世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州ハイキングアクセサリー市場規模調査:タイプ別(キャンプギア、アパレル、フットウェア、バックパック、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、流通経路別(オンライン、オフライン)、国別予測:2022-2032年


Europe Hiking Accessories Market Size study, by Type (Camping Gear, Apparel, Footwear, Backpacks, Others) by End User (Men, Women, Kids) by Distribution Channel (Online, Offline) and Country Forecasts 2022-2032

ヨーロッパハイキングアクセサリー市場は、2023年に約57億7000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.30%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ハイカーは、アウトドア体験全体を向... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月1日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ヨーロッパハイキングアクセサリー市場は、2023年に約57億7000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.30%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ハイカーは、アウトドア体験全体を向上させるための追加アイテムとしてハイキングアクセサリーを活用している。このハイキング用品は、ルートナビゲーション、水分補給、快適性、安全性など、スポーツに伴う独特の要件や困難を満たすために作られている。ハイキング用のアクセサリーは、基本的な器具から最先端の電子機器まで様々です。実用性、安全性、快適性、機能性を提供することで、ハイキングの向上を目的としたツールやギアが幅広く含まれる。一般的に言えば、これらのアドオンは、必要な資材の運搬、ナビゲーション、水分補給、天候保護など、トレッキングの様々な局面で役立つ。さらに、オーガニックコットン、リサイクルポリエステル、その他の持続可能な素材を使用することで、環境フットプリントの削減に注力する企業などの動向が、予測期間2024-2032年の欧州ハイキングアクセサリー市場の成長をさらに後押ししている。

欧州の可処分所得の増加は、レジャー活動やプレミアムアウトドアギアへの消費者支出の増加を促進し、欧州のハイキングアクセサリー市場の需要を大幅に後押ししている。欧州では可処分所得が増加しているため、多様な景観を楽しめるレクリエーション活動として人気の高いハイキングなど、質の高いアウトドア体験への投資意欲が高まっている。この経済的傾向により、消費者は高度なGPS機器、人間工学に基づいたバックパック、高性能ウェア、耐久性のあるシューズなど、ハイエンドのハイキング・ギアを購入することができる。また、持続可能で高品質なアウトドア用品への幅広いシフトを反映し、高級で多機能、環境に優しい製品への嗜好も高まっている。さらに、購買力の向上はハイキング旅行や遠征への参加を可能にし、信頼性が高く洗練されたハイキングアクセサリーへの継続的な需要を煽っている。こうした所得水準の上昇とアウトドア活動への関心の高まりの組み合わせが、欧州のハイキング・アクセサリー市場の力強い成長を支えている。しかし、季節依存と環境規制が、予測期間2024-2032年の市場成長を阻害している。

欧州ハイキングアクセサリー市場調査で考慮した主要国には、英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州が含まれる。2023年、ドイツは収益で最大の市場であった。ドイツのハイキングアクセサリー市場は、アウトドアレクリエーションの強い文化、ハイキングコースの発達したネットワーク、健康志向のライフスタイルに対する消費者の関心の高まりによって牽引されている。バイエルン・アルプスからシュヴァルツヴァルト(黒い森)まで魅力的な景観が広がるドイツでは、ハイキングやトレッキングの機会が豊富にあり、多様なハイキング・ギアやアクセサリーの需要を牽引している。さらに、ドイツにはアウトドア・レクリエーションの長い伝統があり、ハイキングは個人や家族に人気のアクティビティである。このような文化的なアウトドア志向が、ハイキング用アクセサリーの安定した需要を育んでいる。さらに、英国の市場は予測期間中に最も速い速度で発展すると予想されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
AKU Italia srl
タトンカ社
3社
4社
5社
会社6
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
キャンプギア
アパレル
フットウェア
バックパック
その他

エンドユーザー別
男性
レディース
キッズ

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

調査対象年は以下の通り:
ヒストリカルイヤー - 2022
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
国別分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.ヨーロッパハイキングアクセサリー市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.欧州のハイキングアクセサリー市場規模&予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.タイプ別
2.3.2.エンドユーザー別
2.3.3.流通チャネル別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.欧州ハイキングアクセサリー市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.ヨーロッパハイキングアクセサリー市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 ハイキングアクセサリー市場欧州ハイキングアクセサリー市場:タイプ別市場規模&予測 2022-2032
5.1.キャンプ用品
5.2.アパレル
5.3.フットウェア
5.4.バックパック
5.5.その他
第6章.欧州ハイキングアクセサリー市場:エンドユーザー別2022-2032年市場規模・予測
6.1.男性用
6.2.女性
6.3.子供
第7章.欧州ハイキングアクセサリー市場流通チャネル別規模・予測 2022-2032
7.1.オンライン
7.2.オフライン
第8章 ハイキングアクセサリーヨーロッパハイキングアクセサリーの国別市場規模・予測 2022-2032
8.1.イギリスのハイキングアクセサリー市場
8.1.1.タイプ別市場規模&予測、2022-2032年
8.1.2.エンドユーザーの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.3.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.2.ドイツのハイキングアクセサリー市場
8.3.フランスのハイキングアクセサリー市場
8.4.スペインのハイキングアクセサリー市場
8.5.イタリアのハイキングアクセサリー市場
8.6.その他のヨーロッパのハイキングアクセサリー市場
第9章.競合他社の情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.AKUイタリア社
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.タトンカ社
9.3.3.会社概要
9.3.4.4社目
9.3.5.5社目
9.3.6.6社
9.3.7.7社
9.3.8.8社
9.3.9.9社
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe Hiking Accessories Market is valued approximately USD 5.77 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.30% over the forecast period 2024-2032. Hikers utilize hiking accessories as extras to enhance their entire outdoor experience. This hiking equipment are made to meet the unique requirements and difficulties that come with the sport, including route navigation, hydration, comfort, and safety. Accessories for hiking can vary from basic instruments to cutting-edge electronic equipment. It includes a broad variety of tools and gear that are intended to improve hiking by offering practicality, security, comfort, and functionality. Generally speaking, these add-ons help with a number of aspects of trekking, including carrying necessary materials, navigation, hydration, and weather protection. Furthermore, trends such as companies are focusing on reducing their environmental footprint by using organic cotton, recycled polyester, and other sustainable materials that further support growth of the Europe Hiking Accessories Market during the forecast period 2024-2032.

Rising disposable incomes in Europe are driving increased consumer spending on leisure activities and premium outdoor gear, significantly boosting demand in the Europe hiking accessories market. Several Europeans country have higher disposable incomes, they are more willing to invest in quality outdoor experiences, including hiking, which is a popular recreational activity across the continent's diverse landscapes. This economic trend enables consumers to purchase high-end hiking gear, such as advanced GPS devices, ergonomic backpacks, high-performance clothing, and durable footwear. The preference for premium, multifunctional, and eco-friendly products is also growing, reflecting a broader shift towards sustainable and high-quality outdoor equipment. Furthermore, the enhanced purchasing power allows for greater participation in hiking trips and expeditions, fueling continuous demand for reliable and sophisticated hiking accessories. This combination of rising income levels and increased interest in outdoor activities underpins the robust growth of the hiking accessories market in Europe. However, seasonal dependency and environmental regulations stifle market growth during the forecast period 2024-2032.

The key countries considered for the Europe Hiking Accessories market study includes UK, Germany, France, Italy, Spain, and Rest of Europe. In 2023, Germany was the largest market in terms of revenue. The hiking accessories market in Germany is driven by a strong culture of outdoor recreation, a well-developed network of hiking trails, and increasing consumer interest in health-conscious lifestyles. With its attractive landscapes ranging from the Bavarian Alps to the Black Forest, Germany offers abundant opportunities for hiking and trekking, driving demand for a diverse range of hiking gear and accessories. Moreover, Germany has a long-standing tradition of outdoor recreation, with hiking is a popular activity for individuals and families. This cultural inclination towards outdoor pursuits fosters a consistent demand for hiking accessories. Furthermore, the market in UK is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
AKU Italia srl
TATONKA GmbH
Company 3
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Camping Gear
Apparel
Footwear
Backpacks
Others

By End User
Men
Women
Kids

By Distribution Channel
Online
Offline

By Region:
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Europe Hiking Accessories Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Europe Hiking Accessories Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Type
2.3.2. By End User
2.3.3. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Europe Hiking Accessories Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Europe Hiking Accessories Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Europe Hiking Accessories Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Camping Gear
5.2. Apparel
5.3. Footwear
5.4. Backpacks
5.5. Others
Chapter 6. Europe Hiking Accessories Market Size & Forecasts by End User 2022-2032
6.1. Men
6.2. Women
6.3. Kids
Chapter 7. Europe Hiking Accessories Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Online
7.2. Offline
Chapter 8. Europe Hiking Accessories Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
8.1. U.K. Hiking Accessories Market
8.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. Germany Hiking Accessories Market
8.3. France Hiking Accessories Market
8.4. Spain Hiking Accessories Market
8.5. Italy Hiking Accessories Market
8.6. Rest of Europe Hiking Accessories Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. AKU Italia srl
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. TATONKA GmbH
9.3.3. Company 3
9.3.4. Company 4
9.3.5. Company 5
9.3.6. Company 6
9.3.7. Company 7
9.3.8. Company 8
9.3.9. Company 9
9.3.10. Company 10
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(accessories)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る