世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の行動様式(IoB)の市場規模調査&予測、用途別(広告キャンペーン、デジタルマーケティング、コンテンツ配信、ブランドプロモーション)、企業規模別(中小企業(SMEs)、大企業)、エンドユーザー産業別(BFSI、通信・IT、メディア・娯楽、観光・旅行、その他)、地域分析、2022-2029年


Global Internet of Behaviors (IoB) Market Size study & Forecast, by Application (Advertising Campaign, Digital Marketing, Content Delivery, Brand Promotion), By Enterprise Size (Small & Medium Enterprises (SMEs), Large Enterprises), By End-Use Industry (BFSI, Telecom and IT, Media and Entertainment, Tourism & Travel, Other) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のInternet of Behaviors(IoB)市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には22%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Internet of Behaviors(IoB)とは、消費者の行動に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のInternet of Behaviors(IoB)市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には22%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Internet of Behaviors(IoB)とは、消費者の行動にアクセスするためのデータの収集と利用を指します。ウェアラブル技術、個人のオンライン活動、家庭用電気機器など、さまざまな機器から収集されたデータは、ユーザーの行動や関心に関する情報を収集するために利用される。さらに、IoBは行動科学、エッジアナリティクス、モノのインターネット(IoT)を含む3つの分野を統合しています。これらのデータはさらに、マーケターが人間心理に基づいた新商品の開発・販売促進に活用されています。IoTデバイスの世界的な普及と、業界全体におけるクラウド支出の増加、さらに広告における心理ターゲティングの利用率の上昇が、市場成長を加速させる主要因となっています。

また、高速インターネットサービスの普及に伴い、IoT対応機器の普及が進んでいることも、予測期間中の市場成長に寄与しています。例えば、Statista -によると、世界のモノのインターネット(IoT)デバイスの総数は2020年に97億個と推定され、2030年には290億個のIoTデバイスに成長すると予測されています。また、AIやML技術の台頭が進み、デジタルマーケティングツールの導入が進むことで、予測期間中、市場は有利な成長見通しが立てられるでしょう。しかし、データプライバシーとセキュリティに対する懸念の高まりが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

IoB(Internet of Behaviors)市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域のさまざまな産業におけるデジタル広告への支出の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、スマートシティに向けた政府当局の支出増加や高速インターネットサービスの台頭などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
Aware Inc.
トレーサブル
ガーディアンアナリティクス
ヴァーティカ・システムズ
トリファクタ
ニューデータセキュリティ
マズネットワークス株式会社(Mazu Networks Inc.
キュービットデジタル
コグニティブスケール
キャピラリー・テクノロジーズ

市場の最近の動向
 2022年5月、米国サンフランシスコに拠点を置くTraceable AIは、シリーズBの資金調達で6000万米ドルを調達した。この資金調達ラウンドはInstitutional Venture Partners(IVP)が主導し、Tiger Global Managementや既存投資家のUnusual Ventures、BIG Labsなど他の著名投資家が参加した。この資金調達は、新製品の開発、研究活動の加速、営業・マーケティングチームの拡充に活用される予定です。



世界のインターネット・オブ・ビヘイビア(IoB)市場レポートスコープ:
過去データ 2019年〜2020年〜2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント アプリケーション、企業規模、エンドユーズ産業、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

アプリケーション別
広告キャンペーン
デジタルマーケティング
コンテンツ配信
ブランドプロモーション

企業規模別
中小企業(SMEs)
大企業

エンドユースインダストリー別
BFSI
通信・IT
メディア・エンターテイメント
観光・旅行
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Dynamics
3.1. Internet of Behaviors (IoB) Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing penetration of IoT devices worldwide
3.1.1.2. Growing cloud spending across the industries
3.1.1.3. Rising utilization of psychological targeting in advertising
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising concern over data privacy & security
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing emergence of AI and ML technologies
3.1.3.2. Increasing adoption of digital marketing tools
Chapter 4. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Advertising Campaign
6.4.2. Digital Marketing
6.4.3. Content Delivery
6.4.4. Brand Promotion
Chapter 7. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Small & Medium Enterprises (SMEs)
7.4.2. Large Enterprises
Chapter 8. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by End-Use Industry, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by End-Use Industry 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. Telecom and IT
8.4.3. Media and Entertainment
8.4.4. Tourism & Travel
Chapter 9. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Analysis
9.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Internet of Behaviors (IoB) Market
9.2.1. U.S. Internet of Behaviors (IoB) Market
9.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. End-Use Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3. Europe Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot
9.3.1. U.K. Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.2. Germany Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.3. France Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.4. Spain Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.5. Italy Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.6. Rest of Europe Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4. Asia-Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot
9.4.1. China Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.2. India Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.3. Japan Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.4. Australia Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.5. South Korea Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market
9.5. Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot
9.5.1. Brazil Internet of Behaviors (IoB) Market
9.5.2. Mexico Internet of Behaviors (IoB) Market
9.5.3. Rest of Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market
9.6. Rest of The World Internet of Behaviors (IoB) Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Aware Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Traceable
10.2.3. Guardian Analytics
10.2.4. Vertica Systems
10.2.5. Trifacta
10.2.6. NuData Security
10.2.7. Mazu Networks Inc.
10.2.8. Qubit Digital
10.2.9. Cognitive Scale
10.2.10. Capillary Technologies
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Internet of Behaviors (IoB) Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 22% over the forecast period 2022-2029. Internet of Behaviors (IoB) refers to the collection and use of data to access consumer behaviors. Data collected from different devices including Wearable technologies, individual online activities, and household electrical devices, is utilized to gather information about user behavior and interests. Moreover, IoB combines three fields including behavioral science, edge analytics and the Internet of Things (IoT). This data is further used by marketers to develop and promote new products based on human psychology. The increasing penetration of IoT devices worldwide and growing cloud spending across industries as well as rising utilization of psychological targeting in advertising are key factors accelerating the market growth.

The increasing penetration of IoT-enabled devices owing to the growth of high-speed internet services is contributing to the growth of the market over the forecast period. For instance, according to Statista –the total number of Internet of Things (IoT) devices worldwide was estimated at 9.7 billion in 2020 and the total number of IoT devices is projected to grow to 29 billion IoT devices by 2030. Also, growing emergence of AI and ML technologies and increasing adoption of digital marketing tools would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, rising concern over data privacy & security stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Internet of Behaviors (IoB) Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading market players as well as rising spending on digital advertising across different industries in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising spending from government authorities towards smart cities as well as growing emergence of high-speed internet services in the region.

Major market players included in this report are:
Aware Inc.
Traceable
Guardian Analytics
Vertica Systems
Trifacta
NuData Security
Mazu Networks Inc.
Qubit Digital
Cognitive Scale
Capillary Technologies

Recent Developments in the Market:
 In May 2022, San Francisco, USA based Traceable AI, raised USD 60 million in Series B funding. This funding round was led by Institutional Venture Partners (IVP) and saw participation from other prominent investors including Tiger Global Management and existing investors Unusual Ventures and BIG Labs. This funding would be used for new product development and accelerating research activities, and in the expansion of sales and marketing teams.



Global Internet of Behaviors (IoB) Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Application, Enterprise Size, End-Use Industry, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Application
Advertising Campaign
Digital Marketing
Content Delivery
Brand Promotion

By Enterprise Size
Small & Medium Enterprises (SMEs)
Large Enterprises

By End Use Industry
BFSI
Telecom and IT
Media and Entertainment
Tourism & Travel
Other

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Dynamics
3.1. Internet of Behaviors (IoB) Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing penetration of IoT devices worldwide
3.1.1.2. Growing cloud spending across the industries
3.1.1.3. Rising utilization of psychological targeting in advertising
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising concern over data privacy & security
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing emergence of AI and ML technologies
3.1.3.2. Increasing adoption of digital marketing tools
Chapter 4. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Advertising Campaign
6.4.2. Digital Marketing
6.4.3. Content Delivery
6.4.4. Brand Promotion
Chapter 7. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Small & Medium Enterprises (SMEs)
7.4.2. Large Enterprises
Chapter 8. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by End-Use Industry, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by End-Use Industry 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. Telecom and IT
8.4.3. Media and Entertainment
8.4.4. Tourism & Travel
Chapter 9. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Analysis
9.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Internet of Behaviors (IoB) Market
9.2.1. U.S. Internet of Behaviors (IoB) Market
9.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. End-Use Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3. Europe Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot
9.3.1. U.K. Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.2. Germany Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.3. France Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.4. Spain Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.5. Italy Internet of Behaviors (IoB) Market
9.3.6. Rest of Europe Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4. Asia-Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot
9.4.1. China Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.2. India Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.3. Japan Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.4. Australia Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.5. South Korea Internet of Behaviors (IoB) Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market
9.5. Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot
9.5.1. Brazil Internet of Behaviors (IoB) Market
9.5.2. Mexico Internet of Behaviors (IoB) Market
9.5.3. Rest of Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market
9.6. Rest of The World Internet of Behaviors (IoB) Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Aware Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Traceable
10.2.3. Guardian Analytics
10.2.4. Vertica Systems
10.2.5. Trifacta
10.2.6. NuData Security
10.2.7. Mazu Networks Inc.
10.2.8. Qubit Digital
10.2.9. Cognitive Scale
10.2.10. Capillary Technologies
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のICTインフラ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(internet)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る