. Face Wash
7.10. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Seborrheic Dermatitis*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Atopic Dermatitis
8.4. Contact Dermatitis
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Retail Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japa
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Codex Labs Corp*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Johnson & Johnson
12.3. L’Oreal S.A.
12.4. Procter & Gamble Co.
12.5. Galderma SA
12.6. Pierre-Fabre SA
12.7. GALDERMA LABORATORIES, L.P.
12.8. Shiseido Company
12.9. Beiersdorf
12.10. Bausch Health Companies Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/27 10:27

146.53 円

164.06 円

199.13 円

ページTOPに戻る