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世界のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場規模調査:企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(BFSI、IT・通信、小売・Eコマース、ヘルスケア、メディア・娯楽、製造、旅行・観光、その他)、用途別(顧客データの収集と管理、顧客セグメンテーションとターゲティング、顧客エクスペリエンス管理、顧客行動分析、オムニチャネル・マーケティング、パーソナライズド・レコメンデーション、その他)、コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、導入形態別(オンプレミス、クラウド)、データチャネル別(ウェブと電子メール、ソーシャルメディア、モバイル、コールセンター、店舗内、その他)、地域別予測(2022年~2032年


Global Customer Intelligence Platform Market Size study, by Enterprise Size (Large Enterprise, Small and Medium-sized Enterprise), by End User (BFSI, IT and Telecom, Retail and E-commerce, Healthcare, Media and Entertainment, Manufacturing, Travel and Tourism, Others), by Application (Customer Data Collection and Management, Customer Segmentation and Targeting, Customer Experience Management, Customer Behaviour Analytics, Omnichannel Marketing, Personalized Recommendation, Others), by Component (Platform, Services), by Deployment Mode (On-premise, Cloud), by Data Channel (Web and Email, Social Media, Mobile, Call Centers, In Store, Others) and Regional Forecasts 2022-2032

世界のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場は、2023年に27.2億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には複合年間成長率CAGR 26.50%で成長すると予測されている。カスタマーインテリジェンスプラッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月17日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場は、2023年に27.2億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には複合年間成長率CAGR 26.50%で成長すると予測されている。カスタマーインテリジェンスプラットフォームは、無数のソフトウェアツールとソリューションを包含し、企業が顧客データを収集、分析、活用できるようにすることで、顧客エンゲージメントを強化し、戦略的なビジネス目標を達成するための極めて重要な洞察を得ることができる。この市場は、企業が顧客層を深く理解し、小売、eコマース、金融サービス、通信、ヘルスケア、旅行、ホスピタリティなどさまざまな業界で成長と成功を促進するパーソナライズされた体験を提供できるようにするのに役立っている。
世界のカスタマーインテリジェンス・プラットフォーム市場は、データ主導の意思決定の重要性が急増しており、デジタルプラットフォームの普及がカスタマーインテリジェンス・プラットフォーム市場の拡大を大幅に後押ししている。高度な分析と人工知能(AI)の広範な採用とともに、パーソナライズされた顧客体験に対する需要の高まりが、市場の堅調な成長軌道を裏付けている。さらに、顧客維持とロイヤルティへの注目の高まりは、これらのプラットフォームが現代のビジネス戦略において果たす重要な役割を際立たせている。さらに、オムニチャネルの顧客エンゲージメントの重要性が高まっていることから、市場には有利な成長機会が生まれると予想される。しかし、データ品質や統合の複雑さに関する課題が、市場成長の大きな障害となっている。
世界のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場の調査で考慮された主要地域には、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域が含まれます。2023年には、北米が最大の市場シェアを占め、同地域内の技術進歩とイノベーションエコシステムに支えられている。さらに、アジア太平洋地域は予測期間中に最も高い成長率を記録すると予測されている。同地域では、競争力と顧客体験を強化するために、顧客中心の戦略に急速に注力しており、顧客情報プラットフォーム市場に大きな成長の見通しをもたらしている。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
オラクル・コーポレーション
SAS Institute Inc.
SAP SE
アクセンチュア
インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション
インフォマティカ社
マイクロソフト株式会社
グーグル合同会社
セールスフォース
アドビ
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
企業規模別
- 大企業
- 中小企業
エンドユーザー別
- BFSI
- IT・通信
- 小売・Eコマース
- ヘルスケア
- メディア・エンターテイメント
- 製造業
- 旅行・観光
- その他
アプリケーション別
- 顧客データの収集と管理
- 顧客セグメンテーションとターゲティング
- 顧客経験管理
- 顧客行動分析
- オムニチャネル・マーケティング
- パーソナライズド・レコメンデーション
- その他
コンポーネント別
- プラットフォーム
- サービス
展開モード別
- オンプレミス
- クラウド
データチャンネル別
- ウェブと電子メール
- ソーシャルメディア
- モバイル
- コールセンター
- 店舗
- その他
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去年 - 2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.世界のカスタマーインテリジェンス・プラットフォーム市場 エグゼクティブサマリー
1.1.カスタマーインテリジェンス・プラットフォームの世界市場規模・予測(2022年~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.企業規模別
1.3.2.エンドユーザー別
1.3.3.アプリケーション別
1.3.4.コンポーネント別
1.3.5.展開モード別
1.3.6.データチャンネル別
1.4.主要トレンド
1.5.景気後退の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.見積もり

方法論
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.カスタマーインテリジェンス・プラットフォームの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.AIと機械学習の進歩
3.1.2.パーソナライズされた顧客体験の需要
3.1.3.顧客維持とロイヤルティの重視
3.2.市場の課題
3.2.1.データ品質の問題
3.2.2.データ統合の課題
3.3.市場機会
3.3.1.オムニチャネル顧客エンゲージメント
3.3.2.高度な分析とAIの採用

第4章.世界のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝利戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場規模・予測:企業規模別 2022年~2032年
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場企業規模別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
5.2.1.大企業
5.2.2.中小企業

第6章.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場規模・予測:エンドユーザー別 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場エンドユーザー別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
6.2.1.BFSI
6.2.2.IT・通信
6.2.3.小売・Eコマース
6.2.4.ヘルスケア
6.2.5.メディアとエンターテインメント
6.2.6.製造業
6.2.7.旅行・観光
6.2.8.その他

第7章.カスタマーインテリジェンス・プラットフォームの世界市場規模・用途別予測 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場アプリケーション別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
7.2.1.顧客データの収集と管理
7.2.2.顧客セグメンテーションとターゲティング
7.2.3.顧客経験管理
7.2.4.顧客行動分析
7.2.5.オムニチャネル・マーケティング
7.2.6.パーソナライズド・レコメンデーション
7.2.7.その他

第8章.世界のカスタマーインテリジェンス・プラットフォーム市場 コンポーネント別規模・予測 2022-2032
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場コンポーネント別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
8.2.1.プラットフォーム
8.2.2.サービス

第9章.カスタマーインテリジェンス・プラットフォームの世界市場規模・展開形態別予測 2022-2032
9.1.セグメントダッシュボード
9.2.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場2022年および2032年の展開モード別収益動向分析(億米ドル)
9.2.1.オンプレミス
9.2.2.クラウド

第10章.カスタマーインテリジェンス・プラットフォームの世界市場規模・データチャネル別予測 2022-2032
10.1.セグメントダッシュボード
10.2.カスタマーインテリジェンスプラットフォームの世界市場2022年および2032年のデータチャネル収益動向分析(億米ドル)
10.2.1.ウェブと電子メール
10.2.2.ソーシャルメディア
10.2.3.モバイル
10.2.4.コールセンター
10.2.5.店舗
10.2.6.その他

第11章.カスタマーインテリジェンス・プラットフォームの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
11.1.北米カスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.1.1.米国のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.1.1.1.企業規模の内訳規模と予測、2022年~2032年
11.1.1.2.エンドユーザー内訳規模・予測、2022年~2032年
11.1.1.3.アプリケーションの内訳サイズと予測、2022-2032年
11.1.1.4.コンポーネントの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
11.1.1.5.展開モードの内訳サイズと予測、2022-2032年
11.1.1.6.データチャネルの内訳サイズと予測、2022-2032年
11.1.2.カナダのカスタマーインテリジェンス・プラットフォーム市場
11.1.2.1.企業規模の内訳と予測、2022年~2032年
11.1.2.2.エンドユーザー内訳規模・予測、2022年~2032年
11.1.2.3.アプリケーションの内訳サイズと予測、2022-2032年
11.1.2.4.コンポーネントの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
11.1.2.5.展開モードの内訳サイズと予測、2022-2032年
11.1.2.6.データチャネルの内訳サイズと予測、2022-2032年

11.2.欧州カスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.2.1.イギリスのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.2.2.ドイツのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.2.3.フランスのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.2.4.スペインのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.2.5.イタリアのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.2.6.その他のヨーロッパのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場

11.3.アジア太平洋地域のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.3.1.中国カスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.3.2.インドのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.3.3.日本のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.3.4.オーストラリアのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.3.5.韓国のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場

11.3.6.その他のアジア太平洋地域のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場

11.4.ラテンアメリカのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.4.1.ブラジルのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.4.2.メキシコのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.4.3.その他のラテンアメリカのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場

11.5.中東・アフリカのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.5.1.サウジアラビアのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.5.2.南アフリカのカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場
11.5.3.その他の中東・アフリカ地域のカスタマーインテリジェンスプラットフォーム市場

第12章.競合他社のインテリジェンス
12.1.主要企業のSWOT分析
12.1.1.企業1
12.1.2.企業2
12.1.3.会社3
12.2.トップ市場戦略
12.3.企業プロフィール
12.3.1.オラクル・コーポレーション
12.3.1.1.主要情報
12.3.1.2.概要
12.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
12.3.1.4.製品概要
12.3.1.5.市場戦略
12.3.2.SAS Institute Inc.
12.3.3.SAP SE
12.3.4.アクセンチュア
12.3.5.インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション
12.3.6.インフォマティカ・インク
12.3.7.マイクロソフト株式会社
12.3.8.グーグル合同会社
12.3.9.セールスフォース
12.3.10.アドビ

第13章 調査プロセス研究プロセス
13.1.研究プロセス
13.1.1.データマイニング
13.1.2.分析
13.1.3.市場推定
13.1.4.バリデーション
13.1.5.出版
13.2.研究属性

 

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Summary

Global Customer Intelligence Platform Market was valued at USD 2.72 billion in 2023 and is anticipated to grow at a compound annual growth rate CAGR of 26.50% during forecast period 2024-2032. Customer intelligence platforms, encompassing a myriad of software tools and solutions, empower businesses to collect, analyze, and utilize customer data, thereby garnering pivotal insights to augment customer engagement and achieve strategic business goals. This market is instrumental in enabling companies to comprehend their clientele profoundly, offering personalized experiences that drive growth and success across various industries such as retail, e-commerce, financial services, telecommunications, healthcare, travel, and hospitality.
The Global Customer Intelligence Platform Market is driven by burgeoning significance of data-driven decision-making, and proliferation of digital platforms has substantially propelled the expansion of the customer intelligence platform market. The escalating demand for personalized customer experiences, alongside the widespread adoption of advanced analytics and artificial intelligence (AI), underscores the market's robust growth trajectory. Furthermore, an intensified focus on customer retention and loyalty accentuates the critical role these platforms play in contemporary business strategies. Moreover, increasing importance of omnichannel customer engagement is anticipated to create lucrative growth opportunities for the market. However, challenges pertaining to data quality and integration complexities pose significant impediments to market growth.
The key regions considered for the Global Customer Intelligence Platform Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America commanded the largest market share in 2023, bolstered by its technological advancements and innovation ecosystem within the region. Furthermore, the Asia-Pacific region is projected to register the highest growth rate during the forecast period. The region's burgeoning focus on customer-centric strategies to enhance competitiveness and customer experiences provides substantial growth prospects for the customer intelligence platform market.
Major market players included in this report are:
Oracle Corporation
SAS Institute Inc
SAP SE
Accenture
International Business Machines Corporation
Informatica Inc.
Microsoft Corporation
Google LLC
Salesforce, Inc
Adobe Inc
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Enterprise Size:
• Large Enterprise
• Small and Medium-sized Enterprise
By End User:
• BFSI
• IT and Telecom
• Retail and E-commerce
• Healthcare
• Media and Entertainment
• Manufacturing
• Travel and Tourism
• Others
By Application:
• Customer Data Collection and Management
• Customer Segmentation and Targeting
• Customer Experience Management
• Customer Behaviour Analytics
• Omnichannel Marketing
• Personalized Recommendation
• Others
By Component:
• Platform
• Services
By Deployment Mode:
• On-premise
• Cloud
By Data Channel:
• Web and Email
• Social Media
• Mobile
• Call Centers
• In Store
• Others
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. Global Customer Intelligence Platform Market Executive Summary
1.1. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Enterprise Size
1.3.2. By End User
1.3.3. By Application
1.3.4. By Component
1.3.5. By Deployment Mode
1.3.6. By Data Channel
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Customer Intelligence Platform Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation

Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Customer Intelligence Platform Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Advancements in AI and Machine Learning
3.1.2. Demand for Personalized Customer Experiences
3.1.3. Focus on Customer Retention and Loyalty
3.2. Market Challenges
3.2.1. Data Quality Issues
3.2.2. Data Integration Challenges
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Omnichannel Customer Engagement
3.3.2. Adoption of Advanced Analytics & AI

Chapter 4. Global Customer Intelligence Platform Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunity
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by Enterprise Size 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Customer Intelligence Platform Market: Enterprise Size Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Large Enterprise
5.2.2. Small and Medium-sized Enterprise

Chapter 6. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by End User 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Customer Intelligence Platform Market: End User Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. BFSI
6.2.2. IT and Telecom
6.2.3. Retail and E-commerce
6.2.4. Healthcare
6.2.5. Media and Entertainment
6.2.6. Manufacturing
6.2.7. Travel and Tourism
6.2.8. Others

Chapter 7. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by Application 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Customer Intelligence Platform Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Customer Data Collection and Management
7.2.2. Customer Segmentation and Targeting
7.2.3. Customer Experience Management
7.2.4. Customer Behaviour Analytics
7.2.5. Omnichannel Marketing
7.2.6. Personalized Recommendation
7.2.7. Others

Chapter 8. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by Component 2022-2032
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Customer Intelligence Platform Market: Component Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
8.2.1. Platform
8.2.2. Services

Chapter 9. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by Deployment Mode 2022-2032
9.1. Segment Dashboard
9.2. Global Customer Intelligence Platform Market: Deployment Mode Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
9.2.1. On-premise
9.2.2. Cloud

Chapter 10. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by Data Channel 2022-2032
10.1. Segment Dashboard
10.2. Global Customer Intelligence Platform Market: Data Channel Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
10.2.1. Web and Email
10.2.2. Social Media
10.2.3. Mobile
10.2.4. Call Centers
10.2.5. In Store
10.2.6. Others

Chapter 11. Global Customer Intelligence Platform Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
11.1. North America Customer Intelligence Platform Market
11.1.1. U.S. Customer Intelligence Platform Market
11.1.1.1. Enterprise Size breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.1.2. End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.1.4. Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.1.5. Deployment Mode breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.1.6. Data Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.2. Canada Customer Intelligence Platform Market
11.1.2.1. Enterprise Size breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.2.2. End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.2.4. Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.2.5. Deployment Mode breakdown size & forecasts, 2022-2032
11.1.2.6. Data Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032

11.2. Europe Customer Intelligence Platform Market
11.2.1. U.K. Customer Intelligence Platform Market
11.2.2. Germany Customer Intelligence Platform Market
11.2.3. France Customer Intelligence Platform Market
11.2.4. Spain Customer Intelligence Platform Market
11.2.5. Italy Customer Intelligence Platform Market
11.2.6. Rest of Europe Customer Intelligence Platform Market

11.3. Asia-Pacific Customer Intelligence Platform Market
11.3.1. China Customer Intelligence Platform Market
11.3.2. India Customer Intelligence Platform Market
11.3.3. Japan Customer Intelligence Platform Market
11.3.4. Australia Customer Intelligence Platform Market
11.3.5. South Korea Customer Intelligence Platform Market

11.3.6. Rest of Asia Pacific Customer Intelligence Platform Market

11.4. Latin America Customer Intelligence Platform Market
11.4.1. Brazil Customer Intelligence Platform Market
11.4.2. Mexico Customer Intelligence Platform Market
11.4.3. Rest of Latin America Customer Intelligence Platform Market

11.5. Middle East & Africa Customer Intelligence Platform Market
11.5.1. Saudi Arabia Customer Intelligence Platform Market
11.5.2. South Africa Customer Intelligence Platform Market
11.5.3. Rest of Middle East & Africa Customer Intelligence Platform Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Key Company SWOT Analysis
12.1.1. Company 1
12.1.2. Company 2
12.1.3. Company 3
12.2. Top Market Strategies
12.3. Company Profiles
12.3.1. Oracle Corporation
12.3.1.1. Key Information
12.3.1.2. Overview
12.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.3.1.4. Product Summary
12.3.1.5. Market Strategies
12.3.2. SAS Institute Inc.
12.3.3. SAP SE
12.3.4. Accenture
12.3.5. International Business Machines Corporation
12.3.6. Informatica Inc.
12.3.7. Microsoft Corporation
12.3.8. Google LLC
12.3.9. Salesforce, Inc
12.3.10. Adobe Inc

Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes

 

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2024/12/19 10:26

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