IH調理器具の世界市場規模調査&予測:製品別(フライパン、鍋、その他)、素材別(ステンレス鋼、鋳鉄、炭素鋼、その他)、用途別(家庭用、業務用)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、地域別分析、2023-2030年Global Induction Cookware Market Size study & Forecast, by Product (Pans, Pots and Others), by Material (Stainless Steel, Cast Iron, Carbon Steel and Others), by Application (Residential and Commercial), by Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Specialty Stores, Online and Others) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のIH調理器具市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年の間にXX%以上の健全な成長率で成長すると予想されている。IH調理器具の需要の急増は、IH調理技術の普及に起因する。IH調理... もっと見る
サマリー世界のIH調理器具市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年の間にXX%以上の健全な成長率で成長すると予想されている。IH調理器具の需要の急増は、IH調理技術の普及に起因する。IH調理器具は効率的で正確な熱制御を提供するため、従来のガスコンロや電気コンロに比べて調理時間が短縮され、安全性も向上している。さらに、エネルギー効率と持続可能性への注目の高まりは、エネルギーを節約し、調理プロセス中の熱の浪費を最小限に抑える能力から、IH調理器具の取り込みをさらに推進している。拡大するレストランや飲食店セクターと並んで、住宅と商業の両方の開発プロジェクトの急増は、大幅にIH調理器具の採用を促進する態勢を整えている。現代的な美学とエネルギー効率重視を特徴とする近代的なキッチンデザインが新しい住宅開発にますます統合され、洗練された高度なIH調理器具の需要が増加すると予想される。同様に、業務用厨房の急増、特に接客業では、その効率性、正確な温度制御、安全機能により、IH調理器具の普及に拍車がかかると予想される。こうした傾向は、市場に普及するにつれて消費者の嗜好を形成していくと思われる。 可処分所得が多い消費者は通常、ライフスタイル全般を向上させることを目的とした、十分な情報に基づいた意思決定を行う。このような目の肥えた消費者層は、日々の生活体験の向上を期待して、調理器具のような機能的で適応性の高い家庭用品に投資することが多い。このような行動が、当面の市場成長の主要な原動力になると予測される。全米キッチン・バス協会(NKBA)が2021年に発表した報告書でも強調されているように、キッチンの改造プロジェクトに対する住宅所有者の支出が増加していることから、キッチン用品や調理器具の需要がさらに高まると予想される。ハーバード大学のJoint Center for Housing Studies(JCHS)が報告しているように、住宅改修プロジェクトへの支出は2019年の3280億米ドルから2022年には4720億米ドルに急増した。この大幅な増加は、米国人の住宅改修、キッチン改良、修理への投資意欲の高まりを反映しており、2020年から2021年の間だけでも支出は11.8%増加している。住宅の改築と改善に対する消費者の関心の高まりは、住宅環境における調理器具市場に有望な見通しを示している。 住宅所有者は、進化するデザイン嗜好と機能性要件に沿うようにキッチン空間を強化することをますます優先するようになっており、エネルギー効率の高いソリューションへの焦点と相まって、IH調理器具市場は持続的な成長の態勢を整えている。消費者がアップグレードされたキッチン環境を補完する革新的で効率的な調理ソリューションを求めているため、IH調理器具の需要は住宅改修活動の増加と並行して増加すると予想される。エッセンシャルオイルや植物エキスのような高品質の天然成分の調達コストは、合成の代替品と比較して相対的に高くなる可能性があります。これは、2023~2030年の予測期間中、製造コストと価格競争力の面でメーカーに課題をもたらす可能性がある。 IH調理器具の世界市場調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、中南米、その他の地域を含む。2022年、ヨーロッパのIH調理器具市場は大きな市場シェアを主張した。この地域の消費者は、利便性、簡単なクリーニング、より健康的な調理代替品を重視しており、IH調理器具の需要を煽っている。この傾向は、特にパンデミックの余波の中で、家庭料理への嗜好の高まりによってさらに加速している。ローマ・ビジネス・スクール・リサーチ・センターが2021年6月に発表した分析によると、イタリア人の43%が、COVID-19の健康危機による封鎖以来、家庭料理の頻度を増やしていることが明らかになった。 同様に、ドイツ連邦食品農業省が2022年に実施した調査によると、個人の34%が週に3~4回調理しているのに対し、ドイツでは46%が毎日調理している。これらの調査結果は、ヨーロッパにおける家庭での調理習慣への大きなシフトを強調するものであり、消費者が毎日の料理ニーズに対して効率的で健康的な調理ソリューションを求める中で、IH調理器具の需要を促進している。 アジア太平洋地域は、2023年から2030年にかけてIH調理器具市場において最も高い複合年間成長率(CAGR)を経験することになる。この成長は、技術の進歩、消費者の嗜好の進化、エネルギー効率の高い調理ソリューションに対する意識の高まりなど、さまざまな要因の収束によって推進される。アジア太平洋地域全体で都市化と近代化が加速するにつれて、消費者はIH調理が提供する利点に引き寄せられつつある。 IH調理器具の魅力は、急速加熱、正確な温度制御、全体的な効率性を提供する能力にある。これらの特徴は、スペースが限られている人口密度の高い都市部では特に魅力的であり、消費者はコンパクトで汎用性の高いキッチン用品を求めている。その結果、IH調理器具の需要はアジア太平洋地域全体で急増すると予想される。消費者は、進化するライフスタイルのニーズを満たすために、ますます利便性、効率性、近代的なキッチンソリューションを優先するようになっているからである。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤー Werhahnグループ SEBグループ マイヤー・コーポレーション フィスラー トラモンティーナ ニューウェル・ブランズ スキャンパン ル・クルーゼ シャンタル モーヴィエル1830 市場における最近の動き 2023年1月、Groupe SEBはコントラクト・ロジスティクス・プロバイダー大手のGXOとの提携延長を発表した。この提携により、Groupe SEBは拡張された倉庫施設を利用できるようになり、持続可能な方法で成長を維持する能力がさらに強化されることになる。これらの追加リソースにより、Groupe SEBはオムニチャネル業務を強化し、英国およびアイルランド全域でのシームレスな配送と顧客体験の向上を目指す。カスタマイズされたエンド・ツー・エンドのサプライチェーン・ソリューションを活用するこのパートナーシップは、優れたサービスを提供し、この地域の顧客の進化するニーズに応えるという Groupe SEB のコミットメントを強調するものです。 2023年10月、ル・クルーゼは有名な鋳物ホーローとストーンウェア製品ラインに最新のカラーバリエーション「タイム」を導入した。この新しいカラーバリエーションはブランドのカラーパレットを拡大し、消費者に新鮮で個性的な選択肢を提供する。このタイム・カラーは、ル・クルーゼの公式ウェブサイト、ル・クルーゼの旗艦店、クレート&バレルで購入できる。この動きは、ル・クルーゼが革新的で美しい調理器具をお客様に提供し、料理体験をより豊かなものにするというコミットメントを強調するものです。 世界のIH調理器具市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント - 製品、素材、用途、流通チャネル、地域 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; その他の地域 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 フライパン 鍋 その他 素材別 ステンレス 鋳鉄 炭素鋼 その他 用途別 住宅用 商業 流通チャネル別 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 専門店 オンライン その他 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロサンゼルス ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Induction Cookware Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Induction Cookware Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Induction Cookware Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Induction Cookware Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Induction Cookware Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Induction Cookware Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Induction Cookware Market Dynamics 3.1. Induction Cookware Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Preference for Healthy Cooking 3.1.1.2. Growing demand for Energy Efficient cookware 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Induction Cookware 3.1.2.2. Compatibility Issues 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Innovation in Design and Functionality 3.1.3.2. Increasing urbanization and adoption of modern lifestyles Chapter 4. Global Induction Cookware Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Induction Cookware Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Induction Cookware Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Pans 5.4.2. Pots 5.4.3. Others Chapter 6. Global Induction Cookware Market, by Material 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Induction Cookware Market by Material, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Stainless Steel 6.4.2. Cast Iron 6.4.3. Carbon Steel 6.4.4. Others Chapter 7. Global Induction Cookware Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Induction Cookware Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Residential 7.4.2. Commercial Chapter 8. Global Induction Cookware Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Induction Cookware Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Supermarket/ Hypermarket 8.4.2. Specialty Stores 8.4.3. Online 8.4.4. Others Chapter 9. Global Induction Cookware Market, Regional Analysis 9.1. Top Leading Countries 9.2. Top Emerging Countries 9.3. Induction Cookware Market, Regional Market Snapshot 9.4. North America Induction Cookware Market 9.4.1. U.S. Induction Cookware Market 9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.2. Canada Induction Cookware Market 9.5. Europe Induction Cookware Market Snapshot 9.5.1. U.K. Induction Cookware Market 9.5.2. Germany Induction Cookware Market 9.5.3. France Induction Cookware Market 9.5.4. Spain Induction Cookware Market 9.5.5. Italy Induction Cookware Market 9.5.6. Rest of Europe Induction Cookware Market 9.6. Asia-Pacific Induction Cookware Market Snapshot 9.6.1. China Induction Cookware Market 9.6.2. India Induction Cookware Market 9.6.3. Japan Induction Cookware Market 9.6.4. Australia Induction Cookware Market 9.6.5. South Korea Induction Cookware Market 9.6.6. Rest of Asia Pacific Induction Cookware Market 9.7. Latin America Induction Cookware Market Snapshot 9.7.1. Brazil Induction Cookware Market 9.7.2. Mexico Induction Cookware Market 9.8. Rest of The World Induction Cookware Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Key Company SWOT Analysis 10.1.1. Company 1 10.1.2. Company 2 10.1.3. Company 3 10.2. Top Market Strategies 10.3. Company Profiles 10.3.1. Werhahn Group 10.3.1.1. Key Information 10.3.1.2. Overview 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.3.1.4. Product Summary 10.3.1.5. Recent Developments 10.3.2. Groupe SEB 10.3.3. Meyer Corporation 10.3.4. Fissler 10.3.5. Tramontina 10.3.6. Newell Brands Inc. 10.3.7. SCANPAN 10.3.8. Le Creuset 10.3.9. Chantal 10.3.10. Mauviel1830 Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Induction Cookware Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% during the forecast period 2023-2030. The surge in demand for induction cookware stems from the widespread adoption of induction cooking technology. Induction cookware provides efficient and precise heat control, resulting in faster cooking times and improved safety features compared to conventional gas or electric stovetops. Moreover, the rising focus on energy efficiency and sustainability has further propelled the uptake of induction cookware, given its ability to conserve energy and minimize heat wastage during the cooking process. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Induction Cookware Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Induction Cookware Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Induction Cookware Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Induction Cookware Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Induction Cookware Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Induction Cookware Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Induction Cookware Market Dynamics 3.1. Induction Cookware Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Preference for Healthy Cooking 3.1.1.2. Growing demand for Energy Efficient cookware 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Induction Cookware 3.1.2.2. Compatibility Issues 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Innovation in Design and Functionality 3.1.3.2. Increasing urbanization and adoption of modern lifestyles Chapter 4. Global Induction Cookware Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Induction Cookware Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Induction Cookware Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Pans 5.4.2. Pots 5.4.3. Others Chapter 6. Global Induction Cookware Market, by Material 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Induction Cookware Market by Material, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Stainless Steel 6.4.2. Cast Iron 6.4.3. Carbon Steel 6.4.4. Others Chapter 7. Global Induction Cookware Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Induction Cookware Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Residential 7.4.2. Commercial Chapter 8. Global Induction Cookware Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Induction Cookware Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Induction Cookware Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Induction Cookware Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Supermarket/ Hypermarket 8.4.2. Specialty Stores 8.4.3. Online 8.4.4. Others Chapter 9. Global Induction Cookware Market, Regional Analysis 9.1. Top Leading Countries 9.2. Top Emerging Countries 9.3. Induction Cookware Market, Regional Market Snapshot 9.4. North America Induction Cookware Market 9.4.1. U.S. Induction Cookware Market 9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.2. Canada Induction Cookware Market 9.5. Europe Induction Cookware Market Snapshot 9.5.1. U.K. Induction Cookware Market 9.5.2. Germany Induction Cookware Market 9.5.3. France Induction Cookware Market 9.5.4. Spain Induction Cookware Market 9.5.5. Italy Induction Cookware Market 9.5.6. Rest of Europe Induction Cookware Market 9.6. Asia-Pacific Induction Cookware Market Snapshot 9.6.1. China Induction Cookware Market 9.6.2. India Induction Cookware Market 9.6.3. Japan Induction Cookware Market 9.6.4. Australia Induction Cookware Market 9.6.5. South Korea Induction Cookware Market 9.6.6. Rest of Asia Pacific Induction Cookware Market 9.7. Latin America Induction Cookware Market Snapshot 9.7.1. Brazil Induction Cookware Market 9.7.2. Mexico Induction Cookware Market 9.8. Rest of The World Induction Cookware Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Key Company SWOT Analysis 10.1.1. Company 1 10.1.2. Company 2 10.1.3. Company 3 10.2. Top Market Strategies 10.3. Company Profiles 10.3.1. Werhahn Group 10.3.1.1. Key Information 10.3.1.2. Overview 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.3.1.4. Product Summary 10.3.1.5. Recent Developments 10.3.2. Groupe SEB 10.3.3. Meyer Corporation 10.3.4. Fissler 10.3.5. Tramontina 10.3.6. Newell Brands Inc. 10.3.7. SCANPAN 10.3.8. Le Creuset 10.3.9. Chantal 10.3.10. Mauviel1830 Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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