世界の行動様式(IoB)の市場規模調査&予測、用途別(広告キャンペーン、デジタルマーケティング、コンテンツ配信、ブランドプロモーション)、企業規模別(中小企業(SMEs)、大企業)、エンドユーザー産業別(BFSI、通信・IT、メディア・娯楽、観光・旅行、その他)、地域分析、2022-2029年Global Internet of Behaviors (IoB) Market Size study & Forecast, by Application (Advertising Campaign, Digital Marketing, Content Delivery, Brand Promotion), By Enterprise Size (Small & Medium Enterprises (SMEs), Large Enterprises), By End-Use Industry (BFSI, Telecom and IT, Media and Entertainment, Tourism & Travel, Other) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のInternet of Behaviors(IoB)市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には22%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Internet of Behaviors(IoB)とは、消費者の行動に... もっと見る
サマリー世界のInternet of Behaviors(IoB)市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には22%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Internet of Behaviors(IoB)とは、消費者の行動にアクセスするためのデータの収集と利用を指します。ウェアラブル技術、個人のオンライン活動、家庭用電気機器など、さまざまな機器から収集されたデータは、ユーザーの行動や関心に関する情報を収集するために利用される。さらに、IoBは行動科学、エッジアナリティクス、モノのインターネット(IoT)を含む3つの分野を統合しています。これらのデータはさらに、マーケターが人間心理に基づいた新商品の開発・販売促進に活用されています。IoTデバイスの世界的な普及と、業界全体におけるクラウド支出の増加、さらに広告における心理ターゲティングの利用率の上昇が、市場成長を加速させる主要因となっています。また、高速インターネットサービスの普及に伴い、IoT対応機器の普及が進んでいることも、予測期間中の市場成長に寄与しています。例えば、Statista -によると、世界のモノのインターネット(IoT)デバイスの総数は2020年に97億個と推定され、2030年には290億個のIoTデバイスに成長すると予測されています。また、AIやML技術の台頭が進み、デジタルマーケティングツールの導入が進むことで、予測期間中、市場は有利な成長見通しが立てられるでしょう。しかし、データプライバシーとセキュリティに対する懸念の高まりが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 IoB(Internet of Behaviors)市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域のさまざまな産業におけるデジタル広告への支出の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、スマートシティに向けた政府当局の支出増加や高速インターネットサービスの台頭などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: Aware Inc. トレーサブル ガーディアンアナリティクス ヴァーティカ・システムズ トリファクタ ニューデータセキュリティ マズネットワークス株式会社(Mazu Networks Inc. キュービットデジタル コグニティブスケール キャピラリー・テクノロジーズ 市場の最近の動向 2022年5月、米国サンフランシスコに拠点を置くTraceable AIは、シリーズBの資金調達で6000万米ドルを調達した。この資金調達ラウンドはInstitutional Venture Partners(IVP)が主導し、Tiger Global Managementや既存投資家のUnusual Ventures、BIG Labsなど他の著名投資家が参加した。この資金調達は、新製品の開発、研究活動の加速、営業・マーケティングチームの拡充に活用される予定です。 世界のインターネット・オブ・ビヘイビア(IoB)市場レポートスコープ: 過去データ 2019年〜2020年〜2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント アプリケーション、企業規模、エンドユーズ産業、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: アプリケーション別 広告キャンペーン デジタルマーケティング コンテンツ配信 ブランドプロモーション 企業規模別 中小企業(SMEs) 大企業 エンドユースインダストリー別 BFSI 通信・IT メディア・エンターテイメント 観光・旅行 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Dynamics 3.1. Internet of Behaviors (IoB) Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing penetration of IoT devices worldwide 3.1.1.2. Growing cloud spending across the industries 3.1.1.3. Rising utilization of psychological targeting in advertising 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising concern over data privacy & security 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of AI and ML technologies 3.1.3.2. Increasing adoption of digital marketing tools Chapter 4. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Advertising Campaign 6.4.2. Digital Marketing 6.4.3. Content Delivery 6.4.4. Brand Promotion Chapter 7. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Small & Medium Enterprises (SMEs) 7.4.2. Large Enterprises Chapter 8. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by End-Use Industry, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by End-Use Industry 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. BFSI 8.4.2. Telecom and IT 8.4.3. Media and Entertainment 8.4.4. Tourism & Travel Chapter 9. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Analysis 9.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Internet of Behaviors (IoB) Market 9.2.1. U.S. Internet of Behaviors (IoB) Market 9.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. End-Use Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3. Europe Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot 9.3.1. U.K. Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.2. Germany Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.3. France Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.4. Spain Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.5. Italy Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.6. Rest of Europe Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4. Asia-Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot 9.4.1. China Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.2. India Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.3. Japan Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.4. Australia Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.5. South Korea Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market 9.5. Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot 9.5.1. Brazil Internet of Behaviors (IoB) Market 9.5.2. Mexico Internet of Behaviors (IoB) Market 9.5.3. Rest of Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market 9.6. Rest of The World Internet of Behaviors (IoB) Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Aware Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Traceable 10.2.3. Guardian Analytics 10.2.4. Vertica Systems 10.2.5. Trifacta 10.2.6. NuData Security 10.2.7. Mazu Networks Inc. 10.2.8. Qubit Digital 10.2.9. Cognitive Scale 10.2.10. Capillary Technologies Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Internet of Behaviors (IoB) Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 22% over the forecast period 2022-2029. Internet of Behaviors (IoB) refers to the collection and use of data to access consumer behaviors. Data collected from different devices including Wearable technologies, individual online activities, and household electrical devices, is utilized to gather information about user behavior and interests. Moreover, IoB combines three fields including behavioral science, edge analytics and the Internet of Things (IoT). This data is further used by marketers to develop and promote new products based on human psychology. The increasing penetration of IoT devices worldwide and growing cloud spending across industries as well as rising utilization of psychological targeting in advertising are key factors accelerating the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Dynamics 3.1. Internet of Behaviors (IoB) Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing penetration of IoT devices worldwide 3.1.1.2. Growing cloud spending across the industries 3.1.1.3. Rising utilization of psychological targeting in advertising 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising concern over data privacy & security 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of AI and ML technologies 3.1.3.2. Increasing adoption of digital marketing tools Chapter 4. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Advertising Campaign 6.4.2. Digital Marketing 6.4.3. Content Delivery 6.4.4. Brand Promotion Chapter 7. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by Enterprise Size 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Small & Medium Enterprises (SMEs) 7.4.2. Large Enterprises Chapter 8. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, by End-Use Industry 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Internet of Behaviors (IoB) Market by End-Use Industry, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Internet of Behaviors (IoB) Market Estimates & Forecasts by End-Use Industry 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Internet of Behaviors (IoB) Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. BFSI 8.4.2. Telecom and IT 8.4.3. Media and Entertainment 8.4.4. Tourism & Travel Chapter 9. Global Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Analysis 9.1. Internet of Behaviors (IoB) Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Internet of Behaviors (IoB) Market 9.2.1. U.S. Internet of Behaviors (IoB) Market 9.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. End-Use Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3. Europe Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot 9.3.1. U.K. Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.2. Germany Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.3. France Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.4. Spain Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.5. Italy Internet of Behaviors (IoB) Market 9.3.6. Rest of Europe Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4. Asia-Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot 9.4.1. China Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.2. India Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.3. Japan Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.4. Australia Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.5. South Korea Internet of Behaviors (IoB) Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Internet of Behaviors (IoB) Market 9.5. Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market Snapshot 9.5.1. Brazil Internet of Behaviors (IoB) Market 9.5.2. Mexico Internet of Behaviors (IoB) Market 9.5.3. Rest of Latin America Internet of Behaviors (IoB) Market 9.6. Rest of The World Internet of Behaviors (IoB) Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Aware Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Traceable 10.2.3. Guardian Analytics 10.2.4. Vertica Systems 10.2.5. Trifacta 10.2.6. NuData Security 10.2.7. Mazu Networks Inc. 10.2.8. Qubit Digital 10.2.9. Cognitive Scale 10.2.10. Capillary Technologies Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のICTインフラ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(internet)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |