補聴器の世界市場規模調査、製品別(耳かけ型、耳内型)、販売チャネル別(オンライン小売販売、オフライン小売販売)、地域別予測 2022-2028Global Hearing Amplifiers Market Size study, by Product (Behind-the-Ear, In-the-Ear) by Sales Channel (Online Retail Sales, Offline Retail Sales) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の聴覚増幅器市場は、2021年に約8050万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.60%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。難聴は、認知症、運動障害、転倒の原因となる重大な疾患です。この... もっと見る
サマリー世界の聴覚増幅器市場は、2021年に約8050万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.60%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。難聴は、認知症、運動障害、転倒の原因となる重大な疾患です。この疾患は、身体のバランスを管理するのに不可欠な内耳に影響を及ぼし、転倒のリスクを高めるとともに、聞こえにくさによる社会的孤立を招き、うつ病や精神衛生全般の低下につながる可能性があります。成人人口の多くが難聴に苦しんでおり、例えば、アメリカの成人の15%、つまり18歳以上の3750万人が聴覚障害者である。市場のもう一つの重要な促進要因は、若い世代での普及が進んでいることだと予想されます。重要な企業による研究開発イニシアチブの高まりは、成長を助けると期待されています。青年期および成人期における中等度難聴の頻度の上昇は、市場を牽引する重要な要因の1つです。業界関係者が強化された製品を製造するための研究開発活動を活発化させていることが、予測期間中の市場拡大に寄与しています。重要な要因として、高齢者向けの個人用音響増幅器(PSAP)に対するニーズの高まりが挙げられます。高齢者の難聴は深刻な問題で、米国では65歳から74歳の3人に1人が何らかの難聴を患っており、75歳以上の人口の半数が難聴であることから、ビジネスチャンスとなり得ます。しかし、感染症の危険性があるため、2022-2028年の予測期間では市場の成長を阻害する。補聴器の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。欧州は市場リーダーとして浮上しました。市場は、聴覚障害の有病率の増加によるPSAPの急速な受け入れと、高価な補聴器の代替品としての利用が牽引しています。予測期間中は、アジア太平洋地域が最も急速に成長すると予想されています。聴覚疾患の頻度の増加や、主要プレーヤーによる洗練された製品の開発により、市場拡大が促進されると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Beurer GmbH Etymotic Research, Inc. インナースコープ ヒアリング テクノロジーズ社(Innerscope Hearing Technologies, Inc. サウンドワールドソリューションズ Huizhou Jinghao Electronics Co.Ltd. 佛山ヴォホムテクノロジー有限公司 メドカヒアリング ソノヴァグループ(スイス) デマントA/S(デンマーク) GN Store Nord A/S(デンマーク) 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ビハインドザイヤー インザイヤー 流通チャネル別 オンラインショップ オフライン販売 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における補聴器の世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Hearing Amplifiers Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Hearing Amplifiers Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Hearing Amplifiers Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hearing Amplifiers Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hearing Amplifiers Market Dynamics 3.1. Hearing Amplifiers Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased prevalence of mild deafness in young and adult population. 3.1.1.2. Supportive Government Policies 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Risk of Infection 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological improvements in Hearing Amplifiers 3.1.3.2. Increasing R&D activities undertaken by the market players to develop advanced products Chapter 4. Global Hearing Amplifiers Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Hearing Amplifiers Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hearing Amplifiers Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hearing Amplifiers Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million) 6.4. Hearing Amplifiers Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Behind-the-Ear 6.4.2. In-the-Ear Chapter 7. Global Hearing Amplifiers Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hearing Amplifiers Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hearing Amplifiers Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 7.4. Hearing Amplifiers Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Hearing Amplifiers Market, Regional Analysis 8.1. Hearing Amplifiers Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Hearing Amplifiers Market 8.2.1. U.S. Hearing Amplifiers Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Hearing Amplifiers Market 8.3. Europe Hearing Amplifiers Market Snapshot 8.3.1. U.K. Hearing Amplifiers Market 8.3.2. Germany Hearing Amplifiers Market 8.3.3. France Hearing Amplifiers Market 8.3.4. Spain Hearing Amplifiers Market 8.3.5. Italy Hearing Amplifiers Market 8.3.6. Rest of Europe Hearing Amplifiers Market 8.4. Asia-Pacific Hearing Amplifiers Market Snapshot 8.4.1. China Hearing Amplifiers Market 8.4.2. India Hearing Amplifiers Market 8.4.3. Japan Hearing Amplifiers Market 8.4.4. Australia Hearing Amplifiers Market 8.4.5. South Korea Hearing Amplifiers Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Hearing Amplifiers Market 8.5. Latin America Hearing Amplifiers Market Snapshot 8.5.1. Brazil Hearing Amplifiers Market 8.5.2. Mexico Hearing Amplifiers Market 8.6. Rest of The World Hearing Amplifiers Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Beurer GmbH 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Etymotic Research, Inc. 9.2.3. Innerscope Hearing Technologies, Inc. 9.2.4. Sound World Solutions 9.2.5. Huizhou Jinghao Electronics Co. Ltd. 9.2.6. Foshan Vohom Technology Co.,Ltd. 9.2.7. Medca Hearing 9.2.8. Sonova Group (Switzerland) 9.2.9. Demant A/S (Denmark) 9.2.10. GN Store Nord A/S (Denmark) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Hearing Amplifiers Market is valued approximately USD 80.5 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.60% over the forecast period 2022-2028. Hearing loss is a critical disease that can lead to dementia, movement difficulties, and falls. The disorder affects the inner ear, which is essential for managing bodily balance, increasing the risk of falls and social isolation owing to difficulty hearing, which may lead to depression and a reduction in overall mental health. A large proportion of the adult population suffers from hearing loss; for example, 15% of all American adults, or 37.5 million people over the age of 18, are deaf. Another important driver for the market is expected to be the increasing prevalence among the younger generation. The growing R&D initiatives performed by important firms are expected to aid growth. The rising frequency of moderate deafness in the adolescent and adult population is one of the key factors driving the market. Increased R&D activity by industry participants to produce enhanced goods will help market expansion over the forecast period. A important factor is the growing need for Personal sound amplification products (PSAP) for the senior population. Hearing loss is a serious concern among the geriatric population, with one in every three persons aged 65 to 74 suffering from some degree of deafness in the United States, and half of the population over the age of 75 suffering from hearing loss, which can be a business opportunity. However, the danger of infection stifles market growth over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Hearing Amplifiers Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Hearing Amplifiers Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Hearing Amplifiers Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hearing Amplifiers Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hearing Amplifiers Market Dynamics 3.1. Hearing Amplifiers Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased prevalence of mild deafness in young and adult population. 3.1.1.2. Supportive Government Policies 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Risk of Infection 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological improvements in Hearing Amplifiers 3.1.3.2. Increasing R&D activities undertaken by the market players to develop advanced products Chapter 4. Global Hearing Amplifiers Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Hearing Amplifiers Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hearing Amplifiers Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hearing Amplifiers Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million) 6.4. Hearing Amplifiers Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Behind-the-Ear 6.4.2. In-the-Ear Chapter 7. Global Hearing Amplifiers Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hearing Amplifiers Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hearing Amplifiers Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 7.4. Hearing Amplifiers Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Hearing Amplifiers Market, Regional Analysis 8.1. Hearing Amplifiers Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Hearing Amplifiers Market 8.2.1. U.S. Hearing Amplifiers Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Hearing Amplifiers Market 8.3. Europe Hearing Amplifiers Market Snapshot 8.3.1. U.K. Hearing Amplifiers Market 8.3.2. Germany Hearing Amplifiers Market 8.3.3. France Hearing Amplifiers Market 8.3.4. Spain Hearing Amplifiers Market 8.3.5. Italy Hearing Amplifiers Market 8.3.6. Rest of Europe Hearing Amplifiers Market 8.4. Asia-Pacific Hearing Amplifiers Market Snapshot 8.4.1. China Hearing Amplifiers Market 8.4.2. India Hearing Amplifiers Market 8.4.3. Japan Hearing Amplifiers Market 8.4.4. Australia Hearing Amplifiers Market 8.4.5. South Korea Hearing Amplifiers Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Hearing Amplifiers Market 8.5. Latin America Hearing Amplifiers Market Snapshot 8.5.1. Brazil Hearing Amplifiers Market 8.5.2. Mexico Hearing Amplifiers Market 8.6. Rest of The World Hearing Amplifiers Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Beurer GmbH 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Etymotic Research, Inc. 9.2.3. Innerscope Hearing Technologies, Inc. 9.2.4. Sound World Solutions 9.2.5. Huizhou Jinghao Electronics Co. Ltd. 9.2.6. Foshan Vohom Technology Co.,Ltd. 9.2.7. Medca Hearing 9.2.8. Sonova Group (Switzerland) 9.2.9. Demant A/S (Denmark) 9.2.10. GN Store Nord A/S (Denmark) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|