世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スポーツ用多目的車の世界市場規模調査・予測:タイプ別(SUV-C, SUV-D, SUV-E, SUV-F)、燃料タイプ別(ディーゼル, ガソリン, 電気, その他)、乗車定員別(5人乗り, 7人乗り, 8人乗り以上)、地域別分析、2023-2030年


Global Sports Utility Vehicle Market Size study & Forecast, by Type (SUV-C, SUV-D, SUV-E, SUV-F), by Fuel type (Diesel, Petrol, Electric, Others),by Seating Capacity (5-seater, 7-seater, 8 and above seater) and Regional Analysis, 2023-2030

スポーツ・ユーティリティ・ビークルの世界市場は、2022年に約319億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には10%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツ・ユーティリティ・ビークルは、より広... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月28日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

スポーツ・ユーティリティ・ビークルの世界市場は、2022年に約319億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には10%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツ・ユーティリティ・ビークルは、より広いスペースと快適性を提供するように設計された自動車の一種であり、自動車よりも大きく、地上高が高い。スポーツ・ユーティリティ・ビークル市場は、乗用車の需要増加や高級車の需要増加などの要因により拡大している。しかし、一般に乗用車の方が燃費が良く、狭い場所でも扱いやすい。その重要性はここ数十年の間に徐々に高まっている。

スタティスタによると、乗用車の販売台数は2027年までに7,398万台に達すると予想され、2022年には約2,356万台が販売され、中国は乗用車販売で世界最大の市場であり続けた。ラグジュアリー・スポーツ・ユーティリティは、大きな荷室容量、大きな窓による視界の広さ、燃費の向上といった利点により、ますます利用されるようになっている。Statistaによると、2022年の高級車の世界市場は5,660億米ドルを超え、前年からほぼ9%増加した。加えて、自動車の安全機能に対する需要の高まりと、スポーツ用多目的車の技術進歩の高まりが、有利な成長機会を生み出すだろう。しかし、電気自動車への嗜好の変化と燃料コストの上昇が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

スポーツ・ユーティリティ・ビークルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は予測期間中、市場を支配しており、これはこの地域における快適性機能を強化したプレミアムカーへの需要の増加によるものである。アジア太平洋地域は、研究開発活動への投資の高さ、自動車需要の増加、高い快適性と安全性への注目の高まりなどの要因により、予測期間中に最も急成長する地域です。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
フォード・モーター・カンパニー(米国)
起亜自動車株式会社(韓国)
グループ・ルノー(フランス)
グループPSA(フランス)
テスラ(米国)
現代自動車(韓国)
コンチネンタルAG(ドイツ)
トヨタ自動車(日本)
日産自動車(日本(日産自動車(日本)
本田技研工業(日本日本
市場の最近の動向
 2022年、トヨタ自動車株式会社とスズキ株式会社はハイブリッドSUVの生産で提携した。この提携は、スズキの小型車生産能力と、トヨタのEV普及拡大に向けた電動化の経験、およびEVの共同生産に影響し、最終的には市場拡大に寄与する。

 2022年、本田技研工業は新型SUV ZR-Vを発売した。新型ZR-Vは、都市環境に適したデザインが特徴。スポーツe:HEVを構成する2.0L直噴エンジンと最先端の2モーターハイブリッドシステム(e-CVT)を組み合わせたハイブリッドモデルで、Hondaのスポーツ多目的車として初めて搭載する。


 2022年、現代自動車からIoniq 5 EVの導入が発表された。バッテリーサイズは72.6kWhと58kWhで、航続距離はそれぞれ480kmと385km。さらに、どちらのバッテリーモデルにも2WDと4WDが用意される。
世界のスポーツ用多目的車市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ, 燃料タイプ, 座席数, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
SUV-C
SUV-D
SUV-E
SUV-F

燃料タイプ別
ディーゼル
ガソリン
電気
その他

座席数別
5人乗り
7人乗り
8人以上

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Sports Utility Vehicle Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Sports Utility Vehicle Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Sports Utility Vehicle Market, by Fuel Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Sports Utility Vehicle Market, by Seating Capacity, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sports Utility Vehicle Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sports Utility Vehicle Market Dynamics
3.1. Sports Utility Vehicle Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising demand of passenger cars
3.1.1.2. Increase demand of luxury cars
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Shifting preference toward electric vehicles
3.1.2.2. Rising cost of fuel
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising demand of safety features in automobiles
3.1.3.2. Rising technological advancement in Sports Utility Vehicles
Chapter 4. Global Sports Utility Vehicle Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Sports Utility Vehicle Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Sports Utility Vehicle Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Sports Utility Vehicle Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Sports Utility Vehicle Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. SUV-C
5.4.2. SUV-D
5.4.3. SUV-E
5.4.4. SUV-F
Chapter 6. Global Sports Utility Vehicle Market, by Fuel Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sports Utility Vehicle Market by Fuel Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sports Utility Vehicle Market Estimates & Forecasts by Fuel Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Sports Utility Vehicle Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Diesel
6.4.2. Petrol
6.4.3. Electric
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Sports Utility Vehicle Market, by Seating Capacity
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sports Utility Vehicle Market by Seating Capacity, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sports Utility Vehicle Market Estimates & Forecasts by Seating Capacity 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Sports Utility Vehicle Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. 5-seater
7.4.2. 7-seater
7.4.3. 8 and above seater
Chapter 8. Global Sports Utility Vehicle Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Sports Utility Vehicle Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Sports Utility Vehicle Market
8.4.1. U.S. Sports Utility Vehicle Market
8.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Fuel Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Seating Capacity breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Sports Utility Vehicle Market
8.5. Europe Sports Utility Vehicle Market Snapshot
8.5.1. U.K. Sports Utility Vehicle Market
8.5.2. Germany Sports Utility Vehicle Market
8.5.3. France Sports Utility Vehicle Market
8.5.4. Spain Sports Utility Vehicle Market
8.5.5. Italy Sports Utility Vehicle Market
8.5.6. Rest of Europe Sports Utility Vehicle Market
8.6. Asia-Pacific Sports Utility Vehicle Market Snapshot
8.6.1. China Sports Utility Vehicle Market
8.6.2. India Sports Utility Vehicle Market
8.6.3. Japan Sports Utility Vehicle Market
8.6.4. Australia Sports Utility Vehicle Market
8.6.5. South Korea Sports Utility Vehicle Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Sports Utility Vehicle Market
8.7. Latin America Sports Utility Vehicle Market Snapshot
8.7.1. Brazil Sports Utility Vehicle Market
8.7.2. Mexico Sports Utility Vehicle Market
8.8. Middle East & Africa Sports Utility Vehicle Market
8.8.1. Saudi Arabia Sports Utility Vehicle Market
8.8.2. South Africa Sports Utility Vehicle Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Sports Utility Vehicle Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Ford Motor Company (U.S.)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Kia Motors Corporation (South Korea)
9.3.3. Groupe Renault (France)
9.3.4. Groupe PSA (France)
9.3.5. Tesla (U.S.)
9.3.6. Hyundai Motor Company (South Korea)
9.3.7. Continental AG (Germany)
9.3.8. TOYOTA MOTOR CORPORATION (Japan)
9.3.9. Nissan Motor Co., LTD. (Japan)
9.3.10. Honda Motor Co., Ltd. (Japan)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Sports Utility Vehicle Market is valued approximately USD 31.9 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10% over the forecast period 2023-2030. Sports Utility Vehicle is a type of vehicle that is designed to provide more space and comfort and they are larger than cars and have higher ground clearance. The Sports Utility Vehicle market is expanding because of factors such as rising demand of passenger cars and increase demand of luxury cars. However, Passenger cars are generally more fuel-efficient and are easier to handle in close spaces. Its importance has progressively increased during the last few decades.

According to the Statista, Passenger automobile sales are expected to total 73.98 million units by 2027, With approximately 23.56 million units sold in 2022, China remained the world's largest market for passenger automobile sales. Luxury sports utility is increasingly used owing to its benefits such as large cargo capacity, greater visibility due to large windows, and increased fuel efficiency. According to the Statista, the global market for luxury vehicles in 2022 was over USD 566 billion, an increase of almost 9% from the previous year. In addition, rising demand of safety features in automobiles and rising technological advancement in Sports Utility Vehicles would create lucrative growth opportunity. However, shifting preference toward electric vehicles and rising cost of fuel stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Sports Utility Vehicle Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominates the market during the forecast period owing to, increasing demand for premium cars with augmented comfort feature in this region. Asia-Pacific is fastest growing region during the forecast period owing to the factors such as, high investments in research and development activities and growing demand for automobiles and a rising focus on high comfort and safety in the region.

Major market player included in this report are:
Ford Motor Company (U.S.)
Kia Motors Corporation (South Korea)
Groupe Renault (France)
Groupe PSA (France)
Tesla (U.S.)
Hyundai Motor Company (South Korea)
Continental AG (Germany)
TOYOTA MOTOR CORPORATION (Japan)
Nissan Motor Co., LTD. (Japan)
Honda Motor Co., Ltd. (Japan)
Recent Developments in the Market:
 In 2022, Toyota Motor Corporation and Suzuki Motor Corporation have collaborated together to manufacture hybrid SUVs. The partnership affects Suzuki's capacity for small cars and Toyota's experience in electrification for increased EV adoption and joint EV production, will eventually contribute to market expansion.

 In 2022, Honda Motor Co., Ltd. launched brand-new SUV ZR-V. The new ZR-V features a design that makes it suitable for urban settings. The 2.0-liter direct injection engine and the cutting-edge 2-motor hybrid system (e-CVT) that make up the Sports e: HEV are combined in this hybrid model, making it the first Honda sport utility vehicle to be equipped with them.


 In 2022, The Ioniq 5 EV's introduction was announced by Hyundai Motor. The model will be available with battery sizes of 72.6kWh and 58kWh, with 480 km and 385 km of driving range, respectively. Furthermore, both battery models will be available in 2WD and 4WD versions.
Global Sports Utility Vehicle Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Type, Fuel Type, Seating Capacity, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
SUV-C
SUV-D
SUV-E
SUV-F

By Fuel Type:
Diesel
Petrol
Electric
Others

By Seating Capacity:
5-seater
7-seater
8 and above seater

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Sports Utility Vehicle Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Sports Utility Vehicle Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Sports Utility Vehicle Market, by Fuel Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Sports Utility Vehicle Market, by Seating Capacity, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sports Utility Vehicle Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sports Utility Vehicle Market Dynamics
3.1. Sports Utility Vehicle Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising demand of passenger cars
3.1.1.2. Increase demand of luxury cars
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Shifting preference toward electric vehicles
3.1.2.2. Rising cost of fuel
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising demand of safety features in automobiles
3.1.3.2. Rising technological advancement in Sports Utility Vehicles
Chapter 4. Global Sports Utility Vehicle Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Sports Utility Vehicle Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Sports Utility Vehicle Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Sports Utility Vehicle Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Sports Utility Vehicle Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. SUV-C
5.4.2. SUV-D
5.4.3. SUV-E
5.4.4. SUV-F
Chapter 6. Global Sports Utility Vehicle Market, by Fuel Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sports Utility Vehicle Market by Fuel Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sports Utility Vehicle Market Estimates & Forecasts by Fuel Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Sports Utility Vehicle Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Diesel
6.4.2. Petrol
6.4.3. Electric
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Sports Utility Vehicle Market, by Seating Capacity
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sports Utility Vehicle Market by Seating Capacity, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sports Utility Vehicle Market Estimates & Forecasts by Seating Capacity 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Sports Utility Vehicle Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. 5-seater
7.4.2. 7-seater
7.4.3. 8 and above seater
Chapter 8. Global Sports Utility Vehicle Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Sports Utility Vehicle Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Sports Utility Vehicle Market
8.4.1. U.S. Sports Utility Vehicle Market
8.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Fuel Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Seating Capacity breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Sports Utility Vehicle Market
8.5. Europe Sports Utility Vehicle Market Snapshot
8.5.1. U.K. Sports Utility Vehicle Market
8.5.2. Germany Sports Utility Vehicle Market
8.5.3. France Sports Utility Vehicle Market
8.5.4. Spain Sports Utility Vehicle Market
8.5.5. Italy Sports Utility Vehicle Market
8.5.6. Rest of Europe Sports Utility Vehicle Market
8.6. Asia-Pacific Sports Utility Vehicle Market Snapshot
8.6.1. China Sports Utility Vehicle Market
8.6.2. India Sports Utility Vehicle Market
8.6.3. Japan Sports Utility Vehicle Market
8.6.4. Australia Sports Utility Vehicle Market
8.6.5. South Korea Sports Utility Vehicle Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Sports Utility Vehicle Market
8.7. Latin America Sports Utility Vehicle Market Snapshot
8.7.1. Brazil Sports Utility Vehicle Market
8.7.2. Mexico Sports Utility Vehicle Market
8.8. Middle East & Africa Sports Utility Vehicle Market
8.8.1. Saudi Arabia Sports Utility Vehicle Market
8.8.2. South Africa Sports Utility Vehicle Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Sports Utility Vehicle Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Ford Motor Company (U.S.)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Kia Motors Corporation (South Korea)
9.3.3. Groupe Renault (France)
9.3.4. Groupe PSA (France)
9.3.5. Tesla (U.S.)
9.3.6. Hyundai Motor Company (South Korea)
9.3.7. Continental AG (Germany)
9.3.8. TOYOTA MOTOR CORPORATION (Japan)
9.3.9. Nissan Motor Co., LTD. (Japan)
9.3.10. Honda Motor Co., Ltd. (Japan)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のその他分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(sports)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る