ゲーミングシミュレーターの世界市場規模調査、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、タイプ別(シューティング、格闘、レース、その他)、エンドユース別(住宅、商業)、地域予測 2022-2028Global Gaming Simulator Market Size study, by Component (Hardware, Software) by Type (Shooting, Fighting, Racing and others) by end use (Residential, Commercial) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のゲーミングシミュレータ市場は、2021年に約55億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には12.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ゲーミングシミュレータは、実体験を提供するために、さ... もっと見る
サマリー世界のゲーミングシミュレータ市場は、2021年に約55億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には12.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ゲーミングシミュレータは、実体験を提供するために、さまざまなゲームに使用されています。ゲーミングシミュレーターに使用される部品は、駆動輪、パネル、銃、ボクシンググローブ、パドルです。ゲーミングシミュレーターは、個人用と業務用の2種類があります。自動車メーカーがゲーミングシミュレーターを採用する目的は、レーシングドライバーのトレーニングや、車の性能を分析して運転体験を向上させるためです。ゲームシミュレータのトレーニングや分析への採用が、さまざまな業界や業種に広がっていることが、市場の成長を後押ししていると考えられます。また、ゲームシミュレーターはストレス解消のために使用されることもあり、新しいプラットフォームが立ち上げられ、新しい革新的なゲームが導入されています。これは、市場のプレーヤーが高度なゲームシミュレータを開発するよう促しています。例えば、2019年3月、Next Level Racingは、リアルなフォーミュラやGTのレース体験を提供するポータブルレーシングコックピット、F-GT Liteを発売しました。世界各地で開催されている複数のeスポーツ選手権も、ゲーマーを惹きつけています。また、eスポーツ大会の増加も、予測期間中のゲーミングシミュレーターの導入と需要を牽引しています。しかし、高い製造コストが2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ゲーミングシミュレーターの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他地域です。北米は、いくつかの産業や業界におけるトレーニングや分析のためのゲームシミュレータの採用が増加しているため、市場シェアにおいて世界の主要地域となっており、市場成長に貢献すると予想されています。ゲーミングシミュレータがストレスバスターとして使用されるなど、市場成長への良い兆しが見られる。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: 3Dパーセプション イオン・シム CKAS Mechatronics Pty Ltd. CXCシミュレーション ディーボックステクノロジーズ株式会社 エレタス ハマハー・シュレマー・アンド・カンパニー社 プレイシートB.V. RSEAT社 ベサロ 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: コンポーネント別 ハードウェア ソフトウェア タイプ別で見る シューティング ファイティング レーシング その他 エンドユーザー別 レジデンシャル コマーシャル その他のゲームシミュレーター 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のゲームシミュレータ市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Gaming Simulator Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Gaming Simulator Market, by Component, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Gaming Simulator Market, by by type , 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Gaming Simulator Market, by by end use , 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Gaming Simulator Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Gaming Simulator Market Dynamics 3.1. Gaming Simulator Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The use of gaming simulators as potential stress busters 3.1.1.2. The growing adoption of gaming simulators for training and analysis in various industries and industry verticals 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High prices of gaming simulators 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing number of e-sport tournaments Chapter 4. Global Gaming Simulator Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Gaming Simulator Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Gaming Simulator Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Gaming Simulator Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Gaming Simulator Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hardware 6.4.2. Software Chapter 7. Global Gaming Simulator Market, by type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Gaming Simulator Market by type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Gaming Simulator Market Estimates & Forecasts by type 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Gaming Simulator Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Shooting 7.4.2. Fighting 7.4.3. Racing 7.4.4. Others Chapter 8. Global Gaming Simulator Market, by end use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Gaming Simulator Market by end use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Gaming Simulator Market Estimates & Forecasts by end use 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Gaming Simulator Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Residential 8.4.2. Commercial Chapter 9. Global Gaming Simulator Market, Regional Analysis 9.1. Gaming Simulator Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Gaming Simulator Market 9.2.1. U.S. Gaming Simulator Market 9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. End use breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Gaming Simulator Market 9.3. Europe Gaming Simulator Market Snapshot 9.3.1. U.K. Gaming Simulator Market 9.3.2. Germany Gaming Simulator Market 9.3.3. France Gaming Simulator Market 9.3.4. Spain Gaming Simulator Market 9.3.5. Italy Gaming Simulator Market 9.3.6. Rest of Europe Gaming Simulator Market 9.4. Asia-Pacific Gaming Simulator Market Snapshot 9.4.1. China Gaming Simulator Market 9.4.2. India Gaming Simulator Market 9.4.3. Japan Gaming Simulator Market 9.4.4. Australia Gaming Simulator Market 9.4.5. South Korea Gaming Simulator Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Gaming Simulator Market 9.5. Latin America Gaming Simulator Market Snapshot 9.5.1. Brazil Gaming Simulator Market 9.5.2. Mexico Gaming Simulator Market 9.6. Rest of The World Gaming Simulator Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. 3D Perception 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Aeon Sim 10.2.3. CKAS Mechatronics Pty Ltd. 10.2.4. CXC Simulations 10.2.5. D-BOX TECHNOLOGIES INC. 10.2.6. Eleetus 10.2.7. Hammacher Schlemmer & Company, Inc. 10.2.8. Play seat B.V. 10.2.9. RSEAT Ltd. 10.2.10. Vesaro Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Gaming Simulator Market is valued approximately USD 5.5 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 12.1% over the forecast period 2022-2028. Gaming simulators are used for the different games in order to provide the real life experience. The Components used in gaming simulators are driving wheels, panels, guns, boxing gloves, and paddles. The Manufacturers offer gaming simulators for the individual use and commercial use. Automotive companies adopt gaming simulatorsin order to provide training to racing drivers, and to analyze the performance of the vehicle to improve the driving experience. The growing adoption of the gaming simulators for training and analysis in several industries and industry verticals is expected to boost the market growth. The use of the gaming simulators as stress busters also bodes well for the growth, new platforms are also being launched to introduce new and innovative games. This is prompting the market players to develop advanced gaming simulators. For instance, in March 2019, Next Level Racing launched F-GT Lite, a portable racing cockpit that offers real-life Formula or GT racing experience. Several e-sports championships being organized in different parts of the world are also attracting gamers. Also, the increasing number of e- sports tournament has led the adoption & demand for Gaming Simulator during the forecast period. However, high manufacturing costs impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Gaming Simulator Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Gaming Simulator Market, by Component, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Gaming Simulator Market, by by type , 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Gaming Simulator Market, by by end use , 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Gaming Simulator Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Gaming Simulator Market Dynamics 3.1. Gaming Simulator Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The use of gaming simulators as potential stress busters 3.1.1.2. The growing adoption of gaming simulators for training and analysis in various industries and industry verticals 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High prices of gaming simulators 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing number of e-sport tournaments Chapter 4. Global Gaming Simulator Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Gaming Simulator Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Gaming Simulator Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Gaming Simulator Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Gaming Simulator Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hardware 6.4.2. Software Chapter 7. Global Gaming Simulator Market, by type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Gaming Simulator Market by type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Gaming Simulator Market Estimates & Forecasts by type 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Gaming Simulator Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Shooting 7.4.2. Fighting 7.4.3. Racing 7.4.4. Others Chapter 8. Global Gaming Simulator Market, by end use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Gaming Simulator Market by end use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Gaming Simulator Market Estimates & Forecasts by end use 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Gaming Simulator Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Residential 8.4.2. Commercial Chapter 9. Global Gaming Simulator Market, Regional Analysis 9.1. Gaming Simulator Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Gaming Simulator Market 9.2.1. U.S. Gaming Simulator Market 9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. End use breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Gaming Simulator Market 9.3. Europe Gaming Simulator Market Snapshot 9.3.1. U.K. Gaming Simulator Market 9.3.2. Germany Gaming Simulator Market 9.3.3. France Gaming Simulator Market 9.3.4. Spain Gaming Simulator Market 9.3.5. Italy Gaming Simulator Market 9.3.6. Rest of Europe Gaming Simulator Market 9.4. Asia-Pacific Gaming Simulator Market Snapshot 9.4.1. China Gaming Simulator Market 9.4.2. India Gaming Simulator Market 9.4.3. Japan Gaming Simulator Market 9.4.4. Australia Gaming Simulator Market 9.4.5. South Korea Gaming Simulator Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Gaming Simulator Market 9.5. Latin America Gaming Simulator Market Snapshot 9.5.1. Brazil Gaming Simulator Market 9.5.2. Mexico Gaming Simulator Market 9.6. Rest of The World Gaming Simulator Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. 3D Perception 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Aeon Sim 10.2.3. CKAS Mechatronics Pty Ltd. 10.2.4. CXC Simulations 10.2.5. D-BOX TECHNOLOGIES INC. 10.2.6. Eleetus 10.2.7. Hammacher Schlemmer & Company, Inc. 10.2.8. Play seat B.V. 10.2.9. RSEAT Ltd. 10.2.10. Vesaro Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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