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組み込み型加入者識別モジュール(E-SIM)の世界市場規模調査&予測、用途別(コネクテッドカー、ノートPC、M2M、スマートフォン・タブレット、ウェアラブル、その他)、産業分野別(自動車、エネルギー&公益事業、製造、小売、家電、その他)、地域分析、2022-2029年


Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Size study & Forecast, by Application (Connected Cars, Laptops, M2M, Smartphones and Tablets, Wearables, Others), by Industry Vertical (Automotive, Energy & Utilities, Manufacturing, Retail, Consumer Electronics, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のE-SIM(Embedded Subscriber Identity Module)市場は、2021年に約30億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には30.7%を超える健全な成長率で成長すると予測されています。Embedded Subscriber Ide... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のE-SIM(Embedded Subscriber Identity Module)市場は、2021年に約30億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には30.7%を超える健全な成長率で成長すると予測されています。Embedded Subscriber Identity Module(E-SIM)またはeSIMは、物理的なnano-SIMを使用しなくても通信事業者の携帯電話プランを利用できるデジタルSIMと定義できます。eSIMは従来のSIMカードと同様に機能し、実際にはデバイスにあらかじめインストールされており、通信事業者の「eSIMプロファイル」をインストールすれば有効化することができます。IoT技術の採用が進み、コネクテッドデバイスの普及が進んでいることが、市場成長を促進する主な要因となっています。

長年にわたり、コネクテッドデバイスの普及率は著しく増加しています。例えば、Statistaによると - 2020年、世界のモノのインターネット(IoT)デバイスの数は97億と推定され、IoT接続デバイスの数は2030年には290億まで成長すると予測されています。2030年、IoTデバイスの数が最も多いのは中国で約50億台となる見込みです。また、M2M通信を促進する有利な政府規制やモバイルコンピューティングデバイスの増加により、予測期間中、市場は有利な成長見通しを立てることができます。しかし、E-SIM(Embedded Subscriber Identity Modules)に関連するプライバシーやセキュリティに関する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM)市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの優位性、ウェアラブルエレクトロニクスの採用拡大、スマートフォンにおけるeSIMの使用増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、IoT接続機器の普及やM2M通信の拡大などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
タレス(フランス)
STMicroelectronics(オランダ)
インフィニオン・テクノロジーズAG(ドイツ)
Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (ドイツ)
NTTドコモ(日本)
シエラワイヤレス(カナダ)
オレンジビジネスサービス(フランス)
SAMSUNG(北朝鮮)
テレノールグループ(スウェーデン)
テリット社(米国)

市場の最近の動向です:
 2021年11月、モノのインターネット(IoT)ソリューションと世界的なIoT Connectivity-as-a-Service (CaaS)のリーダーであるKOREは、世界中でIoT接続をより身近でシームレスにする新しいeSIMソリューション、KORE OmniSIM™を発表しました。





世界のE-SIM(Embedded Subscriber Identity Module)市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント アプリケーション、産業分野、地域
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

アプリケーション別
コネクティッドカー
ノートパソコン
エムツーエム
スマートフォン・タブレット
ウェアラブル
その他

産業分野別
オートモーティブ
エネルギー・ユーティリティ
製造しています、
小売
コンシューマーエレクトロニクス
その他

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA(ロラ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Dynamics
3.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise in adoption of IoT technology
3.1.1.2. Growing penetration of connected devices
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rise in privacy and security concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Favourable government regulations boosting M2M communications
3.1.3.2. Increase in mobile computing devices
Chapter 4. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Connected Cars
6.4.2. Laptops
6.4.3. M2M
6.4.4. Smartphones and Tablets
6.4.5. Wearables
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Automotive
7.4.2. Energy & Utilities
7.4.3. Manufacturing
7.4.4. Retail
7.4.5. Consumer Electronics
7.4.6. Others
Chapter 8. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Analysis
8.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.2.1. U.S. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3. Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
8.3.1. U.K. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.2. Germany Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.3. France Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.4. Spain Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.5. Italy Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.6. Rest of Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4. Asia-Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
8.4.1. China Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.2. India Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.3. Japan Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.4. Australia Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.5. South Korea Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.5. Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
8.5.1. Brazil Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.5.2. Mexico Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.5.3. Rest of Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.6. Rest of The World Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Thales (France)
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. STMicroelectronics (Netherlands)
9.2.3. Infineon Technologies AG (Germany)
9.2.4. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany)
9.2.5. NTT DOCOMO (Japan)
9.2.6. Sierra Wireless (Canada)
9.2.7. Orange Business Services (France)
9.2.8. SAMSUNG (North Korea)
9.2.9. Telenor Group (Sweden)
9.2.10. Telit (U.S.)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market is valued at approximately USD 3.06 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 30.7% over the forecast period 2022-2029. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) or eSIM can be defined as a digital SIM that allows users to use a cellular plan from a telecom carrier without having to use a physical nano-SIM. e-SIM works the same way as a traditional SIM card, and it is actually pre-installed in the device and can be activated by installing the “eSIM profile” of the telecom operator. The rise in adoption of IoT technology and growing penetration of connected devices are key factors driving the market growth.

Over the years penetration of connected devices has significantly increased. For instance, as per Statista – in 2020, the number of Internet of Things (IoT) devices worldwide was estimated at 9.7 billion, and the number of IoT connected devices is projected to grow to 29 billion in 2030. In 2030, the highest number of IoT devices would be around 5 billion would be in China. Also, favorable government regulations boosting M2M communications and an increase in mobile computing devices would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the rise in privacy and security concerns associated with Embedded Subscriber Identity Modules (E-SIM) stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of leading market players, and growing adoption of wearable electronics as well as increasing usage of eSIM in smartphones in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of IoT connected devices as well as growing expansion of machine-to-machine communication in the region.

Major market players included in this report are:
Thales (France)
STMicroelectronics (Netherlands)
Infineon Technologies AG (Germany)
Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany)
NTT DOCOMO (Japan)
Sierra Wireless (Canada)
Orange Business Services (France)
SAMSUNG (North Korea)
Telenor Group (Sweden)
Telit (U.S.)

Recent Developments in the Market:
 In Nov 2021, KORE, a leader in Internet of Things (IoT) solutions and worldwide IoT Connectivity-as-a-Service (CaaS), launched KORE OmniSIM™, a new eSIM solution that makes IoT connectivity more accessible and seamless across the globe.





Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Application, Industry Vertical, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Application
Connected Cars
Laptops
M2M
Smartphones and Tablets
Wearables
Others

By Industry Vertical
Automotive
Energy & Utilities
Manufacturing,
Retail
Consumer Electronics
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Dynamics
3.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise in adoption of IoT technology
3.1.1.2. Growing penetration of connected devices
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rise in privacy and security concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Favourable government regulations boosting M2M communications
3.1.3.2. Increase in mobile computing devices
Chapter 4. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Connected Cars
6.4.2. Laptops
6.4.3. M2M
6.4.4. Smartphones and Tablets
6.4.5. Wearables
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Automotive
7.4.2. Energy & Utilities
7.4.3. Manufacturing
7.4.4. Retail
7.4.5. Consumer Electronics
7.4.6. Others
Chapter 8. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Analysis
8.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.2.1. U.S. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3. Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
8.3.1. U.K. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.2. Germany Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.3. France Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.4. Spain Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.5. Italy Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.3.6. Rest of Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4. Asia-Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
8.4.1. China Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.2. India Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.3. Japan Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.4. Australia Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.5. South Korea Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.5. Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
8.5.1. Brazil Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.5.2. Mexico Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.5.3. Rest of Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
8.6. Rest of The World Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Thales (France)
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. STMicroelectronics (Netherlands)
9.2.3. Infineon Technologies AG (Germany)
9.2.4. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany)
9.2.5. NTT DOCOMO (Japan)
9.2.6. Sierra Wireless (Canada)
9.2.7. Orange Business Services (France)
9.2.8. SAMSUNG (North Korea)
9.2.9. Telenor Group (Sweden)
9.2.10. Telit (U.S.)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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