デジタルマンモグラフィーの世界市場規模調査、製品別(2D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis、3D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis)、エンドユーザー別(病院、診断センター、その他)、地域予測 2022-2028Global Digital Mammography Market Size Study, by Product (2D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis, 3D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis), by End-User (Hospitals, Diagnostic Centers, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 デジタルマンモグラフィーの世界市場は、2021年に約X.X億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX.X %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタルマンモグラフィは、フルフィールドデジタル... もっと見る
サマリーデジタルマンモグラフィーの世界市場は、2021年に約X.X億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX.X %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。デジタルマンモグラフィは、フルフィールドデジタルマンモグラフィ(FFDM)とも呼ばれ、X線フィルムの代わりに、X線を乳房のマンモグラフィ画像に変換する電子機器を搭載したマンモグラフィシステムです。診断用マンモグラフィは、乳房のしこりや乳頭分泌物などの臨床所見に異常がある患者さんを評価するために使用されます。乳がんの有病率の上昇、政府の積極的な取り組み、革新的な技術に基づく製品の導入などが、予測期間中にデジタルマンモグラフィーの使用が増加する背景となっています。例として:WHOが報告した最新の統計によると、2020年には、世界で約230万人の女性が乳がんと診断され、68万5000人が死亡しています。さらに、乳がんは65歳以上の女性では45歳から64歳の女性の1.7倍、45歳未満の女性では10倍の頻度で発生しています。しかし、機器やデバイスのコストが高いことが、市場の成長を阻害しています。さらに、医療におけるAIの導入の高まりや、世界における乳がんに対する償還政策の改善は、2022年から2028年の予測期間において、市場成長のための有利な機会を生み出す要因となっています。デジタルマンモグラフィーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、乳がんの有病率の増加、乳がん治療の研究開発、乳房画像診断の進歩により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。がん検診の無料化、乳がん罹患率の増加、マンモグラフィ技術の使用に関する意識の高まりなどの要因が、アジア太平洋地域のデジタルマンモグラフィ市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: GEヘルスケア Koninklijke Philips N.V. ホロジック・インコーポレイテッド シーメンスヘルスケアGmBh 東芝メディカルシステムズ プランメッドOy メタルトロニカS.p.A 富士フイルム株式会社 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も取り入れるものとします。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 製品別:2Dフルフィールドデジタルマンモグラフィー・トモシンセシス(2D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis 3Dフルフィールドデジタルマンモグラフィートモシンセシス エンドユーザー別 病院 診断センター その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるデジタルマンモグラフィーの世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Digital Mammography Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Digital Mammography Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Digital Mammography Market, by End-user, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Digital Mammography Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Digital Mammography Market Dynamics 3.1. Digital Mammography Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising prevalence of breast cancer 3.1.1.2. Favourable government initiatives 3.1.1.3. Introduction of innovative technology-based products 3.1.2. Market Restraints 3.1.2.1. High cost of 3D mammography systems 3.1.2.2. Lack of awareness 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Adoption of AI in healthcare 3.1.3.2. Improvement in reimbursement policies for breast cancer Chapter 4. Global Digital Mammography Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Digital Mammography Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Digital Mammography Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Digital Mammography Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Digital Mammography Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. 2D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis 6.4.2. 3D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis Chapter 7. Global Digital Mammography Market, by End-User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Digital Mammography Market by End-user, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Digital Mammography Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Digital Mammography Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Hospitals 7.4.2. Diagnostic Centers 7.4.3. Others Chapter 8. Global Digital Mammography Market, Regional Analysis 8.1. Digital Mammography Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Digital Mammography Market 8.2.1. U.S. Digital Mammography Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Digital Mammography Market 8.3. Europe Digital Mammography Market Snapshot 8.3.1. U.K. Digital Mammography Market 8.3.2. Germany Digital Mammography Market 8.3.3. France Digital Mammography Market 8.3.4. Spain Digital Mammography Market 8.3.5. Italy Digital Mammography Market 8.3.6. Rest of Europe Digital Mammography Market 8.4. Asia-Pacific Digital Mammography Market Snapshot 8.4.1. China Digital Mammography Market 8.4.2. India Digital Mammography Market 8.4.3. Japan Digital Mammography Market 8.4.4. Australia Digital Mammography Market 8.4.5. South Korea Digital Mammography Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Mammography Market 8.5. Latin America Digital Mammography Market Snapshot 8.5.1. Brazil Digital Mammography Market 8.5.2. Mexico Digital Mammography Market 8.6. Rest of The World Digital Mammography Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. GE Healthcare 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Koninklijke Philips N.V. 9.2.3. Hologic Inc. 9.2.4. Siemens Healthcare GmBh 9.2.5. Toshiba Medical Systems 9.2.6. Planmed OY 9.2.7. Metaltronica S.p.A 9.2.8. Fujifilm Corporation Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Digital Mammography Market is valued at approximately USD X.X billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX.X % over the forecast period 2022-2028. Digital mammography, also called full-field digital mammography (FFDM), is a mammography system in which the x-ray film is replaced by electronics that convert x-rays into mammographic pictures of the breast. Diagnostic mammography is used to evaluate a patient with abnormal clinical findings—such as a breast lump or nipple discharge. The rising prevalence of breast cancer, favourable government initiatives, and the Introduction of innovative technology-based products are the reasons behind the increasing use of Digital Mammography across the forecast period. For Instance: According to the latest statistics reported by the WHO, in 2020, there were about 2.3 million women diagnosed with breast cancer and 685,000 deaths globally. Furthermore, breast cancer is 1.7 times more common in women over 65 years than in 45 to 64 years old women, and 10 times more common in women under 45 years. However, the high cost of equipment and devices impedes the growth of the market. Furthermore, the rising adoption of AI in healthcare and improvement in reimbursement policies for breast cancer around the world are the factors creating lucrative opportunities for the market growth over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Digital Mammography Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Digital Mammography Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Digital Mammography Market, by End-user, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Digital Mammography Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Digital Mammography Market Dynamics 3.1. Digital Mammography Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising prevalence of breast cancer 3.1.1.2. Favourable government initiatives 3.1.1.3. Introduction of innovative technology-based products 3.1.2. Market Restraints 3.1.2.1. High cost of 3D mammography systems 3.1.2.2. Lack of awareness 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Adoption of AI in healthcare 3.1.3.2. Improvement in reimbursement policies for breast cancer Chapter 4. Global Digital Mammography Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Digital Mammography Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Digital Mammography Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Digital Mammography Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Digital Mammography Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. 2D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis 6.4.2. 3D Full Field Digital Mammography Tomosynthesis Chapter 7. Global Digital Mammography Market, by End-User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Digital Mammography Market by End-user, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Digital Mammography Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Digital Mammography Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Hospitals 7.4.2. Diagnostic Centers 7.4.3. Others Chapter 8. Global Digital Mammography Market, Regional Analysis 8.1. Digital Mammography Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Digital Mammography Market 8.2.1. U.S. Digital Mammography Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Digital Mammography Market 8.3. Europe Digital Mammography Market Snapshot 8.3.1. U.K. Digital Mammography Market 8.3.2. Germany Digital Mammography Market 8.3.3. France Digital Mammography Market 8.3.4. Spain Digital Mammography Market 8.3.5. Italy Digital Mammography Market 8.3.6. Rest of Europe Digital Mammography Market 8.4. Asia-Pacific Digital Mammography Market Snapshot 8.4.1. China Digital Mammography Market 8.4.2. India Digital Mammography Market 8.4.3. Japan Digital Mammography Market 8.4.4. Australia Digital Mammography Market 8.4.5. South Korea Digital Mammography Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Mammography Market 8.5. Latin America Digital Mammography Market Snapshot 8.5.1. Brazil Digital Mammography Market 8.5.2. Mexico Digital Mammography Market 8.6. Rest of The World Digital Mammography Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. GE Healthcare 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Koninklijke Philips N.V. 9.2.3. Hologic Inc. 9.2.4. Siemens Healthcare GmBh 9.2.5. Toshiba Medical Systems 9.2.6. Planmed OY 9.2.7. Metaltronica S.p.A 9.2.8. Fujifilm Corporation Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(バイオ薬物)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のバイオテクノロジー分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(mammography)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |