バスルーム用品の世界高齢化市場の調査&予測、製品別(バスエイド、バスリフト、グラブハンドル&バー、チェア&スツール、便座上げ器、便器、その他)、用途別(住宅、商業)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2023-2030年Global Aging in Bathroom Products Market Size study & Forecast, by Product (Bath Aids, Bath Lifts, Grab Handles & Bars, Chairs & Stools, Toilet Seat Raisers, Commodes, Others), by Application (Residential, Commercial), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030 世界の浴室用品の高齢化市場は、2022年に約50.8億米ドルとなり、予測期間2023-2030年には6.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。住宅、ホテル、レストラン、空港などの建設分野では開発が急ピッ... もっと見る
サマリー世界の浴室用品の高齢化市場は、2022年に約50.8億米ドルとなり、予測期間2023-2030年には6.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。住宅、ホテル、レストラン、空港などの建設分野では開発が急ピッチで進んでおり、高齢化する浴室用品業界のプレーヤーにチャンスをもたらしています。この成長は、高齢者や移動が困難な人特有のニーズに対応した便利なバスルームへのニーズが高まっていることに起因しています。さらに、実用的な目的だけでなく、美的な魅力も備えた多機能なバスルーム設備への需要が高まっており、これがエイジングバスルーム製品の市場をさらに押し上げています。2021年1月、マリオット・インターナショナルは、アジア太平洋地域における継続的な拡大計画の一環として、今後3年間で100軒のホテルを新たにオープンする計画を発表しました。これとともに、2022年2月には、世界有数のホテル会社であるアコーホテルズが、インドでのプレゼンスを拡大する戦略の一環として、今後数年間で15軒のホテルを新たにオープンする契約を締結したと発表しました。同様に、世界的な不動産サービス会社であるJLLの報告書によると、米国のホテル客室数は、新築・改築プロジェクトが牽引し、2020年から2023年にかけて12.6%成長すると予測されています。しかし、バスルーム製品のエイジングコストが高いため、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害されます。 エイジング・イン・バスルーム・プロダクツの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。北米のエイジングケア用バスルーム製品市場は、人口の高齢化、高齢者に優しい住宅への需要の増加、高級住宅やホテルの普及により、圧倒的なシェアを誇っている地域です。アジア太平洋地域の高齢化対応バスルーム製品市場は、急速に進む都市化、可処分所得の増加、豪華で快適なバスルーム製品への需要の増加により、成長が見込まれています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Vermeiren India Rehab Pvt. Ltd. ジェンティール・ホームケア・プロダクツ(Genteel Homecare Products Co. セニオリティー・イン(SENIORITY.IN Jianlian Homecare Products Co., Ltd. 済南恒生新建材有限公司 湯耀北沃衛生陶器有限公司 サーミピヤ オールドイズゴールドストア イグノックスラブズPvt Ltd.(エモハ・エルダー・ケア) 温州宝格里衛生陶器有限公司(Wenzhou Baogeli Sanitary Wares Co.,ltd. 市場の最近の動向 2022年8月、トイレやビデシートの大手メーカーであるBemis Manufacturing Companyが、このほど「Personal Wash Bidet」アタッチメントを発売しました。このアタッチメントは、クリーンシールドの昇降式便座と専用に使用するように設計されています。 浴室用品の世界的な高齢化市場レポートスコープ: 過去データ - 2020年 - 2021年 推計の基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象となるセグメント - 製品、アプリケーション、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 バスエイド バスリフト グラブハンドル&バー チェア&スツール 便座昇降機 便器 その他 用途別 住宅用 商業 販売チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中近東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ共和国 その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Aging In Bathroom Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Aging In Bathroom Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Aging In Bathroom Products Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Aging In Bathroom Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Aging In Bathroom Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Aging In Bathroom Products Market Dynamics 3.1. Aging In Bathroom Products Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing need for convenient bathrooms 3.1.1.2. Growing Geriatric Population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Aging in Bathroom Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing demand for multi-functional bathroom fixtures 3.1.3.2. Growing urbanization Chapter 4. Global Aging In Bathroom Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Aging In Bathroom Products Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Aging In Bathroom Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Aging In Bathroom Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Aging In Bathroom Products Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Bath Aids 5.4.2. Bath Lifts 5.4.3. Grab Handles & Bars 5.4.4. Chairs & Stools 5.4.5. Toilet Seat Raisers 5.4.6. Commodes 5.4.7. Others Chapter 6. Global Aging In Bathroom Products Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Aging In Bathroom Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Aging In Bathroom Products Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Aging In Bathroom Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Residential 6.4.2. Commercial Chapter 7. Global Aging In Bathroom Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Aging In Bathroom Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Aging In Bathroom Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Aging In Bathroom Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Aging In Bathroom Products Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Aging In Bathroom Products Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Aging In Bathroom Products Market 8.4.1. U.S. Aging In Bathroom Products Market 8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Aging In Bathroom Products Market 8.5. Europe Aging In Bathroom Products Market Snapshot 8.5.1. U.K. Aging In Bathroom Products Market 8.5.2. Germany Aging In Bathroom Products Market 8.5.3. France Aging In Bathroom Products Market 8.5.4. Spain Aging In Bathroom Products Market 8.5.5. Italy Aging In Bathroom Products Market 8.5.6. Rest of Europe Aging In Bathroom Products Market 8.6. Asia-Pacific Aging In Bathroom Products Market Snapshot 8.6.1. China Aging In Bathroom Products Market 8.6.2. India Aging In Bathroom Products Market 8.6.3. Japan Aging In Bathroom Products Market 8.6.4. Australia Aging In Bathroom Products Market 8.6.5. South Korea Aging In Bathroom Products Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Aging In Bathroom Products Market 8.7. Latin America Aging In Bathroom Products Market Snapshot 8.7.1. Brazil Aging In Bathroom Products Market 8.7.2. Mexico Aging In Bathroom Products Market 8.8. Middle East & Africa Aging In Bathroom Products Market 8.8.1. Saudi Arabia Aging In Bathroom Products Market 8.8.2. South Africa Aging In Bathroom Products Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Aging In Bathroom Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Vermeiren India Rehab Pvt. Ltd. 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Genteel Homecare Products Co., Ltd. 9.3.3. SENIORITY.IN 9.3.4. Jianlian Homecare Products Co., Ltd. 9.3.5. Jinan Hengsheng New Building Materials Co., Ltd. 9.3.6. YUYAO BEILV SANITARY WARE CO., LTD 9.3.7. Saamipya 9.3.8. Old is Gold Store 9.3.9. IgnoxLabs Pvt Ltd. (Emoha Elder Care) 9.3.10. Wenzhou Baogeli Sanitary Wares Co.,ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Aging in Bathroom Products Market is valued approximately USD 5.08 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.70% over the forecast period 2023-2030. The construction sector of residential buildings, hotels, restaurants, and airports is experiencing a surge in development, which is creating opportunities for players in the aging bathroom products industry. This growth is being driven by the increasing need for convenient bathrooms that cater to the unique needs of the elderly and those with limited mobility. Additionally, there is a growing demand for multi-functional bathroom fixtures that not only serve a practical purpose but also have aesthetic appeal, which is further boosting the market for aging bathroom products. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Aging In Bathroom Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Aging In Bathroom Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Aging In Bathroom Products Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Aging In Bathroom Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Aging In Bathroom Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Aging In Bathroom Products Market Dynamics 3.1. Aging In Bathroom Products Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing need for convenient bathrooms 3.1.1.2. Growing Geriatric Population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Aging in Bathroom Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing demand for multi-functional bathroom fixtures 3.1.3.2. Growing urbanization Chapter 4. Global Aging In Bathroom Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Aging In Bathroom Products Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Aging In Bathroom Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Aging In Bathroom Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Aging In Bathroom Products Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Bath Aids 5.4.2. Bath Lifts 5.4.3. Grab Handles & Bars 5.4.4. Chairs & Stools 5.4.5. Toilet Seat Raisers 5.4.6. Commodes 5.4.7. Others Chapter 6. Global Aging In Bathroom Products Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Aging In Bathroom Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Aging In Bathroom Products Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Aging In Bathroom Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Residential 6.4.2. Commercial Chapter 7. Global Aging In Bathroom Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Aging In Bathroom Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Aging In Bathroom Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Aging In Bathroom Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Aging In Bathroom Products Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Aging In Bathroom Products Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Aging In Bathroom Products Market 8.4.1. U.S. Aging In Bathroom Products Market 8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Aging In Bathroom Products Market 8.5. Europe Aging In Bathroom Products Market Snapshot 8.5.1. U.K. Aging In Bathroom Products Market 8.5.2. Germany Aging In Bathroom Products Market 8.5.3. France Aging In Bathroom Products Market 8.5.4. Spain Aging In Bathroom Products Market 8.5.5. Italy Aging In Bathroom Products Market 8.5.6. Rest of Europe Aging In Bathroom Products Market 8.6. Asia-Pacific Aging In Bathroom Products Market Snapshot 8.6.1. China Aging In Bathroom Products Market 8.6.2. India Aging In Bathroom Products Market 8.6.3. Japan Aging In Bathroom Products Market 8.6.4. Australia Aging In Bathroom Products Market 8.6.5. South Korea Aging In Bathroom Products Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Aging In Bathroom Products Market 8.7. Latin America Aging In Bathroom Products Market Snapshot 8.7.1. Brazil Aging In Bathroom Products Market 8.7.2. Mexico Aging In Bathroom Products Market 8.8. Middle East & Africa Aging In Bathroom Products Market 8.8.1. Saudi Arabia Aging In Bathroom Products Market 8.8.2. South Africa Aging In Bathroom Products Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Aging In Bathroom Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Vermeiren India Rehab Pvt. Ltd. 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Genteel Homecare Products Co., Ltd. 9.3.3. SENIORITY.IN 9.3.4. Jianlian Homecare Products Co., Ltd. 9.3.5. Jinan Hengsheng New Building Materials Co., Ltd. 9.3.6. YUYAO BEILV SANITARY WARE CO., LTD 9.3.7. Saamipya 9.3.8. Old is Gold Store 9.3.9. IgnoxLabs Pvt Ltd. (Emoha Elder Care) 9.3.10. Wenzhou Baogeli Sanitary Wares Co.,ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(bathroom)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |