乳房再建の世界市場 - 2023-2030Global Breast Reconstruction Market - 2023-2030 市場概要 世界の乳房再建市場は、2022年に5億7,433万米ドルに達し、2030年には9億3,430万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)のCAGRは6.4%と予測される。 乳房再建は... もっと見る
サマリー市場概要世界の乳房再建市場は、2022年に5億7,433万米ドルに達し、2030年には9億3,430万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)のCAGRは6.4%と予測される。 乳房再建は、乳房切除後に乳房を正常に近い状態に戻すために、いくつかの形成外科技術を用いる。インプラントによる再建とフラップによる再建が、乳房再建の2大タイプである。インプラント再建では、新しい乳房の丘を作るために乳房インプラントを使用します。フラップ(または自家)再建では、体の別の部位から採取した患者自身の組織を使って新しい乳房を作ります。 市場ダイナミクス 乳房再建治療に対する意識の高まりが乳房再建市場の成長を牽引している。 認知度の向上は、独立機関や市場参加者の行動に起因している。例えば、2021年10月22日、インプラントメーカーのアッヴィは再建の可能性を紹介するキャンペーンを展開する。新しい "Power of You "キャンペーンで、この乳房インプラントメーカーはそれを変えたいと考えている。このキャンペーンは、乳房再建の選択肢について患者を教育しながら、患者の勇気と内なる不屈の精神を称えるものである。このキャンペーンはノーブランドだが、同社の乳房再建製品としては、ティッシュ・エキスパンダー、インプラント・デリバリー・スリーブ、Natrelleブランドのインプラントなどがある。 さらに、乳房再建に対する認識を高めるため、タタ・メモリアル・センターは「再建とがん治療」と題する会議を開催した:2022年2月17日には、「再建とがん医療:がんと共に、そしてがんを越えて生きる質の向上」と題した会議を開催した。前述の要因の結果、乳房再建市場は予測期間を通じてリードしていくと予想される。 3Dプリントインプラントの開発により、商業的拡大が期待できる。 3Dプリンターによるインプラントの開発は、商業的拡大のためのかなりの見通しを提示する可能性がある。例えば、2023年4月6日には、CollPlantとStratasysによって乳房インプラントがバイオプリントされる予定である。同社は、CollPlant社との協力により、バイオプリンティングを利用して医療を変え、豊胸や修復治療を受ける患者の生活を改善する大きなチャンスを手にしている。 バイオプリンティング技術の開発を促進するため、コラプラントとストラタシスは共同で開発・商業化契約を締結した。この協業は、ストラタシスのP3テクノロジーベースのバイオプリンターとコラプラントのrhCollagenベースのバイオインクを組み合わせるものです。P3として知られるProgrammable PhotoPolymerizationは、有用な最終用途コンポーネントのバルク製造を目的としたデジタル光処理(DLP)技術の開発である。 COVID-19の影響分析 市場はCOVID-19パンデミックの影響を一時的に受けたが、そのほとんどはパンデミックの初期段階であった。進行中および予定されていた外科手術は、制限とロックアウトの結果、延期または中止され、乳房インプラント市場の拡大を妨げた。しかし、米国の女性の間でCOVID-19が大流行した際、豊胸やインプラントを含む外見に関する関心と意識の高まりが高まった。その結果、市場はCOVID-19パンデミックの影響から回復し、発展すると予想される。 ロシア・ウクライナ戦争の影響分析 ロシア・ウクライナ戦争は、乳房再建の普及率が低く、この地域に主要な市場プレーヤーがいないため、世界の乳房再建市場への影響は最小限と推定される。しかし、原材料、検査製品、機器の輸出入の影響は、予測期間において世界の乳房再建市場にほとんど影響を与えないと予測される。 人工知能の影響分析 人工知能は、Breast Advocateアプリが乳房再建とがん手術のための世界初の共有意思決定ツールであることから、世界の乳房再建市場にプラスの影響を与えると予想される。この無料アプリは、乳がんと診断された人や乳がんに罹患するリスクのある人なら誰でも、手術に関する選択に発言権を持つことができる。乳がん医師と患者活動家によって共同作成された。 セグメント分析 世界の乳房再建市場は、製品タイプ、形状、配置、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。 丸型セグメントは予測期間中、乳房再建市場シェアの大半を占めると推定される。 ラウンド形状は、さまざまな許可機関によって新製品が受け入れられているため、予測期間において乳房再建市場全体の約56%を占めている。この優位性は、製品発表の増加、乳房インプラントの安全性に関するFDAの定期的な更新、およびいくつかの臨床試験の実施によるものと考えられる。 例えば、GCエステティックは、2021年5月に新世代の円形シリコン乳房インプラントであるPERLEを導入する予定である。乳房インプラント手術を受ける患者に十分な情報を提供するため、米国FDAは2021年10月に乳房インプラントの安全性ガイドラインを改正し、乳房インプラントの販売・流通を禁止した。したがって、丸型乳房インプラントは前述の要因の結果として大きな成長を遂げると予想される。 地理的分析 アジア太平洋地域は予測期間中、世界の乳房再建市場で第2位のシェアを占めると推定される。 アジア太平洋地域は、予測期間において世界の乳房再建市場の約33%を占める第2位のシェアを占めている。乳房再建手術に対する意識の高まりと乳がん人口の急増が成長の原因である。 例えば、NCBIのデータによると、中国では約303,600人が新たに乳がんに罹患し、70,400人が死亡している。さらに、同様の情報源によると、人口動態とリスクの変化により、2030年までに中国での罹患率と死亡率が上昇すると予測されている。同様の情報源の調査によると、76.5%以上の女性が乳房切除後の乳房再建を希望している。 競争状況 市場の主な世界企業には、Allergan Plc、Sientra, Inc、IDEAL IMPLANT INCORPORATED、Johnson & Johnson、Establishment Labs S.A.、GC Aesthetics、Groupe Sebbin SAS、Ideal Implant Incorporated、Laboratoires Arion、Mentor Worldwide LLCなどがある。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、形状、配置、エンドユーザー、地域に基づく世界の乳房再建市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 乳房再建市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。 - 徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界の乳房再建市場レポートは、約69の表、66の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Shape 3.3. Snippet by Placement 3.4. Snippet by End User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The increasing prevalence of breast cancer worldwide is expected to drive market growth. 4.1.1.2. Growing Awareness about breast reconstruction treatment 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. The high cost of breast surgical procedures is expected to hamper the market growth 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The introduction of 3D-printed implants may present significant advantages market expansion opportunities 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Unmet Needs 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Russia-Ukraine War Analysis 8. Artificial Intelligence Impact Analysis 9. By Product Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 9.2. Implants 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Tissue Expander 9.4. Acellular Dermal Matrix 10. By Shape 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape 10.2. Round Shape 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Anatomical Shape 11. By Placement 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Placement 11.2. Dual Plane Insertion 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Subglandular Insertion 11.4. Submuscular Insertion 12. By End User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User 12.2. Hospitals 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Ambulatory Surgical Centers 12.4. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.7.1. The U.S. 13.2.7.2. Canada 13.2.7.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.7.1. Germany 13.3.7.2. The U.K. 13.3.7.3. France 13.3.7.4. Italy 13.3.7.5. Russia 13.3.7.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.7.1. Brazil 13.4.7.2. Argentina 13.4.7.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.7.1. China 13.5.7.2. India 13.5.7.3. Japan 13.5.7.4. Australia 13.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Allergan Plc 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Type Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Sientra, Inc 15.3. IDEAL IMPLANT INCORPORATED 15.4. Johnson & Johnson 15.5. Establishment Labs S.A. 15.6. GC Aesthetics 15.7. Groupe Sebbin SAS 15.8. Ideal Implant Incorporated 15.9. Laboratoires Arion 15.10. Mentor Worldwide LLC. LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Shape 3.3. Snippet by Placement 3.4. Snippet by End User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The increasing prevalence of breast cancer worldwide is expected to drive market growth. 4.1.1.2. Growing Awareness about breast reconstruction treatment 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. The high cost of breast surgical procedures is expected to hamper the market growth 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The introduction of 3D-printed implants may present significant advantages market expansion opportunities 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Unmet Needs 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Russia-Ukraine War Analysis 8. Artificial Intelligence Impact Analysis 9. By Product Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 9.2. Implants 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Tissue Expander 9.4. Acellular Dermal Matrix 10. By Shape 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape 10.2. Round Shape 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Anatomical Shape 11. By Placement 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Placement 11.2. Dual Plane Insertion 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Subglandular Insertion 11.4. Submuscular Insertion 12. By End User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User 12.2. Hospitals 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Ambulatory Surgical Centers 12.4. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.7.1. The U.S. 13.2.7.2. Canada 13.2.7.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.7.1. Germany 13.3.7.2. The U.K. 13.3.7.3. France 13.3.7.4. Italy 13.3.7.5. Russia 13.3.7.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.7.1. Brazil 13.4.7.2. Argentina 13.4.7.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.7.1. China 13.5.7.2. India 13.5.7.3. Japan 13.5.7.4. Australia 13.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Allergan Plc 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Type Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Sientra, Inc 15.3. IDEAL IMPLANT INCORPORATED 15.4. Johnson & Johnson 15.5. Establishment Labs S.A. 15.6. GC Aesthetics 15.7. Groupe Sebbin SAS 15.8. Ideal Implant Incorporated 15.9. Laboratoires Arion 15.10. Mentor Worldwide LLC. LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
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