世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

デジタル地図の世界市場規模調査&予測:タイプ別(地理情報システム(GIS)、LiDAR、デジタルオルソフォトグラフィ、航空写真、全地球測位システム(GPS))、サービス別(コンサルティング、開発&統合、サポート&メンテナンス)、マッピングタイプ別(屋内、屋外、メタバース)、アプリケーション別(資産追跡、ジオポジショニングとジオコーディング、ルーティングとナビゲーション、その他)、エンドユーザー別(自動車、軍事・防衛、モバイル機器、エンタープライズソリューション、物流・旅行・運輸、インフラ開発・建設、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Digital Map Market Size study & Forecast, by Type (Geographic Information System (GIS), LiDAR, Digital Orthophotography, Aerial Photography, Global Positioning System (GPS)), by Service (Consulting, Development & Integration, Support & maintenance), by Mapping Type (Indoor, Outdoor, Metaverse), by Application (Asset Tracking, Geo-positioning and Geocoding, Routing and Navigation, Others), by End User (Automotive, Military & Defense, Mobile Devices, Enterprise Solutions, Logistics, Travel, and Transportation, Infrastructure Development and Construction, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のデジタル地図市場は、2022年に約181億8000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には15.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。デジタル地図市場とは、モバイル機器、GPSシステム、ウェブベ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月11日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のデジタル地図市場は、2022年に約181億8000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には15.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。デジタル地図市場とは、モバイル機器、GPSシステム、ウェブベースのアプリケーションなど、さまざまなデジタルプラットフォームを通じて地理空間情報とナビゲーションサービスを提供するデジタル地図の開発と利用に焦点を当てたセグメントを指す。これらのデジタル地図には、道路、ランドマーク、名所、地形、その他の関連情報のデータが組み込まれており、ユーザーはナビゲーション、ルート計画、位置情報サービスへのアクセスを簡単かつ正確に行うことができる。デジタル地図市場は、運輸、物流、ナビゲーション、観光、都市計画など幅広い業界に対応しており、効率的かつ効果的なロケーションベースの意思決定やサービスに不可欠なツールを提供している。デジタル地図市場は、スマートフォンの利用増加やグローバルナビゲーション衛星システムの採用増加などの要因によって牽引されている。

これらの地図は一般的にナビゲーションの目的で使用され、ユーザーはルートを計画したり、道順を調べたり、興味のある場所を探したりすることができる。欧州GNSS庁によると、2021年、全世界の全地球航法衛星システム(GNSS)機器の設置台数は約65億台で、2031年末には約106億台に増加すると予測されている。昨年、世界ナビゲーション衛星システム(GNSS)市場は約1,505億米ドルと評価された。Statistaによると、2020年に販売されたスマートフォンは1億3,584万台で、2021年には1億4,338万台に増加する。このように、スマートフォンユーザーと道路を走る自動車の数が増加していることが、市場の成長を後押ししている。さらに、生存とカスタマイズ&パーソナライズされた経験のための技術の使用の増加は、市場に有利な機会を創出する。しかし、プライバシーとデータ保護に関する懸念は、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を妨げる可能性がある。


デジタル地図の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、技術の急速な導入、この地域に位置する多くの業界プレーヤーと先進的な自動車部門の優位性により、2022年の市場を支配した。アジア太平洋地域は、農村および農業開発のための政府によるデジタル地図の利用が増加していること、および同地域におけるGISシステムの需要が急増していることから、予測期間中に最も急成長する地域と考えられている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
AutoNavi Holdings Ltd.
アップル社
マクサ・テクノロジーズ
環境システム研究所(ESRI)、Inc。
Google LLC (Alphabet Inc.).
Getmapping Plc.
HEREホールディング・コーポレーション
インターマップ・テクノロジーズ
ナブインフォ株式会社
トムトムインターナショナルBV


市場における最近の動き
 2022年11月、TomTom International B.V.はTomTom Mapsプラットフォームと名付けられた画期的な地理空間データ・エコシステムとマッピング・プラットフォームを発表した。この革新的なプラットフォームは、オープンストリートマップ、プローブデータ、数十億台の車両から得られるセンサー由来の観測データ、共有ポイントなど、さまざまなソースからのデータを統合することで、地図情報の包括的なプールを作成することを目的としている。この多様なデータを活用することで、このプラットフォームは地理的変化を深く理解し、全世界の信頼できる最新のベースマップの作成を容易にします。TomTom Mapsプラットフォームは、地理空間マッピングにおける大きな前進を意味し、正確で最新の位置情報に依存する様々なアプリケーションや産業に堅牢な基盤を提供する。
世界のデジタル地図市場レポートスコープ
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ, サービス, マッピングタイプ, アプリケーション, エンドユーザー, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:


タイプ別
地理情報システム(GIS)
LiDAR
デジタルオルソフォトグラフィー
航空写真
全地球測位システム(GPS)

サービス別
コンサルティング
開発・統合
サポート&メンテナンス

マッピングタイプ別
屋内
アウトドア
メタバース

アプリケーション別
資産追跡
ジオポジショニングとジオコーディング
ルーティングとナビゲーション
その他

エンドユーザー別
自動車
軍事・防衛
モバイル機器
企業向けソリューション
ロジスティクス、旅行、運輸
インフラ開発・建設
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Digital Map Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Digital Map Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Digital Map Market, by Service, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Digital Map Market, by Mapping Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Digital Map Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Digital Map Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.7.
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Digital Map Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Digital Map Market Dynamics
3.1. Digital Map Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing use of smart phones
3.1.1.2. Rising adoption of global navigation satellite system
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Concern about privacy and data protection.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing use of technology for survival.
3.1.3.2. Customization & personalized experience for user.
Chapter 4. Global Digital Map Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Digital Map Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Digital Map Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Geographic Information System (GIS)
5.4.2. LiDAR
5.4.3. Digital Orthophotography
5.4.4. Aerial Photography
5.4.5. Global Positioning System (GPS)
Chapter 6. Global Digital Map Market, by Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Digital Map Market by Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Service 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Consulting
6.4.2. Development & Integration
6.4.3. Support & maintenance
Chapter 7. Global Digital Map Market, by Mapping Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Digital Map Market by Mapping Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Mapping Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Indoor
7.4.2. Outdoor
7.4.3. Metaverse
Chapter 8. Global Digital Map Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Digital Map Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Asset Tracking
8.4.2. Geo-positioning and Geocoding
8.4.3. Routing and Navigation
8.4.4. Others
Chapter 9. Global Digital Map Market, by End User
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Digital Map Market by End User, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
9.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Automotive
9.4.2. Military & Defense
9.4.3. Mobile Devices
9.4.4. Enterprise Solutions
9.4.5. Logistics, Travel, and Transportation
9.4.6. Infrastructure Development and Construction
9.4.7. Others
Chapter 10. Global Digital Map Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Digital Map Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Digital Map Market
10.4.1. U.S. Digital Map Market
10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Service breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Mapping Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Digital Map Market
10.5. Europe Digital Map Market Snapshot
10.5.1. U.K. Digital Map Market
10.5.2. Germany Digital Map Market
10.5.3. France Digital Map Market
10.5.4. Spain Digital Map Market
10.5.5. Italy Digital Map Market
10.5.6. Rest of Europe Digital Map Market
10.6. Asia-Pacific Digital Map Market Snapshot
10.6.1. China Digital Map Market
10.6.2. India Digital Map Market
10.6.3. Japan Digital Map Market
10.6.4. Australia Digital Map Market
10.6.5. South Korea Digital Map Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Digital Map Market
10.7. Latin America Digital Map Market Snapshot
10.7.1. Brazil Digital Map Market
10.7.2. Mexico Digital Map Market
10.8. Middle East & Africa Digital Map Market
10.8.1. Saudi Arabia Digital Map Market
10.8.2. South Africa Digital Map Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Digital Map Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. AutoNavi Holdings Ltd.
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Apple Inc.
11.3.3. Maxar Technologies.
11.3.4. Environmental Systems Research Institute (ESRI), Inc.
11.3.5. Google LLC (Alphabet Inc.).
11.3.6. Getmapping Plc.
11.3.7. HERE Holding Corporation
11.3.8. Intermap Technologies Inc.
11.3.9. NavInfo Co., Ltd.
11.3.10. TomTom International BV
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Digital Map Market is valued at approximately USD 18.18 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.8% over the forecast period 2023-2030. The digital map market refers to a segment focused on the development and utilization of digital maps that provide geospatial information and navigation services through various digital platforms such as mobile devices, GPS systems, and web-based applications. These digital maps incorporate data on roads, landmarks, points of interest, terrain, and other relevant information, allowing users to navigate, plan routes, and access location-based services with ease and accuracy. The digital map market caters to a wide range of industries, including transportation, logistics, navigation, tourism, and urban planning, providing essential tools for efficient and effective location-based decision-making and services. The Digital Map Market is being driven by factors such as the increasing use of smartphone and rising adoption of global navigation satellite system.

These maps are commonly used for navigation purposes, allowing users to plan routes, find directions, and locate points of interest. According to European GNSS Agency, in year 2021 the installed base of global navigation satellite system (GNSS) devices worldwide stood at around 6.5 billion units and is thus predicted to rise to about 10.6 billion devices by the end of 2031. Last year, the global navigation satellite system (GNSS) market was valued at approximately 150.5 billion USD. Along with that increase use of smart phones for navigation also driving the market, According to Statista smart phone sold in 2020 was 1351.84 million and the number is rising in 2021 by 1433.86 million. Thus, the rising number of smartphone users and vehicles on the roads fuel the growth of the market. In addition, increasing use of technology for survival and customization & personalized experience create lucrative opportunities for the market. However, concerns about privacy and data protection may hinder the growth of the market throughout the forecast period of 2023-2030.


The key regions considered for the Global Digital Map Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the dominance of rapid adoption of technology and many industry players situated in the region & developed automobile sector. Asia Pacific is considered the fastest growing region during the forecasted period due to the increasing usage of digital maps by governments for rural & agricultural development and the rapid demand for GIS systems in the region.

Major market player included in this report are:
AutoNavi Holdings Ltd.
Apple Inc.
Maxar Technologies.
Environmental Systems Research Institute (ESRI), Inc.
Google LLC (Alphabet Inc.).
Getmapping Plc.
HERE Holding Corporation
Intermap Technologies Inc.
NavInfo Co., Ltd.
TomTom International BV


Recent Developments in the Market:
 In November 2022, TomTom International B.V. introduced a groundbreaking geospatial data ecosystem and mapping platform named TomTom Maps platform. This innovative platform aims to create a comprehensive pool of map information by integrating data from various sources, including Open Street Map, probe data, sensor-derived observations from billions of vehicles, and shared points of interest. By harnessing this diverse range of data, the platform enables a deep understanding of geographical changes and facilitates the generation of a reliable and up-to-date base map for the entire world. TomTom Maps platform represents a significant step forward in geospatial mapping, providing a robust foundation for various applications and industries that rely on accurate and current location-based information.
Global Digital Map Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Service, Mapping Type, Application, End User, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:


By Type:
Geographic Information System (GIS)
LiDAR
Digital Orthophotography
Aerial Photography
Global Positioning System (GPS)

By Service:
Consulting
Development & Integration
Support & maintenance

By Mapping Type:
Indoor
Outdoor
Metaverse

By Application:
Asset Tracking
Geo-positioning and Geocoding
Routing and Navigation
Others

By End User:
Automotive
Military & Defense
Mobile Devices
Enterprise Solutions
Logistics, Travel, and Transportation
Infrastructure Development and Construction
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Digital Map Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Digital Map Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Digital Map Market, by Service, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Digital Map Market, by Mapping Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Digital Map Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Digital Map Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.7.
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Digital Map Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Digital Map Market Dynamics
3.1. Digital Map Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing use of smart phones
3.1.1.2. Rising adoption of global navigation satellite system
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Concern about privacy and data protection.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing use of technology for survival.
3.1.3.2. Customization & personalized experience for user.
Chapter 4. Global Digital Map Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Digital Map Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Digital Map Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Geographic Information System (GIS)
5.4.2. LiDAR
5.4.3. Digital Orthophotography
5.4.4. Aerial Photography
5.4.5. Global Positioning System (GPS)
Chapter 6. Global Digital Map Market, by Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Digital Map Market by Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Service 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Consulting
6.4.2. Development & Integration
6.4.3. Support & maintenance
Chapter 7. Global Digital Map Market, by Mapping Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Digital Map Market by Mapping Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Mapping Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Indoor
7.4.2. Outdoor
7.4.3. Metaverse
Chapter 8. Global Digital Map Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Digital Map Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Asset Tracking
8.4.2. Geo-positioning and Geocoding
8.4.3. Routing and Navigation
8.4.4. Others
Chapter 9. Global Digital Map Market, by End User
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Digital Map Market by End User, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Digital Map Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
9.4. Digital Map Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Automotive
9.4.2. Military & Defense
9.4.3. Mobile Devices
9.4.4. Enterprise Solutions
9.4.5. Logistics, Travel, and Transportation
9.4.6. Infrastructure Development and Construction
9.4.7. Others
Chapter 10. Global Digital Map Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Digital Map Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Digital Map Market
10.4.1. U.S. Digital Map Market
10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Service breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Mapping Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Digital Map Market
10.5. Europe Digital Map Market Snapshot
10.5.1. U.K. Digital Map Market
10.5.2. Germany Digital Map Market
10.5.3. France Digital Map Market
10.5.4. Spain Digital Map Market
10.5.5. Italy Digital Map Market
10.5.6. Rest of Europe Digital Map Market
10.6. Asia-Pacific Digital Map Market Snapshot
10.6.1. China Digital Map Market
10.6.2. India Digital Map Market
10.6.3. Japan Digital Map Market
10.6.4. Australia Digital Map Market
10.6.5. South Korea Digital Map Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Digital Map Market
10.7. Latin America Digital Map Market Snapshot
10.7.1. Brazil Digital Map Market
10.7.2. Mexico Digital Map Market
10.8. Middle East & Africa Digital Map Market
10.8.1. Saudi Arabia Digital Map Market
10.8.2. South Africa Digital Map Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Digital Map Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. AutoNavi Holdings Ltd.
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Apple Inc.
11.3.3. Maxar Technologies.
11.3.4. Environmental Systems Research Institute (ESRI), Inc.
11.3.5. Google LLC (Alphabet Inc.).
11.3.6. Getmapping Plc.
11.3.7. HERE Holding Corporation
11.3.8. Intermap Technologies Inc.
11.3.9. NavInfo Co., Ltd.
11.3.10. TomTom International BV
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(information system)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る