アーモンドバターの世界市場 - 2023-2030Global Almond Butter Market - 2023-2030 市場概要 世界のアーモンドバター市場は2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.34%である。 ... もっと見る
サマリー市場概要世界のアーモンドバター市場は2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.34%である。 アーモンドは植物ベースのスーパーフードとして知られ、それゆえ非乳製品の生産で人気を集めている。アーモンドバターはピーナッツバターのような食感で、クリーミーかつ滑らかで美味しい。アーモンドバターは、サンドイッチのスプレッドや、甘く香ばしいレシピの多くに使われている。また、新鮮な果物や野菜のディップとしても使われる。アーモンドバターには、タンパク質、一価不飽和脂肪、多価不飽和脂肪、繊維、炭水化物が豊富に含まれている。アーモンドバターの消費による消費者の健康上の利点の意識の高まりは、予測期間における市場の成長を後押しするのに役立つ。 市場ダイナミクス 健康的な代用品としてのアーモンドバターの採用拡大 健康的な食品オプションに対する消費者の需要の増加と食品消費パターンの変化。また、市場の消費者がすぐに食べられる食品を探していることも、予測期間におけるアーモンドバター市場の需要を押し上げると予想される。アーモンドバターは、エッセンシャルオイルとなじみやすく、保湿性があり、マッサージに使用される重要な成分である。アーモンドバターは様々なレシピに使用されるため、アーモンドバターの売上は増加している。アーモンドバターの消費による健康上の利点の増加により、若年層からのアーモンドバターの需要が増加している。 アーモンドバターに関連する健康上の利点に対する消費者の意識の高まりが市場の成長を後押しする。 アーモンドバターはビタミン、ミネラル、抗酸化物質を豊富に含んでおり、健康に良い。心臓病の予防に役立ち、悪玉コレストロールを低下させる。アーモンドバターに含まれるその他の栄養素は、心臓の健康を改善し、心臓病のリスクを下げるのに役立つ。オメガ3脂肪酸は不整脈の予防に役立つ。ビタミンEは動脈にプラークが蓄積するのを防ぐのに役立つ。アーモンドバターに含まれるL-アルギニンは、動脈壁の健康増進に役立つ。アーモンドバターに含まれるカルシウムは骨の健康増進に役立つ。アーモンドは食後の血糖値とインスリンレベルのコントロールに役立つ。アーモンドバターに含まれるマグネシウムは、インスリン感受性を高めるのに役立つ。これは糖尿病の発症リスクを下げるのにも役立つ。アーモンドバターには、他のナッツバターよりも多くのビタミンEが含まれている。ビタミンEは抗酸化物質で、糖尿病、肥満、特定のガンの予防に役立つ。アーモンドバターには他にもフラボノイドやポリフェノールなどの抗酸化物質が含まれている。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のアーモンドバター市場は、タイプ、用途、性質、流通チャネル、地域によって区分される。 従来型アーモンドバターセグメントは2022年に大きな市場収益シェアを占めると予想される 従来のアーモンドバターは、その有効性と市場での容易な入手性により、最大の市場シェアを占めている。従来型アーモンドバターは、すべての標準的なアーモンドの利点を持っているため、減量に有用である。このように、アーモンドバターの市場規模は、その有効性と市場での入手のしやすさから、最大のシェアを占めている。従来のアーモンドバターは、ピーナッツバターの代用として使用されている。いくつかの主要プレーヤーは、市場で新製品を発売した。例えば、2020年11月、Yoga barはナッツバターの新シリーズを発売した。ナッツバターの製品カテゴリーには、ダークチョコレートピーナッツバター、ダークチョコレートアーモンドバター、ヘーゼルナッツアーモンドバター、100%アーモンドバター、100%カシューバターなどがある。 地理的分析 北米における大手企業の強い存在感と健康的な製品の使用に対する意識の高まり 米国やカナダなど北米地域の主要国におけるアーモンドバター需要の高まりは、予測期間における市場成長を後押しする。アーモンドバター消費の増加と化粧品産業におけるアーモンドバター採用の増加は予測期間中の地域成長を後押しするのに役立つ。大手主要企業による食品産業への投資の増加が予測期間の市場成長を後押しする。主要な主要プレーヤーによる製品発売の増加は、市場成長を後押しするのに役立つ。例えば、2022年12月、Kate's Real Foodは米国でアーモンドバターとピーナッツバターを発売した。いずれの製品もUSDA認証、オーガニック、グルテンフリー、Non-GMOである。これらの製品は、同社のウェブサイトKatesRealFood.comで特価販売されている。アーモンドバターのバラエティパックには、レモンココナッツ、オートミールクランベリーとアーモンド、マンゴーココナッツ、ダークチョコレートチェリーとアーモンドなど様々な種類がある。 競争状況 ブリタニア・デイリー・プライベート・リミテッド、ホーメル・フーズ・コーポレーション、リービット・コーポレーション、ディサノ。 レポートを購入する理由 - アーモンドバターの世界市場をタイプ、用途、性質、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - アーモンドバター市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のアーモンドバター市場レポートは約91の表、63の図と195ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The growing adoption of almond butter as a healthy substitute 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. XX 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Regular* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Flavored 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 8.2. Conventional* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Organic 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Food Industry* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Cosmetics Industry 9.4. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Online Retail* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Supermarkets and Hypermarkets 10.4. Convenience Stores 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Unilever* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Procter & Gamble 13.3. The J.M. Smucker Company 13.4. Hormel Foods Corporation 13.5. Boulder Brands 13.6. The Kraft Heinz Company 13.7. Algood Food Co. 13.8. Conagra Brands, Inc. 13.9. Britannia Dairy Private Limited 13.10. Hormel Foods Corporation 13.11. The Leavitt Corporation 13.12. DiSano LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The growing adoption of almond butter as a healthy substitute 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. XX 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Regular* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Flavored 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 8.2. Conventional* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Organic 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Food Industry* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Cosmetics Industry 9.4. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Online Retail* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Supermarkets and Hypermarkets 10.4. Convenience Stores 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Unilever* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Procter & Gamble 13.3. The J.M. Smucker Company 13.4. Hormel Foods Corporation 13.5. Boulder Brands 13.6. The Kraft Heinz Company 13.7. Algood Food Co. 13.8. Conagra Brands, Inc. 13.9. Britannia Dairy Private Limited 13.10. Hormel Foods Corporation 13.11. The Leavitt Corporation 13.12. DiSano LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |