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工業用マーガリンの世界市場 - 2023-2030


Global Industrial Margarine Market - 2023-2030

市場概要 マーガリンは製パン、風味付け、調理に使用されるスプレッドである。バターの代替品としても使われる。主に天然植物油のブレンドで、パーム油、パーム核油、大豆油が最もよく使われる。塩と水を含む。... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
マーガリンは製パン、風味付け、調理に使用されるスプレッドである。バターの代替品としても使われる。主に天然植物油のブレンドで、パーム油、パーム核油、大豆油が最もよく使われる。塩と水を含む。マーガリンは主なカロリー源である。マーガリンは高脂肪である。心臓の健康に良い。マーガリンには植物ステロールやスタノールが豊富に含まれている。ビーガンやベジタリアン食の利点に関する消費者の意識の高まりは、予測期間における工業用マーガリン市場の成長を後押しする。近年の植物性食品に対する消費者の嗜好の変化が、市場の成長に寄与している。
世界の工業用マーガリン市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023~2030年)のCAGRは4.12%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:ビーガン食品に対する消費者の嗜好の変化
業界で使用されるマーガリンは非乳製品である。菜食主義を採用する消費者の増加は、世界市場の成長を促進する重要な要因である。ヴィーガン協会の発表によると、2022年1月のヴィーガニュアリー・キャンペーンの登録者数は、228の国と地域から62万9,000人を超えた。さらに、消費者は植物由来の製品を摂取することの利点に気づきつつある。Vegconomistによると、香港にはビーガンやベジタリアンに優しいミシュランの星付きレストランが21軒ある。これらのヴィーガンレストランでは、調理に工業用マーガリンが採用されており、工業用マーガリンの売上を押し上げている。ヴィーガン製品の研究開発が進むにつれ、マーガリン製造のための技術が開発され、需要が増加し、マーガリン市場が選好されている。一方、生まれたばかりの子牛の多くが、授乳を始めるために1日以内に母親から強制的に引き離されている。このようなやり方は、母牛と子牛の双方を悩ませている。子牛は何日もお互いを呼び続けることになるのだ。世界中の動物活動家たちは、消費者が菜食主義に転向するのに十分な説得力を持つように、消費者に知識を与えようと懸命に努力している。
市場細分化:工業用マーガリンの世界市場では、万能セグメントが最も高いシェアを占めている。
タイプ別では、スプレッドタイプ、万能タイプ、バターブレンドタイプに分かれる。工業用万能マーガリンは、主要プレーヤーによる消費の増加により、最大の市場シェアを占めた。工業用万能マーガリンは、揚げる、焼く、塗るなどの用途に使用される。主にベーカリーで使用される。ベーカリー製品に対する消費者の需要が増加していることが、予測期間における同分野の成長を後押ししている。パッケージ食品に対する消費者の需要の増加も、予測期間におけるセグメントの成長を後押ししている。オール・パーパス・マーガリンは、汎用植物油ベースのマーガリンである。焼き菓子やスプレッドなど様々な用途に使用できる。
一方、ベーカリー用途の市場は2022年にYY百万米ドルと予測され、予測期間中(2023~2030年)にCAGR YY%で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。ベーカリー業界におけるマーガリン需要の増加と、バターと比較した費用対効果の高さが、同分野の成長を後押ししている。主要プレーヤーによる製品発売の増加もセグメント成長を後押ししている。例えば、2020年12月、Bunge Loders Croklaanは100%シアベースのココアバター等価物(CBE)を発売した。この新製品は、味や品質に妥協することなく、健康志向で持続可能な選択肢を求める消費者の需要に食品メーカーが応えるのに役立つ。この製品は、ココアバターや他のCBEよりもステアリン酸を多く含み、飽和脂肪レベルが低い。同社はまた、ベーカリー用のクリーンラベルのシアベースのマーガリンも開発した。
地理的浸透:予測期間中は北米が圧倒的な地域
2022年には、北米の売上高シェアがほぼYY%と最も高かった。消費者の可処分所得の増加により、米国とカナダが同地域の主要シェア国となっている。市場の主な成長要因は、マーガリン消費の増加と消費者の購買行動の変化である。また、同地域の食品産業が高成長していることも、工業用マーガリン市場の需要を後押ししている。高血糖、糖尿病、便秘などの疾病の増加による健康志向の高まりが、工業用マーガリン市場に拍車をかけている。この地域の主要食品メーカーは、トランス脂肪酸を含まないマーガリン製品の製造に注力している。主要プレーヤーによる研究開発活動の増加も、工業用マーガリンの地域的成長を後押ししている。ベーカリーにおけるマーガリン需要の高まりは、予測期間における地域の成長を後押しすると思われる。健康と栄養、健康的な食事、体重管理、環境保護に対する消費者の意識の高まりが、近年の北米工業用マーガリン市場の成長を後押ししている。
競争環境:
世界の工業用マーガリン市場は競争が激しく、大手企業が圧倒的な収益シェアを獲得している。Wilmar International Ltd.、Bunge Limited、PURATOS、富士油脂、Vandemoortele、NMGK Group、EFKO Group、Royale Lacroix sa、Richardson International Limited、MUEZ-HEST INDIA PVT.LTD.は、手頃な価格で新商品を発売するための技術進歩に注力している。大手企業は、市場で強力な競争相手として際立つために、買収・合併、地域拡大、パートナーシップなどの戦略を活用している。R&Dと新製品発売への注力の増加は、主要プレーヤーが市場での存在感を高める追加的な方法である。市場の様々な大手企業による技術革新は、世界の工業用マーガリン市場のプレーヤーに有利な成長機会を提供すると期待されている。例えば、2019年12月、Bunge社はブラジルのマーガリンとマヨネーズをSeara Alimentos S.A.に売却する契約を締結した。この取引には3つの生産工場とこれら2つの製品に使用されるブランドが含まれる。売却の完了は規制当局の承認を条件とする。JBSはブンゲ・アリメントスのマーガリン資産を買収した。2022年6月、Vandemoortele社はMCC verstraete社と提携し、同社のマーガリンチューブ(250G)にモノ素材パッケージを採用した。単一素材パッケージはリサイクル可能である。
COVID-19の影響世界の工業用マーガリン市場にプラスの影響
労働力不足と原材料の入手不能のため、工業用マーガリンにマイナスの影響を与えた。パンデミックの間、多くのマーガリン製造施設が閉鎖された。商品の輸出入が制限され、運賃が高くなったため、貿易制限が市場の成長を妨げた。レストランやホテルがパンデミックの蔓延を食い止めるために閉鎖されたことも、業務用マーガリンの需要減少の一因となっている。食品や飲料の生産工場は、サプライチェーンの制限や施設の閉鎖など、深刻な混乱を経験した主要企業のひとつである。
しかし、マーガリンの健康への優位性によって正常な状態に戻った後、工業用マーガリンの需要は世界的に増加した。また、コンビニエンス食品の需要により、工業用マーガリンの需要は増加すると予想される。
この調査レポートは世界の工業用マーガリン市場を分析・予測し、69の市場データ表、64の図表、200ページから構成されています。

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目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Source
3.4. Market Snippet by Application
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Spreadable*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. All-Purpose
7.4. Butter Blend
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Hard*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Soft
9. Source
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment
9.2. Animal Source*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Plant Source
10. Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
10.2. Bakery*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Spreads, Sauces, and Toppings
10.4. Confectionery
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Wilmar International Ltd.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Bunge Limited
13.3. PURATOS
13.4. FUJI OIL CO., LTD.
13.5. Vandemoortele
13.6. NMGK Group
13.7. EFKO Group
13.8. Royale Lacroix sa
13.9. Richardson International Limited
13.10. MUEZ-HEST INDIA PVT.LTD.
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Margarine is a spread used for baking, flavoring and cooking. It is used as a butter alternative. It is primarily a blend of natural vegetable oils, with palm, palm kernel, and soybean oils most commonly used. It contains salt and water. Margarine is the primary source of calories. Margarine is high in fat. It has benefits for heart health. Margarine is enriched with phytosterols or stanols. The growing consumer awareness about the benefits of vegan and vegetarian diets helps to boost industrial margarine market growth in the forecast period. Changing consumers' preference for plant-based food in recent years has contributed to the market's growth.
The global industrial margarine market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 4.12% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: Shifting consumers preference for vegan food items
Margarine used in the industry is a non-dairy substance. The increasing number of consumers adopting veganism is a key factor fueling global market growth. As per the Vegan Society, the sign-ups for the Veganuary campaign were in January 2022, with over 629,000 people signing up from 228 countries and territories. In addition, consumers are becoming aware of the benefits of consuming plant-based products. According to Vegconomist, 21 vegan and vegetarian-friendly Michelin-star restaurants are present in Hong Kong. These vegan restaurants adopt industrial margarine for cooking, which helps to boost sales of industrial margarine. Growing research and development in vegan products provide performed technologies for producing margarine, increasing the demand and giving preference to the margarine market. On the other hand, numerous newborn calves are forcefully separated from their mothers within a day to start lactating. This kind of practice is troubling both the mother and her calf. They end up calling for each other for days at a stretch. Issues animal activists all over the globe are trying hard to inflict knowledge among consumers so that they are convinced enough to switch to a vegan diet.
Market Segmentation: All-Purpose segment accounted for the highest share in global industrial margarine market
By type, the segment is divided into spreadable, all-purpose and butter blend. All-Purpose industrial margarine held the largest market share due to the increase in consumption by major key players. All-purpose industrial margarine is used for frying, baking, and spreading. It is mostly used in bakeries. Increasing consumer demand for bakery products helps boost segment growth in the forecast period. Increasing consumer demand for packaged food also helps boost segment growth in the forecast period. All Purpose Margarine is a general-purpose vegetable oil-based margarine. It can be used in various applications, including baked goods and spreads.
On the other hand, the market for bakery application is projected at USD YY million in 2022 and is estimated to grow at a CAGR YY% during the forecast period (2023-2030) to reach USD YY million by 2030. Increased demand for margarine in the bakery industry and its cost-effectiveness compared to butter helps to boost segment growth. An increase in product launches by major key players also helps to boost segment growth. For instance, in December 2020, Bunge Loders Croklaan launched a 100% shea-based cocoa butter equivalent (CBE). The new product helps food manufacturers meet consumers' demand for health-conscious and sustainable options that don't compromise taste or quality. It contains more stearic acid and has lower saturated fat levels than cocoa butter and other CBEs. The company also developed a clean-label, shea-based margarine for bakery use.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
In 2022, North America had the highest revenue share of almost YY percent. The United States and Canada are major shareholding countries in the region due to the increase in consumers’ disposable income. The major growth factor of the market is the rise in the consumption of margarine and changing buying behavior of the consumers. Also, the high growth of the region's food industry helps boost demand for the industrial margarine market. An increase in the health conscious people due to increasing cases of the diseases such as high blood sugar, diabetes, and constipation has been fueling the market for industrial margarine. The major food manufacturers in the region focus on producing margarine products free from trans-fat. An increase in the research and development activities by the major key players also helps to boost the regional growth of industrial margarine. The rising demand for margarine in bakeries is likely to boost regional growth in the forecast period. Rising awareness among consumers for health and nutrition, healthy eating, weight management, and environmental protection are driving the growth of the North America Industrial Margarine market in recent years.
Competitive Landscape:
Global industrial margarine market is competitive in nature, with the leading players capturing a whopping share in revenues. Wilmar International Ltd., Bunge Limited, PURATOS, FUJI OIL CO., LTD., Vandemoortele, NMGK Group, EFKO Group, Royale Lacroix sa, Richardson International Limited, and MUEZ-HEST INDIA PVT.LTD. are focused on technology advances for new launches at affordable prices. The major players are utilizing strategies including acquisitions & mergers, regional expansion, and partnerships to stand out as strong competitors in the market. Increased focus on R&D and new product launches are additional ways the key players improve their market presence. Innovation by various leading players in the market is expected to offer lucrative growth opportunities for players in the global industrial margarine market. For instance, in December 2019, Bunge signed an agreement to sell its margarine and mayonnaise in Brazil to Seara Alimentos S.A. The transaction includes three production plants and the brands used for these two products. The completion of the sale is subject to regulatory approval. JBS acquired the margarine assets of Bunge Alimentos. In June 2022, Vandemoortele collaborated with MCC verstraete to have mono-material packaging for their margarine tubs (250G). Mono material packaging is recyclable.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global Industrial Margarine market
Due to the shortage of laborers and unavailability of raw materials negatively impacted industrial margarine. Many margarine production facilities closed during the pandemic. Due to the constraints on the exports and import of commodities and high freight costs, trade restrictions hamper the market's growth. Restaurants and Hotels were closed to stop the pandemic spread, which is one of the reasons for the decrease in demand for industrial margarine. Food and beverage production plants were amongst the major businesses that experienced severe disruptions, such as supply chain restrictions and facility closures.
However, after things have returned to normal with the health advantage of margarine, the demand for industrial margarine increased worldwide. Also, the demand for industrial margarine is expected to rise due to the demand for convenience food products.
The global industrial margarine market report would provide an access to approximately 69 market data tables, 64 figures and 200 pages



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Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Source
3.4. Market Snippet by Application
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Spreadable*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. All-Purpose
7.4. Butter Blend
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Hard*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Soft
9. Source
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment
9.2. Animal Source*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Plant Source
10. Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
10.2. Bakery*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Spreads, Sauces, and Toppings
10.4. Confectionery
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Wilmar International Ltd.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Bunge Limited
13.3. PURATOS
13.4. FUJI OIL CO., LTD.
13.5. Vandemoortele
13.6. NMGK Group
13.7. EFKO Group
13.8. Royale Lacroix sa
13.9. Richardson International Limited
13.10. MUEZ-HEST INDIA PVT.LTD.
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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