世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

次世代検索エンジンの世界市場規模調査&予測:流通チャネル別(オンライン、オフライン)、エンドユーザー業種別(個人、商用)、プラットフォームタイプ別(モバイル、デスクトップ)、地域別分析、2023-2030年


Global Next Generation Search Engines Market Size study & Forecast, by Distribution Channel (Online, Offline), by End - User Vertical (Personal, Commercial), by Platform Type (Mobile, Desktop) and Regional Analysis, 2023-2030

次世代検索エンジンの世界市場は、2022年に約385億3000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて14.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。次世代検索エンジン市場は、人工知能と機械学... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

次世代検索エンジンの世界市場は、2022年に約385億3000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて14.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。次世代検索エンジン市場は、人工知能と機械学習アルゴリズムを活用して、正確で適切な検索結果を提供する検索エンジンに関連する。これらの先進的な検索エンジンは、ユーザーのクエリの背後にある意図を理解し、カスタマイズされたオーダーメイドの結果を提供するために開発されている。次世代検索エンジン市場は、スマートフォンの需要増加やインターネットの普及拡大などの要因により拡大している。さらに、インターネット接続の普及とスマートフォンの販売台数の増加が、さまざまな業界における高度な検索エンジンの採用を促進している。その重要性は、2023-2030年の予測期間中に徐々に高まっている。

2022年のStatistaによると、世界のスマートフォン普及率は68%と推定されている。同予測によると、2023年から2028年にかけて世界のスマートフォンユーザー数は着実に増加し、合計9億1,030万人(成長率17.33%)に達する可能性がある。5年連続の成長の後、この期間の終わりには、世界のスマートフォンユーザー数は62億人に達し、2028年に新たなピークを迎える可能性があると推定されている。インターネットアクセスの拡大が、次世代検索エンジン市場の進展を促進している。最先端技術への需要の高まりと、正確で的確な情報の必要性から、市場は拡大を続けている。2023年4月のStatistaによると、世界のインターネットユーザー数は51.8億人に達し、世界人口の約64.6%を占める。これらのユーザーのうち、48億人(世界人口の59.9%)がソーシャルメディア・プラットフォームに積極的に関与している。2022年には、15歳から24歳の年齢層が全地域で最も高いインターネット利用率を示し、中でも欧州の若者の普及率は98%と最も高かった。さらに、デジタル化の進展と人工知能の利用拡大が、有利な成長機会を生み出すだろう。しかし、次世代検索エンジンの高コストとデータプライバシー&セキュリティの懸念が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

次世代検索エンジンの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。北米は、大手テクノロジー企業の存在、インターネット普及率の高さ、先進技術の早期導入により、予測期間中市場を支配している。アジア太平洋地域は、スマートフォンの普及、eコマース産業の拡大、大規模な消費者基盤などの要因により、予測期間中に最も急速に成長する地域である。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
アマゾン・ドット・コム
アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド
バイドゥ
アップル
グーグル合同会社(アルファベット社)
ボーズ株式会社
シャオミ
マイクロソフト
ユーチューブ
フェイスブック

市場における最近の動き
 2020年6月、グーグルは人工知能ベースの音声アシスタント「グーグル・アシスタント」をさまざまな新しいデバイスに拡大し、追加機能を導入することを発表した。重要な機能の1つは音声マッチで、スマート・スピーカーが特定のユーザーの声に基づいて応答を識別し、カスタマイズすることを可能にした。
 2023年1月、アップルは印象的な音響と象徴的なデザインを備えたスマートスピーカー、HomePod(第2世代)を発表した。先進的なコンピュテーショナル・オーディオ、没入感のあるSpatial Audioトラックのサポート、Siriのインテリジェンスを特徴としている。HomePodは、ハンズフリー操作で、自動化の作成、アラームの通知受信、部屋の温度や湿度の確認など、日常のタスク管理やスマートホームの制御を便利に行うことができる。
世界の次世代検索エンジン市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 流通チャネル、エンドユーザーバーティカル、プラットフォームタイプ、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

流通チャネル別
オンライン
オフライン

エンドユーザー・バーティカル別
個人
コマーシャル


プラットフォームタイプ別
モバイル
デスクトップ

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Next Generation Search Engines Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Next Generation Search Engines Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Next Generation Search Engines Market, by End-User Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Next Generation Search Engines Market, by Platform Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Next Generation Search Engines Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Next Generation Search Engines Market Dynamics
3.1. Next Generation Search Engines Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand of smartphones
3.1.1.2. Increasing penetration of the internet.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Next Generation Search Engines
3.1.2.2. Data privacy & security concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising digitalization
3.1.3.2. Increase usage of artificial intelligence
Chapter 4. Global Next Generation Search Engines Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Next Generation Search Engines Market, by Distribution Channel
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Next Generation Search Engines Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Next Generation Search Engines Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Next Generation Search Engines Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Online
5.4.2. Offline
Chapter 6. Global Next Generation Search Engines Market, by End - User Vertical
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Next Generation Search Engines Market by End - User Vertical, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Next Generation Search Engines Market Estimates & Forecasts by End - User Vertical 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Next Generation Search Engines Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Personal
6.4.2. Commercial
Chapter 7. Global Next Generation Search Engines Market, by Platform Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Next Generation Search Engines Market by Platform Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Next Generation Search Engines Market Estimates & Forecasts by Platform Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Next Generation Search Engines Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Mobile
7.4.2. Desktop
Chapter 8. Global Next Generation Search Engines Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Next Generation Search Engines Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Next Generation Search Engines Market
8.4.1. U.S. Next Generation Search Engines Market
8.4.1.1. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End - User Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Platform Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Next Generation Search Engines Market
8.5. Europe Next Generation Search Engines Market Snapshot
8.5.1. U.K. Next Generation Search Engines Market
8.5.2. Germany Next Generation Search Engines Market
8.5.3. France Next Generation Search Engines Market
8.5.4. Spain Next Generation Search Engines Market
8.5.5. Italy Next Generation Search Engines Market
8.5.6. Rest of Europe Next Generation Search Engines Market
8.6. Asia-Pacific Next Generation Search Engines Market Snapshot
8.6.1. China Next Generation Search Engines Market
8.6.2. India Next Generation Search Engines Market
8.6.3. Japan Next Generation Search Engines Market
8.6.4. Australia Next Generation Search Engines Market
8.6.5. South Korea Next Generation Search Engines Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Next Generation Search Engines Market
8.7. Latin America Next Generation Search Engines Market Snapshot
8.7.1. Brazil Next Generation Search Engines Market
8.7.2. Mexico Next Generation Search Engines Market
8.8. Middle East & Africa Next Generation Search Engines Market
8.8.1. Saudi Arabia Next Generation Search Engines Market
8.8.2. South Africa Next Generation Search Engines Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Next Generation Search Engines Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Amazon.com Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Alibaba Group Holding Limited
9.3.3. Baidu Inc.
9.3.4. Apple Inc.
9.3.5. Google LLC (Alphabet Inc.)
9.3.6. Bose Corp.
9.3.7. Xiaomi Inc
9.3.8. Microsoft Corp.
9.3.9. YouTube Inc.
9.3.10. Facebook Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Next Generation Search Engines Market is valued at approximately USD 38.53 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.4% over the forecast period 2023-2030. The market for next-generation search engines pertains to search engines that utilize artificial intelligence and machine learning algorithms to deliver precise and pertinent search results. These advanced search engines are developed to comprehend the intent behind users' queries and offer customized and tailored results. The Next Generation Search Engines Market is expanding because of factors such as increasing demand of smartphones and increasing penetration of the internet. Moreover, the growing prevalence of internet connectivity and the rising sales of smartphones are driving the adoption of advanced search engines in various industries. Its importance has progressively increased during the forecast period of 2023-2030.

According to Statista in 2022, it was estimated that the global smartphone penetration rate stood at 68 percent. The forecast suggests that the global smartphone user base may experience a steady increase from 2023 to 2028, adding a total of 910.3 million users, which represents a growth rate of 17.33 percent. By the end of this period, after five consecutive years of growth, it is estimated that the number of smartphone users worldwide may reach 6.2 billion, marking a new peak in 2028. The expansion of internet access has facilitated the advancement of the next-generation search engine market. The market is experiencing expansion due to the increasing demand for cutting-edge technologies and the necessity for accurate and pertinent information. According to Statista in April 2023, the global count of internet users reached 5.18 billion, accounting for approximately 64.6 percent of the world's population. Among these users, 4.8 billion individuals, or 59.9 percent of the global population, were actively engaged in social media platforms. In 2022, the age group of 15 to 24 years exhibited the highest internet usage across all regions, with young people in Europe demonstrating the highest penetration rate at 98 percent. In addition, rising digitalization and increasing usage of artificial intelligence would create lucrative growth opportunities. However, the high cost of next generation search engines and data privacy & security concerns stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Next Generation Search Engines Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominates the market during the forecast period owing to the presence of major technology companies, high internet penetration, and early adoption of advanced technologies. The Asia Pacific region is the fastest growing region during the forecast period owing to factors such as the widespread use of smartphones, expanding e-commerce industry, and a large consumer base contributing to the market's growth in this region.

Major market player included in this report are:
Amazon.com Inc.
Alibaba Group Holding Limited
Baidu Inc.
Apple Inc.
Google LLC (Alphabet Inc.)
Bose Corp.
Xiaomi Inc
Microsoft Corp.
YouTube Inc.
Facebook Inc.

Recent Developments in the Market:
 In June 2020, Google unveiled the expansion of its artificial intelligence-based voice assistant, Google Assistant, to a range of new devices, accompanied by the introduction of additional features. One significant feature was voice match, enabling smart speakers to identify and customize responses based on the specific user's voice.
 In January 2023, Apple has unveiled the HomePod (2nd generation), a smart speaker with impressive acoustics and an iconic design. It features advanced computational audio, support for immersive Spatial Audio tracks, and Siri intelligence. The HomePod allows for convenient management of daily tasks and smart home control, including creating automations, receiving notifications for alarms, and checking room temperature and humidity, all through hands-free operation.
Global Next Generation Search Engines Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Distribution Channel, End-User Vertical, Platform Type, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Distribution Channel:
Online
Offline

By –End-User Vertical:
Personal
Commercial


By Platform Type:
Mobile
Desktop

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Next Generation Search Engines Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Next Generation Search Engines Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Next Generation Search Engines Market, by End-User Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Next Generation Search Engines Market, by Platform Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Next Generation Search Engines Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Next Generation Search Engines Market Dynamics
3.1. Next Generation Search Engines Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand of smartphones
3.1.1.2. Increasing penetration of the internet.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Next Generation Search Engines
3.1.2.2. Data privacy & security concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising digitalization
3.1.3.2. Increase usage of artificial intelligence
Chapter 4. Global Next Generation Search Engines Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Next Generation Search Engines Market, by Distribution Channel
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Next Generation Search Engines Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Next Generation Search Engines Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Next Generation Search Engines Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Online
5.4.2. Offline
Chapter 6. Global Next Generation Search Engines Market, by End - User Vertical
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Next Generation Search Engines Market by End - User Vertical, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Next Generation Search Engines Market Estimates & Forecasts by End - User Vertical 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Next Generation Search Engines Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Personal
6.4.2. Commercial
Chapter 7. Global Next Generation Search Engines Market, by Platform Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Next Generation Search Engines Market by Platform Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Next Generation Search Engines Market Estimates & Forecasts by Platform Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Next Generation Search Engines Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Mobile
7.4.2. Desktop
Chapter 8. Global Next Generation Search Engines Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Next Generation Search Engines Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Next Generation Search Engines Market
8.4.1. U.S. Next Generation Search Engines Market
8.4.1.1. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End - User Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Platform Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Next Generation Search Engines Market
8.5. Europe Next Generation Search Engines Market Snapshot
8.5.1. U.K. Next Generation Search Engines Market
8.5.2. Germany Next Generation Search Engines Market
8.5.3. France Next Generation Search Engines Market
8.5.4. Spain Next Generation Search Engines Market
8.5.5. Italy Next Generation Search Engines Market
8.5.6. Rest of Europe Next Generation Search Engines Market
8.6. Asia-Pacific Next Generation Search Engines Market Snapshot
8.6.1. China Next Generation Search Engines Market
8.6.2. India Next Generation Search Engines Market
8.6.3. Japan Next Generation Search Engines Market
8.6.4. Australia Next Generation Search Engines Market
8.6.5. South Korea Next Generation Search Engines Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Next Generation Search Engines Market
8.7. Latin America Next Generation Search Engines Market Snapshot
8.7.1. Brazil Next Generation Search Engines Market
8.7.2. Mexico Next Generation Search Engines Market
8.8. Middle East & Africa Next Generation Search Engines Market
8.8.1. Saudi Arabia Next Generation Search Engines Market
8.8.2. South Africa Next Generation Search Engines Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Next Generation Search Engines Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Amazon.com Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Alibaba Group Holding Limited
9.3.3. Baidu Inc.
9.3.4. Apple Inc.
9.3.5. Google LLC (Alphabet Inc.)
9.3.6. Bose Corp.
9.3.7. Xiaomi Inc
9.3.8. Microsoft Corp.
9.3.9. YouTube Inc.
9.3.10. Facebook Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の情報通信分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(desktop)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る