情報技術サービス管理の世界市場規模調査、展開別(クラウド、オンプレミス)、アプリケーション別(構成管理、パフォーマンス管理、ネットワーク管理、データベース管理システム)、エンドユーザー産業別(BFSI、製造、政府・教育、IT・通信、小売、旅行・接客、ヘルスケア、その他エンドユーザー産業)および地域別予測 2022-2028Global Information Technology Service Management Market Size study, by Deployment (Cloud, On-premise), by Application (Configuration Management, Performance Management, Network Management, Database Management System), by End-user Industry (BFSI, Manufacturing, Government and Education, IT and Telecommunication, Retail, Travel and Hospitality, Healthcare, Other End-User Industry) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の情報技術サービス管理市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ITSM(Information Technology Service Management)とは、IT組織のビ... もっと見る
サマリー世界の情報技術サービス管理市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ITSM(Information Technology Service Management)とは、IT組織のビジネス目標を達成するために実施されるカスタマイズされたソリューションの構築、提供、サポート、管理など、IT関連のすべての業務を指します。テクノロジーの急速な発展に伴い、通信事業者は常にイノベーションに注力しています。その結果、イノベーション、顧客サービス、インフラ設定、人材など、消費者をサポートする最先端のソリューションを提供しながら、インフラの近代化に集中しています。さらに、通信事業者は、ITSMソリューションの導入により、通信、クラウド、ソフトウェアライセンスのポートフォリオ全体にわたって、請求書、支出、使用状況、資産に関する統一された洞察を得ることができます。その結果、全体的なコストが削減され、生産性が向上します。これは主に可視性の向上によるもので、現在のITインフラを管理するためのきめ細かなプロセスセットが提供されます。さらに、クラウドベースのモデルへの需要が高まる中、IT ビジネスは ITSM の導入に力を入れています。クラウドベースのエコシステムの利用が拡大するにつれ、各社はクラウドプラットフォームを利用した新しいサービスを通じて協力関係を広げています。タタコミュニケーションズは2021年11月、組織が従業員に技術的に高度で洗練されたインテリジェントなコラボレーション体験を提供できるエンドツーエンドのマネージド・ユニファイド・コミュニケーション・アズ・ア・サービス(UCaaS)「Tata Communications GlobalRapide」の提供を発表しました。この新しいITSMにより、タタコミュニケーションズは、世界中のあらゆる組織のデジタルファースト、クラウドファーストのユニファイド・コミュニケーションのニーズに応えるワンストップショップとなります。5G Americasによると、5Gの加入者数は当面増加し続け、2025年には30億加入が予測されています。これは、2023年から2024年までの6億件の加入者と、2024年から2025年までの6億件の加入者で構成されています。世界の情報技術サービス管理市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。米国とカナダを含む北米は、最大の市場占有率を誇っています。同地域の企業は、費用対効果の高いITSMソリューションを提供することで知られています。また、ソフトウェアアプリケーションのプラットフォームを提供することでも知られ、開発者は要件に基づいたカスタマイズされたITソリューションの開発・構築に集中することができます。一方、アジア太平洋地域は、洗練されたITサービスや技術が正しく導入されれば、今後急速に成長すると予測されている。予想される期間が終了する頃には、サービスプロバイダーにとっていくつかのチャンスが生まれていることでしょう。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: アトラシアン・コーポレーション・ピーエルシー アクシオス・システムズ BMC Software, Inc. ブロードコム・インコーポレイテッド フレッシュワークス・インコーポレイテッド マイクロフォーカス・インターナショナル・ピーエルシー IBMコーポレーション Ivanti Inc. ServiceNow Inc. ASG Technologies Group, Inc. 本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: デプロイメント別 クラウド オンプレミス アプリケーション別 コンフィギュレーションマネジメント パフォーマンス管理 ネットワーク管理 データベース管理システム その他のアプリケーション エンドユーザー産業別 BFSI 製造業 政府・教育機関 IT・通信 小売業 旅行・ホスピタリティ ヘルスケア その他のエンドユーザー産業 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の情報技術サービス管理市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Information Technology Service Management Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Information Technology Service Management Market, by Deployment, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Information Technology Service Management Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Information Technology Service Management Market, by End-user Industry, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Information Technology Service Management Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Information Technology Service Management Market Dynamics 3.1. Information Technology Service Management Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising adoption of updated IT infrastructure across the end-user industries 3.1.1.2. Increasing demand for a unified platform to manage and monitor IT infrastructure performance 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Issues in ITSM implementation and lack of quality standards in service-level agreements 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increased flocking o technologies that are cloud-based Chapter 4. Global Information Technology Service Management Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Information Technology Service Management Market, by Deployment 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Information Technology Service Management Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Information Technology Service Management Market Estimates & Forecasts by Deployment, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Information Technology Service Management Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Cloud 6.4.2. On-premise Chapter 7. Global Information Technology Service Management Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Information Technology Service Management Market by Application, Performance – Potential Analysis 7.3. Global Information Technology Service Management Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Information Technology Service Management Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Configuration Management 7.4.2. Performance Management 7.4.3. Network Management 7.4.4. Database Management System 7.4.5. Other Applications Chapter 8. Global Information Technology Service Management Market, by End-user Industry 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Information Technology Service Management Market by End-user Industry, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Information Technology Service Management Market Estimates & Forecasts by End-user Industry, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Information Technology Service Management Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. BFSI 8.4.2. Manufacturing 8.4.3. Government and Education 8.4.4. IT and Telecommunication 8.4.5. Retail 8.4.6. Travel and Hospitality 8.4.7. Healthcare 8.4.8. Other End-user Industries Chapter 9. Global Information Technology Service Management Market, Regional Analysis 9.1. Information Technology Service Management Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Information Technology Service Management Market 9.2.1. U.S.Information Technology Service Management Market 9.2.1.1. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End-user industry breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Information Technology Service Management Market 9.3. Europe Information Technology Service Management Market Snapshot 9.3.1. U.K. Information Technology Service Management Market 9.3.2. Germany Information Technology Service Management Market 9.3.3. France Information Technology Service Management Market 9.3.4. Spain Information Technology Service Management Market 9.3.5. Italy Information Technology Service Management Market 9.3.6. Rest of Europe Information Technology Service Management Market 9.4. Asia-Pacific Information Technology Service Management Market Snapshot 9.4.1. China Information Technology Service Management Market 9.4.2. India Information Technology Service Management Market 9.4.3. Japan Information Technology Service Management Market 9.4.4. Australia Information Technology Service Management Market 9.4.5. South Korea Information Technology Service Management Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Information Technology Service Management Market 9.5. Latin America Information Technology Service Management Market Snapshot 9.5.1. Brazil Information Technology Service Management Market 9.5.2. Mexico Information Technology Service Management Market 9.6. Rest of The World Information Technology Service Management Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. ASG Technologies Group, Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Atlassian Corporation Plc 10.2.3. Axios Systems 10.2.4. BMC Software, Inc. 10.2.5. Broadcom Inc. 10.2.6. Freshworks Inc. 10.2.7. Micro Focus International Plc 10.2.8. IBM Corporation 10.2.9. Ivanti Inc. 10.2.10. ServiceNow Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Information Technology Service Management Market is valued at approximately XX in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2028. ITSM (Information Technology Service Management) refers to all IT-related operations such as building, delivering, supporting and managing customised solutions that are implemented to accomplish the business goals of IT organisations. With the rapid growth of technology, telecom companies are constantly concentrating on innovation. As a result, they are concentrating on modernising their infrastructure while providing cutting-edge solutions to support their consumers, such as innovation, customer service, infrastructure setup, and human resources. Furthermore, telecom firms benefit from the installation of ITSM solutions by gaining unified insight into invoices, spending, usage, and assets across their whole communications, cloud, and software licence portfolio. As a result, overall costs are reduced and productivity is increased, mostly through improved visibility, while a finely tuned set of processes is provided to manage the current IT infrastructure. Furthermore, with the increasing demand for cloud-based models, IT businesses are focused on embracing ITSM. Companies have expanded their cooperation through new services across the cloud platform as the usage of cloud-based ecosystems has grown. Tata Communications announced the launch of Tata Communications GlobalRapide in November 2021, an end-to-end managed unified communications as a service (UCaaS) that enables organisations to provide technologically advanced, sophisticated, and intelligent collaborative experiences for employees. With this new ITSM, Tata Communications becomes a one-stop shop for all worldwide organisations' digital-first, cloud-first unified communications needs. According to 5G Americas, 5G subscription growth will continue into the foreseeable future, with 3 billion subscriptions predicted by 2025. This comprises 600 million subscribers between 2023 and 2024, as well as from 2024 to 2025. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Information Technology Service Management Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Information Technology Service Management Market, by Deployment, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Information Technology Service Management Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Information Technology Service Management Market, by End-user Industry, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Information Technology Service Management Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Information Technology Service Management Market Dynamics 3.1. Information Technology Service Management Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising adoption of updated IT infrastructure across the end-user industries 3.1.1.2. Increasing demand for a unified platform to manage and monitor IT infrastructure performance 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Issues in ITSM implementation and lack of quality standards in service-level agreements 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increased flocking o technologies that are cloud-based Chapter 4. Global Information Technology Service Management Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Information Technology Service Management Market, by Deployment 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Information Technology Service Management Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Information Technology Service Management Market Estimates & Forecasts by Deployment, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Information Technology Service Management Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Cloud 6.4.2. On-premise Chapter 7. Global Information Technology Service Management Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Information Technology Service Management Market by Application, Performance – Potential Analysis 7.3. Global Information Technology Service Management Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Information Technology Service Management Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Configuration Management 7.4.2. Performance Management 7.4.3. Network Management 7.4.4. Database Management System 7.4.5. Other Applications Chapter 8. Global Information Technology Service Management Market, by End-user Industry 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Information Technology Service Management Market by End-user Industry, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Information Technology Service Management Market Estimates & Forecasts by End-user Industry, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Information Technology Service Management Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. BFSI 8.4.2. Manufacturing 8.4.3. Government and Education 8.4.4. IT and Telecommunication 8.4.5. Retail 8.4.6. Travel and Hospitality 8.4.7. Healthcare 8.4.8. Other End-user Industries Chapter 9. Global Information Technology Service Management Market, Regional Analysis 9.1. Information Technology Service Management Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Information Technology Service Management Market 9.2.1. U.S.Information Technology Service Management Market 9.2.1.1. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End-user industry breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Information Technology Service Management Market 9.3. Europe Information Technology Service Management Market Snapshot 9.3.1. U.K. Information Technology Service Management Market 9.3.2. Germany Information Technology Service Management Market 9.3.3. France Information Technology Service Management Market 9.3.4. Spain Information Technology Service Management Market 9.3.5. Italy Information Technology Service Management Market 9.3.6. Rest of Europe Information Technology Service Management Market 9.4. Asia-Pacific Information Technology Service Management Market Snapshot 9.4.1. China Information Technology Service Management Market 9.4.2. India Information Technology Service Management Market 9.4.3. Japan Information Technology Service Management Market 9.4.4. Australia Information Technology Service Management Market 9.4.5. South Korea Information Technology Service Management Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Information Technology Service Management Market 9.5. Latin America Information Technology Service Management Market Snapshot 9.5.1. Brazil Information Technology Service Management Market 9.5.2. Mexico Information Technology Service Management Market 9.6. Rest of The World Information Technology Service Management Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. ASG Technologies Group, Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Atlassian Corporation Plc 10.2.3. Axios Systems 10.2.4. BMC Software, Inc. 10.2.5. Broadcom Inc. 10.2.6. Freshworks Inc. 10.2.7. Micro Focus International Plc 10.2.8. IBM Corporation 10.2.9. Ivanti Inc. 10.2.10. ServiceNow Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のICTインフラ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(information technology)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |