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放送機器の世界市場規模調査:技術別(アナログ放送、デジタル放送)、製品別(アンテナ、アンプ、スイッチ、エンコーダー、ビデオサービス、送信機/中継機、変調器、その他)、用途別(ラジオ、テレビ、)、地域予測 2022-2028


Global Broadcast Equipment Market Size study, by Technology (analog broadcasting, digital broadcasting) by Product (dish antennas, amplifiers, switches, encoders, video services, transmitters/ repeaters, modulators, others), by application (radio, television,) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の放送機器市場は、2021年に約44億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。放送機器とは、ラジオやテレビなどの送受信装置、テレビカメラ、ラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の放送機器市場は、2021年に約44億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。放送機器とは、ラジオやテレビなどの送受信装置、テレビカメラ、ラジオ・電話・テレビなどの送信装置などを含む電気機械器具を指します。テレビ番組、ラジオ番組、映画、演劇、コンサート、その他映像・音響作品の企画・制作には、放送機器、スタジオ機器、劇場機器が使用される。オーバー・ザ・トップ(OTT)サブスクリプションの増加や、プラットフォームをサポートするエンコーダーの需要の高まりが、放送機器の採用を後押ししています。例えば、Magnet Globalの分析によると、2018年の1年間で、米国の5100万世帯以上が日常的にOTTプラットフォームからストリーミングを行い、46%の人が少なくとも2つのOTTサービス(平均3.4契約)に加入しており、2014年から130%増加しています。人々は毎月およそ100分をOTTアプリケーションに費やし、毎月平均8.53ドルを支払っています。また、放送におけるAIベースの技術の高い実装、放送機器の採用と需要は、予測期間中に市場の成長を増加させると思われます。しかし、サイバー攻撃の発生件数の増加は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。

北米、アジア太平洋、欧州、中南米、その他の地域は、世界放送市場の地域別分析に使用される主要地域です。アジア太平洋地域は、膨大な投資と事業拡大の機会、高精細(HD)コンテンツの採用増加により、世界的に主要な地域とみなされています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加、オンデマンドコンテンツへのアクセスの増加などの要因が、アジア太平洋地域の放送機器市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
シスコシステムズ、Inc.
通信事業者 LMエリクソン
コムスコープ
エバーツマイクロシステムズ(株)
株式会社ハーモニック
EVS放送機器
グラスバレー(黒龍の都)
ウェラヴ・テクノロジーズ・リミテッド
エレテック ブロードキャスト テレコム S.A.R.L
クライド放送

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
技術別
アナロジー放送
デジタル放送
製品別で見る
ディッシュアンテナ
アンプリファイアー
スイッチ類
エンコーダ
ビデオサービス
送信機/リピーター
モジュレーター
その他
アプリケーション別
ラジオ
テレビジョン
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の放送機器市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Broadcast equipment Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Broadcast equipment Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Broadcast equipment Market, by Technology, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Broadcast equipment Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Broadcast equipment Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Broadcast equipment Market Dynamics
3.1. Broadcast equipment Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing OTT subscription
3.1.1.2. Increasing encoders demand to support multiple formats
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing in incidences of cyberattacks
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of AI-based technology in broadcasting
Chapter 4. Global Broadcast equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Broadcast equipment Market, by Technology
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Broadcast equipment Market by Technology, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Technology 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Analog broadcasting
6.4.2. Digital broadcasting
Chapter 7. Global Broadcast equipment Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Broadcast equipment Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Dish antennas
7.4.2. Amplifiers
7.4.3. Switches
7.4.4. Encoders
7.4.5. Video services
7.4.6. Transmitters/ repeaters
7.4.7. Modulators
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Broadcast equipment Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Broadcast equipment Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by application 2019-2028 (USD Billion)
8.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Radio
8.4.2. Television
Chapter 9. Global Broadcast equipment Market, Regional Analysis
9.1. Broadcast equipment Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Broadcast equipment Market
9.2.1. U.S. Broadcast equipment Market
9.2.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.2. Canada Broadcast equipment Market
9.3. Europe Broadcast equipment Market Snapshot
9.3.1. U.K. Broadcast equipment Market
9.3.2. Germany Broadcast equipment Market
9.3.3. France Broadcast equipment Market
9.3.4. Spain Broadcast equipment Market
9.3.5. Italy Broadcast equipment Market
9.3.6. Rest of Europe Broadcast equipment Market
9.4. Asia-Pacific Broadcast equipment Market Snapshot
9.4.1. China Broadcast equipment Market
9.4.2. India Broadcast equipment Market
9.4.3. Japan Broadcast equipment Market
9.4.4. Australia Broadcast equipment Market
9.4.5. South Korea Broadcast equipment Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Broadcast equipment Market
9.5. Latin America Broadcast equipment Market Snapshot
9.5.1. Brazil Broadcast equipment Market
9.5.2. Mexico Broadcast equipment Market
9.6. Rest of The World Broadcast equipment Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Cisco systems, Inc
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Telefonaktiebolaget lm ericsson
10.2.3. Commscope
10.2.4. Evertz microsystems, ltd
10.2.5. Harmonic inc.
10.2.6. EVS broadcast equipment
10.2.7. Grass valley (black dragon capital)
10.2.8. Wellav technologies ltd.
10.2.9. Eletec broadcast telecom s.a.r.l
10.2.10. Clyde broadcast
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Broadcast Equipment Market is valued approximately USD 4.43 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.9% over the forecast period 2022-2028. Broadcasting Equipment refers to Electrical machinery and equipment which includes transmit-receive apparatus for radio, TV, etc., television cameras, and Transmission apparatus for radio, telephone, and TV. In the planning and production of television shows, radio programmers, movies, films, plays, concerts, and other audio or visual records, broadcasting, studio, and theatrical supplies are employed. Increasing growth in over-the-top (OTT) subscriptions and rising demand for encoders supporting platforms has led the adoption of Broadcast Equipment. For instance, according to a Magnet Global analysis, in year 2018, over 51 million US homes stream from an OTT platform on a daily basis, and 46 percent of people subscribe to at least two OTT services (3.4 subscriptions on average), up 130 percent since 2014. People spend roughly 100 minutes each month on OTT applications and pay an average of $8.53 per month. Also, High implementation of AI based technology in broadcasting, the adoption and demand for Broadcast Equipment is likely to increase the market growth during the forecast period. However, rising incidences of cyber-attacks impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

North America, Asia Pacific, Europe, Latin America and rest of the world are key regions considered for the regional analysis of global broadcast market. Asia Pacific is considered as the leading region accross the world due to huge investments and business expansion opportunities, increasing adoption of high-definition (HD) content. Whereas, Asia Pacific is projected to have highest growth rate over the forecasted period 2022-2028. Factors such as rising disposable income, rising access to on-demand content would create lucrative growth prospects for the Broadcast Equipment market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Cisco systems, inc
Telefonaktiebolaget lm ericsson
Commscope
Evertz microsystems, ltd
Harmonic inc.
EVS broadcast equipment
Grass valley (black dragon capital)
Wellav technologies ltd.
Eletec broadcast telecom s.a.r.l
Clyde broadcast

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Technology:
Analogy broadcasting,
Digital broadcasting
By Product:
Dish antennas
Amplifiers
Switches
Encoders
Video services
Transmitters/ repeaters
Modulators
Others
By application:
Radio
Television
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Broadcast Equipment Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Broadcast equipment Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Broadcast equipment Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Broadcast equipment Market, by Technology, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Broadcast equipment Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Broadcast equipment Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Broadcast equipment Market Dynamics
3.1. Broadcast equipment Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing OTT subscription
3.1.1.2. Increasing encoders demand to support multiple formats
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing in incidences of cyberattacks
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of AI-based technology in broadcasting
Chapter 4. Global Broadcast equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Broadcast equipment Market, by Technology
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Broadcast equipment Market by Technology, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Technology 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Analog broadcasting
6.4.2. Digital broadcasting
Chapter 7. Global Broadcast equipment Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Broadcast equipment Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Dish antennas
7.4.2. Amplifiers
7.4.3. Switches
7.4.4. Encoders
7.4.5. Video services
7.4.6. Transmitters/ repeaters
7.4.7. Modulators
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Broadcast equipment Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Broadcast equipment Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Broadcast equipment Market Estimates & Forecasts by application 2019-2028 (USD Billion)
8.4. Broadcast equipment Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Radio
8.4.2. Television
Chapter 9. Global Broadcast equipment Market, Regional Analysis
9.1. Broadcast equipment Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Broadcast equipment Market
9.2.1. U.S. Broadcast equipment Market
9.2.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.2. Canada Broadcast equipment Market
9.3. Europe Broadcast equipment Market Snapshot
9.3.1. U.K. Broadcast equipment Market
9.3.2. Germany Broadcast equipment Market
9.3.3. France Broadcast equipment Market
9.3.4. Spain Broadcast equipment Market
9.3.5. Italy Broadcast equipment Market
9.3.6. Rest of Europe Broadcast equipment Market
9.4. Asia-Pacific Broadcast equipment Market Snapshot
9.4.1. China Broadcast equipment Market
9.4.2. India Broadcast equipment Market
9.4.3. Japan Broadcast equipment Market
9.4.4. Australia Broadcast equipment Market
9.4.5. South Korea Broadcast equipment Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Broadcast equipment Market
9.5. Latin America Broadcast equipment Market Snapshot
9.5.1. Brazil Broadcast equipment Market
9.5.2. Mexico Broadcast equipment Market
9.6. Rest of The World Broadcast equipment Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Cisco systems, Inc
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Telefonaktiebolaget lm ericsson
10.2.3. Commscope
10.2.4. Evertz microsystems, ltd
10.2.5. Harmonic inc.
10.2.6. EVS broadcast equipment
10.2.7. Grass valley (black dragon capital)
10.2.8. Wellav technologies ltd.
10.2.9. Eletec broadcast telecom s.a.r.l
10.2.10. Clyde broadcast
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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