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アーモンドバターの世界市場 - 2023-2030


Global Almond Butter Market - 2023-2030

市場概要 世界のアーモンドバター市場は2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.34%である。 ... もっと見る

 

 

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2023年4月11日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のアーモンドバター市場は2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.34%である。
アーモンドは植物ベースのスーパーフードとして知られ、それゆえ非乳製品の生産で人気を集めている。アーモンドバターはピーナッツバターのような食感で、クリーミーかつ滑らかで美味しい。アーモンドバターは、サンドイッチのスプレッドや、甘く香ばしいレシピの多くに使われている。また、新鮮な果物や野菜のディップとしても使われる。アーモンドバターには、タンパク質、一価不飽和脂肪、多価不飽和脂肪、繊維、炭水化物が豊富に含まれている。アーモンドバターの消費による消費者の健康上の利点の意識の高まりは、予測期間における市場の成長を後押しするのに役立つ。
市場ダイナミクス
健康的な代用品としてのアーモンドバターの採用拡大
健康的な食品オプションに対する消費者の需要の増加と食品消費パターンの変化。また、市場の消費者がすぐに食べられる食品を探していることも、予測期間におけるアーモンドバター市場の需要を押し上げると予想される。アーモンドバターは、エッセンシャルオイルとなじみやすく、保湿性があり、マッサージに使用される重要な成分である。アーモンドバターは様々なレシピに使用されるため、アーモンドバターの売上は増加している。アーモンドバターの消費による健康上の利点の増加により、若年層からのアーモンドバターの需要が増加している。
アーモンドバターに関連する健康上の利点に対する消費者の意識の高まりが市場の成長を後押しする。
アーモンドバターはビタミン、ミネラル、抗酸化物質を豊富に含んでおり、健康に良い。心臓病の予防に役立ち、悪玉コレストロールを低下させる。アーモンドバターに含まれるその他の栄養素は、心臓の健康を改善し、心臓病のリスクを下げるのに役立つ。オメガ3脂肪酸は不整脈の予防に役立つ。ビタミンEは動脈にプラークが蓄積するのを防ぐのに役立つ。アーモンドバターに含まれるL-アルギニンは、動脈壁の健康増進に役立つ。アーモンドバターに含まれるカルシウムは骨の健康増進に役立つ。アーモンドは食後の血糖値とインスリンレベルのコントロールに役立つ。アーモンドバターに含まれるマグネシウムは、インスリン感受性を高めるのに役立つ。これは糖尿病の発症リスクを下げるのにも役立つ。アーモンドバターには、他のナッツバターよりも多くのビタミンEが含まれている。ビタミンEは抗酸化物質で、糖尿病、肥満、特定のガンの予防に役立つ。アーモンドバターには他にもフラボノイドやポリフェノールなどの抗酸化物質が含まれている。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のアーモンドバター市場は、タイプ、用途、性質、流通チャネル、地域によって区分される。
従来型アーモンドバターセグメントは2022年に大きな市場収益シェアを占めると予想される
従来のアーモンドバターは、その有効性と市場での容易な入手性により、最大の市場シェアを占めている。従来型アーモンドバターは、すべての標準的なアーモンドの利点を持っているため、減量に有用である。このように、アーモンドバターの市場規模は、その有効性と市場での入手のしやすさから、最大のシェアを占めている。従来のアーモンドバターは、ピーナッツバターの代用として使用されている。いくつかの主要プレーヤーは、市場で新製品を発売した。例えば、2020年11月、Yoga barはナッツバターの新シリーズを発売した。ナッツバターの製品カテゴリーには、ダークチョコレートピーナッツバター、ダークチョコレートアーモンドバター、ヘーゼルナッツアーモンドバター、100%アーモンドバター、100%カシューバターなどがある。
地理的分析
北米における大手企業の強い存在感と健康的な製品の使用に対する意識の高まり
米国やカナダなど北米地域の主要国におけるアーモンドバター需要の高まりは、予測期間における市場成長を後押しする。アーモンドバター消費の増加と化粧品産業におけるアーモンドバター採用の増加は予測期間中の地域成長を後押しするのに役立つ。大手主要企業による食品産業への投資の増加が予測期間の市場成長を後押しする。主要な主要プレーヤーによる製品発売の増加は、市場成長を後押しするのに役立つ。例えば、2022年12月、Kate's Real Foodは米国でアーモンドバターとピーナッツバターを発売した。いずれの製品もUSDA認証、オーガニック、グルテンフリー、Non-GMOである。これらの製品は、同社のウェブサイトKatesRealFood.comで特価販売されている。アーモンドバターのバラエティパックには、レモンココナッツ、オートミールクランベリーとアーモンド、マンゴーココナッツ、ダークチョコレートチェリーとアーモンドなど様々な種類がある。
競争状況
ブリタニア・デイリー・プライベート・リミテッド、ホーメル・フーズ・コーポレーション、リービット・コーポレーション、ディサノ。
レポートを購入する理由
- アーモンドバターの世界市場をタイプ、用途、性質、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- アーモンドバター市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のアーモンドバター市場レポートは約91の表、63の図と195ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The growing adoption of almond butter as a healthy substitute
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. XX
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Regular*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Flavored
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Conventional*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Organic
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Food Industry*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cosmetics Industry
9.4. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Online Retail*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Supermarkets and Hypermarkets
10.4. Convenience Stores
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Unilever*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Procter & Gamble
13.3. The J.M. Smucker Company
13.4. Hormel Foods Corporation
13.5. Boulder Brands
13.6. The Kraft Heinz Company
13.7. Algood Food Co.
13.8. Conagra Brands, Inc.
13.9. Britannia Dairy Private Limited
13.10. Hormel Foods Corporation
13.11. The Leavitt Corporation
13.12. DiSano
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global almond butter market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 8.34% during the forecast period (2023-2030).
Almonds are known as plant based superfood hence it has gaining popularity for the production of non dairy products. It has texture like peanut butter that is creamy, smooth and delicious. Almond butter is used as spreads in sandwiches and many sweet and savory recipes. It is also used as a dips for the fresh fruits and vegetables. Almond butters are rich source of protein, monounsaturated and polyunsaturated fats, fibers and carbohydrates. Increase in the consumers health benefits awareness of consumption of almond butter helps to boost market growth in the forecast period.
Market Dynamics
The growing adoption of almond butter as a healthy substitute
Increase in the consumers demand for healthy food options and changing food consumption patterns. Also, consumers in the market are looking for the ready to eat food items is expected to boost demand of the almond butter market in the forecast period. Almond butter is easily blend with the essential oils and is hydrating, moisturizing making it important component to be used in massage. Almond butter is used in various receipies hence sales of the almond butter is increasing. Increase the demand of almond butter from the young population is increasing due to the increasing health benefits of consumption of almond butter.
Rising consumer awareness of health benefits associated with almond butter helps to boost market growth
Almond butter is rich source of vitamins, minerals, and antioxidants that is good for the health. It helps in the prevention of heart disease and lowers bad cholestrol. Other nutrients in the almond butter helps to improve heart health and lower risk for heart disease. Omega 3 fatty acids helps to prevent irregular heart rythms. Vitamin E helps to stop plaque buildup in arteries. L-arginine in the almond butter helps to improve the health of the walls in arteries. Calcium in the almond butter helps to boost health of bones. Almond helps in the controlling blood sugar and insulin level after eating. The magnesium in the almond butter helps to increase insulin sensitivity. This also helps to lower risk of developing diabetes. Almond butter has more vitamin E than other nut butters. Vitamin E is an antioxidant that could help prevent diabetes, obesity, and certain cancers. Almond butter has some other antioxidants such as flavonoids and polyphenols.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global almond butter market is segmented based on type, application, nature, distribution channel and region.
Conventional almond butter segment is expected to account for a significant market revenue share in the year 2022
Conventional almond butter accounted largest market share due to its effectiveness and easy availability in the market. Conventional almond butter is useful for the weight loss because it has all stndard almond benefits. Major key players of the conventional almond butter launched new products in the market and follows merger and acquisition strategy to expand their business. Conventional almond butter is used as substitute for the peanut butter. Some of the key players launched new products in the market. For instance, in November 2020, Yoga bar launched new range of nut butters. Nut butters product category including dark chocolate peanut butter, dark chocolate almond butter, hazelnut almond butter, 100% almond butter and 100% cashew butter.
Geographical Analysis
The strong presence of major players in North America and increased awareness about the use of healthy products
The growing demand for almond butter in major countries of the North America region like United States and Canada helps to boost market growth in the forecast period. Rising adoption of almond butter consumption and increase in the adoption of almond butter in the cosmetic industry helps to boost regional growth in the forecast period. Increase in the investment in food industry by major key players helps to boost market growth in the forecast year. Increase in the product launches by the major key players helps to boost market growth. For instance, in December 2022, Kate’s Real Food launched almond butter and peanut butter in the United States. Bothe the products are USDA certified, organic, gluten-free and Non-GMO. The products are available on the company website KatesRealFood.com with the special offers. Almond butter variety pack is available in various varieties such as lemon coconut, oatmeal cranberry and almond, mango coconut and dark chocolate cherry and almond.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Unilever, Procter & Gamble, The J.M. Smucker Company , Hormel Foods Corporation, Boulder Brands , The Kraft Heinz Company, Algood Food Co., Conagra Brands, Inc. , Britannia Dairy Private Limited, Hormel Foods Corporation, The Leavitt Corporation, DiSano.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global almond butter market segmentation based on type, application, nature, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of almond butter market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global almond butter market report would provide approximately 91 tables, 63 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The growing adoption of almond butter as a healthy substitute
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. XX
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Regular*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Flavored
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Conventional*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Organic
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Food Industry*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cosmetics Industry
9.4. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Online Retail*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Supermarkets and Hypermarkets
10.4. Convenience Stores
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Unilever*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Procter & Gamble
13.3. The J.M. Smucker Company
13.4. Hormel Foods Corporation
13.5. Boulder Brands
13.6. The Kraft Heinz Company
13.7. Algood Food Co.
13.8. Conagra Brands, Inc.
13.9. Britannia Dairy Private Limited
13.10. Hormel Foods Corporation
13.11. The Leavitt Corporation
13.12. DiSano
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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