世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場概観、2029年


Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Overview, 2029

ブラジルのオフロード車に対する熱意は、同国のSUV文化隆盛への道を開いた。1990年代には、シボレー・ブレイザーやフォード・エコスポーツのような国産SUVが台頭し、ブラジルの自動車環境の分水嶺となった。今日... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年2月29日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
63 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ブラジルのオフロード車に対する熱意は、同国のSUV文化隆盛への道を開いた。1990年代には、シボレー・ブレイザーやフォード・エコスポーツのような国産SUVが台頭し、ブラジルの自動車環境の分水嶺となった。今日では、SUVが市場を席巻し、自動車販売台数の半分以上を占めている。コンパクトSUVとサブコンパクトSUVは、多用途性、実用性、スタイルを兼ね備え、ブラジルの消費者にとって最良の選択肢として際立っている。SUVは、家族、実用性、ステータスといった基本的な価値観と密接に結びついているため、ブラジル社会では特別な位置を占めている。これらの自動車は、ブラジルの多くの家庭の目標を反映し、繁栄と達成のシンボルとみなされることが多い。さらに、コストと燃費は、顧客の嗜好を形成する上で重要な変数であり、特に経済変動とガソリン価格の上昇に直面している。このような状況において、SUVはブラジルのドライバーのさまざまなニーズを満たし、性能と費用対効果の魅力的な融合を提供する。さらに、カスタマイズと技術的な向上が、ブラジルでのSUV購入を促す大きな要因となっている。消費者は、革新的なエンターテインメント・システムから最先端の安全技術まで、幅広い機能と快適性を備えた自動車を選ぶ。安全問題が顕著になるにつれ、インフラの制約がかなりのハードルとなっているものの、歩行者や自転車の安全性向上がより重視されている。SUVの人気は高いが、ブラジルのドライバーは多くの障害に直面している。ガソリン代が高いことに加え、都市部では駐車 場が限られているため、潜在的な購入者は敬遠しがちであ る。さらに、環境の持続可能性や排ガスによる悪影響に 対する懸念は、依然として深刻な問題である。さらに、交通量の多い大都市の道路を横断したり、地方で困難な道路状況に対処したりすることは、ドライバーにとってさらなる難題となる。安全上の懸念に対処するための作業は現在も進行中だが、ブラジルのリスクを軽減し、交通安全全体を向上させるには、インフラのアップグレードが不可欠である。

Bonafide Research社の調査レポート「ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場概要、2029年」によると、ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率6%以上で成長すると予測されています。低価格で低燃費のSUVに対する需要の高まりは、自動車セクターに大きなチャンスをもたらしている。サンパウロ国際自動車ショーでは、新モデルや最先端技術が展示され、消費者や業界関係者を魅了している。さらに、アウトドア・アドベンチャー・ラリーやフェスティバルは、SUV、特にオフロード性能や多用途性を備えたSUVに対する顧客の関心を高めている。このような関心の高まりは、このようなイベントへの参加者の増加や関与の増加にも表れている。従来の販売店は、SUVの購入を検討している個人のための主要な販売ルートであり続けている。しかし、顧客の行動や嗜好が変化していることを示すように、オンラインでの調査や設定ツールへのシフトが顕著である。Caoa Cheryのような地元企業は、消費者直販戦略を採用し、デジタル・プラットフォームを利用してより多くの消費者にリーチしている。さらに、サブスクリプション・サービスは、消費者に柔軟性と利便性を提供する代替所有モデルとして、徐々に受け入れられつつある。デジタル・インタラクションの重要性を認識しているメーカーは、オンライン・プラットフォームに投資し、SUV購入者の移り変わる需要によりよく応えるためにデジタル・プレゼンスを向上させている。

小型SUVは、コンパクトSUVまたはクロスオーバーSUVとも呼ばれ、標準的なSUVと小型自動車の利点を組み合わせ、より小さなパッケージで適応性、荷室、高い地上高を提供する。コンパクトSUVは、このような快適性の組み合わせを維持しながらも、市街地走行に適しており、燃費効率と荷物スペースのバランスを見出している。ミッドサイズSUVは、コンパクトSUVとフルサイズSUVの中間に位置し、広い室内空間と適応性を備えているため、家族連れやアウトドア愛好家に人気がある。最も大きなカテゴリーであるラージSUVは、十分な室内空間、優れた牽引力、耐久性能を備え、家族の移動やオフロードでの遠出など、幅広いドライブニーズに対応している。MPV/MUV SUVは、Multi-Purpose Vehicle/Multi-Utility Vehicle Sport Utility Vehicleの略で、乗員の快適性、荷物の多用途性、頑丈な能力を多目的に融合させたもので、実用性と多用途性を重視するドライバーにとって魅力的な車種である。SUVは乗車定員によって、5人乗りと5人以上乗れるものに分けられる。SUVの動力源はガソリン、ディーゼル、電気で、電気自動車はさらにバッテリー電気自動車(BEV)、プラグインハイブリッド電気自動車(PHEV)、ハイブリッド電気自動車(HEV)、燃料電池電気自動車(FCEV)などに分類される。

ブラジルの自動車セクターは、原材料と製造原動力の面で大きな変遷を遂げている。鉄鋼、アルミニウム、プラスチックは依然として不可欠な資源であるが、輸入依存度を維持しながら国内生産を増加させる傾向が顕著である。ブラジルは自動車産業が盛んで、サンパウロとミナス・ジェライスが主要生産拠点となっている。しかし、このビジネスは、特に輸入部品に関係する将来の貿易変動から免れることはできない。こうしたハードルにもかかわらず、将来は有望で、SUVが優位性を維持すると予想されている。アナリストは、SUVの販売台数は燃費効率や手頃な価格などの要因により、年率7%で拡大すると予測している。現地で生産されるフレックス燃料の選択肢は、消費者の期待に応え、大きな関心を呼ぶと予想される。代替推進力に関しては、電動化がブラジル市場で人気を集めると予想される。しかし、普及にはインフラの制約や政府によるさらなるインセンティブの必要性といった課題に直面する。こうした問題を解決するために、アナリストは電気自動車やハイブリッド車の国内生産やインフラ整備への投資の重要性を強調している。さらに、マーケティング戦略を特定の地域や消費者カテゴリーに適合させることが、成功に不可欠であると強調されている。

ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場は、同地域の同等品と比較すると、メキシコやアルゼンチンと似ており、特に小型で安価な車が好まれる。しかし、ブラジルの国内産業は優れており、スポーツ用多目的車(SUV)市場のシェアはコロンビアよりも大きい。世界規模で見ると、ブラジルの自動車市場は、中国や米国などの主要プレーヤーに比べると規模が小さく、多様性に欠ける。しかし、戦略的投資と顧客嗜好の変化により、ブラジルの自動車産業は、ダイナミックな市場シナリオの中で長期的な成長と適応を目指している。自動車の嗜好という点では、セダン、ハッチバック、ピックアップ・トラックは互換性があるとみなされることが多い。各車種にはそれぞれ利点と欠点があり、消費者のさまざまな要求や嗜好に応えている。セダンは、流麗で魅力的であることが多いが、より実用的な競合車と比較すると、機能性やイメージで苦労することがある。一方、ハッチバックは、その小ささと機動性から、一部の顧客が必要とする広々としたスペースに欠けるかもしれない。ピックアップトラックは、特殊な活動には便利だが、乗り心地が悪く非効率的な場合もある。最終的にどの車種が最適かは、個人のニーズ、価格の限界、ライフスタイルの好みによって決まる。2020年から2021年にかけて、自動車部門はさまざまな問題に遭遇したが、その大半はサプライチェーンの中断、チップ不足、生産停止に起因するものだった。これらの要因は生産と販売に大きな影響を及ぼし、消費者行動はオンラインでの調査と購入へとシフトした。パンデミック(世界的大流行)に誘発されたSUVなど個人的な移動手段への需要は、市場環境を変化させ、この分野における適応力と回復力の重要性を強調した。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.エグゼクティブサマリー
2.市場構造
2.1.市場考察
2.2.前提条件
2.3.制限事項
2.4.略語
2.5.出典
2.6.定義
2.7.地理
3.研究方法
3.1.二次調査
3.2.一次データ収集
3.3.市場形成と検証
3.4.レポート作成、品質チェック、納品
4.ブラジルのマクロ経済指標
5.市場ダイナミクス
5.1.主な調査結果
5.2.主な動向 - 2021年
5.3.市場促進要因と機会
5.4.市場の阻害要因と課題
5.5.市場動向
5.6.コビッド19効果
5.7.サプライチェーン分析
5.8.政策と規制の枠組み
5.9.業界専門家の見解
6.ブラジルのSUV市場概要
6.1.市場規模(金額ベース
6.2.タイプ別市場規模および予測
6.3.座席数別市場規模・予測
6.4.推進力別市場規模・予測
7.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場セグメント
7.1.ブラジルのSUV市場:タイプ別
7.1.1.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:小型車別、2018〜2029年
7.1.2.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:小型車別、2018~2029年
7.1.3.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:中型サイズ別、2018~2029年
7.1.4.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:大型車別、2018-2029年
7.1.5.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:MPV/MUV別、2018~2029年
7.2.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場:座席数別
7.2.1.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:5人乗り:2018-2029年
7.2.2.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:5人乗り超別、2018年~2029年
7.3.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:推進力別
7.3.1.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:ガソリン車別、2018年~2029年
7.3.2.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:ディーゼル車別、2018年~2029年
7.3.3.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:電気自動車別、2018~2029年
7.3.4.ブラジルのスポーツ用多目的車 (SUV) 市場規模:その他:2018-2029年
8.ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場機会評価
8.1.タイプ別、2024〜2029年
8.2.乗車定員別、2024~2029年
8.3.推進力別、2024~2029年
9.競合情勢
9.1.ポーターの5つの力
9.2.会社概要
9.2.1.企業1
9.2.1.1.会社概要
9.2.1.2.会社概要
9.2.1.3.財務ハイライト
9.2.1.4.地理的洞察
9.2.1.5.事業セグメントと業績
9.2.1.6.製品ポートフォリオ
9.2.1.7.主要役員
9.2.1.8.戦略的な動きと展開
9.2.2.会社概要
9.2.3.会社3
9.2.4.4社目
9.2.5.5社目
9.2.6.6社
9.2.7.7社
9.2.8.8社
10.戦略的提言
11.免責事項

図表一覧

図1:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模:金額ベース(2018年、2023年、2029年F)(単位:億米ドル)
図2:市場魅力度指数(タイプ別
図3:市場魅力度指数(座席数別
図4:市場魅力度指数(推進力別
図5:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場のポーターの5つの力

図表一覧

表1:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場の影響要因(2023年
表2:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模推移とタイプ別予測(2018年・2023年・2029F)
表3:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模・座席数別予測(2018年・2023年・2029F)
表4:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模・予測:推進力別(2018年・2023年・2029F)
表5:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模(2018~2029年)(単位:億米ドル
表6:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)の小型市場規模(2018年~2029年)(億米ドル
表7:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模(2018~2029年):中型(10億米ドル
表8:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)の大型市場規模(2018~2029年)(億米ドル
表9:ブラジルのMPV/MUVのスポーツ用多目的車(SUV)市場規模(2018~2029年)(億米ドル
表10:ブラジルの5人乗りスポーツ用多目的車(SUV)市場規模(2018~2029年):10億米ドル
表11:ブラジルの5人乗り超のスポーツ用多目的車(SUV)市場規模(2018~2029年)(億米ドル
表12:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)のガソリン市場規模(2018年~2029年) (億米ドル)
表13:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)のディーゼル市場規模(2018~2029年) (億米ドル)
表14:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)の電気自動車市場規模(2018~2029年)(億米ドル
表15:ブラジルのスポーツ用多目的車(SUV)のその他市場規模(2018年~2029年) (億米ドル)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Brazil's enthusiasm for off-road vehicles paved the way for the country's booming SUV culture. By the 1990s, there was a visible trend toward locally built options such the Chevrolet Blazer and Ford EcoSport, which marked a watershed moment in Brazil's automotive environment. Today, SUVs dominate the market, accounting for more than half of all vehicle sales. Compact and subcompact SUVs stand out as the best options for Brazilian consumers, combining versatility, utility, and style. SUVs have a particular position in Brazilian society, as they closely align with basic values like family, practicality, and status. These automobiles are frequently viewed as symbols of prosperity and achievement, reflecting the goals of many Brazilian families. Furthermore, cost and fuel economy are important variables in shaping customer preferences, especially in the face of economic volatility and rising gasoline prices. In this setting, SUVs provide an appealing blend of performance and cost-effectiveness, meeting the different needs of Brazilian drivers. Furthermore, customisation and technical improvements are major factors encouraging SUV purchases in Brazil. Consumers choose automobiles that have a wide range of features and comforts, from innovative entertainment systems to cutting-edge safety technologies. As safety issues become more prominent, there is a greater emphasis on improving pedestrian and bike safety, even though infrastructure constraints present considerable hurdles. Despite the great popularity of SUVs, Brazilian drivers confront numerous obstacles. High gasoline expenses, along with restricted parking alternatives in urban locations, can put off potential purchasers. Furthermore, worries about environmental sustainability and the negative impact of vehicle emissions remain serious issues. Furthermore, traversing busy metropolitan streets and dealing with difficult road conditions in rural places pose extra challenges for drivers. While work to address safety concerns are ongoing, infrastructure upgrades are critical to reducing risks and improving overall road safety in Brazil.

According to the research report "Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market is expected to grow with more than 6% CAGR from 2024 to 2029. The increased demand for low-cost, fuel-efficient SUVs is providing a big opportunity for the automobile sector. The São Paulo International Auto Show showcases new models and cutting-edge technologies, attracting consumers and industry professionals alike. Furthermore, outdoor adventure rallies and festivals increase customer interest in SUVs, particularly those geared for off-road capability and versatility. This growing interest is evident in increased attendance and involvement at such events. Traditional dealerships remain the major sales route for individuals looking to purchase SUVs. However, there is a noticeable shift toward online research and configuration tools, showing shifting customer behaviours and preferences. Local firms, such as Caoa Chery, are embracing direct-to-consumer strategies and using digital platforms to reach a larger audience. Furthermore, subscription services are progressively gaining acceptance as an alternate ownership model that provides consumers with flexibility and convenience. Recognizing the importance of digital interaction, manufacturers are investing in online platforms and improving their digital presences to better meet the shifting demands of SUV buyers.

Small SUVs, also known as compact SUVs or crossover SUVs, combine the benefits of standard SUVs and compact automobiles, providing adaptability, cargo room, and higher ground clearance in a smaller package. Compact SUVs retain this combination of amenities while being better suited to city driving, finding a balance between fuel efficiency and luggage space. Mid-size SUVs fall between compact and full-size models, offering plenty of interior space and adaptability, making them popular with families and outdoor lovers. Large SUVs, the largest category, provide ample interior space, excellent towing capacity, and durable performance, catering to a wide range of driving needs, including family transportation and off-road excursions. MPV/MUV SUVs, which stand for Multi-Purpose Vehicle/Multi-Utility Vehicle Sport Utility Vehicle, provide a versatile blend of passenger comfort, cargo versatility, and robust capability, making them appealing to drivers who value practicality and versatility. SUVs are divided into two types based on their seating capacity: 5-seaters and those that can accommodate more than five passengers. SUVs are powered by gasoline, diesel, or electricity, with electric choices further classified as Battery Electric Vehicles (BEV), Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEV), and other forms such as Hybrid Electric Vehicles (HEV) and Fuel Cell Electric Vehicles (FCEV).

Brazil's automobile sector is witnessing considerable transitions in terms of raw materials and manufacturing dynamics. While steel, aluminium, and plastics remain essential resources, there is a noticeable trend of increasing domestic production while maintaining import reliance. Brazil has a strong automobile industry, with São Paulo and Minas Gerais serving as key production hubs. However, the business is not immune to future trade swings, particularly those involving imported components. Despite these hurdles, the future looks promising, with SUVs anticipated to maintain their dominance. Analysts predict that SUV sales will expand at a 7% yearly rate, owing to factors such as fuel efficiency and affordability. Locally generated flex-fuel options are expected to generate significant interest, meeting consumer expectations. In terms of alternative propulsion, electrification is expected to gain popularity in the Brazilian market. However, widespread adoption confronts challenges like as infrastructure constraints and the need for further government incentives. To solve these problems, analysts underline the significance of investing in domestic production of electric and hybrid vehicles, as well as infrastructural development. Furthermore, adapting marketing strategies to specific locations and consumer categories is emphasized as critical to success.

When compared to regional equivalents, Brazil's Sport Utility Vehicle (SUV) Market is like Mexico and Argentina, particularly in its predilection for smaller, more cheap vehicles. However, Brazil has a better domestic industry and a larger Sport Utility Vehicle (SUV) Market share than Colombia. On a worldwide scale, Brazil's automobile market is smaller and less diverse than key players like as China and the United States. Nonetheless, with strategic investments and modifications to customer preferences, Brazil's automobile industry is set for long-term growth and adaption in a dynamic market scenario. In terms of automotive preferences, sedans, hatchbacks, and pickup trucks are frequently seen as interchangeable. Each vehicle type has its own set of benefits and downsides, responding to various consumer demands and tastes. Sedans, while frequently sleek and attractive, may struggle with functionality and image when contrasted to their more utilitarian competitors. Hatchbacks, on the other hand, may lack the spaciousness that some customers require due to their small size and mobility. While pickup trucks are useful for specialized activities, they can be uncomfortable and inefficient. Individual needs, price limits, and lifestyle preferences ultimately determine which car type is best for you. Throughout 2020 and 2021, the automobile sector encountered various issues, the majority of which stemmed from supply chain interruptions, chip shortages, and production shutdowns. These factors had a substantial impact on production and sales, leading to a shift in consumer behavior toward online research and purchasing. The pandemic-induced demand for personal transportation options, such as SUVs, changed the market environment, emphasizing the significance of adaptability and resilience in the sector.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Seating Capacity
6.4. Market Size and Forecast By Propulsion
7. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Segmentations
7.1. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market, By Type
7.1.1. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Small, 2018-2029
7.1.2. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Compact, 2018-2029
7.1.3. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Mid-Size, 2018-2029
7.1.4. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Large, 2018-2029
7.1.5. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By MPV/MUV, 2018-2029
7.2. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market, By Seating Capacity
7.2.1. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By 5 Seater, 2018-2029
7.2.2. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By >5 Seater, 2018-2029
7.3. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market, By Propulsion
7.3.1. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Petrol, 2018-2029
7.3.2. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Diesel, 2018-2029
7.3.3. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Electric, 2018-2029
7.3.4. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size, By Others, 2018-2029
8. Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Seating Capacity, 2024 to 2029
8.3. By Propulsion, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Seating Capacity
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Propulsion
Figure 5: Porter's Five Forces of Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market

List of Tables

Table 1: Influencing Factors for Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market, 2023
Table 2: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size and Forecast By Seating Capacity (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size and Forecast By Propulsion (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Small (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Compact (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Mid-Size (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Large (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of MPV/MUV (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of 5 Seater (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of >5 Seater (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Petrol (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Diesel (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Electric (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Brazil Sport Utility Vehicle (SUV) Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る