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フランスのサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観(2028年


France Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

フランスのサードパーティー・ロジスティクス(3PL)市場は、同国の効率性と革新の伝統が見事に融合した強力かつダイナミックなビジネスである。フランスの産業基盤は幅広く、自動車、航空宇宙からファッション、... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

フランスのサードパーティー・ロジスティクス(3PL)市場は、同国の効率性と革新の伝統が見事に融合した強力かつダイナミックなビジネスである。フランスの産業基盤は幅広く、自動車、航空宇宙からファッション、高級品に至るまで多岐にわたる。さまざまな業界の企業が競争力を高めるために効果的なサプライチェーン・マネジメントに依存しているため、この多様性が3PLサービスの需要を促進している。フランスは、効率的で環境に優しいサプライチェーン・ソリューションを提供するため、道路、鉄道、水上、航空など、さまざまな輸送手段を組み合わせたマルチモーダル輸送に投資している。この戦略は、交通量と公害を削減するために不可欠である。フランスがヨーロッパの中心に位置していることは、大きな利点である。北欧と南欧、そして西欧と東欧を結ぶ自然な接続点として機能している。その戦略的立地から、フランスは世界的なサプライチェーンの重要な要素であり、大陸を越えて世界各地への商品の円滑な輸送を支えている。フランスの多様な産業景観には、自動車、航空宇宙、ファッション、高級品、農業などの産業が含まれます。このような多様性のため、さまざまな業界の明確なロジスティクス需要に対応する専門3PLプロバイダーが出現した。このような多様な産業向けにサービスを個別化できることが特徴である。日本には世界トップクラスの倉庫施設があり、効果的な在庫管理のための最先端技術が頻繁に導入されている。これらの施設は重要な物流拠点に戦略的に配置され、アクセス性と機能性を高めている。フランスの3PLプロバイダーは、その中心的な立地と数カ国との国境が広いことから、国境を越えた貿易において優れた能力を確立しており、税関手続き、関税、文書要件を効果的に処理している。

Bonafide Research社の調査レポート「フランスのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、フランスのサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率5%以上で成長すると予測されている。都市の混雑や環境問題への対応として、フランスの3PL企業は新しいラストマイル配送の選択肢を開拓している。これには、大都市圏での効率的かつ環境に配慮した配送のために、電気配送トラック、自転車宅配便、スマートルート最適化などの利用が含まれる。フランスには、効率的な在庫管理のための最先端技術を備えた最先端の倉庫施設がある。これらの施設は重要な物流拠点に戦略的に配置され、アクセス性と機能性を高めている。フランスの3PL業界は技術革新に取り組んでおり、自動化、データ分析、ルート最適化などの分野で最先端のソリューションを調査するため、テクノロジー企業と積極的に協力している。フランスはロジスティクスと輸送において長い伝統を持っている。フランスは郵便サービスを最初に創設した国のひとつであり、ロジスティクスとサプライチェーン・マネジメントの概念の発展には欠かせない国であった。フランスの大規模なTGV(Train à Grande Vitesse)高速鉄道網は、ロジスティクスに大きな影響を与えている。主要都市や地域間の製品の迅速かつ効率的な移動を可能にしている。フランスは欧州でも有数の製薬産業国である。その結果、ブラジルは医薬品ロジスティクス産業が盛んで、医薬品、特に温度変化に敏感な医薬品の取り扱いと出荷を専門とするサードパーティ・ロジスティクス企業が存在する。フランスには、ル・アーヴルやマルセイユなど、海岸線に沿って国際貿易に重要な大型港湾が多数あります。これらの港は、貨物の輸出入を容易にし、3PL産業の拡大に貢献する上で極めて重要である。フランスの3PL企業は、中小企業(SME)のサプライチェーン・オペレーションの合理化を支援する特定のサービスを頻繁に提供している。発展途上の組織のニーズを満たすため、こうしたサービスには、専門的なソリューション、柔軟な価格設定方法、拡張性などが含まれることがある。

市場は輸送手段によって、道路、鉄道、水路、空路に区分される。なかでも航空分野は、フランスのサードパーティー・ロジスティクス市場で急成長が見込まれている。電子商取引の出現と、迅速で信頼できる製品配送への要求が、物流分野における航空輸送の必要性を高めている。迅速な配送に対する顧客の期待に応えるため、多くの電子商取引企業は、航空便を利用した物品の移動を容易にする3PL業者に依存している。医薬品や食品業界など、迅速かつ温度管理された配送が必要なビジネスもある。航空輸送は、こうしたビジネスにとって最良の選択肢であることが多く、航空輸送の専門知識を持つ3PL企業は、こうした独自のニーズに対応できる可能性があります。ジャストインタイムの在庫管理が可能なため、航空輸送は在庫レベルを低く保つのに最適です。航空輸送を活用して迅速な補充を行うことで、3PLプロバイダーは在庫管理を最適化し、企業の倉庫費用を削減することができる。サービス別では、国内輸送管理(DTM)、国際輸送管理(ITM)、専用輸送契約(DCC)、倉庫・配送(W&D)、付加価値物流(VAS)に分類される。フランスの第三者物流市場では、国際輸送管理(ITM)サービスが急成長している。フランスは欧州における戦略的な位置にあるため、欧州連合(EU)内外を流れる商品の重要な流通拠点となっている。ITMサービスは、国境を越えた貨物を処理し、近隣諸国との間で貨物を効率的に移動させるために極めて重要である。世界中に複雑な供給ラインを持つ多くの多国籍企業がフランスに本社を置いています。ITMサービスは、これらの企業が輸送を調整し、ベンダーとの関係を管理し、世界中の貨物の円滑な移動を確保するのに役立ちます。多くのフランス企業は、国際的なベンダーから原材料、部品、完成品を調達しています。ITMサービスは、これらの品目の輸送の調整、輸出入規則の管理、入荷ロジスティクスプロセスの最適化を支援します。

エンドユーザー産業に基づいて、市場は製造、医療、小売、eコマース、自動車、食品・食料品、技術、その他に分けられる。JIT在庫管理は、材料や部品の正確なタイミングと同期を必要とする製造業務で使用されます。3PLプロバイダーは、コンポーネントが必要なときに正確に製造現場に到着することを保証し、在庫維持コストを削減することができます。製造企業は、ロジスティクスやサプライチェーン・オペレーションを管理するよりも、生産や製品品質といった中核機能に集中することを選択することが多い。ロジスティクスを3PLプロバイダーにアウトソーシングすることで、製造業者はコアビジネスに集中することができる。製造業では、季節性や市場力学によって需要が変動することがあります。スケーラビリティは3PLサービスによって提供され、製造業者はロジスティクス・インフラに多額の設備投資をすることなく、需要の変化に容易に対応することができる。3PLプロバイダーは、サプライチェーンの可視性と効率を高めるために、輸送管理システム(TMS)や倉庫管理システム(WMS)などの先進技術を活用することが多い。これらのテクノロジーは、製造業務のテクノロジー主導の性質に合致している。

本レポートの対象
- 地域フランス
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- フランスのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理 (DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用輸送契約(DCC)
- 倉庫・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VAS)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売
- 食品・食料品
- 自動車
- 電子商取引
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. France Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. France Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. France Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. France Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. France Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. France Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. France Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. France Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. France Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. France Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. France Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. France Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. France Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. France Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. France Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. France Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. France Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. France Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. France Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. France Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. France Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. France Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. France Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. France Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: France Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of France Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: France Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: France Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: France Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: France Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: France Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: France Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: France Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: France Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: France Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: France Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: France Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: France Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: France Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: France Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: France Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: France Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: France Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: France Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: France Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: France Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

The third-party logistics (3PL) market in France is a strong and dynamic business that perfectly blends the country's efficiency and innovation traditions. The country's industrial base is broad, ranging from automotive and aerospace to fashion and luxury goods. This variety drives demand for 3PL services, as businesses in different industries rely on effective supply chain management to be competitive. France is investing in multi-modal transportation, which mixes different modes of transportation such as road, rail, water, and air to provide efficient and environmentally friendly supply chain solutions. This strategy is critical for lowering traffic and pollution. The central position of France throughout Europe is a considerable advantage. It acts as a natural connection point between Northern and Southern Europe, as well as Western and Eastern Europe. Because of its strategic location, it is a key factor in the worldwide supply chain, supporting the smooth transit of commodities across the continent and beyond. The diverse industrial landscape of France includes industries such as automotive, aerospace, fashion, luxury products, and agriculture. Because of this diversity, specialized 3PL providers have emerged to meet the distinct logistics demands of different industries. The capacity to personalize services for such a diverse range of industries is a distinguishing feature. The country has world-class warehouse facilities, which are frequently outfitted with cutting-edge technology for effective inventory management. These facilities are strategically placed in critical logistics hubs, improving accessibility and functionality. Because of their central location and large borders with several countries, French 3PL providers have established great competence in cross-border trade, effectively handling customs processes, tariffs, and documentation requirements.

According to the research report "France Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the France Third-Party Logistics (3PL) market is predicted to grow with more than 5% CAGR from 2023 to 2028. In response to the issues of urban congestion and environmental concerns, French 3PL companies have pioneered new last-mile delivery alternatives. This involves the use of electric delivery trucks, bike couriers, and smart route optimization for efficient and environmentally responsible deliveries in metropolitan areas. France has cutting-edge warehousing facilities with cutting-edge technologies for efficient inventory management. These facilities are strategically positioned in critical logistics centers, boosting their accessibility and functionality. The French 3PL industry is committed to innovation, actively cooperating with technology companies to investigate cutting-edge solutions in areas such as automation, data analytics, and route optimization. France has a long tradition of logistics and transportation. It was one of the first countries to create postal services and was essential to the development of logistics and supply chain management concepts. The large TGV (Train à Grande Vitesse) high-speed rail network in France has a considerable impact on logistics. It enables the rapid and efficient movement of products between major cities and regions. France has one of the major pharmaceutical industries in Europe. As a result, Brazil has a thriving pharmaceutical logistics industry, with third-party logistics firms specializing in handling and shipping pharmaceutical products, particularly temperature-sensitive pharmaceuticals. France has a number of large ports along its coastline, including Le Havre and Marseille, which are important for international trade. These ports are critical in easing the import and export of goods and contributing to the expansion of the 3PL industry. French 3PL companies frequently provide specific services to help small and medium-sized enterprises (SMEs) streamline their supply chain operations. In order to satisfy the needs of developing organizations, these services may include specialized solutions, flexible pricing methods, and scalability.

Based on mode of transport market is segmented into roadways, railways, waterways and airways. Among them airways segment is expected to grow at rapid pace in France third-party logistics market. The advent of e-commerce and the requirement for quick, dependable product delivery have raised the need for air transport in the logistics sector. In the direction to meet customer expectations for quick deliveries, many e-commerce enterprises rely on 3PL suppliers to ease the movement of items via air. Certain businesses, such as the pharmaceutical and food industries, necessitate quick and temperature-controlled delivery. Air transport is frequently the best option for these businesses, and 3PL companies with airfreight expertise may meet these unique needs. Because it provides for just-in-time inventory management, air transport is great for keeping low inventory levels. By leveraging air transport for rapid replenishment, 3PL providers optimize inventory control and cut warehousing expenses for enterprises. In terms of services market is categorised into domestic transportation management (DTM), international transportation management (ITM), dedicated contract carriage (DCC), warehousing & distribution (W&D), and value-added logistics by services (VAS). International transportation management (ITM) services are growing at rapid pace in France third-party logistics market. France's strategic location in Europe makes it an important distribution hub for commodities flowing within and beyond the European Union. ITM services are crucial for handling cross-border shipments and ensuring that goods are moved efficiently to and from neighbouring nations. Many multinational firms with intricate worldwide supply lines have their headquarters in France. ITM services help these businesses coordinate transportation, manage vendor relationships, and ensure the smooth movement of goods around the world. Many French companies obtain raw materials, components, and finished goods from international vendors. ITM services aid in the coordination of these items' transportation, the management of import/export rules, and the optimization of the incoming logistics process.

Based on end user industry market is divided into manufacturing, healthcare, retailing, e-commerce, automotive, food & groceries, technological, and others. JIT inventory management is used in manufacturing operations, which necessitates the exact timing and synchronization of materials and components. 3PL providers may ensure that components arrive at the manufacturing site exactly when they are required, lowering inventory carrying costs. Manufacturing firms frequently choose to concentrate on core capabilities such as production and product quality rather than managing logistics and supply chain operations. Outsourcing logistics to 3PL providers allows manufacturers to focus on their core business. Seasonality or market dynamics can cause swings in demand in the manufacturing industry. Scalability is provided by 3PL services, allowing producers to easily respond to changing demand without substantial capital investments in logistics infrastructure. 3PL providers often leverage advanced technologies, such as Transportation Management Systems (TMS) and Warehouse Management Systems (WMS), to enhance supply chain visibility and efficiency. These technologies align with the technology-driven nature of manufacturing operations.

Considered in this report:
• Geography: France
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• France Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport:
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services:
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VAS)

By End User:
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• Food & Groceries
• Automotive
• E-commerce
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. France Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. France Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. France Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. France Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. France Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. France Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. France Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. France Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. France Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. France Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. France Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. France Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. France Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. France Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. France Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. France Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. France Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. France Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. France Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. France Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. France Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. France Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. France Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. France Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: France Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of France Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: France Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: France Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: France Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: France Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: France Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: France Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: France Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: France Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: France Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: France Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: France Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: France Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: France Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: France Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: France Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: France Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: France Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: France Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: France Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: France Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/20 10:26

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