放送機器の世界市場規模調査:技術別(アナログ放送、デジタル放送)、製品別(アンテナ、アンプ、スイッチ、エンコーダー、ビデオサービス、送信機/中継機、変調器、その他)、用途別(ラジオ、テレビ、)、地域予測 2022-2028Global Broadcast Equipment Market Size study, by Technology (analog broadcasting, digital broadcasting) by Product (dish antennas, amplifiers, switches, encoders, video services, transmitters/ repeaters, modulators, others), by application (radio, television,) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の放送機器市場は、2021年に約44億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。放送機器とは、ラジオやテレビなどの送受信装置、テレビカメラ、ラ... もっと見る
サマリー世界の放送機器市場は、2021年に約44億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。放送機器とは、ラジオやテレビなどの送受信装置、テレビカメラ、ラジオ・電話・テレビなどの送信装置などを含む電気機械器具を指します。テレビ番組、ラジオ番組、映画、演劇、コンサート、その他映像・音響作品の企画・制作には、放送機器、スタジオ機器、劇場機器が使用される。オーバー・ザ・トップ(OTT)サブスクリプションの増加や、プラットフォームをサポートするエンコーダーの需要の高まりが、放送機器の採用を後押ししています。例えば、Magnet Globalの分析によると、2018年の1年間で、米国の5100万世帯以上が日常的にOTTプラットフォームからストリーミングを行い、46%の人が少なくとも2つのOTTサービス(平均3.4契約)に加入しており、2014年から130%増加しています。人々は毎月およそ100分をOTTアプリケーションに費やし、毎月平均8.53ドルを支払っています。また、放送におけるAIベースの技術の高い実装、放送機器の採用と需要は、予測期間中に市場の成長を増加させると思われます。しかし、サイバー攻撃の発生件数の増加は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。北米、アジア太平洋、欧州、中南米、その他の地域は、世界放送市場の地域別分析に使用される主要地域です。アジア太平洋地域は、膨大な投資と事業拡大の機会、高精細(HD)コンテンツの採用増加により、世界的に主要な地域とみなされています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加、オンデマンドコンテンツへのアクセスの増加などの要因が、アジア太平洋地域の放送機器市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: シスコシステムズ、Inc. 通信事業者 LMエリクソン コムスコープ エバーツマイクロシステムズ(株) 株式会社ハーモニック EVS放送機器 グラスバレー(黒龍の都) ウェラヴ・テクノロジーズ・リミテッド エレテック ブロードキャスト テレコム S.A.R.L クライド放送 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 技術別 アナロジー放送 デジタル放送 製品別で見る ディッシュアンテナ アンプリファイアー スイッチ類 エンコーダ ビデオサービス 送信機/リピーター モジュレーター その他 アプリケーション別 ラジオ テレビジョン 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の放送機器市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Broadcast equipment Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Broadcast equipment Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Broadcast equipment Market, by Technology, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Broadcast equipment Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Broadcast equipment Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Broadcast equipment Market Dynamics 3.1. Broadcast equipment Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing OTT subscription 3.1.1.2. Increasing encoders demand to support multiple formats 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing in incidences of cyberattacks 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing adoption of AI-based technology in broadcasting Chapter 4. Global Broadcast equipment Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Broadcast equipment Market, by Technology 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Broadcast equipment Market by Technology, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Technology 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Analog broadcasting 6.4.2. Digital broadcasting Chapter 7. Global Broadcast equipment Market, by Product 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Broadcast equipment Market by Product, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Dish antennas 7.4.2. Amplifiers 7.4.3. Switches 7.4.4. Encoders 7.4.5. Video services 7.4.6. Transmitters/ repeaters 7.4.7. Modulators 7.4.8. Others Chapter 8. Global Broadcast equipment Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Broadcast equipment Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by application 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Radio 8.4.2. Television Chapter 9. Global Broadcast equipment Market, Regional Analysis 9.1. Broadcast equipment Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Broadcast equipment Market 9.2.1. U.S. Broadcast equipment Market 9.2.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Broadcast equipment Market 9.3. Europe Broadcast equipment Market Snapshot 9.3.1. U.K. Broadcast equipment Market 9.3.2. Germany Broadcast equipment Market 9.3.3. France Broadcast equipment Market 9.3.4. Spain Broadcast equipment Market 9.3.5. Italy Broadcast equipment Market 9.3.6. Rest of Europe Broadcast equipment Market 9.4. Asia-Pacific Broadcast equipment Market Snapshot 9.4.1. China Broadcast equipment Market 9.4.2. India Broadcast equipment Market 9.4.3. Japan Broadcast equipment Market 9.4.4. Australia Broadcast equipment Market 9.4.5. South Korea Broadcast equipment Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Broadcast equipment Market 9.5. Latin America Broadcast equipment Market Snapshot 9.5.1. Brazil Broadcast equipment Market 9.5.2. Mexico Broadcast equipment Market 9.6. Rest of The World Broadcast equipment Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Cisco systems, Inc 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Telefonaktiebolaget lm ericsson 10.2.3. Commscope 10.2.4. Evertz microsystems, ltd 10.2.5. Harmonic inc. 10.2.6. EVS broadcast equipment 10.2.7. Grass valley (black dragon capital) 10.2.8. Wellav technologies ltd. 10.2.9. Eletec broadcast telecom s.a.r.l 10.2.10. Clyde broadcast Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Broadcast Equipment Market is valued approximately USD 4.43 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.9% over the forecast period 2022-2028. Broadcasting Equipment refers to Electrical machinery and equipment which includes transmit-receive apparatus for radio, TV, etc., television cameras, and Transmission apparatus for radio, telephone, and TV. In the planning and production of television shows, radio programmers, movies, films, plays, concerts, and other audio or visual records, broadcasting, studio, and theatrical supplies are employed. Increasing growth in over-the-top (OTT) subscriptions and rising demand for encoders supporting platforms has led the adoption of Broadcast Equipment. For instance, according to a Magnet Global analysis, in year 2018, over 51 million US homes stream from an OTT platform on a daily basis, and 46 percent of people subscribe to at least two OTT services (3.4 subscriptions on average), up 130 percent since 2014. People spend roughly 100 minutes each month on OTT applications and pay an average of $8.53 per month. Also, High implementation of AI based technology in broadcasting, the adoption and demand for Broadcast Equipment is likely to increase the market growth during the forecast period. However, rising incidences of cyber-attacks impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Broadcast equipment Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Broadcast equipment Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Broadcast equipment Market, by Technology, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Broadcast equipment Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Broadcast equipment Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Broadcast equipment Market Dynamics 3.1. Broadcast equipment Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing OTT subscription 3.1.1.2. Increasing encoders demand to support multiple formats 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing in incidences of cyberattacks 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing adoption of AI-based technology in broadcasting Chapter 4. Global Broadcast equipment Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Broadcast equipment Market, by Technology 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Broadcast equipment Market by Technology, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Technology 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Analog broadcasting 6.4.2. Digital broadcasting Chapter 7. Global Broadcast equipment Market, by Product 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Broadcast equipment Market by Product, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Dish antennas 7.4.2. Amplifiers 7.4.3. Switches 7.4.4. Encoders 7.4.5. Video services 7.4.6. Transmitters/ repeaters 7.4.7. Modulators 7.4.8. Others Chapter 8. Global Broadcast equipment Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Broadcast equipment Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by application 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Radio 8.4.2. Television Chapter 9. Global Broadcast equipment Market, Regional Analysis 9.1. Broadcast equipment Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Broadcast equipment Market 9.2.1. U.S. Broadcast equipment Market 9.2.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Broadcast equipment Market 9.3. Europe Broadcast equipment Market Snapshot 9.3.1. U.K. Broadcast equipment Market 9.3.2. Germany Broadcast equipment Market 9.3.3. France Broadcast equipment Market 9.3.4. Spain Broadcast equipment Market 9.3.5. Italy Broadcast equipment Market 9.3.6. Rest of Europe Broadcast equipment Market 9.4. Asia-Pacific Broadcast equipment Market Snapshot 9.4.1. China Broadcast equipment Market 9.4.2. India Broadcast equipment Market 9.4.3. Japan Broadcast equipment Market 9.4.4. Australia Broadcast equipment Market 9.4.5. South Korea Broadcast equipment Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Broadcast equipment Market 9.5. Latin America Broadcast equipment Market Snapshot 9.5.1. Brazil Broadcast equipment Market 9.5.2. Mexico Broadcast equipment Market 9.6. Rest of The World Broadcast equipment Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Cisco systems, Inc 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Telefonaktiebolaget lm ericsson 10.2.3. Commscope 10.2.4. Evertz microsystems, ltd 10.2.5. Harmonic inc. 10.2.6. EVS broadcast equipment 10.2.7. Grass valley (black dragon capital) 10.2.8. Wellav technologies ltd. 10.2.9. Eletec broadcast telecom s.a.r.l 10.2.10. Clyde broadcast Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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