組み込み型加入者識別モジュール(E-SIM)の世界市場規模調査&予測、用途別(コネクテッドカー、ノートPC、M2M、スマートフォン・タブレット、ウェアラブル、その他)、産業分野別(自動車、エネルギー&公益事業、製造、小売、家電、その他)、地域分析、2022-2029年Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Size study & Forecast, by Application (Connected Cars, Laptops, M2M, Smartphones and Tablets, Wearables, Others), by Industry Vertical (Automotive, Energy & Utilities, Manufacturing, Retail, Consumer Electronics, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のE-SIM(Embedded Subscriber Identity Module)市場は、2021年に約30億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には30.7%を超える健全な成長率で成長すると予測されています。Embedded Subscriber Ide... もっと見る
サマリー世界のE-SIM(Embedded Subscriber Identity Module)市場は、2021年に約30億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には30.7%を超える健全な成長率で成長すると予測されています。Embedded Subscriber Identity Module(E-SIM)またはeSIMは、物理的なnano-SIMを使用しなくても通信事業者の携帯電話プランを利用できるデジタルSIMと定義できます。eSIMは従来のSIMカードと同様に機能し、実際にはデバイスにあらかじめインストールされており、通信事業者の「eSIMプロファイル」をインストールすれば有効化することができます。IoT技術の採用が進み、コネクテッドデバイスの普及が進んでいることが、市場成長を促進する主な要因となっています。長年にわたり、コネクテッドデバイスの普及率は著しく増加しています。例えば、Statistaによると - 2020年、世界のモノのインターネット(IoT)デバイスの数は97億と推定され、IoT接続デバイスの数は2030年には290億まで成長すると予測されています。2030年、IoTデバイスの数が最も多いのは中国で約50億台となる見込みです。また、M2M通信を促進する有利な政府規制やモバイルコンピューティングデバイスの増加により、予測期間中、市場は有利な成長見通しを立てることができます。しかし、E-SIM(Embedded Subscriber Identity Modules)に関連するプライバシーやセキュリティに関する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM)市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの優位性、ウェアラブルエレクトロニクスの採用拡大、スマートフォンにおけるeSIMの使用増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、IoT接続機器の普及やM2M通信の拡大などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: タレス(フランス) STMicroelectronics(オランダ) インフィニオン・テクノロジーズAG(ドイツ) Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (ドイツ) NTTドコモ(日本) シエラワイヤレス(カナダ) オレンジビジネスサービス(フランス) SAMSUNG(北朝鮮) テレノールグループ(スウェーデン) テリット社(米国) 市場の最近の動向です: 2021年11月、モノのインターネット(IoT)ソリューションと世界的なIoT Connectivity-as-a-Service (CaaS)のリーダーであるKOREは、世界中でIoT接続をより身近でシームレスにする新しいeSIMソリューション、KORE OmniSIM™を発表しました。 世界のE-SIM(Embedded Subscriber Identity Module)市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント アプリケーション、産業分野、地域 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: アプリケーション別 コネクティッドカー ノートパソコン エムツーエム スマートフォン・タブレット ウェアラブル その他 産業分野別 オートモーティブ エネルギー・ユーティリティ 製造しています、 小売 コンシューマーエレクトロニクス その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA(ロラ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Dynamics 3.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rise in adoption of IoT technology 3.1.1.2. Growing penetration of connected devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rise in privacy and security concerns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Favourable government regulations boosting M2M communications 3.1.3.2. Increase in mobile computing devices Chapter 4. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Connected Cars 6.4.2. Laptops 6.4.3. M2M 6.4.4. Smartphones and Tablets 6.4.5. Wearables 6.4.6. Others Chapter 7. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Automotive 7.4.2. Energy & Utilities 7.4.3. Manufacturing 7.4.4. Retail 7.4.5. Consumer Electronics 7.4.6. Others Chapter 8. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Analysis 8.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.2.1. U.S. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3. Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot 8.3.1. U.K. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.2. Germany Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.3. France Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.4. Spain Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.5. Italy Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.6. Rest of Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4. Asia-Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot 8.4.1. China Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.2. India Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.3. Japan Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.4. Australia Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.5. South Korea Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.5. Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot 8.5.1. Brazil Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.5.2. Mexico Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.5.3. Rest of Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.6. Rest of The World Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Thales (France) 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. STMicroelectronics (Netherlands) 9.2.3. Infineon Technologies AG (Germany) 9.2.4. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany) 9.2.5. NTT DOCOMO (Japan) 9.2.6. Sierra Wireless (Canada) 9.2.7. Orange Business Services (France) 9.2.8. SAMSUNG (North Korea) 9.2.9. Telenor Group (Sweden) 9.2.10. Telit (U.S.) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market is valued at approximately USD 3.06 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 30.7% over the forecast period 2022-2029. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) or eSIM can be defined as a digital SIM that allows users to use a cellular plan from a telecom carrier without having to use a physical nano-SIM. e-SIM works the same way as a traditional SIM card, and it is actually pre-installed in the device and can be activated by installing the “eSIM profile” of the telecom operator. The rise in adoption of IoT technology and growing penetration of connected devices are key factors driving the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Dynamics 3.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rise in adoption of IoT technology 3.1.1.2. Growing penetration of connected devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rise in privacy and security concerns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Favourable government regulations boosting M2M communications 3.1.3.2. Increase in mobile computing devices Chapter 4. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Connected Cars 6.4.2. Laptops 6.4.3. M2M 6.4.4. Smartphones and Tablets 6.4.5. Wearables 6.4.6. Others Chapter 7. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Automotive 7.4.2. Energy & Utilities 7.4.3. Manufacturing 7.4.4. Retail 7.4.5. Consumer Electronics 7.4.6. Others Chapter 8. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Analysis 8.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.2.1. U.S. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3. Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot 8.3.1. U.K. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.2. Germany Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.3. France Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.4. Spain Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.5. Italy Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.3.6. Rest of Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4. Asia-Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot 8.4.1. China Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.2. India Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.3. Japan Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.4. Australia Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.5. South Korea Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.5. Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot 8.5.1. Brazil Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.5.2. Mexico Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.5.3. Rest of Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market 8.6. Rest of The World Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Thales (France) 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. STMicroelectronics (Netherlands) 9.2.3. Infineon Technologies AG (Germany) 9.2.4. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany) 9.2.5. NTT DOCOMO (Japan) 9.2.6. Sierra Wireless (Canada) 9.2.7. Orange Business Services (France) 9.2.8. SAMSUNG (North Korea) 9.2.9. Telenor Group (Sweden) 9.2.10. Telit (U.S.) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の次世代技術分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(consumer electronics)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |