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非経口用包装の世界市場規模調査, タイプ別 (アンプル, プレフィルドシリンジ, バイアル, ボトル, カートリッジ, バッグ, すぐに使えるシステム, その他), 包装タイプ別 (小容量非経口用包装, 大容量非経口用包装), 注文タイプ別 (カスタマイズ注文, 標準注文), 投与量タイプ別 (単回投与, 複数回投与), 流通チャネル別 (直販, 医療店/薬局、Eコマース、その他)、治療領域別(循環器/代謝、産科/婦人科、皮膚科、内分泌/代謝疾患、消化器、眼科、疼痛管理、希少疾患、感染症、その他)、エンドユーザー別(製薬メーカー、病院、調剤薬局、クリニック、外来、医薬品開発業務受託機関、その他)、地域別予測 2022-2032


Global Parenteral Packaging Market Size Study, by Type (Ampoules, Pre-Filled Syringes, Vials, Bottles, Cartridges, Bags, Ready to Use Systems, Others), by Packaging Type (Smaller Volume Parenteral Packaging, Large Volume Parenteral Packaging), by Order Type (Customized Order, Standard Order), by Dosage Type (Single Dosage, Multiple Dosage), by Distribution Channel (Direct Sales, Medical Store/Pharmacies, E-Commerce, Others), by Therapeutic Areas (Cardiovascular/Metabolic, Obstetrics/Gynecology, Dermatology, Endocrinology and Metabolic Disease, Gastroenterology, Ophthalmology, Pain Management, Rare Diseases, Infectious Diseases, Others), by End User (Pharmaceutical Manufacturers, Hospitals, Dispensaries, Clinics, Ambulatory Services, Contract Research Organization, Others) and Regional Forecasts 2022-2032

世界の非経口包装市場は2023年に39億米ドルとなり、2024年から2032年の予測期間を通じてCAGR 3.8%で成長し、2034年には57億米ドルに達すると予測されています。当レポートでは、市場ダイナミクスを掘り下げ、市場... もっと見る

 

 

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Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月28日 US$4,950
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サマリー

世界の非経口包装市場は2023年に39億米ドルとなり、2024年から2032年の予測期間を通じてCAGR 3.8%で成長し、2034年には57億米ドルに達すると予測されています。当レポートでは、市場ダイナミクスを掘り下げ、市場を形成する主な促進要因、機会、阻害要因、課題を明らかにしています。非経口薬を必要とする慢性疾患の有病率の増加に伴い、非経口包装市場は大きな成長を遂げています。高齢化やライフスタイルの変化などの要因がこの上昇に寄与している。その結果、注射薬の安全な保管と投与を保証する信頼性の高いパッケージング・ソリューションに対する需要が高まり、市場の拡大を牽引している。
同市場は、革新的なパッケージング・ソリューションの研究開発への投資拡大によって成長を遂げている。このような技術革新への注力は、製品の安全性、有効性、患者の利便性を高めることを目的としている。進化する医療ニーズに対応する高度な包装技術への需要が高まる中、企業は研究開発への取り組みを優先し、最先端の非経口包装ソリューションの開発を推進し、市場拡大に貢献している。さらに、包装会社、製薬会社、研究機関のパートナーシップや協力関係は、革新的な包装ソリューションを共同開発するための戦略的な道を提供している。専門知識とリソースを組み合わせることで、このような提携は、進化する医療ニーズに対応する高度な包装技術を生み出し、市場の成長を促進することができる。さらに、提携は多様な視点と能力を活用することでイノベーションを促進し、最終的には非経口用包装市場における製品の安全性、有効性、患者の利便性を高めることになる。
本レポートはまた、包装における持続可能性の重要性の高まりにも注目している。非経口用包装に持続可能性を取り入れることは、市場の差別化と消費者の嗜好に応える機会を提供する。持続可能性の目標に沿った環境に優しいソリューションを開発することで、企業はブランドイメージを高め、環境意識の高い消費者を引き付けることができる。さらに、こうした取り組みは環境負荷の低減に貢献し、プラスチック汚染に対する懸念の高まりに対処することにもなる。結局のところ、持続可能性を優先することは、環境に利益をもたらすだけでなく、倫理的消費者主義がますます推進される市場において、企業を有利な立場に置くことにもなる。
非経口用包装の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域である。北米は、非経口包装市場において収益面で支配的な地域である。北米の非経口包装市場の成長を促進する主な要因には、生物製剤やワクチンに対する需要の高まり、薬物送達システムの進歩、安全性を確保するための厳しい規制基準、慢性疾患の有病率の増加、医療費の増加などがある。包装技術の強化や持続可能な素材へのシフトも市場拡大に寄与している。一方、アジア太平洋地域の市場は、予測期間2024年から2032年にかけて最も速い速度で成長すると予測されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
SCHOTT AG(ドイツ)
スミザース(米国)
WILCO AG(スイス)
ジェネシス・パッケージング・テクノロジーズ(米国)
バクスター(米国)
ロンド・ブルグドルフ(スイス)
ISOVOLTA AG(オーストリア)
NNE(デンマーク)
テクニプレックス(米国)
キャタレント社(米国)
ウィパックグループ(フィンランド)
プロアンパック(米国)
ノラトAB(スウェーデン)
SiO2マテリアルサイエンス(米国)
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
- アンプル
- プレフィルドシリンジ
- バイアル
- ボトル
- カートリッジ
- バッグ
- すぐに使えるシステム
- その他
包装タイプ別
- 小容量非経口用包装
- 大容量非経口用包装
注文タイプ別
- カスタマイズオーダー
- 標準注文
投与量タイプ別
- 単回投与
- 複数回投与
流通チャネル別
- 直販
- 医療店/薬局
- 電子商取引
- その他
治療分野別
- 循環器/代謝
- 産科/婦人科
- 皮膚科学
- 内分泌・代謝疾患
- 消化器病学
- 眼科
- 疼痛管理
- 希少疾患
- 感染症
- その他
エンドユーザー別
- 製薬メーカー
- 病院
- 調剤薬局
- 診療所
- 外来サービス
- 受託研究機関
- その他

地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- 欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
- ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- 中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2034年
主な内容
- 2022年から2034年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.非経口用包装の世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1.非経口用包装の世界市場規模・予測(2022-2034年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.タイプ別
1.3.2.包装タイプ別
1.3.3.注文タイプ別
1.3.4.用量タイプ別
1.3.5.流通チャネル別
1.3.6.治療領域別
1.3.7.エンドユーザー別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界の非経口包装市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.非経口用包装の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.慢性疾患の増加が包装ソリューションの需要を生み出す
3.1.2.革新的包装ソリューションのための研究開発投資の増加
3.2.市場の課題
3.2.1.代替方法による非経口包装需要の減少
3.2.2.熟練した人材の不足が技術導入を妨げる
3.3.市場機会
3.3.1.製品の安全性と有効性を高めるためのパートナーシップと協力関係
3.3.2.消費者の要求に応える包装の持続可能性

第4章.非経口用包装の世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.非経口用包装の世界市場規模・タイプ別予測 2022-2034
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.非経口包装の世界市場タイプ別収益動向分析、2022年・2034年 (億米ドル)
5.2.1.アンプル
5.2.2.プレフィルドシリンジ
5.2.3.バイアル
5.2.4.ボトル
5.2.5.カートリッジ
5.2.6.バッグ
5.2.7.すぐに使えるシステム
5.2.8.その他

第6章.非経口用包装の世界市場規模・予測:包装タイプ別 2022-2034
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.非経口用包装の世界市場包装タイプ別収益動向分析、2022年・2034年 (億米ドル)
6.2.1.小容量非経口用包装
6.2.2.大容量非経口用包装

第7章.非経口用包装の世界市場規模・予測:オーダータイプ別 2022-2034
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.非経口包装の世界市場オーダータイプ別収益動向分析、2022年・2034年 (億米ドル)
7.2.1.カスタマイズオーダー
7.2.2.標準注文

第8章.非経口用包装の世界市場規模・用量タイプ別予測 2022-2034
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.非経口用包装の世界市場用量タイプ別収益動向分析、2022年および2034年 (億米ドル)
8.2.1.単回投与
8.2.2.多剤投与

第9章.非経口用包装の世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2034
9.1.セグメントダッシュボード
9.2.非経口包装の世界市場流通チャネル別収益動向分析、2022年・2034年 (億米ドル)
9.2.1.直接販売
9.2.2.医療店/薬局
9.2.3.電子商取引
9.2.4.その他

第10章.非経口用包装の世界市場規模・予測:治療分野別 2022-2034
10.1.セグメントダッシュボード
10.2.非経口包装の世界市場治療分野別収益動向分析、2022年および2034年 (億米ドル)
10.2.1.心血管/代謝
10.2.2.産科/婦人科
10.2.3.皮膚科学
10.2.4.内分泌・代謝疾患
10.2.5.消化器病学
10.2.6.眼科
10.2.7.疼痛管理
10.2.8.希少疾患
10.2.9.感染症
10.2.10.その他

第11章.非経口用包装の世界市場規模・予測:エンドユーザー別 2022-2034
11.1.セグメントダッシュボード
11.2.非経口包装の世界市場エンドユーザー別売上動向分析、2022年・2034年 (億米ドル)
11.2.1.製薬メーカー
11.2.2.病院
11.2.3.調剤薬局
11.2.4.診療所
11.2.5.外来サービス
11.2.6.受託研究機関
11.2.7.その他

第12章.非経口用包装の世界市場規模・地域別予測 2022-2034
12.1.北米の非経口包装市場
12.1.1.米国の非経口包装市場
12.1.1.1.タイプ別内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.1.2.包装タイプの内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.1.3.オーダータイプの内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.1.4.用量タイプの内訳規模と予測、2022-2034年
12.1.1.5.流通チャネルの内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.1.6.治療領域の内訳:市場規模&予測、2022-2034年
12.1.1.7.エンドユーザーの内訳と予測、2022-2034年
12.1.2.カナダの非経口用包装市場
12.1.2.1.タイプの内訳の市場規模&予測、2022-2034年
12.1.2.2.包装タイプの内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.2.3.オーダータイプの内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.2.4.用量タイプの内訳規模と予測、2022-2034年
12.1.2.5.流通チャネルの内訳サイズと予測、2022-2034年
12.1.2.6.治療領域の内訳:市場規模&予測、2022-2034年
12.1.2.7.エンドユーザーの内訳:市場規模&予測、2022-2034年

12.2.ヨーロッパの非経口包装市場
12.2.1.イギリスの非経口包装市場
12.2.2.ドイツの非経口包装市場
12.2.3.フランスの非経口包装市場
12.2.4.スペインの非経口包装市場
12.2.5.イタリアの非経口包装市場
12.2.6.その他のヨーロッパの非経口包装市場

12.3.アジア太平洋地域の非経口用包装市場
12.3.1.中国の非経口包装市場
12.3.2.インドの非経口包装市場
12.3.3.日本の非経口包装市場
12.3.4.オーストラリアの非経口包装市場
12.3.5.韓国の非経口包装市場
12.3.6.その他のアジア太平洋地域の非経口用包装市場

12.4.ラテンアメリカの非経口用包装市場
12.4.1.ブラジルの非経口包装市場
12.4.2.メキシコの非経口用包装市場
12.4.3.ラテンアメリカのその他の非経口包装市場

12.5.中東・アフリカの非経口用包装市場
12.5.1.サウジアラビアの非経口用包装市場
12.5.2.南アフリカの非経口用包装市場
12.5.3.その他の中東・アフリカ非経口用包装市場

第13章.競合他社の情報
13.1.主要企業のSWOT分析
13.1.1.企業1
13.1.2.企業2
13.1.3.会社3
13.2.トップ市場戦略
13.3.企業プロフィール
13.3.1.ショットAG
13.3.1.1.主要情報
13.3.1.2.概要
13.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
13.3.1.4.製品概要
13.3.1.5.市場戦略
13.3.2.スミザーズ
13.3.3.ウィルコAG
13.3.4.ジェネシス・パッケージング・テクノロジーズ
13.3.5.バクスター
13.3.6.ロンド・バーグドルフ
13.3.7.イソボルタ
13.3.8.NNE
13.3.9.テクニプレックス
13.3.10.キャタレント社
13.3.11.ウィパックグループ
13.3.12.プロアンパック
13.3.13.ノラトAB
13.3.14.SiO2マテリアルサイエンス

第14章.研究プロセス
14.1.研究プロセス
14.1.1.データマイニング
14.1.2.分析
14.1.3.市場推定
14.1.4.バリデーション
14.1.5.出版
14.2.研究属性

 

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Summary

The global parenteral packaging market was valued at USD 3.9 billion in 2023 and is anticipated to grow with a CAGR of 3.8% through the forecast period of 2024 to 2032, reaching USD 5.7 billion by 2034. This report delves into the market dynamics, identifying key drivers, opportunities, restraints, and challenges shaping the market. With the increasing prevalence of chronic diseases necessitating parenteral medications, the parenteral packaging market is experiencing significant growth. Factors such as an aging population and lifestyle changes contribute to this rise. As a result, there is a growing demand for reliable packaging solutions to ensure the safe storage and administration of injectable drugs, driving expansion in the market.
The market is witnessing growth propelled by increased investment in research and development for innovative packaging solutions. This focus on innovation aims to enhance product safety, efficacy, and patient convenience. With rising demand for advanced packaging technologies to meet evolving healthcare needs, companies are prioritizing R&D efforts, driving the development of cutting-edge parenteral packaging solutions and contributing to market expansion. Moreover, partnerships and collaborations between packaging companies, pharmaceutical firms, and research institutions offer a strategic avenue for co-development of innovative packaging solutions. By combining expertise and resources, such alliances can drive market growth by creating advanced packaging technologies that meet evolving healthcare needs. Additionally, collaboration fosters innovation by leveraging diverse perspectives and capabilities, ultimately enhancing product safety, efficacy, and patient convenience in the parenteral packaging market.
The report also highlights the growing importance of sustainability in packaging. Embracing sustainability in parenteral packaging offers opportunities for market differentiation and meeting consumer preferences. By developing eco-friendly solutions aligned with sustainability goals, companies can enhance their brand image and attract environmentally conscious consumers. Moreover, such initiatives contribute to reducing environmental impact and addressing growing concerns about plastic pollution. Ultimately, prioritizing sustainability not only benefits the environment but also positions companies favourably in a market increasingly driven by ethical consumerism.
The key regions considered for the Global Parenteral Packaging Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is a dominating region in the Parenteral Packaging Market in terms of revenue. Key factors driving the growth of the parenteral packaging market in North America include rising demand for biologics and vaccines, advancements in drug delivery systems, stringent regulatory standards ensuring safety, increased prevalence of chronic diseases, and growing healthcare expenditures. Enhanced packaging technologies and the shift towards sustainable materials also contribute to market expansion. Whereas, the market in Asia Pacific is anticipated to grow at the fastest rate over the forecast period 2024-2032.

Major market player included in this report are:
SCHOTT AG (Germany)
Smithers (U.S.)
WILCO AG (Switzerland)
Genesis Packaging Technologies (U.S.)
Baxter (U.S.)
RONDO BURGDORF AG (Switzerland)
ISOVOLTA AG (Austria)
NNE (Denmark)
Tekni-Plex, Inc (U.S.)
Catalent, Inc (U.S.)
Wipak Group (Finland)
ProAmpac (U.S.)
Nolato AB (Sweden)
SiO2 Materials Science (U.S.)
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
• Ampoules
• Pre-Filled Syringes
• Vials
• Bottles
• Cartridges
• Bags
• Ready to Use Systems
• Others
By Packaging Type:
• Smaller Volume Parenteral Packaging
• Large Volume Parenteral Packaging
By Order Type:
• Customized Order
• Standard Order
By Dosage Type:
• Single Dosage
• Multiple Dosage
By Distribution Channel:
• Direct Sales
• Medical Store/Pharmacies
• E-Commerce
• Others
By Therapeutic Areas:
• Cardiovascular/Metabolic
• Obstetrics/Gynecology
• Dermatology
• Endocrinology and Metabolic Disease
• Gastroenterology
• Ophthalmology
• Pain Management
• Rare Diseases
• Infectious Diseases
• Others
By End User:
• Pharmaceutical Manufacturers
• Hospitals
• Dispensaries
• Clinics
• Ambulatory Services
• Contract Research Organization
• Others

By Region:
• North America
• U.S.
• Canada
• Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
• Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
• Latin America
• Brazil
• Mexico
• Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2034
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2034.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Parenteral Packaging Market Executive Summary
1.1. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecast (2022-2034)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Type
1.3.2. By Packaging Type
1.3.3. By Order Type
1.3.4. By Dosage Type
1.3.5. By Distribution Channel
1.3.6. By Therapeutic Areas
1.3.7. By End User
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Parenteral Packaging Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Parenteral Packaging Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Rising Chronic Diseases Creates Demand for Packaging Solutions
3.1.2. Rising Investment in R&D for Innovative Packaging Solutions
3.2. Market Challenges
3.2.1. Alternative Methods Reduce Parenteral Packaging Demand
3.2.2. Limited Availability of Skilled Personnel Hinders the Adoption of Technology
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Partnerships and Collaborations to Enhance Product Safety and Efficacy
3.3.2. Sustainability in Packaging Meets Consumer Demands

Chapter 4. Global Parenteral Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Type 2022-2034
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Parenteral Packaging Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
5.2.1. Ampoules
5.2.2. Pre-Filled Syringes
5.2.3. Vials
5.2.4. Bottles
5.2.5. Cartridges
5.2.6. Bags
5.2.7. Ready to Use Systems
5.2.8. Others

Chapter 6. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Packaging Type 2022-2034
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Parenteral Packaging Market: Packaging Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
6.2.1. Smaller Volume Parenteral Packaging
6.2.2. Large Volume Parenteral Packaging

Chapter 7. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Order Type 2022-2034
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Parenteral Packaging Market: Order Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
7.2.1. Customized Order
7.2.2. Standard Order

Chapter 8. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Dosage Type 2022-2034
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Parenteral Packaging Market: Dosage Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
8.2.1. Single Dosage
8.2.2. Multiple Dosage

Chapter 9. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2034
9.1. Segment Dashboard
9.2. Global Parenteral Packaging Market: Distribution Channel Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
9.2.1. Direct Sales
9.2.2. Medical Store/Pharmacies
9.2.3. E-Commerce
9.2.4. Others

Chapter 10. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Therapeutic Areas 2022-2034
10.1. Segment Dashboard
10.2. Global Parenteral Packaging Market: Therapeutic Areas Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
10.2.1. Cardiovascular/Metabolic
10.2.2. Obstetrics/Gynecology
10.2.3. Dermatology
10.2.4. Endocrinology and Metabolic Disease
10.2.5. Gastroenterology
10.2.6. Ophthalmology
10.2.7. Pain Management
10.2.8. Rare Diseases
10.2.9. Infectious Diseases
10.2.10. Others

Chapter 11. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by End User 2022-2034
11.1. Segment Dashboard
11.2. Global Parenteral Packaging Market: End User Revenue Trend Analysis, 2022 & 2034 (USD Billion)
11.2.1. Pharmaceutical Manufacturers
11.2.2. Hospitals
11.2.3. Dispensaries
11.2.4. Clinics
11.2.5. Ambulatory Services
11.2.6. Contract Research Organization
11.2.7. Others

Chapter 12. Global Parenteral Packaging Market Size & Forecasts by Region 2022-2034
12.1. North America Parenteral Packaging Market
12.1.1. U.S. Parenteral Packaging Market
12.1.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.1.2. Packaging Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.1.3. Order Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.1.4. Dosage Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.1.5. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.1.6. Therapeutic Areas breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.1.7. End User breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2. Canada Parenteral Packaging Market
12.1.2.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2.2. Packaging Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2.3. Order Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2.4. Dosage Type breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2.5. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2.6. Therapeutic Areas breakdown size & forecasts, 2022-2034
12.1.2.7. End User breakdown size & forecasts, 2022-2034

12.2. Europe Parenteral Packaging Market
12.2.1. UK Parenteral Packaging Market
12.2.2. Germany Parenteral Packaging Market
12.2.3. France Parenteral Packaging Market
12.2.4. Spain Parenteral Packaging Market
12.2.5. Italy Parenteral Packaging Market
12.2.6. Rest of Europe Parenteral Packaging Market

12.3. Asia-Pacific Parenteral Packaging Market
12.3.1. China Parenteral Packaging Market
12.3.2. India Parenteral Packaging Market
12.3.3. Japan Parenteral Packaging Market
12.3.4. Australia Parenteral Packaging Market
12.3.5. South Korea Parenteral Packaging Market
12.3.6. Rest of Asia Pacific Parenteral Packaging Market

12.4. Latin America Parenteral Packaging Market
12.4.1. Brazil Parenteral Packaging Market
12.4.2. Mexico Parenteral Packaging Market
12.4.3. Rest of Latin America Parenteral Packaging Market

12.5. Middle East & Africa Parenteral Packaging Market
12.5.1. Saudi Arabia Parenteral Packaging Market
12.5.2. South Africa Parenteral Packaging Market
12.5.3. Rest of Middle East & Africa Parenteral Packaging Market

Chapter 13. Competitive Intelligence
13.1. Key Company SWOT Analysis
13.1.1. Company 1
13.1.2. Company 2
13.1.3. Company 3
13.2. Top Market Strategies
13.3. Company Profiles
13.3.1. SCHOTT AG
13.3.1.1. Key Information
13.3.1.2. Overview
13.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
13.3.1.4. Product Summary
13.3.1.5. Market Strategies
13.3.2. Smithers
13.3.3. WILCO AG
13.3.4. Genesis Packaging Technologies
13.3.5. Baxter
13.3.6. RONDO BURGDORF AG
13.3.7. ISOVOLTA AG
13.3.8. NNE
13.3.9. Tekni-Plex, Inc
13.3.10. Catalent, Inc
13.3.11. Wipak Group
13.3.12. ProAmpac
13.3.13. Nolato AB
13.3.14. SiO2 Materials Science

Chapter 14. Research Process
14.1. Research Process
14.1.1. Data Mining
14.1.2. Analysis
14.1.3. Market Estimation
14.1.4. Validation
14.1.5. Publishing
14.2. Research Attributes

 

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