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キュー管理システムの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、タイプ別(バーチャルキューイング、リニアキューイング)、展開モデル別、組織規模別、用途別(カスタマーサービス、レポート&分析、クエリ処理、リアルタイムモニタリング、予約管理)、エンドユーザー別、地域別分析、2023年~2030年


Global Queue Managements System Market Size study & Forecast by Component (Hardware, Software, Service), by Type (Virtual Queuing, Linear Queuing), by Deployment Model, by Organization Size, by Application (Customer service, Reporting & Analytics, Query handling, Real-time monitoring, Appointment management), by End-User and Regional Analysis, 2023-2030

世界の待ち行列管理システム市場は、2022年に約5億6,240万米ドルと評価され、2023年から2030年の予測期間中に4.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。待ち行列管理システム(QMS)は、待ち行列内の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年2月29日 US$4,950
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サマリー

世界の待ち行列管理システム市場は、2022年に約5億6,240万米ドルと評価され、2023年から2030年の予測期間中に4.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。待ち行列管理システム(QMS)は、待ち行列内の顧客や訪問者の流れを管理・分析するためのツールで構成されています。これらのシステムは、サービス提供の改善、従業員の生産性向上、待ち行列プロセス全体の改善においてサービスプロバイダを支援する。待ち行列管理システム市場は、待ち行列を管理・構造化する効率的なシステムに対する需要の高まり、航空産業の拡大、仮想待ち行列システムに対する需要の急増といった要因によって拡大している。

拡張やインフラ整備を含む空港の成長と発展は、航空産業における待ち行列管理システムの需要増加を促進すると予想される。さらに、空港が拡大し、より多くの航空会社や目的地を誘致するにつれて、旅客数は増加する傾向にある。旅客の増加に伴い、空港はチェックインカウンター、セキュリティチェックポイント、出入国審査カウンター、搭乗ゲートにおける待ち行列の管理という、より大きな課題に直面することになる。待ち行列管理システムは、空港が旅客の流れを合理化し、待ち時間を最小限に抑え、全体的な旅客体験を向上させるのに役立つ。オリバー・ワイマン・フォーラムの2023年の分析によると、民間航空機の保有機数は33%増加し、2033年には世界で36,000機以上に達すると予測されている。さらに、国際空港評議会(ACI)ワールドは、2022年から2040年にかけて旅客輸送量が年平均5.8%増加し、2040年まで毎年190億人以上の旅客が空港を利用すると予測している。さらに、医療施設における長蛇の列の発生を減少させるため、病院やその他の医療提供者は、待ち時間やサービス時間の短縮につながる待ち行列管理システムの導入に意欲を示している。さらに、市場のさまざまな待ち行列管理システムは、待ち時間を医師に通知することで、運営業務の体系性を高めている。しかし、待ち行列管理システムの初期費用が高いことや、データのプライバシーやセキュリティに関する懸念といった要因が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を妨げている。

世界の待ち行列管理システム市場の調査対象としている主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。2022年は北米が市場を支配した。同地域では、急速な技術進歩や顧客中心のソリューションが重視されていることから、ヘルスケア、小売、エンターテイメントなどの業界で革新的なキュー管理システムの需要が高まっている。さらに、デジタル・ソリューションの採用率の高まり、非接触型サービスへの需要の増加、サービス品質の向上を求める絶え間ない動きも、この地域での大幅な成長が予想される要因となっている。アジア太平洋地域は、都市化の進展や経済成長、小売業や銀行業の拡大、顧客体験の向上への注目の高まり、空港インフラへの投資の急増などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
アドバンテック株式会社
株式会社セドコ
Q-matic Group AB
AKISテクノロジーズ
キューノミー
オーリオンプロソリューションズ
Qminder Ltd.
ウェーブテック
ラヴィ・インダストリーズ
コアモバイル

市場における最近の動き
 2023年7月、バーチャルキュー管理で著名なQtracは最近WhatsAppをシステムに統合した。このアップデートにより、より広範なグローバル展開が可能になり、顧客とのコミュニケーションをカスタマイズする選択肢が増えた。この統合によりメッセージング機能が多様化し、顧客とのやり取りがパーソナライズされ、サービスが向上した。
 2023年7月、アリズ・イスラミック銀行はSEDCOの最先端キュー・マネジメント・ソリューションを効果的に統合しました。同ソリューションは、インテリジェントなキューイングシステム、ダイナミックなデジタルサイネージ、集中管理、堅牢なビジネスインテリジェンスツールなどで構成され、これらすべてが連携してスムーズで効率的なバンキング体験を提供する。
 2023年5月、Q-MATIC Group ABはOrchestra 7.4の最新版を導入し、最新の業界標準と規制に準拠したデータ・セキュリティ対策を強化しました。さらに、Orchestra 7.4のアップグレード版では、接続プロセスが合理化され、安全な接続の確立に必要な時間が短縮されました。


世界のキュー管理システム市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - コンポーネント、タイプ、展開モデル、組織規模、用途、エンドユーザー、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

コンポーネント別
ハードウェア
ソフトウェア
サービス

タイプ別
仮想キューイング
リニアキューイング

導入モデル別
オンプレミス
クラウド

組織規模別
中小企業
大企業

用途別
カスタマーサービス
レポーティングと分析
クエリ処理
リアルタイムモニタリング
アポイントメント管理

エンドユーザー別
小売
ヘルスケア
銀行
政府機関
運輸
教育
ホスピタリティ
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million)
1.2.1. Queue Managements System Market, by Region, 2020-2030 (USD Million)
1.2.2. Queue Managements System Market, by Component, 2020-2030 (USD Million)
1.2.3. Queue Managements System Market, by Type, 2020-2030 (USD Million)
1.2.4. Queue Managements System Market, by Deployment Model, 2020-2030 (USD Million)
1.2.5. Queue Managements System Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Million)
1.2.6. Queue Managements System Market, by Application, 2020-2030 (USD Million)
1.2.7. Queue Managements System Market, by End-User, 2020-2030 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Queue Managements System Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Queue Managements System Market Dynamics
3.1. Queue Managements System Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for efficient systems
3.1.1.2. Expansion of aviation industry
3.1.1.3. Surging demand for virtual queue systems
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High initial cost of queue management systems
3.1.2.2. Data privacy and security concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising adoption in healthcare systems
3.1.3.2. Integration of advanced technologies
Chapter 4. Global Queue Managements System Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Queue Managements System Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Queue Managements System Market by Component, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Million)
5.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Hardware
5.4.2. Software
5.4.3. Services
Chapter 6. Global Queue Managements System Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Queue Managements System Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Million)
6.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Virtual Queuing
6.4.2. Linear Queuing
Chapter 7. Global Queue Managements System Market, by Deployment Model
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Queue Managements System Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2020-2030 (USD Million)
7.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-premises
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Queue Managements System Market, by Organization Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Queue Managements System Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Million)
8.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. SMEs
8.4.2. Large enterprises
Chapter 9. Global Queue Managements System Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Queue Managements System Market by Application, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Million)
9.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Customer service
9.4.2. Reporting & analytics
9.4.3. Query handling
9.4.4. Real-time monitoring
9.4.5. Appointment management
Chapter 10. Global Queue Managements System Market, by End-User
10.1. Market Snapshot
10.2. Global Queue Managements System Market by End-User, Performance - Potential Analysis
10.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by End-User 2020-2030 (USD Million)
10.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
10.4.1. Retail
10.4.2. Healthcare
10.4.3. Banking
10.4.4. Government
10.4.5. Transportation
10.4.6. Education
10.4.7. Hospitality
10.4.8. Others
Chapter 11. Global Queue Managements System Market, Regional Analysis
11.1. Top Leading Countries
11.2. Top Emerging Countries
11.3. Queue Managements System Market, Regional Market Snapshot
11.4. North America Queue Managements System Market
11.4.1. U.S. Queue Managements System Market
11.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.3. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.4. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.5. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.6. End-User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.2. Canada Queue Managements System Market
11.5. Europe Queue Managements System Market Snapshot
11.5.1. U.K. Queue Managements System Market
11.5.2. Germany Queue Managements System Market
11.5.3. France Queue Managements System Market
11.5.4. Spain Queue Managements System Market
11.5.5. Italy Queue Managements System Market
11.5.6. Rest of Europe Queue Managements System Market
11.6. Asia-Pacific Queue Managements System Market Snapshot
11.6.1. China Queue Managements System Market
11.6.2. India Queue Managements System Market
11.6.3. Japan Queue Managements System Market
11.6.4. Australia Queue Managements System Market
11.6.5. South Korea Queue Managements System Market
11.6.6. Rest of Asia Pacific Queue Managements System Market
11.7. Latin America Queue Managements System Market Snapshot
11.7.1. Brazil Queue Managements System Market
11.7.2. Mexico Queue Managements System Market
11.8. Middle East & Africa Queue Managements System Market
11.8.1. Saudi Arabia Queue Managements System Market
11.8.2. South Africa Queue Managements System Market
11.8.3. Rest of Middle East & Africa Queue Managements System Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Key Company SWOT Analysis
12.1.1. Company 1
12.1.2. Company 2
12.1.3. Company 3
12.2. Top Market Strategies
12.3. Company Profiles
12.3.1. Advantech Co., Ltd.
12.3.1.1. Key Information
12.3.1.2. Overview
12.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.3.1.4. Product Summary
12.3.1.5. Recent Developments
12.3.2. SEDCO Co., Ltd.
12.3.3. Q-matic Group AB
12.3.4. AKIS Technologies
12.3.5. Q-nomy, Inc.
12.3.6. Aurionpro Solutions Ltd.
12.3.7. Qminder Ltd.
12.3.8. Wavetec
12.3.9. Lavi Industries
12.3.10. Core Mobile, Inc.
Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes
13.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Queue Managements System Market is valued at approximately USD 562.4 Million in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.0 % during the forecast period 2023-2030. A Queue Management System (QMS) consists of tools utilized for the management and analysis of customer or visitor flow within a queue. These systems assist service providers in improving service delivery, boosting employee productivity, and refining the overall queuing process. The Queue Managements System Market is expanding because of factors such as rising demand for efficient systems to manage and structure queues, expansion of the aviation industry and surging demand for virtual queue systems.

The growth and development of airports, including expansion and infrastructure improvements, are expected to drive increased demand for queue management systems in the aviation industry. Moreover, as airports expand and attract more airlines and destinations, passenger traffic tends to increase. With more passengers, airports face greater challenges in managing queues at check-in counters, security checkpoints, immigration counters, and boarding gates. Queue management systems help airports streamline the flow of passengers, minimize the waiting time and enhance the overall passenger experience. According to an analysis by the Oliver Wyman Forum in 2023, the commercial aviation fleet is forecast to grow by 33%, reaching over 36,000 aircraft globally by 2033. Additionally, the Airports Council International (ACI) World anticipates an average annual increase of 5.8% in passenger traffic from 2022 to 2040, with over 19 billion passengers projected to utilize airports each year until 2040. Additionally, due to decrease the occurrence of prolonged lines at medical establishments, hospitals and other healthcare providers are demonstrating their willingness to implement queue management systems leading to reduced waiting and service times. Furthermore, various queue management systems in the market notify physicians about waiting times, thereby enhancing the systematic nature of operational tasks. However, factors such as the high initial cost of queue management systems and data privacy and security concerns hinder the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Queue Managements System Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022. The rapid technological advancements and strong emphasis on customer-centric solutions in the region have led to a growing demand for innovative queue management systems in industries such as healthcare, retail, and entertainment. Furthermore, the growing adoption rates of digital solutions, increased demand for contactless services, and the constant drive for improved service quality are also contributing factors to the anticipated substantial growth in this region. Asia-Pacific is expected to grow significantly over the forecast period owing to factors such as rising urbanization and economic growth, expansion of retail and banking sectors, rising focus on improved customer experience and surging investments in airport infrastructure.

Major market player included in this report are:
Advantech Co., Ltd.
SEDCO Co., Ltd.
Q-matic Group AB
AKIS Technologies
Q-nomy, Inc.
Aurionpro Solutions Ltd.
Qminder Ltd.
Wavetec
Lavi Industries
Core Mobile, Inc.

Recent Developments in the Market:
 In July 2023, Qtrac, a prominent company in virtual queue management, recently integrated WhatsApp into its system. This update allowed for a broader global presence and provided clients with more options for customizing customer communication. The integration diversified messaging capabilities for personalized client interactions and improved service.
 In July 2023, Alizz Islamic Bank effectively integrated SEDCO's cutting-edge Queue Management Solution, which incorporates a range of advanced features tailored to enhance customer flow and streamline branch operations. The solution comprises an intelligent queuing system, dynamic digital signage, centralized management, and robust business intelligence tools, all working together to deliver a smooth and efficient banking experience.
 In May 2023, Q-MATIC Group AB introduced the most recent iteration of Orchestra 7.4, incorporating an enhanced data security measure that adhered to the most recent industry standards and regulations. Furthermore, the upgraded version of Orchestra 7.4 streamlined the connection process, reducing the time required to establish a secure connection.


Global Queue Managements System Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Component, Type, Deployment Model, Organization Size, Application, End-User, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:
Hardware
Software
Services

By Type:
Virtual Queuing
Linear Queuing

By Deployment Model:
On-Premises
Cloud

By Organization Size:
SMEs
Large enterprises

By Application:
Customer service
Reporting & analytics
Query handling
Real-time monitoring
Appointment management

By End-User:
Retail
Healthcare
Banking
Government
Transportation
Education
Hospitality
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million)
1.2.1. Queue Managements System Market, by Region, 2020-2030 (USD Million)
1.2.2. Queue Managements System Market, by Component, 2020-2030 (USD Million)
1.2.3. Queue Managements System Market, by Type, 2020-2030 (USD Million)
1.2.4. Queue Managements System Market, by Deployment Model, 2020-2030 (USD Million)
1.2.5. Queue Managements System Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Million)
1.2.6. Queue Managements System Market, by Application, 2020-2030 (USD Million)
1.2.7. Queue Managements System Market, by End-User, 2020-2030 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Queue Managements System Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Queue Managements System Market Dynamics
3.1. Queue Managements System Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for efficient systems
3.1.1.2. Expansion of aviation industry
3.1.1.3. Surging demand for virtual queue systems
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High initial cost of queue management systems
3.1.2.2. Data privacy and security concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising adoption in healthcare systems
3.1.3.2. Integration of advanced technologies
Chapter 4. Global Queue Managements System Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Queue Managements System Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Queue Managements System Market by Component, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Million)
5.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Hardware
5.4.2. Software
5.4.3. Services
Chapter 6. Global Queue Managements System Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Queue Managements System Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Million)
6.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Virtual Queuing
6.4.2. Linear Queuing
Chapter 7. Global Queue Managements System Market, by Deployment Model
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Queue Managements System Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2020-2030 (USD Million)
7.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-premises
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Queue Managements System Market, by Organization Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Queue Managements System Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Million)
8.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. SMEs
8.4.2. Large enterprises
Chapter 9. Global Queue Managements System Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Queue Managements System Market by Application, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Million)
9.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Customer service
9.4.2. Reporting & analytics
9.4.3. Query handling
9.4.4. Real-time monitoring
9.4.5. Appointment management
Chapter 10. Global Queue Managements System Market, by End-User
10.1. Market Snapshot
10.2. Global Queue Managements System Market by End-User, Performance - Potential Analysis
10.3. Global Queue Managements System Market Estimates & Forecasts by End-User 2020-2030 (USD Million)
10.4. Queue Managements System Market, Sub Segment Analysis
10.4.1. Retail
10.4.2. Healthcare
10.4.3. Banking
10.4.4. Government
10.4.5. Transportation
10.4.6. Education
10.4.7. Hospitality
10.4.8. Others
Chapter 11. Global Queue Managements System Market, Regional Analysis
11.1. Top Leading Countries
11.2. Top Emerging Countries
11.3. Queue Managements System Market, Regional Market Snapshot
11.4. North America Queue Managements System Market
11.4.1. U.S. Queue Managements System Market
11.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.3. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.4. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.5. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.1.6. End-User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
11.4.2. Canada Queue Managements System Market
11.5. Europe Queue Managements System Market Snapshot
11.5.1. U.K. Queue Managements System Market
11.5.2. Germany Queue Managements System Market
11.5.3. France Queue Managements System Market
11.5.4. Spain Queue Managements System Market
11.5.5. Italy Queue Managements System Market
11.5.6. Rest of Europe Queue Managements System Market
11.6. Asia-Pacific Queue Managements System Market Snapshot
11.6.1. China Queue Managements System Market
11.6.2. India Queue Managements System Market
11.6.3. Japan Queue Managements System Market
11.6.4. Australia Queue Managements System Market
11.6.5. South Korea Queue Managements System Market
11.6.6. Rest of Asia Pacific Queue Managements System Market
11.7. Latin America Queue Managements System Market Snapshot
11.7.1. Brazil Queue Managements System Market
11.7.2. Mexico Queue Managements System Market
11.8. Middle East & Africa Queue Managements System Market
11.8.1. Saudi Arabia Queue Managements System Market
11.8.2. South Africa Queue Managements System Market
11.8.3. Rest of Middle East & Africa Queue Managements System Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Key Company SWOT Analysis
12.1.1. Company 1
12.1.2. Company 2
12.1.3. Company 3
12.2. Top Market Strategies
12.3. Company Profiles
12.3.1. Advantech Co., Ltd.
12.3.1.1. Key Information
12.3.1.2. Overview
12.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.3.1.4. Product Summary
12.3.1.5. Recent Developments
12.3.2. SEDCO Co., Ltd.
12.3.3. Q-matic Group AB
12.3.4. AKIS Technologies
12.3.5. Q-nomy, Inc.
12.3.6. Aurionpro Solutions Ltd.
12.3.7. Qminder Ltd.
12.3.8. Wavetec
12.3.9. Lavi Industries
12.3.10. Core Mobile, Inc.
Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes
13.3. Research Assumption

 

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