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カシミヤ衣料品の世界市場規模調査&予測:製品別(セーター・コート、ボトムウェア、シャツ・Tシャツ、その他)、人口層別(男性、女性、子供、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2023-2030年


Global Cashmere Clothing Market Size Study & Forecast, by Product (Sweaters and Coats, Bottom Wear, Shirts and T-shirts, and Others), by Demography (Men, Women, Kids, Others), Distribution Channel (Offline, Online), and Regional Analysis, 2023-2030

世界のカシミア衣料品市場は、2022年に約32億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.2%以上の成長率で成長すると予測されている。カシミア衣料とは、カシミア山羊のウールから製造される衣料品やアクセサ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のカシミア衣料品市場は、2022年に約32億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.2%以上の成長率で成長すると予測されている。カシミア衣料とは、カシミア山羊のウールから製造される衣料品やアクセサリーのことで、その柔らかさ、暖かさ、豪華な手触りが好まれている。カシミアはその品質の高さから人気が高く、セーター、カーディガン、スカーフ、帽子、手袋など、さまざまな種類の衣料品に使用されている。カシミアを含む上質で高品質なウール衣料への需要の高まりが、カシミア衣料市場の拡大を牽引すると予想される。このような人気の急上昇は、様々な気温に適応する汎用性と、美的魅力を高める能力に起因している。その結果、これらの要因は当面、カシミア製品の需要拡大に寄与し、市場全体の成長を支えるものと予測される。

カシミアは非常に柔らかく、暖かく、贅沢な肌触りで有名であるため、高級でプレミアムな衣料品を求める消費者の間で非常に好まれており、高級でプレミアムな製品に対する需要の高まりが市場の成長を促進する大きな要因となっている。Statistaが発表したデータによると、2023年、高級ファッショングッズ分野で生み出される収益は972億3,000万米ドルと推定され、2028年には4,189億3,000万米ドルに増加すると予測されている。さらに、消費者の間ではエコ意識への注目が高まっており、購買行動に大きな影響を与えている。持続可能性は、消費者の選択に影響を与える重要な要因として浮上している。さらに、カジュアルウェアへの志向が高まっており、これがカシミア衣料品市場の拡大に寄与すると予想される。しかし、原料の入手可能性が限られていることや高価な生産工程が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の拡大を妨げる可能性がある。

世界のカシミア衣料品市場の調査で考慮された主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどである。ヨーロッパは2022年に最大の市場シェアで市場を支配した。カシミア衣料品の市場成長は、ドイツ、イタリア、英国などの国々における様々なタイプのカシミア衣料品に対する需要の増加によって推進されている。米国は、高級衣料品への旺盛な需要によって、この地域の主要市場として際立っている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ロロ・ピアーナS.P.A.
ブルネロ・クチネリS.p.A.
アリキ・フェリーチェ・デ・パルマ社
プリングル・オブ・スコットランド・リミテッド
エルメネジルド・ゼニア・ホールディタリアS.p.A.
ソフィアカシミア
オータムカシミア
マロ
コルソ・イタリアS.p.A.
TSEカシミア

市場における最近の動き
 2022年10月、Loro Piana S.P.A.は日本の職人技のエッセンスとイタリアの視点を融合させた革新的なCashDenimシリーズを発表した。同シリーズは、デニム60%とカシミア40%のユニークなブレンドが特徴で、伝統的な織機でじっくりと丁寧に織られている。
 2022年2月、イタリアのNuova Accademia di Belle Arti(NABA)は、新しいエコ・カシミア・セーターを発表した。このセーターは、NABAのファッションデザイン学士課程に在籍するマルタ・レパラズ・リッパーハイデがコンセプトを考案したもので、同学院の持続可能性への取り組みと、カシミアセーターに対する市場のニーズを反映したものである。
 2022年9月、イタリアの有名高級ファッション・ハウスであるZEGNAは、ニューヨークの旗艦ブティックで最新のOasiカシミア・コレクションを発表した。このコレクションは、イタリアのピエモンテ州からモンゴルまでの地域からインスピレーションを得ており、織りの工程で驚くべき柔らかさを実現することを目指している。

世界のカシミア衣料市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品、人口統計、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
セーターとコート
ボトムウェア
シャツ・Tシャツ
その他

デモグラフィー別
男性
レディース
子供
その他

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Cashmere Clothing Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Cashmere Clothing Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Cashmere Clothing Market, by Demography, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Cashmere Clothing Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cashmere Clothing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cashmere Clothing Market Dynamics
3.1. Cashmere Clothing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for fine and high-quality woollen clothing
3.1.1.2. Rising demand for luxury and premium products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost of cashmere clothing production processes
3.1.2.2. Limited availability of raw materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing focus on eco-consciousness is a prominent trend among consumers
3.1.3.2. Growing inclination towards casual wear
Chapter 4. Global Cashmere Clothing Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Cashmere Clothing Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Cashmere Clothing Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Cashmere Clothing Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Cashmere Clothing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sweaters and Coats
5.4.2. Bottom wear
5.4.3. Shirts & T-shirts
5.4.4. Others
Chapter 6. Global Cashmere Clothing Market, by Demography
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cashmere Clothing Market by Demography, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cashmere Clothing Market Estimates & Forecasts by Demography 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Cashmere Clothing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Kids
6.4.4. Other
Chapter 7. Global Cashmere Clothing Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cashmere Clothing Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cashmere Clothing Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Cashmere Clothing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Cashmere Clothing Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Cashmere Clothing Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Cashmere Clothing Market
8.4.1. U.S. Cashmere Clothing Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Demography breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Cashmere Clothing Market
8.5. Europe Cashmere Clothing Market Snapshot
8.5.1. U.K. Cashmere Clothing Market
8.5.2. Germany Cashmere Clothing Market
8.5.3. France Cashmere Clothing Market
8.5.4. Spain Cashmere Clothing Market
8.5.5. Italy Cashmere Clothing Market
8.5.6. Rest of Europe Cashmere Clothing Market
8.6. Asia-Pacific Cashmere Clothing Market Snapshot
8.6.1. China Cashmere Clothing Market
8.6.2. India Cashmere Clothing Market
8.6.3. Japan Cashmere Clothing Market
8.6.4. Australia Cashmere Clothing Market
8.6.5. South Korea Cashmere Clothing Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Cashmere Clothing Market
8.7. Latin America Cashmere Clothing Market Snapshot
8.7.1. Brazil Cashmere Clothing Market
8.7.2. Mexico Cashmere Clothing Market
8.8. Middle East & Africa Cashmere Clothing Market
8.8.1. Saudi Arabia Cashmere Clothing Market
8.8.2. South Africa Cashmere Clothing Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Cashmere Clothing Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Loro Piana S.P.A.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Brunello Cucinelli S.p.A.
9.3.3. Alyki - Felice De Palma & Co.
9.3.4. Pringle of Scotland Limited
9.3.5. Ermenegildo Zegna Holditalia S.p.A.
9.3.6. SofiaCashmere
9.3.7. Autumn Cashmere
9.3.8. Malo
9.3.9. Corso Italia S.p.A.
9.3.10. TSE Cashmere
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Cashmere Clothing Market is valued at approximately USD 3.20 billion in 2022 and is anticipated to grow with a growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2023-2030. Cashmere clothing refers to clothes and accessories manufactured from cashmere goat's wool, which is coveted for its softness, warmth, and opulent feel. Cashmere is highly popular due of its great quality, and used to make many different types of apparel, including sweaters, cardigans, scarves, caps, gloves, and more. The increasing demand for fine and high-quality woolen clothing, including cashmere, is anticipated to drive the expansion of the cashmere clothing market. This surge in popularity is attributed to its versatility in adapting to various temperatures and its ability to enhance aesthetic appeal. As a result, these factors are predicted to contribute to the growing demand for cashmere products in the foreseeable future, supporting overall market growth.

Cashmere is renowned for its exceptional softness, warmth, and luxurious feel, making it highly desirable among consumers seeking high-end and premium clothing options, therefore rising demand for luxury and premium products is acting as a major driver in propelling the growth of the market. According to the data published by Statista, in 2023, the revenue generated in the luxury fashion goods segment is estimated to account for USD 97.23 billion, which is anticipated to rise to USD 418.93 billion by 2028. Moreover, the increasing focus on eco-consciousness is a prominent trend among consumers, significantly impacting their purchasing behavior. Sustainability has emerged as a key factor influencing consumer choices. Additionally, there is a growing inclination towards casual wear, which is expected to contribute to the expansion of the cashmere clothing market. However, the limited availability of raw materials and expensive production processes have the potential to hinder the expansion of the market throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Cashmere Clothing Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Europe dominated the market in 2022 with largest market share. The market growth of cashmere clothing is propelled by an increasing demand for various types of cashmere garments in countries such as Germany, Italy, and the U.K. North America is expected as a fastest growing region during the forecast period. The United States stands out as the primary market within this region, driven by a strong demand for luxury clothing.

Major market player included in this report are:
Loro Piana S.P.A.
Brunello Cucinelli S.p.A.
Alyki - Felice De Palma & Co.
Pringle of Scotland Limited
Ermenegildo Zegna Holditalia S.p.A.
SofiaCashmere
Autumn Cashmere
Malo
Corso Italia S.p.A.
TSE Cashmere

Recent Developments in the Market:
 In October 2022, Loro Piana S.P.A introduced its innovative CashDenim series, which combines the essence of Japanese craftsmanship with an Italian perspective. The series features a unique blend of 60% denim and 40% cashmere, meticulously woven using traditional looms at a deliberate pace.
 In February 2022, the Nuova Accademia di Belle Arti (NABA) in Italy unveiled a new eco-cashmere sweater. The sweater was conceptualized by Marta Reparaz Lipperheide, a BA Fashion Design student at NABA, reflecting the institution's commitment to sustainability and meeting the market's needs for cashmere sweaters.
 In September 2022, ZEGNA, a renowned Italian luxury fashion house, introduced its latest Oasi cashmere collection at the flagship boutique in New York. This collection draws inspiration from the regions of Piedmont in Italy to Mongolia, aiming to achieve a remarkable level of softness in the weaving process.

Global Cashmere Clothing Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, Demography, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Sweaters and Coats
Bottom wear
Shirts & T-shirts
Others

By Demography:
Men
Women
Kids
Other

By Distribution Channel:
Online
Offline

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Cashmere Clothing Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Cashmere Clothing Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Cashmere Clothing Market, by Demography, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Cashmere Clothing Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cashmere Clothing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cashmere Clothing Market Dynamics
3.1. Cashmere Clothing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for fine and high-quality woollen clothing
3.1.1.2. Rising demand for luxury and premium products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost of cashmere clothing production processes
3.1.2.2. Limited availability of raw materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing focus on eco-consciousness is a prominent trend among consumers
3.1.3.2. Growing inclination towards casual wear
Chapter 4. Global Cashmere Clothing Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Cashmere Clothing Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Cashmere Clothing Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Cashmere Clothing Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Cashmere Clothing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sweaters and Coats
5.4.2. Bottom wear
5.4.3. Shirts & T-shirts
5.4.4. Others
Chapter 6. Global Cashmere Clothing Market, by Demography
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cashmere Clothing Market by Demography, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cashmere Clothing Market Estimates & Forecasts by Demography 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Cashmere Clothing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Kids
6.4.4. Other
Chapter 7. Global Cashmere Clothing Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cashmere Clothing Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cashmere Clothing Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Cashmere Clothing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Cashmere Clothing Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Cashmere Clothing Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Cashmere Clothing Market
8.4.1. U.S. Cashmere Clothing Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Demography breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Cashmere Clothing Market
8.5. Europe Cashmere Clothing Market Snapshot
8.5.1. U.K. Cashmere Clothing Market
8.5.2. Germany Cashmere Clothing Market
8.5.3. France Cashmere Clothing Market
8.5.4. Spain Cashmere Clothing Market
8.5.5. Italy Cashmere Clothing Market
8.5.6. Rest of Europe Cashmere Clothing Market
8.6. Asia-Pacific Cashmere Clothing Market Snapshot
8.6.1. China Cashmere Clothing Market
8.6.2. India Cashmere Clothing Market
8.6.3. Japan Cashmere Clothing Market
8.6.4. Australia Cashmere Clothing Market
8.6.5. South Korea Cashmere Clothing Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Cashmere Clothing Market
8.7. Latin America Cashmere Clothing Market Snapshot
8.7.1. Brazil Cashmere Clothing Market
8.7.2. Mexico Cashmere Clothing Market
8.8. Middle East & Africa Cashmere Clothing Market
8.8.1. Saudi Arabia Cashmere Clothing Market
8.8.2. South Africa Cashmere Clothing Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Cashmere Clothing Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Loro Piana S.P.A.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Brunello Cucinelli S.p.A.
9.3.3. Alyki - Felice De Palma & Co.
9.3.4. Pringle of Scotland Limited
9.3.5. Ermenegildo Zegna Holditalia S.p.A.
9.3.6. SofiaCashmere
9.3.7. Autumn Cashmere
9.3.8. Malo
9.3.9. Corso Italia S.p.A.
9.3.10. TSE Cashmere
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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