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行動分析の世界市場規模調査・予測、展開別(クラウド、オンプレミス)、用途別(広告キャンペーン、デジタルマーケティング、コンテンツ配信、ブランドプロモーション、脅威検知、その他)、産業別(小売、BFSI、ヘルスケア、政府、メディア・エンターテイメント、教育、食品・飲料、その他)、地域別分析、2023年~2030年


Global Behavior Analytics Market Size Study & Forecast, by Deployment (Cloud, On-premises), By Application (Advertising Campaign, Digital Marketing, Content Delivery, Brand Promotion, Threat Detection, Others), By Industry (Retail, BFSI, Healthcare, Government, Media & Entertainment, Education, Food & Beverages, Others), and Regional Analysis, 2023-2030

世界の行動分析市場は、2022年に約5億8650万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて37.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。行動分析とは、ウェブサイトやアプリなどのデジタル製品と... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の行動分析市場は、2022年に約5億8650万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて37.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。行動分析とは、ウェブサイトやアプリなどのデジタル製品とのユーザーインタラクションからデータを収集・研究するプロセスである。この情報は、ユーザーの行動、興味、問題を理解するために活用される。ビジネス、サイバーセキュリティ、ヘルスケアなど、さまざまな文脈で行動データを分析・解釈するために、高度なデータマイニング、機械学習、統計技術を使用します。この情報は主に、ユーザー体験を向上させ、顧客満足度を高めるために使用される。内部不正や脅威の発生件数の増加、デジタル技術の採用の増加、ビッグデータ分析の台頭、セキュリティとリスク管理への注目の高まりが、世界市場の成長を後押ししている主な要因である。

さらに、電子商取引プラットフォームとオンラインショッピングの採用が増加していることも、世界全体の市場需要にプラスの影響を与えている。行動分析は、ユーザーの行動に関するデータを収集・分析することで、eコマース事業を改善するために使用される強力なツールです。Statistaによると、2015年の世界の小売eコマース売上高は1兆5,480億米ドルで、2026年には8兆1,480億米ドルに達すると予測されている。それに伴い、人工知能ベースのアナリティクスは、意思決定スキルのための産業アプリケーション全体で高い支持を得ている。この技術は、予測分析能力を向上させ、最大限のデータを取得することで、顧客の行動を分析・理解する方法に革命をもたらした。例えば、ニューロモルフィックAI IPとチップのメーカーであるBrainChip Holdings Ltd.は、人間の行動を収集することでソーシャルロボットと車内モニタリングシステムを改善するため、nViso SAとの提携を発表した。ジェスチャー、頭の位置、顔の表情、その他の行動の活用を、人工知能(AI)技術を搭載したチップを使って検討し、ユーザーと製品の体験を向上させる。このように、前述の要因が推定期間中の行動分析市場の成長を促進している。さらに、行動分析への高度な分析と機械学習アルゴリズムの統合の増加や、ドライバーの安全対策に対する需要の高まりは、予測期間中に様々な有利な機会をもたらす。しかし、厳しいデータ保護法と行動分析の利用可能性に関する認識不足が、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長の課題となっている。

行動アナリティクスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカなどである。北米は、5GやIoT技術などのソリューションへの投資の増加、多数のデジタルプラットフォーム上での顧客の存在、業界全体で急速に拡大するデジタル化により、2022年の市場を支配した。The Digital 2023 USAの調査によると、ソーシャルメディアプラットフォームは72.5%の米国人が利用している。したがって、この地域の需要は、デジタルソリューションの急激な増加によって促進されている。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されている。IoTやスマートテクノロジーの採用が増加し、モバイルやウェブアプリケーションが使用され、変化する業界動向を理解するためのソリューションに対する需要が高く、多くの企業が大規模な顧客基盤を背景にこれらの国に投資していることが、同地域全体の市場需要を大きく押し上げている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
オラクル・コーポレーション(米国)
アドビ社(米国)
IBM Corporation(米国)
スプランク社(米国)
ヒープ社(米国)
LogSentinel B.V.(オランダ)
Altamira.ai(米国)
Hotjar Ltd.(マルタ)
TIBCO Software Inc.
ニアラ社(HP社)(米国)

市場における最近の動き
 2022年3月、金融データ・テクノロジー企業であるリビットは、銀行行動の分析を提供する計画を発表し、シリーズA資金調達の獲得を発表した。同社は金融サービス向上のため、顧客支援、手頃な価格、リスク低減を提供する。
 2023年4月、UserTestingは機械学習機能を備えた高度な行動分析技術であるHuman Insight Platformを発表した。その摩擦検知は、ライブテストやプロトタイプテストにおいて様々な組織を支援し、劣悪なユーザーエクスペリエンスを低減する。
 2022年9月、TransUnionは、ユーザーの行動に基づいて詐欺やセキュリティリスクを除去するTruValidate Device Risk with Behavioural Analyticsを発表した。同社は、NeuroID行動分析ソリューションを同社のデバイス・インテリジェンスと融合させ、企業が不正行為を特定・回避できるよう支援している。

世界の行動分析市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 展開、アプリケーション、産業、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東およびアフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

デプロイメント別
クラウド
オンプレミス

用途別
広告キャンペーン
デジタルマーケティング
コンテンツ配信
ブランド・プロモーション
脅威検知
その他

産業別
小売
BFSI
ヘルスケア
政府機関
メディア&エンターテイメント
教育
食品・飲料
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ





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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million)
1.2.1. Behavior Analytics Market, by region, 2020-2030 (USD Million)
1.2.2. Behavior Analytics Market, by Deployment, 2020-2030 (USD Million)
1.2.3. Behavior Analytics Market, by Application, 2020-2030 (USD Million)
1.2.4. Behavior Analytics Market, by Industry, 2020-2030 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Behavior Analytics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Behavior Analytics Market Dynamics
3.1. Behavior Analytics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing incidences of inside frauds and threats
3.1.1.2. Rising adoption of e-commerce platforms and online shopping
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent data protection laws
3.1.2.2. Lack of awareness
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing integration of advanced analytics and machine learning algorithms into behaviour analytics
3.1.3.2. Growing demand for driver safety measures
Chapter 4. Global Behavior Analytics Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Behavior Analytics Market, by Deployment
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Behavior Analytics Market by Deployment, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Behavior Analytics Market Estimates & Forecasts by Deployment 2020-2030 (USD Million)
5.4. Behavior Analytics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Cloud
5.4.2. On-premises
Chapter 6. Global Behavior Analytics Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Behavior Analytics Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Behavior Analytics Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Million)
6.4. Behavior Analytics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Advertising Campaign
6.4.2. Digital Marketing
6.4.3. Content Delivery
6.4.4. Brand Promotion
6.4.5. Threat Detection
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Behavior Analytics Market, by Industry
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Behavior Analytics Market by Industry, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Behavior Analytics Market Estimates & Forecasts by Industry 2020-2030 (USD Million)
7.4. Behavior Analytics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail
7.4.2. BFSI
7.4.3. Healthcare
7.4.4. Government
7.4.5. Media & Entertainment
7.4.6. Education
7.4.7. Food & Beverages
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Behavior Analytics Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Behavior Analytics Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Behavior Analytics Market
8.4.1. U.S. Behavior Analytics Market
8.4.1.1. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Behavior Analytics Market
8.5. Europe Behavior Analytics Market Snapshot
8.5.1. U.K. Behavior Analytics Market
8.5.2. Germany Behavior Analytics Market
8.5.3. France Behavior Analytics Market
8.5.4. Spain Behavior Analytics Market
8.5.5. Italy Behavior Analytics Market
8.5.6. Rest of Europe Behavior Analytics Market
8.6. Asia-Pacific Behavior Analytics Market Snapshot
8.6.1. China Behavior Analytics Market
8.6.2. India Behavior Analytics Market
8.6.3. Japan Behavior Analytics Market
8.6.4. Australia Behavior Analytics Market
8.6.5. South Korea Behavior Analytics Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Behavior Analytics Market
8.7. Latin America Behavior Analytics Market Snapshot
8.7.1. Brazil Behavior Analytics Market
8.7.2. Mexico Behavior Analytics Market
8.8. Middle East & Africa Behavior Analytics Market
8.8.1. Saudi Arabia Behavior Analytics Market
8.8.2. South Africa Behavior Analytics Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Behavior Analytics Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Oracle Corporation (U.S.)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Adobe Inc. (U.S.)
9.3.3. IBM Corporation (U.S.)
9.3.4. Splunk Inc. (U.S.)
9.3.5. Heap Inc. (U.S.)
9.3.6. LogSentinel B.V. (Netherlands)
9.3.7. Altamira.ai (U.S.)
9.3.8. Hotjar Ltd. (Malta)
9.3.9. TIBCO Software Inc. (U.S.)
9.3.10. Niara Inc. (HP Inc.) (U.S.)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Behavior Analytics Market is valued at approximately USD 586.5 million in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 37.3 % over the forecast period 2023-2030. Behavioral analytics is the process of gathering and studying data from user interactions with a digital product, such as a website or app. This information is utilized to comprehend user behavior, interests and problems. It involves the use of advanced data mining, machine learning, and statistical techniques to analyze and interpret behavioral data in various contexts, such as business, cybersecurity, healthcare, and more. This information is majorly used to improve the user experience and boost customer satisfaction. The rising incidences of inside frauds and threats, increasing adoption of digital technologies, rise of big data analytics, and growing focus on security and risk management are the key factors that are bolstering the global market growth.

In addition, the rise in the adoption of e-commerce platforms and online shopping is further exhibiting a positive influence on the market demand across the globe. Behavioral analytics is a powerful tool that is used to improve e-commerce businesses by collecting and analyzing data about user behavior.. According to Statista, in 2015 global retail e-commerce sales were USD 1,548 billion and the number is anticipated to reach USD 8,148 billion by 2026. Accordingly, artificial intelligence-based analytics are gaining high traction across industry applications for decision-making skills. The technology has revolutionized the ways of analyzing and understanding customer behavior by improving predictive analysis capabilities and capture maximum data. For instance, BrainChip Holdings Ltd., a manufacturer of neuromorphic AI IP and chips, announced a partnership with nViso SA in order to improve the Social Robots and In-Cabin Monitoring Systems by collecting human behavior. The utilization of gestures, head positions, facial expressions, and other behaviors is examined using chips powered by artificial intelligence (AI) technology to enhance user and product experiences. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the behavior analytics market during the estimated period. Moreover, the increasing integration of advanced analytics and machine learning algorithms into behavior analytics, as well as the growing demand for driver safety measures present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the stringent data protection laws and the lack of awareness regarding the availability of the behavior analytics are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Behavior Analytics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the growing investment in solutions such as 5G and IoT technologies, the presence of customers on numerous digital platforms and the fast-expanding digitization across industries. According to The Digital 2023 USA study, social media platforms are used by 72.5% Americans. The demand in the region is therefore fueled by the exponential rise of digital solutions. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The rising adoption of IoT and smart technologies use of mobile and web applications, high demand for solutions to understand the changing industry trends, and many corporations are investing in these nations due to the large client base are significantly propelling the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
Oracle Corporation (U.S.)
Adobe Inc. (U.S.)
IBM Corporation (U.S.)
Splunk Inc. (U.S.)
Heap Inc. (U.S.)
LogSentinel B.V. (Netherlands)
Altamira.ai (U.S.)
Hotjar Ltd. (Malta)
TIBCO Software Inc. (U.S.)
Niara Inc. (HP Inc.) (U.S.)

Recent Developments in the Market:
 In March 2022, Ribbit- a financial data and technology company announced its plan to offer analytics on bank behavior and announced the acquisition of series-A funding. The company provides client assistance, affordability, and lower risk in an effort to improve financial services.
 In April 2023, UserTesting unveiled its Human Insight Platform- an advanced behavior analytics technology with machine learning capabilities. Its friction detection assists various organizations in live or prototype testing and reduces poor user experience.
 In September 2022, TransUnion introduced TruValidate Device Risk with Behavioural Analytics to remove fraud and security risk based on user behavior. The company has merged a NeuroID behaviour analytics solution with its device intelligence to aid companies in identifying and avoiding fraud.

Global Behavior Analytics Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Deployment, Application, Industry, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Deployment:
Cloud
On-premises

By Application:
Advertising Campaign
Digital Marketing
Content Delivery
Brand Promotion
Threat Detection
Others

By Industry:
Retail
BFSI
Healthcare
Government
Media & Entertainment
Education
Food & Beverages
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa





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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million)
1.2.1. Behavior Analytics Market, by region, 2020-2030 (USD Million)
1.2.2. Behavior Analytics Market, by Deployment, 2020-2030 (USD Million)
1.2.3. Behavior Analytics Market, by Application, 2020-2030 (USD Million)
1.2.4. Behavior Analytics Market, by Industry, 2020-2030 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Behavior Analytics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Behavior Analytics Market Dynamics
3.1. Behavior Analytics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing incidences of inside frauds and threats
3.1.1.2. Rising adoption of e-commerce platforms and online shopping
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent data protection laws
3.1.2.2. Lack of awareness
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing integration of advanced analytics and machine learning algorithms into behaviour analytics
3.1.3.2. Growing demand for driver safety measures
Chapter 4. Global Behavior Analytics Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Behavior Analytics Market, by Deployment
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Behavior Analytics Market by Deployment, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Behavior Analytics Market Estimates & Forecasts by Deployment 2020-2030 (USD Million)
5.4. Behavior Analytics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Cloud
5.4.2. On-premises
Chapter 6. Global Behavior Analytics Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Behavior Analytics Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Behavior Analytics Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Million)
6.4. Behavior Analytics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Advertising Campaign
6.4.2. Digital Marketing
6.4.3. Content Delivery
6.4.4. Brand Promotion
6.4.5. Threat Detection
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Behavior Analytics Market, by Industry
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Behavior Analytics Market by Industry, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Behavior Analytics Market Estimates & Forecasts by Industry 2020-2030 (USD Million)
7.4. Behavior Analytics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail
7.4.2. BFSI
7.4.3. Healthcare
7.4.4. Government
7.4.5. Media & Entertainment
7.4.6. Education
7.4.7. Food & Beverages
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Behavior Analytics Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Behavior Analytics Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Behavior Analytics Market
8.4.1. U.S. Behavior Analytics Market
8.4.1.1. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Behavior Analytics Market
8.5. Europe Behavior Analytics Market Snapshot
8.5.1. U.K. Behavior Analytics Market
8.5.2. Germany Behavior Analytics Market
8.5.3. France Behavior Analytics Market
8.5.4. Spain Behavior Analytics Market
8.5.5. Italy Behavior Analytics Market
8.5.6. Rest of Europe Behavior Analytics Market
8.6. Asia-Pacific Behavior Analytics Market Snapshot
8.6.1. China Behavior Analytics Market
8.6.2. India Behavior Analytics Market
8.6.3. Japan Behavior Analytics Market
8.6.4. Australia Behavior Analytics Market
8.6.5. South Korea Behavior Analytics Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Behavior Analytics Market
8.7. Latin America Behavior Analytics Market Snapshot
8.7.1. Brazil Behavior Analytics Market
8.7.2. Mexico Behavior Analytics Market
8.8. Middle East & Africa Behavior Analytics Market
8.8.1. Saudi Arabia Behavior Analytics Market
8.8.2. South Africa Behavior Analytics Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Behavior Analytics Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Oracle Corporation (U.S.)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Adobe Inc. (U.S.)
9.3.3. IBM Corporation (U.S.)
9.3.4. Splunk Inc. (U.S.)
9.3.5. Heap Inc. (U.S.)
9.3.6. LogSentinel B.V. (Netherlands)
9.3.7. Altamira.ai (U.S.)
9.3.8. Hotjar Ltd. (Malta)
9.3.9. TIBCO Software Inc. (U.S.)
9.3.10. Niara Inc. (HP Inc.) (U.S.)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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