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外出先での朝食用包装の世界市場規模調査、素材タイプ別(プラスチック、紙、ガラス、その他)、包装タイプ別(硬質包装、軟質包装)、朝食製品別(シリアルミール、朝食バー、サンドイッチとバーガー、ケーキとマフィン、ソーセージとサラミ、卵ミール、ミルクセーキとジュース、その他)、地域予測 2022-2028


Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Size study, by Material Type (Plastics, Paper, Glass and Others) by Packaging Type (Rigid Packaging and Flexible Packaging) by Breakfast Product (Cereal Meals, Breakfast Bars, Sandwiches and Burgers, Cakes and Muffins, Sausages and Salamis, Egg Meals, Milkshakes and Juices and Others) and Regional Forecasts 2022-2028

On-the-Go朝食パッケージングの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンザゴー・ブレックファスト・パッケージングとは... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

On-the-Go朝食パッケージングの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンザゴー・ブレックファスト・パッケージングとは、すぐに食べられる食事を簡単に持ち運ぶことができ、利便性を提供するパッケージング・ソリューションの一種である。オンザゴー・ブレックファスト・ソリューションには、パウチや小袋、缶、フィルムやラップ、トレイ、硬質ボックス、ボトルやジャーなどがあります。食品・飲料業界の成長とパッケージ化された食品への需要の高まりは、外出先での朝食用パッケージ市場の成長を促す主要な要因となっています。さらに、グローバルデータベース管理会社Statista-によると、2022年現在、食品セグメントの収益は2740億米ドルと推定され、収益は23.26%の年間成長率(CAGR 2022-2025)を目撃し、2025年までに513億米ドルの予測市場量となる見込みである。さらに、2021年7月、ドイツの多国籍オンラインフードデリバリーサービスプロバイダーであるDelivery Heroは、地元のレストランに環境に優しいパッケージングソリューションを低コストで提供するグローバルサステナブルパッケージングプログラムを開始しました。このプログラムは、当初オーストリア、チリ、ドイツ、香港、ハンガリー、カタール、シンガポール、アラブ首長国連邦で公開され、その後同社は近い将来他のグローバル市場にこのプログラムを拡大します。また、新興国での都市化の進展や旅行・観光分野の急成長に伴い、外出先での朝食用包装の採用や需要が予測期間中の市場成長を高めると思われます。しかし、プラスチックの使用に関する政府の厳しい規制が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

On-the-Go朝食包装の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、パッケージ化された食品への需要の高まりと、同地域における食品小売のトレンドの上昇により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。オンラインフードデリバリープラットフォームの増加や急速な都市化などの要因が、アジア太平洋地域のOn-the-Go朝食包装市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Amcor Plc、
スリーエム(株)
デュポン(株)
テトラ・ラバル・インターナショナルS.A、
モンディ・ピーエルシー
株式会社ベリーグローバル
アーダグ・グループS.A、
ベミス・マニュファクチャリング・カンパニー
グラハム・パッケージング・カンパニー
WINPAK LTD
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
材料タイプ別
プラスチック、
ペーパーです、
ガラス
その他
パッケージングタイプ別
リジッドパッケージ
フレキシブルパッケージ
ブレックファスト製品別
シリアル・ミール
ブレックファストバーです、
サンドウィッチとハンバーガー
ケーキ&マフィン
, ソーセージとサラミ、
エッグミールです、
ミルクセーキ・ジュース
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるOn-the-Go朝食包装の世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Material Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Packaging Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Breakfast Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Dynamics
3.1. On-the-Go Breakfast Packaging Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing Food & beverages industry
3.1.1.2. Rising demand for packaged food items.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent government regulations over use of plastic.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Urbanization in emerging economies.
3.1.3.2. Growing travel and tourism sector.
Chapter 4. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Material Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Estimates & Forecasts by Material Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Plastics,
6.4.2. Paper,
6.4.3. Glass
6.4.4. Others
Chapter 7. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Packaging Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Estimates & Forecasts by Packaging Type 2018-2028 (USD Billion)
7.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Rigid Packaging
7.4.2. Flexible Packaging
Chapter 8. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Breakfast Product
8.1. Market Snapshot
8.2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market by Breakfast Product, Performance - Potential Analysis
8.3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Estimates & Forecasts by Breakfast Product 2018-2028 (USD Billion)
8.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Cereal Meals,
8.4.2. Breakfast Bars,
8.4.3. Sandwiches and Burgers,
8.4.4. Cakes and Muffins
8.4.5. , Sausages and Salamis,
8.4.6. Egg Meals,
8.4.7. Milkshakes and Juices
8.4.8. Others
Chapter 9. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, Regional Analysis
9.1. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.2.1. U.S. On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.2.1.1. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Breakfast Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3. Europe On-the-Go Breakfast Packaging Market Snapshot
9.3.1. U.K. On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.2. Germany On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.3. France On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.4. Spain On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.5. Italy On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.6. Rest of Europe On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4. Asia-Pacific On-the-Go Breakfast Packaging Market Snapshot
9.4.1. China On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.2. India On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.3. Japan On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.4. Australia On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.5. South Korea On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.5. Latin America On-the-Go Breakfast Packaging Market Snapshot
9.5.1. Brazil On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.5.2. Mexico On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.6. Rest of The World On-the-Go Breakfast Packaging Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Amcor Plc,

10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. 3M, Ltd.
10.2.3. DuPont, Inc.
10.2.4. Tetra Laval International S.A.,
10.2.5. Mondi, Plc
10.2.6. Berry Global Inc.,
10.2.7. Ardagh Group S.A.,
10.2.8. Bemis Manufacturing Company,
10.2.9. Graham Packaging Company,
10.2.10. WINPAK LTD
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global On-the-Go Breakfast Packaging Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. On-the-go breakfast packaging refers to type of packaging solution that offers convenience as well as easy transportation of ready to eat meal. Some of the on-the-go Breakfast solutions are pouches and sachets, cans, films and wraps, trays, rigid boxes, and bottles and jars. Growing Food & beverages industry and rising demand for packaged food items are key drivers for the growth of On-the-Go Breakfast Packaging Market. Furthermore, according to global database Management company Statista- as of 2022, revenue in the Food segment is estimated at USD 274 billion in 2022 and the revenue is expected to witness an annual growth rate (CAGR 2022-2025) of 23.26%, resulting in a projected market volume of USD 513 billion by the year 2025. Further, in July 2021, German multinational online food-delivery service provider Delivery Hero launched a global Sustainable Packaging Program to provide local restaurants with eco-friendly packaging solutions at reduced cost. initially this program would be unveiled in Austria, Chile, Germany, Hong Kong, Hungary, Qatar, Singapore, and the United Arab Emirates, later the company would expand this program to other global markets in the near future. Also, with the rising Urbanization in emerging economies and rapid growth in travel and tourism sector, the adoption & demand for On-the-Go Breakfast Packaging is likely to increase the market growth during the forecast period. However, stringent government regulations over use of plastic impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global On-the-Go Breakfast Packaging Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to growing demand for packaged food items and rising trend of food retailing in the region. Whereas Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as growing online food delivery platforms and rapid urbanization would create lucrative growth prospects for the On-the-Go Breakfast Packaging Market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Amcor Plc,
3M, Ltd.
DuPont, Inc.
Tetra Laval International S.A.,
Mondi, Plc
Berry Global Inc.,
Ardagh Group S.A.,
Bemis Manufacturing Company,
Graham Packaging Company,
WINPAK LTD
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Material Type:
Plastics,
Paper,
Glass
Others
By Packaging Type:
Rigid Packaging
Flexible Packaging
By Breakfast Product:
Cereal Meals,
Breakfast Bars,
Sandwiches and Burgers,
Cakes and Muffins
, Sausages and Salamis,
Egg Meals,
Milkshakes and Juices
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global On-the-Go Breakfast Packaging Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Material Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Packaging Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Breakfast Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Dynamics
3.1. On-the-Go Breakfast Packaging Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing Food & beverages industry
3.1.1.2. Rising demand for packaged food items.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent government regulations over use of plastic.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Urbanization in emerging economies.
3.1.3.2. Growing travel and tourism sector.
Chapter 4. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Material Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Estimates & Forecasts by Material Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Plastics,
6.4.2. Paper,
6.4.3. Glass
6.4.4. Others
Chapter 7. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Packaging Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Estimates & Forecasts by Packaging Type 2018-2028 (USD Billion)
7.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Rigid Packaging
7.4.2. Flexible Packaging
Chapter 8. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, by Breakfast Product
8.1. Market Snapshot
8.2. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market by Breakfast Product, Performance - Potential Analysis
8.3. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market Estimates & Forecasts by Breakfast Product 2018-2028 (USD Billion)
8.4. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Cereal Meals,
8.4.2. Breakfast Bars,
8.4.3. Sandwiches and Burgers,
8.4.4. Cakes and Muffins
8.4.5. , Sausages and Salamis,
8.4.6. Egg Meals,
8.4.7. Milkshakes and Juices
8.4.8. Others
Chapter 9. Global On-the-Go Breakfast Packaging Market, Regional Analysis
9.1. On-the-Go Breakfast Packaging Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.2.1. U.S. On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.2.1.1. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Breakfast Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3. Europe On-the-Go Breakfast Packaging Market Snapshot
9.3.1. U.K. On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.2. Germany On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.3. France On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.4. Spain On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.5. Italy On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.3.6. Rest of Europe On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4. Asia-Pacific On-the-Go Breakfast Packaging Market Snapshot
9.4.1. China On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.2. India On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.3. Japan On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.4. Australia On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.5. South Korea On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.5. Latin America On-the-Go Breakfast Packaging Market Snapshot
9.5.1. Brazil On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.5.2. Mexico On-the-Go Breakfast Packaging Market
9.6. Rest of The World On-the-Go Breakfast Packaging Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Amcor Plc,

10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. 3M, Ltd.
10.2.3. DuPont, Inc.
10.2.4. Tetra Laval International S.A.,
10.2.5. Mondi, Plc
10.2.6. Berry Global Inc.,
10.2.7. Ardagh Group S.A.,
10.2.8. Bemis Manufacturing Company,
10.2.9. Graham Packaging Company,
10.2.10. WINPAK LTD
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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