デジタルユーティリティの世界市場規模調査&予測、技術別(ハードウェア、統合ソリューション)、ネットワーク別(発電、送配電、小売)、地域分析、2022-2029年Global Digital Utility Market Size study&Forecast, by Technology (Hardware, Integrated Solutions) by Network (Generation, Transmission & Distribution, Retail) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のデジタルユーティリティ市場は、2021年に約1925億米ドルと評価され、予測期間2022年から2029年にかけて11.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタルユーティリティとは、産業のデジタ... もっと見る
サマリー世界のデジタルユーティリティ市場は、2021年に約1925億米ドルと評価され、予測期間2022年から2029年にかけて11.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタルユーティリティとは、産業のデジタル変革のためのデジタルな働き方の採用のこと。デジタルユーティリティとは、産業のデジタル変革のために、デジタルな働き方を採用することであり、現実世界とプロジェクトでテストされたサービスや、高度な構成で設計されたソフトウェアの組み合わせである。デジタルユーティリティには、効率と生産性を向上させるために発電、送電、配電産業で使用されるいくつかのデジタル機器が含まれます。さらに、環境保護のための再生可能エネルギー発電プロジェクトの増加や、デジタル技術の世界的な浸透が、デジタルユーティリティの市場を牽引しています。デジタルユーティリティは、発電所やプロジェクトが温室効果ガスの排出を削減し、効率的な運用を管理することを可能にします。Statistaによると、世界の再生可能エネルギー発電の市場シェアは2021年に28%と倍増しています。インドは再生可能エネルギー発電の容量で4番目に多い国です。また、インドは2030年までに再生可能エネルギー容量を500GWまで増やす計画です。また、新興のデジタルトランスフォーメーションによるデジタル技術の浸透の高まりは、デジタルユーティリティソリューションの需要を促進しています。デジタル化に対する世界の支出は、2026年までに3兆4,000億米ドルに達すると予測されており、2021年には20%の増加も見られました。さらに、デジタルユーティリティは温室効果ガスの排出を削減し、環境に悪影響を与えないため、ユーティリティソリューションの継続的な進歩が市場の需要を高めています。しかし、デジタルユーティリティは初期費用が高いため、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。 デジタルユーティリティの世界市場を調査するために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、人口増加のニーズに対応するために再生可能な発電所の数が増加し、市場を支配しました。デジタル化の進展は、デジタルユーティリティソリューションの市場成長を促進する要因となっています。電気インフラへの投資と発電所数の増加が、市場の需要を高めています。アジア太平洋地域は、エネルギー需要の増加により、最も成長率の高い地域になると予想されています。また、温室効果ガスの排出量の多さによる環境問題の高まりが、デジタルユーティリティの需要を高めています。インフラ整備の進展と個人のエネルギー需要が、市場の需要を高めています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: マイクロソフト株式会社 オラクル株式会社 ABB Ltd. キャップジェミニSE ゼネラル・エレクトリック・カンパニー インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション IBMコーポレーション シーメンスAG インフォシス・リミテッド シンガポールパワーリミテッド ウィプロ社(Wipro Ltd. 市場における最近の動向 2021年9月、Microsoft CorporationとInfosys Ltd.がAusgridと複数年の戦略的契約を結び、ネットワークの信頼性を向上させるクラウドトランスフォーメーションを加速させる。 2021年3月、ABBはプログラマブルロジックコントローラー(PLC)に基づくインドでのソーラープラント自動化ソリューション提供で5GWマイルストーンを達成。 世界のデジタルユーティリティ市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象分野 技術、ネットワーク、地域 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と技術提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 技術別 技術別:ハードウェア 統合ソリューション ネットワークで 世代別 トランスミッション&ディストリビューション 小売 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Digital Utility Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Digital Utility Market, by Technology,2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Digital Utility Market, by Network, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Digital Utility Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Digital Utility Market Dynamics 3.1. Digital Utility Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing number of renewable power generation projects 3.1.1.2. Rising penetration of digital technologies 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Initial Cost of Digital Utility 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in Formulation 3.1.3.2. Reduces emission of greenhouse gases Chapter 4. Global Digital Utility MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Digital Utility Market, by Technology 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Digital Utility Market by Technology, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Digital Utility Market Estimates & Forecasts by Technology 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Digital Utility Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hardware 6.4.2. Integrated Solutions Chapter 7. Global Digital Utility Market, by Network 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Digital Utility Market by Network, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Digital Utility Market Estimates & Forecasts by Network 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Digital Utility Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Generation 7.4.2. Transmission & Distribution 7.4.3. Retail Chapter 8. Global Digital Utility Market, Regional Analysis 8.1. Digital Utility Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Digital Utility Market 8.2.1. U.S.Digital Utility Market 8.2.1.1. Technologybreakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Network breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. CanadaDigital Utility Market 8.3. Europe Digital Utility Market Snapshot 8.3.1. U.K. Digital Utility Market 8.3.2. Germany Digital Utility Market 8.3.3. France Digital Utility Market 8.3.4. Spain Digital Utility Market 8.3.5. Italy Digital Utility Market 8.3.6. Rest of EuropeDigital Utility Market 8.4. Asia-PacificDigital Utility Market Snapshot 8.4.1. China Digital Utility Market 8.4.2. India Digital Utility Market 8.4.3. JapanDigital Utility Market 8.4.4. Australia Digital Utility Market 8.4.5. South Korea Digital Utility Market 8.4.6. Rest of Asia PacificDigital Utility Market 8.5. Latin America Digital Utility Market Snapshot 8.5.1. Brazil Digital Utility Market 8.5.2. MexicoDigital Utility Market 8.6. Rest of The World Digital Utility Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Microsoft Corporation 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. ProductSummary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Oracle Corporation 9.2.3. ABB Ltd. 9.2.4. Capgemini SE 9.2.5. General Electric Company 9.2.6. The International Business Machines Corporation (IBM) Corporation 9.2.7. Siemens AG 9.2.8. Infosys Ltd. 9.2.9. Singapore Power Limited 9.2.10. Wipro Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Digital Utility Market is valued at approximately USD 192.5 billion in 2021and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 11.6% over the forecast period 2022-2029.Digital Utility is the adoption of digital ways ofworking for the digital transformation of industries. It is the combination of real-world and project-tested services or software designed with high configuration. The digitalutility includes several digital devices used in power generation, transmission, and distribution industries to improve efficiency and productivity. Additionally, the growing number of renewable power generation projects to protect the environment and the rising penetration of digital technologies globally aredriving the market of Digital Utility. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Digital Utility Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Digital Utility Market, by Technology,2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Digital Utility Market, by Network, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Digital Utility Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Digital Utility Market Dynamics 3.1. Digital Utility Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing number of renewable power generation projects 3.1.1.2. Rising penetration of digital technologies 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Initial Cost of Digital Utility 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in Formulation 3.1.3.2. Reduces emission of greenhouse gases Chapter 4. Global Digital Utility MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Digital Utility Market, by Technology 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Digital Utility Market by Technology, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Digital Utility Market Estimates & Forecasts by Technology 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Digital Utility Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hardware 6.4.2. Integrated Solutions Chapter 7. Global Digital Utility Market, by Network 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Digital Utility Market by Network, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Digital Utility Market Estimates & Forecasts by Network 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Digital Utility Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Generation 7.4.2. Transmission & Distribution 7.4.3. Retail Chapter 8. Global Digital Utility Market, Regional Analysis 8.1. Digital Utility Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Digital Utility Market 8.2.1. U.S.Digital Utility Market 8.2.1.1. Technologybreakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Network breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. CanadaDigital Utility Market 8.3. Europe Digital Utility Market Snapshot 8.3.1. U.K. Digital Utility Market 8.3.2. Germany Digital Utility Market 8.3.3. France Digital Utility Market 8.3.4. Spain Digital Utility Market 8.3.5. Italy Digital Utility Market 8.3.6. Rest of EuropeDigital Utility Market 8.4. Asia-PacificDigital Utility Market Snapshot 8.4.1. China Digital Utility Market 8.4.2. India Digital Utility Market 8.4.3. JapanDigital Utility Market 8.4.4. Australia Digital Utility Market 8.4.5. South Korea Digital Utility Market 8.4.6. Rest of Asia PacificDigital Utility Market 8.5. Latin America Digital Utility Market Snapshot 8.5.1. Brazil Digital Utility Market 8.5.2. MexicoDigital Utility Market 8.6. Rest of The World Digital Utility Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Microsoft Corporation 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. ProductSummary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Oracle Corporation 9.2.3. ABB Ltd. 9.2.4. Capgemini SE 9.2.5. General Electric Company 9.2.6. The International Business Machines Corporation (IBM) Corporation 9.2.7. Siemens AG 9.2.8. Infosys Ltd. 9.2.9. Singapore Power Limited 9.2.10. Wipro Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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