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日本のオンラインフィットネス市場概要、2028年


Japan Online Fitness Market Overview, 2028

オンライン・フィットネスは、インターネットに接続できる自宅やその他の場所でリラックスしながら、アクティブで健康的な生活を送る自由を人々に与える。オンライン・フィットネスがもたらす利便性と、フィット... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年9月30日 US$2,250
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サマリー

オンライン・フィットネスは、インターネットに接続できる自宅やその他の場所でリラックスしながら、アクティブで健康的な生活を送る自由を人々に与える。オンライン・フィットネスがもたらす利便性と、フィットネスに対する嗜好の移り変わりが、このトレンドが拡大している理由だ。オンデマンドのワークアウトやバーチャルトレーニングセッション、無数のフィットネスアプリケーションが利用可能になったことで、日本人が自宅にいながら健康とウェルネスを優先することは、かつてないほどシンプルになった。オンライン・フィットネスが流行した原因のひとつは、日本がCOVID-19の感染予防のために自宅待機を呼びかけた際、約4万人の高齢者がユーチューブにログインし、介護施設の運営会社が制作した、簡単なエクササイズやストレッチをモデルが立ったり椅子に座ったりして実演する無料のワークアウト動画を視聴したことだ。また、コカ・コーラは2020年に日本でホームエクササイズアプリのキャンペーンを開始する。このアプリは、利用者が運動や日常生活で1週間に1,000歩を達成すると、全国34万台のコカ・コーラブランドの自動販売機で使える無料ドリンクチケットがもらえるというもの。同社は、スペースや運動能力に制限のある消費者の参加を促すため、運動目標を1,000歩と比較的簡単なものに設定した。キャンペーン期間中、アプリのほか、同社のインスタグラムやツイッターのアカウントで、週に1本ずつ新しいエクササイズ動画が公開された。全体として、これらのオンライン・フィットネス・プラットフォームは、利便性、多様性、そしてしばしばコミュニティ感覚を提供し、自宅にいながら健康とフィットネスを優先したい個人にとって魅力的な選択肢となっている。

Bonafide Research社の調査レポート「日本のオンラインフィットネス市場概要、2028年」によると、同市場は2028年までに20億米ドル以上に達すると予測されている。この増加は、日本のフィットネスと健康に対する意識の高まりが大きく影響しています。活動的なライフスタイルを維持することの価値を認識するようになり、手頃な価格のフィットネスソリューションを求める人が増えています。オンライン・フィットネス・プラットフォームは、時間と場所を選ばずにワークアウトができる柔軟性を提供し、適応性の高いフィットネス・ルーティンのニーズに完全に合致しています。市場の成長は主に、Boot Home、Sony Lifelog、T-Health、FiNCのようなアプリケーションを通じて、企業が事業を再開し、フィットネスへのオンライン参加を促進する新たな戦略に適応したことによるものです。日本を拠点とするブートホームは、世界をつなぐオンラインフィットネスクラブを立ち上げ、ライブおよびオンデマンドのワークアウトを提供するほか、栄養指導や睡眠指導も行っている。経験豊富な起業家とフィットネス専門家のチームによって2020年に立ち上げられた。Sony Lifelogは、ユーザーの歩数、消費カロリー、睡眠の質を追跡するフィットネストラッカーアプリです。また、FitCoachやBoot Homeといった他のフィットネスアプリとも統合できる。オンデマンドのサービスは、オンライン・フィットネス業界で人気を集めている重要なトレンドである。オンデマンドのオンライン・フィットネス・サービスは、消費者が自分の都合に合わせて、ワークアウト・プログラム、エクササイズの難易度、トレーナーを選んでフィットネス・セッションにアクセスできるようにするものです。

デバイスタイプ別では、市場はスマートフォン、スマートテレビ、ノートパソコン、その他(タブレット)に区別されます。現在のスマートフォンの技術は、健康とフィットネスの世界でも大きな資産となっている。カロリー計算や心拍数のトラッキングから、バーチャルパーソナルトレーニングや収入を得るためのプラットフォームまで、スマートフォンは様々な強力な健康・フィットネスツールを提供しています。人々は、自宅でもジムでも外出先でも、事実上どこでもスマートフォンでフィットネス・アプリやプログラムにアクセスしている。直感的に操作できるタッチスクリーンと、個人に合わせたワークアウトプランやトラッキング機能を備えたフィットネスアプリの利用により、スマートフォンはフィットネス愛好家にとって多用途で利用しやすいツールとなっています。このように、オンライン・フィットネスにスマートフォンが広く採用された結果、オンライン・フィットネス市場では、このデバイス・カテゴリーが最大の市場シェアを占めるに至っています。スマートフォンに続き、スマートTVもオンライン・フィットネス分野で人気を博しています。多くの人が、フィットネスクラスを大画面テレビでストリーミングすることで、より魅力的でダイナミックなワークアウト環境を作り出し、没入感を楽しんでいます。さらに、スマートTVで様々なフィットネスコンテンツにアクセスできるという利便性も、大きな市場シェアに貢献しています。ラップトップやタブレットもオンライン・フィットネスでよく使われており、スマートフォンに比べて画面が大きいため、詳細なトレーニング方法を見たり、インストラクターの指示に従ったりするのに有利です。これらのデバイスは市場で注目すべきシェアを占めているものの、その使用方法は個人の嗜好や状況により特化する傾向にある。収益モデル別では、市場はサブスクリプション型、広告型、ハイブリッド型に区分される。市場シェアの大半を占めるサブスクリプション・ベース・モデルによる収益が、近年のオンライン・フィットネス・ビジネスの目覚ましい成長を牽引している。

この分野の支配的なプレーヤーとして、オンライン・フィットネス・セッションのライブ・ストリーミングが脚光を浴びるようになりました。競合のオンデマンド・ストリーミングと比較すると、最大の市場シェアを持っています。ライブ・ストリーミングの魅力は、リアルタイムで、インタラクティブで、魅力的なフィットネス体験を提供できることにある。ユーザーは自宅にいながらライブ・コースに参加することができ、著名なフィットネス・インストラクターによるライブ・コースも頻繁に開催されている。これは仲間意識と責任感を与えるだけでなく、従来のジムと同様に、迅速なフィードバックとコーチングを可能にします。ライブ・ストリーミングは、その場でクラスに参加できるという興奮とつながりを感じられるため、日本のフィットネス愛好家にとって魅力的な選択肢となっています。一方、オンデマンド・ストリーミングは、依然として重要ではあるが、市場の中で占める割合はやや小さい。オンデマンド・ストリーミングは、ワークアウトのスケジュールに柔軟性を求める個人を対象としており、録画済みのクラスやエクササイズ・ルーティンに自分の都合に合わせてアクセスすることができる。オンデマンド・ストリーミングが多忙なスケジュールや特定の嗜好を持つ人々にアピールする一方で、ライブ・ストリーミングの人気急上昇は、多くの日本人がライブ・ストリーミングが提供するリアルタイムの交流や体系化されたワークアウトを重視していることを示唆している。

本レポートの考察
- 地域日本
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- 日本のオンラインフィットネス市場、その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ストリーミングタイプ別
- ライブストリーミング
- オンデマンド・ストリーミング

セッションタイプ別
- グループ
- ソロ

デバイス別
- スマートフォン
- スマートテレビ
- ノートパソコン
- その他(タブレット)

収益モデル別
- サブスクリプション
- 広告
- ハイブリッド

エンドユーザー別
- プロジム
- スポーツ機関
- 防衛研究所
- 教育機関
- 企業
- 個人
- その他(病院、リハビリセンター、シニアセンターなど)

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、オンラインフィットネス業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。マーケティングやプレゼンテーションに加えて、この業界に関する競合知識を高めることもできます。

















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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Japan Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Japan Online Fitness Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Streaming Type
6.3. Market Size and Forecast By Session Type
6.4. Market Size and Forecast By Device Type
6.5. Market Size and Forecast By Revenue Model
6.6. Market Size and Forecast By End User
7. Japan Online Fitness Market Segmentations
7.1. Japan Online Fitness Market, By Streaming Type
7.1.1. Japan Online Fitness Market Size, By Live, 2017-2028
7.1.2. Japan Online Fitness Market Size, By On-Demand, 2017-2028
7.2. Japan Online Fitness Market, By Session Type
7.2.1. Japan Online Fitness Market Size, By Group, 2017-2028
7.2.2. Japan Online Fitness Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3. Japan Online Fitness Market, By Device Type
7.3.1. Japan Online Fitness Market Size, By Smartphones, 2017-2028
7.3.2. Japan Online Fitness Market Size, By Smart TV, 2017-2028
7.3.3. Japan Online Fitness Market Size, By Laptops & Desktops, 2017-2028
7.3.4. Japan Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. Japan Online Fitness Market, By Revenue Model
7.4.1. Japan Online Fitness Market Size, By Subscription, 2017-2028
7.4.2. Japan Online Fitness Market Size, By Advertisement, 2017-2028
7.4.3. Japan Online Fitness Market Size, By Hybrid, 2017-2028
7.5. Japan Online Fitness Market, By End User
7.5.1. Japan Online Fitness Market Size, By Professional Gyms, 2017-2028
7.5.2. Japan Online Fitness Market Size, By Sports Institutes, 2017-2028
7.5.3. Japan Online Fitness Market Size, By Defense Institute, 2017-2028
7.5.4. Japan Online Fitness Market Size, By Educational Institutes, 2017-2028
7.5.5. Japan Online Fitness Market Size, By Corporate Institution, 2017-2028
7.5.6. Japan Online Fitness Market Size, By Individuals, 2017-2028
7.5.7. Japan Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
8. Japan Online Fitness Market Opportunity Assessment
8.1. By Streaming Type, 2023 to 2028
8.2. By Session Type, 2023 to 2028
8.3. By Device Type, 2023 to 2028
8.4. By Revenue Model, 2023 to 2028
8.5. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Japan Online Fitness Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Streaming Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Session Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Device Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Revenue Model
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 7: Porter's Five Forces of Japan Online Fitness Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Online Fitness Market, 2022
Table 2: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Streaming Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Session Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Revenue Model (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Japan Online Fitness Market Size of Live (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Japan Online Fitness Market Size of On-Demand (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Japan Online Fitness Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Japan Online Fitness Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Japan Online Fitness Market Size of Smartphones (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Japan Online Fitness Market Size of Smart TV (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Japan Online Fitness Market Size of Laptops & Desktops (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Japan Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Japan Online Fitness Market Size of Subscription (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Japan Online Fitness Market Size of Advertisement (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Japan Online Fitness Market Size of Hybrid (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Japan Online Fitness Market Size of Professional Gyms (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Japan Online Fitness Market Size of Sports Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Japan Online Fitness Market Size of Defense Institute (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Japan Online Fitness Market Size of Educational Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 22: Japan Online Fitness Market Size of Corporate Institution (2017 to 2028) in USD Million
Table 23: Japan Online Fitness Market Size of Individuals (2017 to 2028) in USD Million
Table 24: Japan Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million

 

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Summary

Online fitness gives people the freedom to be active and lead healthy lives while relaxing in the comfort of their own homes or any other location with internet access. The convenience it provides and the shifting landscape of fitness preferences are reasons for this growing trend. It's now simpler than ever for Japanese to prioritize their health and wellness from the comfort of their homes due to the availability of on-demand workouts, virtual training sessions, and a myriad of fitness applications. One of the causes for the trend of online fitness is when Japan urged people to stay at home to prevent transmission of COVID-19, about 40,000 senior citizens logged onto YouTube to watch a free workout video produced by a care-home operator featuring simple exercises and stretches demonstrated by models standing and sitting on chairs. Also, the Coca-Cola launches home exercise app campaign in Japan in 2020. This app offers a scheme that when the users achieve 1,000 steps via exercise or their daily activities per week, they get a chance to get a free drink ticket that can be used at 340,000 Coca-Cola branded vending machines across the country. The company set up the exercise goal to be relatively easy with 1,000 steps to help encourage consumers with limited space or athletic prowess to participate. During the period of the campaign, one new exercise video was released per week to the app, as well as the company’s Instagram and Twitter accounts. Overall, these online fitness platforms offer convenience, variety, and often a sense of community, making them attractive options for individuals looking to prioritize their health and fitness from the comfort of their own homes.

According to the research report, “Japan Online Fitness Market Overview, 2028” published by Bonafide Research, the market is anticipated to reach at more than USD 2 Billion by 2028. This increase has been greatly influenced by Japan’s growing awareness of fitness and health. More people are seeking affordable fitness solutions as they become more aware of the value of keeping an active lifestyle. Online fitness platforms offer the flexibility to work out at any time and place, aligning perfectly with the need for adaptable fitness routines. The growth in the market is mainly due to the companies resuming their operations and adapting to the new strategies to promote the online engagement for fitness via some applications like Boot Home, Sony Lifelog, T-Health, and FiNC. Japan-based Boot home launches world online fitness club to connect the world, it offers live and on-demand workouts, as well as nutrition and sleep coaching. It was launched in 2020 by a team of experienced entrepreneurs and fitness professionals. Sony Lifelog is a fitness tracker app that tracks users' steps, calories burned, and sleep quality. It also integrates with other fitness apps, such as FitCoach and Boot Home. On-demand offerings are a key trend gaining popularity in the online fitness industry. On-demand online fitness services enable consumers to access fitness sessions at their convenience with their choice of workout programs, exercise difficulty levels, and trainers.

By Device type, the market is distinguished into Smart phones, Smart TV, Laptop’s, and Others (tablets). Current Smart phones technology has also become a huge asset in the health and fitness world. From calorie counting and heart rate tracking to virtual personal training and platforms for income generation, smartphones provide a variety of powerful health and fitness tools. People access fitness apps and programs on their smartphones virtually anywhere, whether they're at home, in the gym, or on the go. The intuitive touchscreens and the availability of fitness apps with personalized workout plans and tracking features make smartphones a versatile and accessible tool for fitness enthusiasts. This widespread adoption of smartphones for online fitness has resulted in this device category holding the largest market share in the online fitness market. Following smartphones, smart TVs have also gained popularity in the online fitness space. Many individuals enjoy the immersive experience of streaming fitness classes on their larger television screens, creating a more engaging and dynamic workout environment. Additionally, the convenience of having access to a wide variety of fitness content on smart TVs have contributed to their significant market share. Laptops and tablets are also commonly used for online fitness, providing users with larger screens compared to smartphones, which can be advantageous for viewing detailed workout instructions or following along with instructors. While these devices hold a notable share of the market, their usage tends to be more specific to individual preferences and situations. By Revenue Model, the market is segmented into Subscription, Advertisement, and Hybrid. The revenue generated by subscription-based models, which account for the majority of the market share, has been driving the impressive rise of the online fitness business in recent years.

As the dominating player in this sector, live streaming of online fitness sessions has come to prominence. When compared to its competitor, On-demand streaming, it has the biggest market share. The allure of Live Streaming stems from its capacity to deliver real-time, interactive, and engaging fitness experiences. Users can join in live courses from the convenience of their own homes, frequently conducted by renowned fitness instructors. This not only provides a sense of camaraderie and accountability, but also allows for rapid feedback and coaching, similar to a traditional gym setting. The sense of connection and the excitement of participating in classes as they happen have made Live Streaming a compelling choice for fitness enthusiasts in Japan. On the other hand, On-demand Streaming, while still significant, occupies a slightly smaller portion of the market. It caters to individuals seeking flexibility in their workout schedules, allowing them to access pre-recorded classes and exercise routines at their convenience. While On-demand Streaming appeals to those with busier schedules or specific preferences, Live Streaming's surge in popularity suggests that many Japanese value the real-time interaction and structured workouts that it offers.

Considered in this report:
• Geography: Japan
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Japan Online Fitness market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Streaming Type:
• Live Streaming
• On-demand Streaming

By Session Type:
• Group
• Solo

By Device:
• Smart phones
• Smart TV
• Laptops
• Others (tablets)

By Revenue Model:
• Subscriptions
• Advertisements
• Hybrid

By End Users:
• Professional Gyms
• Sports Institutes
• Defence Institute
• Educational Institutes
• Corporate Institution
• Individuals
• Others (hospitals, rehabilitation centres, and senior centres.)

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Online Fitness industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.

















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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Japan Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Japan Online Fitness Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Streaming Type
6.3. Market Size and Forecast By Session Type
6.4. Market Size and Forecast By Device Type
6.5. Market Size and Forecast By Revenue Model
6.6. Market Size and Forecast By End User
7. Japan Online Fitness Market Segmentations
7.1. Japan Online Fitness Market, By Streaming Type
7.1.1. Japan Online Fitness Market Size, By Live, 2017-2028
7.1.2. Japan Online Fitness Market Size, By On-Demand, 2017-2028
7.2. Japan Online Fitness Market, By Session Type
7.2.1. Japan Online Fitness Market Size, By Group, 2017-2028
7.2.2. Japan Online Fitness Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3. Japan Online Fitness Market, By Device Type
7.3.1. Japan Online Fitness Market Size, By Smartphones, 2017-2028
7.3.2. Japan Online Fitness Market Size, By Smart TV, 2017-2028
7.3.3. Japan Online Fitness Market Size, By Laptops & Desktops, 2017-2028
7.3.4. Japan Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. Japan Online Fitness Market, By Revenue Model
7.4.1. Japan Online Fitness Market Size, By Subscription, 2017-2028
7.4.2. Japan Online Fitness Market Size, By Advertisement, 2017-2028
7.4.3. Japan Online Fitness Market Size, By Hybrid, 2017-2028
7.5. Japan Online Fitness Market, By End User
7.5.1. Japan Online Fitness Market Size, By Professional Gyms, 2017-2028
7.5.2. Japan Online Fitness Market Size, By Sports Institutes, 2017-2028
7.5.3. Japan Online Fitness Market Size, By Defense Institute, 2017-2028
7.5.4. Japan Online Fitness Market Size, By Educational Institutes, 2017-2028
7.5.5. Japan Online Fitness Market Size, By Corporate Institution, 2017-2028
7.5.6. Japan Online Fitness Market Size, By Individuals, 2017-2028
7.5.7. Japan Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
8. Japan Online Fitness Market Opportunity Assessment
8.1. By Streaming Type, 2023 to 2028
8.2. By Session Type, 2023 to 2028
8.3. By Device Type, 2023 to 2028
8.4. By Revenue Model, 2023 to 2028
8.5. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Japan Online Fitness Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Streaming Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Session Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Device Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Revenue Model
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 7: Porter's Five Forces of Japan Online Fitness Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Online Fitness Market, 2022
Table 2: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Streaming Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Session Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By Revenue Model (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Japan Online Fitness Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Japan Online Fitness Market Size of Live (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Japan Online Fitness Market Size of On-Demand (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Japan Online Fitness Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Japan Online Fitness Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Japan Online Fitness Market Size of Smartphones (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Japan Online Fitness Market Size of Smart TV (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Japan Online Fitness Market Size of Laptops & Desktops (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Japan Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Japan Online Fitness Market Size of Subscription (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Japan Online Fitness Market Size of Advertisement (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Japan Online Fitness Market Size of Hybrid (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Japan Online Fitness Market Size of Professional Gyms (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Japan Online Fitness Market Size of Sports Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Japan Online Fitness Market Size of Defense Institute (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Japan Online Fitness Market Size of Educational Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 22: Japan Online Fitness Market Size of Corporate Institution (2017 to 2028) in USD Million
Table 23: Japan Online Fitness Market Size of Individuals (2017 to 2028) in USD Million
Table 24: Japan Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million

 

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4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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