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欧州の先進創傷治療市場 - 2023-2030


Europe Advanced Wound Care Market - 2023-2030

市場概要 欧州の先進創傷治療の市場規模は、2022年に29.7億米ドルと評価され、予測期間中(2023~2030年)に年平均成長率5.0%で成長し、43.7億米ドルに達すると予測されている。 先進創傷治療は、潰瘍、火傷、... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$3,750
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サマリー

市場概要
欧州の先進創傷治療の市場規模は、2022年に29.7億米ドルと評価され、予測期間中(2023~2030年)に年平均成長率5.0%で成長し、43.7億米ドルに達すると予測されている。
先進創傷治療は、潰瘍、火傷、術後創傷などの急性および慢性創傷を治療する製品で構成される。フィルムドレッシングやフォームドレッシング、ハイドロゲル、アルギン酸塩、ハイドロコロイドなどの製品は、創傷を閉塞させることなく治癒を促すために損傷の水分を保持する。
市場ダイナミクス
市場成長の主な要因は、高齢化人口の増加、技術の進歩、糖尿病患者の増加、患者の意識の向上、患者の医療費の増加などである。
老年人口の増加と糖尿病患者の増加が欧州市場の成長を牽引すると予測されている。
Eurostatによると、2021年にはEUの人口の5分の1以上、すなわち20.8%が65歳以上であり、80歳以上の割合も増加している。EUの人口は2021年の6.0%から2100年には14.6%へと2.5倍に増加すると予想されている。また、世界経済フォーラムによれば、EUをはじめとする世界中の地域は今世紀、急速な高齢化に直面すると予想されている。2100年にはEU人口の30%以上が65歳以上になると予測されている。2021年のEUの扶養比率は32だったが、2100年には57に達すると予想されている。
さらに、欧州における糖尿病患者の増加も、予測期間における市場成長を後押ししている。例えば、IDF Diabetes Atlasによると、2021年にはIDFヨーロッパ地域で推定6,100万人の成人が糖尿病を患っており、同地域では1型糖尿病の青少年と子供の数が最も多く、約29万5,000人を占めている。また、WHOヨーロッパによると、糖尿病は5,200万人以上に影響を及ぼしており、ヨーロッパの複数の国で人口の割合が増加している。また、糖尿病患者の約15%が一生のうちに足潰瘍を経験し、足を切断しなければならないケースも少なくない。そのため、ヨーロッパでは年間約10万件の糖尿病に関連した非外傷性下肢切断術が行われている。このように、前述のデータから、欧州では高齢者人口と糖尿病患者の増加が予測期間中の高度創傷ケア市場成長の原動力になると推測される。
創傷ケア製品に関連する高コストが欧州の高度創傷ケア市場の成長を抑制している。
しかし、創傷ケア製品に関連する高コストは市場成長を阻害する主な要因の1つである。例えば、英国の国民保健サービス(NHS)によると、静脈性下腿潰瘍(VLU)、褥瘡(PU)、DFUは英国で最も費用がかかる創傷のひとつである。英国を拠点とする研究によると、この創傷治療にかかる費用は45億ポンド(57億2,000万 米ドル)以上と推定されており、併存疾患のケアや患者自身が行う費用は考慮されていない。抗菌性ドレッシング材(銀、ヨード、蜂蜜)以外には、強固で費用対効果の高いドレッシング材はなく、慢性創傷の治癒には非薬用ドレッシング材よりも抗菌性ドレッシング材が望ましい。
COVID-19の影響。
COVID-19のパンデミック初期はヨーロッパ地域の医療を一変させた。COVID-19患者の入院率が上昇したためにストレスが高まり、COVID-19患者を治療するために複数の診療所や病棟の配置が変更された。そのため、COVID-19患者の治療に利用可能な限られた能力と資源を確保または振り向けるために、かなりの選択手術がキャンセルまたは延期され、創傷ケア製品の需要が低下した。しかし、座りっぱなしのライフスタイルは糖尿病の発生率の増加につながり、市場の成長に寄与している。
セグメント分析
予測期間中(2032~2030年)、欧州の高度創傷ケア市場ではフォームドレッシング製品セグメントが大きなシェアを占めると予想される。
フォームドレッシングは、創傷ケアに使用される吸収性の高いドレッシングである。フォームドレッシングは他の種類のドレッシングよりも交換頻度が少ない。発泡ドレッシング材の利点は、発泡体が湿った創傷周囲を保持することである。さらに、発泡体が創傷や創傷周辺部の外傷を緩和し、創傷を断熱する。繰り返しになるが、これらのドレッシング材は剥がしやすく外傷が少ないため、ほとんどの創傷被覆材、特に糖尿病、静脈疾患、動脈疾患に関連した下肢慢性潰瘍に広く使用されている。
市場への新製品導入が増加していることから、予測期間を通じて欧州の高度創傷ケア市場ではフォームドレッシング材が優位を占めると推定される。例えば、2020年11月、外科手術と高度創傷治療のエキスパート企業であるAdvanced Medical Solutions社は、ポリヘキサメチレンビグアニドを含浸させたポリウレタンフォームと無外傷性穿孔シリコーン創傷接触層であるシリコーンPHMBフォームドレッシングのCE(Conformitè Europëenne)マークを取得した。2021年10月、ドイツのコベストロ社は、ポリウレタン(PU)フォームのリサイクルを研究する欧州連合(EU)プロジェクトを開始した。このサーキュラー・フォーム・プロジェクトは、EU9カ国から22のメンバーが参加している。したがって、上記の要因から、フォームドレッシングは予測期間を通じて欧州の高度創傷ケア市場を支配すると推定される。
地理的分析
ドイツが欧州の先進創傷治療市場を支配すると予想される。
ドイツでは、手術件数の増加による高度創傷ケアのニーズの高まりと様々な市場開発が、この地域の市場成長を高いCAGRで後押ししている。例えば、ドイツの心臓外科レポート2020によると、ドイツの心臓外科の年次更新レジストリは以下の通りである:The Annual Updated Registry of the German Society for Thoracic and Cardiovascular Surgery)によると、ドイツで実施された単独冠動脈バイパス移植手術は約29,444件、単独心臓弁手術は約35,469件、アシストデバイス移植は約843件であった。また、ドイツにおける単独心臓移植の件数は340件に急増し、前年比2.1%増となった。
さらに、2022年8月に発表されたドイツ連邦統計局のデータによると、2021年にドイツで登録された事故件数は231万4938件を超え、約32万5691人が事故で負傷した。同様に、この地域での糖尿病患者の増加も地域市場の成長に寄与している。例えば、国際糖尿病連合によると、2022年のドイツの成人総人口は約62,027,700人で、成人の糖尿病患者総数は約6,199,900人で、ドイツの成人の糖尿病有病率は約10.0%であった。また、ドイツ健康研究センターによると、ドイツでは850万人以上が糖尿病を患っており、約200万人が未診断の糖尿病を患っている。DZDの研究者たちは、2040年までに最大1200万人がメタボリック病にかかると推定している。
さらに、ドイツの高度創傷ケア市場における市場開発の活発化も、予測期間中の成長に寄与している。例えば、2021年6月、バクチガードとドイツのシュルケ&マイヤー社(schülke)は、ドイツの病院に対するバクチガードの創傷ケア製品の独占販売契約を締結した。同様に、エボニックは2022年9月、医療技術コンサルティング・販売会社であるCoopmedと創傷被覆材epiciteの販売で合意した。クープメドはドイツ市場において、慢性創傷管理用にepiciteを独占的に販売する。創傷被覆材epiciteは、エボニックが2021年に買収したドイツのイエナに本社を置くJeNaCell社の製品群のひとつである。このように、前述のデータから、予測期間を通じてドイツが欧州の高度創傷治療市場を支配すると推定される。
競争環境
欧州の先進創傷治療市場は、需要の増加と新規参入企業の市場開拓の増加により競争が激化している。欧州先進創傷治療市場で事業を展開する主要企業は、B. Braun Melsungen AG、Integra Lifesciences、Cardinal Health Inc.、Molnlycke Health Care、Smith & Nephew、Coloplast AS、3M Company、ConvaTec Group PLC、Paul Hartmann AG、Medtronic PLCなどで、市場シェアの大半を占めている。主要企業は、製品発売、M&A、パートナーシップ、提携など様々な戦略を取り入れており、欧州の高度創傷治療市場の成長に貢献している。例えば、2022年4月、ドイツを拠点とする慢性創傷患者向け在宅ケアプロバイダーであるWundex社(キャピトンポートフォリオ企業)は、レーゲンスブルク(バイエルン州)に本社を置き、ミュンヘンに第二の事業拠点を持つ創傷ケア専門企業ELLIPSA社を買収した。
3M社
概要
3Mは世界有数のメーカーである。1902年6月13日に設立され、米国ミネソタ州セントポールに本社を置く。接着剤、研磨剤、ラミネート、パッシブ・ファイヤー・プロテクション、個人用保護具、ウィンドウ・フィルム、塗料保護フィルム、歯科・歯列矯正製品、電気・電子接続・絶縁材料、医療製品、カーケア製品、電子回路、ヘルスケア・ソフトウェア、光学フィルムなどである。
製品ポートフォリオ:
当社のポートフォリオには3M V.A.C. Ulta Therapy Unitがある:3M V.A.C.ユルタ・セラピー・システムは、1台で4種類の創傷治療が行える複合創傷管理システムである:V.A.C. Therapy、Veraflo Therapy、Prevena Therapy、AbThera Therapyである。
欧州の先進創傷治療レポートでは、約40以上の市場データ表、45以上の図表、200ページ(概算)程度の資料を提供しています。

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing Geriatric Population and The Raising Cases of Diabetics
4.1.1.2. Market Developments
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Wound Dressings
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.2.3. Hydrogel Dressings
7.2.4. Foam Dressings
7.2.5. Silicone Dressings
7.2.5.1. Silicone Lite Foam Dressing
7.2.5.2. Silicone absorbent dressings
7.2.5.3. Silicone gel sheets
7.2.6. Hydrocolloids Dressings
7.2.7. Alginate Dressings
7.2.8. Super Absorbent Dressings
7.2.9. Silver Wound Dressing
7.2.10. Collagen Dressing
7.2.11. Non-Silver Dressing
7.2.12. Hemostatic Dressing
7.2.13. Nanofiber Dressing
7.3. Skin Substitutes
7.3.1. Xenograft
7.3.2. Allograft
7.3.3. Placenta/Amniotic Tissue
7.3.4. Bioengineered skin/synthetic Substitutes
7.4. Therapy Devices
7.4.1. Negative Pressure Wound Therapies (NPWT Devices)
7.4.1.1. Conventional Negative Pressure Wound Therapy (NPWT)
7.4.1.1.1. Pumps
7.4.1.1.2. Canisters
7.4.1.1.3. Dressing Kits
7.4.1.2. Single-Use Negative Pressure Wound Therapy (NPWT)
7.4.2. Hyperbaric Oxygen Therapy
7.4.3. Ultrasonic Mist and Electrical Stimulation Devices
7.5. Compression Bandage
7.5.1. Full Compression – 2 layers
7.5.2. Others
8. By Wound Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Wound Type
8.2. Chronic Wounds
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.2.2.1. Pressure Ulcer (PU)
8.2.2.2. Venous Leg Ulcer (VLU)
8.2.2.3. Diabetic Foot Ulcer (DFU)
8.3. Acute Wounds
9. By Country
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030, By Country
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
9.2. Germany
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Country-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.3. U.K.
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Country-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.4. France
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Country-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.5. Italy
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Country-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.6. Spain
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Country-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.7. Rest of Europe
9.7.1. Introduction
9.7.2. Key Country-Specific Dynamics
9.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
10. Competitive Landscape
10.1. Key Developments and Strategies
10.2. Company Share Analysis
10.3. Product Benchmarking
11. Company Profiles
11.1. 3M Company
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. B. Braun Melsungen AG
11.3. Integra Lifesciences
11.4. Cardinal Health Inc.
11.5. Molnlycke Health Care
11.6. Smith & Nephew
11.7. Coloplast AS
11.8. 3M Company
11.9. ConvaTec Group PLC
11.10. Paul Hartmann AG
11.11. Medtronic PLC
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About Us and Services
12.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Europe advanced wound care size was valued at US$ 2.97 billion in 2022 and is estimated to reach US$ 4.37 billion, growing at a CAGR of 5.0% during the forecast period (2023-2030).
Advanced wound care comprises products that treat acute and chronic wounds, such as ulcers, burns, and post-operative wounds. The products, such as film and foam dressings, hydrogels, alginates, and hydrocolloids, keep the damage hydrated to encourage healing without occluding the wound.
Market Dynamics
The growth of the market is majorly driven by the increasing aging population, advancements in technologies, raising cases of diabetics, increasing patient awareness, and raising patient healthcare expenditure are the major factors driving the market growth.
The growing geriatric population and the raising cases of people with diabetes are predicted to drive Europe’s market growth.
According to the Eurostat, in 2021, more than one-fifth, i.e., 20.8 %, of the EU population was aged 65 and over, and the percentage of people was 80 or over. The EU's population is anticipated to increase two-and-a-half-fold from 6.0 % in 2021 to 14.6 % in 2100. Also, according to the World Economic Forum, the European Union and other regions across the globe are expected to face rapidly aging populations this century. Across 30% of the EU population is predicted to be 65 or older by 2100. In 2021, the EU's dependency ratio was 32, which is expected to reach 57 by 2100, i.e., for every 100 working-age people, there were 57 elderly people.
Moreover, the growing diabetes cases in Europe are also boosting the market growth in the forecast period. For instance, according to the IDF Diabetes Atlas, an estimated 61 million adults were living with diabetes in the IDF Europe Region in 2021, and the region has the most elevated number of adolescents and children with type 1 diabetes, accounting for about 295,000. In addition, according to the WHO Europe, diabetes impacts over 52 million people and a growing percentage of the population in multiple European countries. Also, approximately 15% of people with diabetes experience a foot ulcer at some moment in their lives, and in numerous cases, the foot requires to be amputated. Therefore, about 100 000 diabetes-related non-traumatic lower limb amputations are performed annually in Europe. Thus, from the mentioned data, it is estimated that the growing geriatric population and diabetic cases in Europe will drive the advanced wound care market growth during the forecast period.
The high cost associated with wound care products is restraining the growth of Europe’s advanced wound care market.
However, the high cost associated with wound care products is one of the major factors hindering the market growth. For instance, according to the National Health Service (NHS) in the United Kingdom, venous leg ulcers (VLUs), pressure ulcers (PUs), and DFUs are among the costliest wounds in the UK. According to a UK-based study, the cost of this wound care was estimated at over £4.5 billion (5.72 USD billion), not accounting for the care of comorbidities or costs undertaken by patients themselves. No robust or cost-effective dressing is available except antimicrobial dressings (silver, iodine, or honey), which are preferred over nonmedicated dressings to heal chronic wounds.
COVID-19 Impact.
The COVID-19 pandemic during the initial period transformed the European region's medical care. The raised stress because of the increasing rate of hospitalization of COVID-19 patients led to the re-profiling of multiple infirmaries and units for treating COVID-19 patients. Therefore, considerable elective surgery procedures were either canceled or delayed to reserve or redirect the available limited capacities and resources for COVID-19 patient care, lowering the demand for wound care products. However, the sedentary lifestyle led to an increase in the incidence of diabetes, contributing to market growth.
Segment Analysis
The foam dressing product segment is expected to have a greater hold of Europe’s advanced wound care market during the forecast period (2032-2030).
Foam dressings are highly absorptive dressings utilized for wound care. Foam dressings require less frequent changes than other kinds of dressings. The benefit of foam dressings is that foam support holds a moist wound surrounding. Moreover, the foam cushions the wound, and peri-wound area from further trauma and delivers thermal insulation for wounds. Again, these dressings are comfortable to remove and render less trauma, widely used in most wound dressings, preferably lower extremities chronic ulcers, particularly those related to diabetes, venous disease, or arterial disease.
The increasing new product introductions into the market are estimated to ensure the dominance of foam dressings over the Europe advanced wound care market throughout the forecast period. For instance, in November 2020, Advanced Medical Solutions, an expert enterprise in surgical and advanced wound care, was granted a Conformitè Europëenne (CE) mark for its Silicone PHMB Foam Dressing, a polyurethane foam impregnated with Polyhexamethylene Biguanide and an atraumatic perforated silicone wound contact layer. Furthermore, initiatives aimed towards reducing the cost of raw materials, such as In October 2021, Germany's Covestro began the European Union (EU) project to research the recycling of polyurethane (PU) foams. The Circular Foam project concerns 22 members from nine EU countries. Therefore, from the abovementioned factors, foam dressings will be estimated to dominate Europe's advanced wound care market throughout the forecast period.
Geographical Analysis
Germany is expected to dominate the Europe advanced wound care market.
The increasing need for advanced wound care owing to the increased number of surgical procedures performed and various market developments in Germany are boosting the regional market growth at a high CAGR. For instance, according to the German Heart Surgery Report 2020: The Annual Updated Registry of the German Society for Thoracic and Cardiovascular Surgery, there were about 29,444 isolated coronary artery bypass grafting operations carried out, around 35,469 isolated heart valve surgeries, and roughly 843 assist device implantations documented in Germany. Also, the number of solitary heart transplants in Germany has surged to 340, a 2.1 percent increase over the previous year.
Moreover, according to the Federal Statistics Office of Germany data released in August 2022, more than 2,314,938 accidents were registered in Germany in 2021, with about 325,691 individuals wounded in the accidents. Likewise, the growing cases of diabetes in this region also contribute to the regional market growth. For example, according to the International Diabetic Federation, the total adult population in Germany in 2022 was around 62,027,700, and the total cases of diabetes in adults were about 6,199,900 making the prevalence of diabetes in german adults to be approximately 10.0%. In addition, according to the German Centers for Health Research, in Germany, over 8.5 million people have diabetes, about 2 million people live with undiagnosed diabetes, and the number of people with type 2 diabetes in Germany will continue to rise over the next twenty years. Researchers at the DZD estimate that up to twelve million people could suffer from metabolic disease by 2040.
Furthermore, the increasing market developments in the German advanced wound care market also contribute to its growth in the forecast period. For instance, in June 2021, Bactiguard and German company Schülke & Mayr GmbH (schülke) formed an exclusive distribution agreement for Bactiguard’s scope of wound care products to German hospitals. schülke is among the leading global manufacturers and distributors of infection prevention and hygiene solutions. Similarly, in September 2022, Evonik agreed with the medical technology consulting and sales company Coopmed to distribute the wound dressing epicite. Ther Coopmed will distribute epicite exclusively to the German market for chronic wound management. The wound dressing epicite is one of the products from the portfolio of JeNaCell, a company based in Jena, Germany, which Evonik acquired in 2021. Thus, from the mentioned data, it is estimated that Germany will dominate the Europe advanced wound care market throughout the forecast period.
Competitive Landscape
Europe advanced wound care market is competitive due to the increasing demand and increasing market developments of new market players. The key players operating in the Europe advanced wound care market hold most of the market share examples are B. Braun Melsungen AG, Integra Lifesciences, Cardinal Health Inc., Molnlycke Health Care, Smith & Nephew, Coloplast AS, 3M Company, ConvaTec Group PLC, Paul Hartmann AG, and Medtronic PLC, among others. The key players are embracing various strategies such as product launches, mergers & acquisitions, partnerships, and collaborations, contributing to the growth of the European Advanced Wound Care market. For instance, in April 2022, Germany-based home care provider for patients with chronic wounds, Wundex, a capiton portfolio company, acquired ELLIPSA, a wound care specialist with headquarters in Regensburg (Bavaria), a second center of operations in Munich.
3M Company
Overview:
3M is a leading manufacturer all over the world. It has a global presence and is headquartered in Saint Paul, Minnesota, the United States, which was founded on June 13, 1902. 3M deals with 60,000 various products under many brands; the product categories are adhesives, abrasives, laminates, passive fire protection, personal protective equipment, window films, paint protection films, dental and orthodontic products, electrical and electronic connecting and insulating materials, medical products, car-care products, electronic circuits, healthcare software and optical films.
Product Portfolio:
The Company’s portfolio has 3M V.A.C. Ulta Therapy Unit: 3M V.A.C. Ulta Therapy System is a combined wound managing system that delivers four separate and distinct wound treatment alternatives in the comfort of one device: V.A.C. Therapy, Veraflo Therapy, Prevena Therapy and AbThera Therapy.
Europe advanced wound care report would provide access to approximately 40+ market data tables, 45+ figures, and in the range of 200 (approximate) pages.



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing Geriatric Population and The Raising Cases of Diabetics
4.1.1.2. Market Developments
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Wound Dressings
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.2.3. Hydrogel Dressings
7.2.4. Foam Dressings
7.2.5. Silicone Dressings
7.2.5.1. Silicone Lite Foam Dressing
7.2.5.2. Silicone absorbent dressings
7.2.5.3. Silicone gel sheets
7.2.6. Hydrocolloids Dressings
7.2.7. Alginate Dressings
7.2.8. Super Absorbent Dressings
7.2.9. Silver Wound Dressing
7.2.10. Collagen Dressing
7.2.11. Non-Silver Dressing
7.2.12. Hemostatic Dressing
7.2.13. Nanofiber Dressing
7.3. Skin Substitutes
7.3.1. Xenograft
7.3.2. Allograft
7.3.3. Placenta/Amniotic Tissue
7.3.4. Bioengineered skin/synthetic Substitutes
7.4. Therapy Devices
7.4.1. Negative Pressure Wound Therapies (NPWT Devices)
7.4.1.1. Conventional Negative Pressure Wound Therapy (NPWT)
7.4.1.1.1. Pumps
7.4.1.1.2. Canisters
7.4.1.1.3. Dressing Kits
7.4.1.2. Single-Use Negative Pressure Wound Therapy (NPWT)
7.4.2. Hyperbaric Oxygen Therapy
7.4.3. Ultrasonic Mist and Electrical Stimulation Devices
7.5. Compression Bandage
7.5.1. Full Compression – 2 layers
7.5.2. Others
8. By Wound Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Wound Type
8.2. Chronic Wounds
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.2.2.1. Pressure Ulcer (PU)
8.2.2.2. Venous Leg Ulcer (VLU)
8.2.2.3. Diabetic Foot Ulcer (DFU)
8.3. Acute Wounds
9. By Country
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030, By Country
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
9.2. Germany
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Country-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.3. U.K.
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Country-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.4. France
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Country-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.5. Italy
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Country-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.6. Spain
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Country-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
9.7. Rest of Europe
9.7.1. Introduction
9.7.2. Key Country-Specific Dynamics
9.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Wound Type
10. Competitive Landscape
10.1. Key Developments and Strategies
10.2. Company Share Analysis
10.3. Product Benchmarking
11. Company Profiles
11.1. 3M Company
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. B. Braun Melsungen AG
11.3. Integra Lifesciences
11.4. Cardinal Health Inc.
11.5. Molnlycke Health Care
11.6. Smith & Nephew
11.7. Coloplast AS
11.8. 3M Company
11.9. ConvaTec Group PLC
11.10. Paul Hartmann AG
11.11. Medtronic PLC
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About Us and Services
12.3. Contact Us

 

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