世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の食品小売市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2022年版


Global Food Retail Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2022

世界の食品小売市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2022年版 シングルユーザーライセンスレポート。2350ドル コーポレートユーザーライセンスレポート:4700ドル セクション価格。以下の通り 過去数年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
BisReport Consulting Co., Ltd.
BISレポートコンサルティング
2022年9月26日 US$2,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界の食品小売市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2022年版
シングルユーザーライセンスレポート。2350ドル
コーポレートユーザーライセンスレポート:4700ドル
セクション価格。以下の通り

過去数年間で、食品小売市場はCOVID-19の影響下で巨大な変化を経験し、食品小売の世界市場規模は2016年に(2016市場規模XXXX)から2021年に(2021市場規模XXXX)万ドルに達し、2016年から2021年はXXXのCAGRはです。現時点では、世界のCOVID-19コロナウイルス感染者数は5億人を超えており、世界的な流行は基本的にコントロールされているため、世界銀行は2021年と2022年の世界経済成長率を推定しています。世界銀行は、2021年の世界経済生産は4%拡大する一方、2022年は3.8%拡大すると予測しています。当社の食品小売市場と世界経済環境に関する調査によると、食品小売の世界市場規模は2027年に(2027年市場規模XXXX)万ドルに達し、2022年から2027年の年平均成長率は%と予測されます。

COVID-19の大流行により、世界銀行の統計によると、2020年の世界のGDPは約3.5%縮小している。2021年に入り、多くの国で経済活動が回復し始め、パンデミックの制限に部分的に適応しています。ワクチンの研究開発が画期的に進展し、多くの政府が景気回復を促す様々な政策を打ち出し、特に米国では、経済活動を強力に後押しする可能性が高い。
しかし、持続的な成長の見込みは、国やセクターによって大きく異なります。世界経済は、COVID-19による大不況から回復しつつありますが、パンデミック前のトレンドを下回る状態が長期に続くと思われます。パンデミックは、10年にわたる世界的な債務蓄積の波に伴うリスクを悪化させた。また、今後10年間の潜在成長率の長期的な鈍化を加速させる可能性が高い。
今後10年間の潜在成長率の鈍化を加速させるだろう。

世界はCOVID-19の流行回復期に入った。この複雑な経済環境の中で、我々は、世界の食品小売市場の包括的な分析を提供する世界の食品小売市場の現状、動向とCOVID - 19影響レポート2022を公開 、このレポートは、次のようなメーカーのデータをカバー:販売量、価格、収入、総利益、事業分布など、これらのデータは、消費者がより良い競争相手を知るのに役立ちます。また、本レポートは世界のすべての地域と国をカバーしており、市場規模、数量、価値、価格データなど、地域の発展状況を示しています。さらに、このレポートでは、次のようなセグメントデータもカバーしています:タイプ別、産業別、チャネル別などすべてのデータ期間は2016年から2021年まで、このレポートはまた2022年から2027年の予測データを提供します。

セクション1:100ドル--市場概要

セクション(2 3)。1200米ドル--メーカー詳細
ウォルグリーン・ブーツ・アライアンス
クローガー
カルフール
テスコ
メトロ
アルバートソンズ
オーシャン・ホールディング
ロイヤル・アホールド・デルハイズ
セブン&アイ
フィナティス
ウェストファーマーズ
ウォルマート
マクドナルド
KFC
バーガーキング

セクション4:900ドル--地域別セグメンテーション
北米(米国、カナダ、メキシコ)
南米(ブラジル、アルゼンチン、その他)
アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、東南アジア)
欧州(ドイツ、イギリス、フランス、スペイン、イタリア)
中東・アフリカ(中近東、アフリカ)

セクション(5 6 7):700米ドル--。
製品タイプ別セグメント
インターネット販売
店舗販売

用途別セグメント
エンディングコンシューマー向け
広告

チャネル別(直販、流通)セグメント

セクション8:500米ドル--市場予測(2022-2027年)

セクション9: 600米ドル--川下顧客

第10節: 200米ドル--原材料と製造コスト

第11節: 500米ドル--結論

第12節:調査方法とデータソース



ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
Section 1 Food Retail Market Overview
1.1 Food Retail Market Scope
1.2 COVID-19 Impact on Food Retail Market
1.3 Global Food Retail Market Status and Forecast Overview
1.3.1 Global Food Retail Market Status 2016-2021
1.3.2 Global Food Retail Market Forecast 2022-2027

Section 2 Global Food Retail Market Manufacturer Share
2.1 Global Manufacturer Food Retail Sales Volume
2.2 Global Manufacturer Food Retail Business Revenue

Section 3 Manufacturer Food Retail Business Introduction
3.1 Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Introduction
3.1.1 Walgreens Boots Alliance Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.1.2 Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Distribution by Region
3.1.3 Walgreens Boots Alliance Interview Record
3.1.4 Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Profile
3.1.5 Walgreens Boots Alliance Food Retail Product Specification

3.2 Kroger Food Retail Business Introduction
3.2.1 Kroger Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-2021
3.2.2 Kroger Food Retail Business Distribution by Region
3.2.3 Interview Record
3.2.4 Kroger Food Retail Business Overview
3.2.5 Kroger Food Retail Product Specification

3.3 Manufacturer three Food Retail Business Introduction
3.3.1 Manufacturer three Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-
2021
3.3.2 Manufacturer three Food Retail Business Distribution by Region
3.3.3 Interview Record
3.3.4 Manufacturer three Food Retail Business Overview
3.3.5 Manufacturer three Food Retail Product Specification


Section 4 Global Food Retail Market Segmentation (By Region)
4.1 North America Country
4.1.1 United States Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.2 Canada Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.3 Mexico Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2 South America Country
4.2.1 Brazil Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2.2 Argentina Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3 Asia Pacific
4.3.1 China Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.2 Japan Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.3 India Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.4 Korea Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.5 Southeast Asia Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4 Europe Country
4.4.1 Germany Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.2 UK Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.3 France Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.4 Spain Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.5 Italy Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5 Middle East and Africa
4.5.1 Africa Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5.2 Middle East Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.6 Global Food Retail Market Segmentation (By Region) Analysis 2016-2021
4.7 Global Food Retail Market Segmentation (By Region) Analysis

Section 5 Global Food Retail Market Segmentation (by Product Type)
5.1 Product Introduction by Type
5.1.1 Internet Sales Product Introduction
5.1.2 Store Sales Product Introduction
5.2 Global Food Retail Sales Volume by Store Sales016-2021
5.3 Global Food Retail Market Size by Store Sales016-2021
5.4 Different Food Retail Product Type Price 2016-2021
5.5 Global Food Retail Market Segmentation (By Type) Analysis

Section 6 Global Food Retail Market Segmentation (by Application)
6.1 Global Food Retail Sales Volume by Application 2016-2021
6.2 Global Food Retail Market Size by Application 2016-2021
6.2 Food Retail Price in Different Application Field 2016-2021
6.3 Global Food Retail Market Segmentation (By Application) Analysis

Section 7 Global Food Retail Market Segmentation (by Channel)
7.1 Global Food Retail Market Segmentation (By Channel) Sales Volume and Share 2016-
2021
7.2 Global Food Retail Market Segmentation (By Channel) Analysis

Section 8 Food Retail Market Forecast 2022-2027
8.1 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Region)
8.2 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Type)
8.3 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Application)
8.4 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Channel)
8.5 Global Food Retail Price Forecast

Section 9 Food Retail Application and Client Analysis
9.1 To Ending Consumers Customers
9.2 Ad Customers

Section 10 Food Retail Manufacturing Cost of Analysis
11.0 Raw Material Cost Analysis
11.0 Labor Cost Analysis
11.0 Cost Overview

Section 11 Conclusion

Section 12 Methodology and Data Source

Chart and Figure
Figure Food Retail Product Picture
Chart Global Food Retail Market Size (with or without the impact of COVID-19)
Chart Global Food Retail Sales Volume (Units) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Food Retail Market Size (Million $) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Food Retail Sales Volume (Units) and Growth Rate 2022-2027
Chart Global Food Retail Market Size (Million $) and Growth Rate 2022-2027
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Sales Volume (Units)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Sales Volume Share
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Business Revenue (Million USD)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Business Revenue Share
Chart Walgreens Boots Alliance Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Distribution
Chart Walgreens Boots Alliance Interview Record (Partly)
Chart Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Profile
Table Walgreens Boots Alliance Food Retail Product Specification
Chart Kroger Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-2021
Chart Kroger Food Retail Business Distribution
Chart Kroger Interview Record (Partly)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Food Retail Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2022
Single User License Report: 2350 USD
Corporate User License Report: 4700 USD
Section Price: As below

In the past few years, the Food Retail market experienced a huge change under the influence of COVID-19, the global market size of Food Retail reached (2021 Market size XXXX) million $ in 2021 from (2016 Market size XXXX) in 2016 with a CAGR of xxx from 2016-2021 is. As of now, the global COVID-19 Coronavirus Cases have exceeded 500 million, and the global epidemic has been basically under control, therefore, the World Bank has estimated the global economic growth in 2021 and 2022. The World Bank predicts that the global economic output is expected to expand 4 percent in 2021 while 3.8 percent in 2022. According to our research on Food Retail market and global economic environment, we forecast that the global market size of Food Retail will reach (2027 Market size XXXX) million $ in 2027 with a CAGR of % from 2022-2027.

Due to the COVID-19 pandemic, according to World Bank statistics, global GDP has shrunk by about 3.5% in 2020. Entering 2021, Economic activity in many countries has started to recover and partially adapted to pandemic restrictions. The research and development of vaccines has made breakthrough progress, and many governments have also issued various policies to stimulate economic recovery, particularly in the United States, is likely to provide
a strong boost to economic activity but prospects for sustainable growth vary widely between countries and sectors. Although the global economy is recovering from the great depression caused by COVID-19, it will remain below pre-pandemic trends for a prolonged period. The pandemic has exacerbated the risks associated with the decade-long wave of global debt accumulation. It is also likely to steepen the long-expected slowdown in
potential growth over the next decade.

The world has entered the COVID-19 epidemic recovery period. In this complex economic environment, we published the Global Food Retail Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2022, which provides a comprehensive analysis of the global Food Retail market , This Report covers the manufacturer data, including: sales volume, price, revenue, gross margin, business distribution etc., these data help the consumer know about the competitors better. This report also covers all the regions and countries of the world, which shows the regional development status, including market size, volume and value, as well as price data. Besides, the report also covers segment data, including: type wise, industry wise, channel wise etc. all the data period is from 2016-2021, this report also provide forecast data from 2022-2027.

Section 1: 100 USD——Market Overview

Section (2 3): 1200 USD——Manufacturer Detail
Walgreens Boots Alliance
Kroger
Carrefour
Tesco
Metro
Albertsons
Auchan Holding
Royal Ahold Delhaize
Seven&I
Finatis
Westfamers
Walmat
McDonalds
KFC
BurgerKing

Section 4: 900 USD——Region Segmentation
North America (United States, Canada, Mexico)
South America (Brazil, Argentina, Other)
Asia Pacific (China, Japan, India, Korea, Southeast Asia)
Europe (Germany, UK, France, Spain, Italy)
Middle East and Africa (Middle East, Africa)

Section (5 6 7): 700 USD——
Product Type Segmentation
Internet Sales
Store Sales

Application Segmentation
To Ending Consumers
Ad

Channel (Direct Sales, Distribution Channel) Segmentation

Section 8: 500 USD——Market Forecast (2022-2027)

Section 9: 600 USD——Downstream Customers

Section 10: 200 USD——Raw Material and Manufacturing Cost

Section 11: 500 USD——Conclusion

Section 12: Research Method and Data Source



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Section 1 Food Retail Market Overview
1.1 Food Retail Market Scope
1.2 COVID-19 Impact on Food Retail Market
1.3 Global Food Retail Market Status and Forecast Overview
1.3.1 Global Food Retail Market Status 2016-2021
1.3.2 Global Food Retail Market Forecast 2022-2027

Section 2 Global Food Retail Market Manufacturer Share
2.1 Global Manufacturer Food Retail Sales Volume
2.2 Global Manufacturer Food Retail Business Revenue

Section 3 Manufacturer Food Retail Business Introduction
3.1 Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Introduction
3.1.1 Walgreens Boots Alliance Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.1.2 Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Distribution by Region
3.1.3 Walgreens Boots Alliance Interview Record
3.1.4 Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Profile
3.1.5 Walgreens Boots Alliance Food Retail Product Specification

3.2 Kroger Food Retail Business Introduction
3.2.1 Kroger Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-2021
3.2.2 Kroger Food Retail Business Distribution by Region
3.2.3 Interview Record
3.2.4 Kroger Food Retail Business Overview
3.2.5 Kroger Food Retail Product Specification

3.3 Manufacturer three Food Retail Business Introduction
3.3.1 Manufacturer three Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-
2021
3.3.2 Manufacturer three Food Retail Business Distribution by Region
3.3.3 Interview Record
3.3.4 Manufacturer three Food Retail Business Overview
3.3.5 Manufacturer three Food Retail Product Specification


Section 4 Global Food Retail Market Segmentation (By Region)
4.1 North America Country
4.1.1 United States Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.2 Canada Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.3 Mexico Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2 South America Country
4.2.1 Brazil Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2.2 Argentina Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3 Asia Pacific
4.3.1 China Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.2 Japan Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.3 India Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.4 Korea Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.5 Southeast Asia Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4 Europe Country
4.4.1 Germany Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.2 UK Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.3 France Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.4 Spain Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.5 Italy Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5 Middle East and Africa
4.5.1 Africa Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5.2 Middle East Food Retail Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.6 Global Food Retail Market Segmentation (By Region) Analysis 2016-2021
4.7 Global Food Retail Market Segmentation (By Region) Analysis

Section 5 Global Food Retail Market Segmentation (by Product Type)
5.1 Product Introduction by Type
5.1.1 Internet Sales Product Introduction
5.1.2 Store Sales Product Introduction
5.2 Global Food Retail Sales Volume by Store Sales016-2021
5.3 Global Food Retail Market Size by Store Sales016-2021
5.4 Different Food Retail Product Type Price 2016-2021
5.5 Global Food Retail Market Segmentation (By Type) Analysis

Section 6 Global Food Retail Market Segmentation (by Application)
6.1 Global Food Retail Sales Volume by Application 2016-2021
6.2 Global Food Retail Market Size by Application 2016-2021
6.2 Food Retail Price in Different Application Field 2016-2021
6.3 Global Food Retail Market Segmentation (By Application) Analysis

Section 7 Global Food Retail Market Segmentation (by Channel)
7.1 Global Food Retail Market Segmentation (By Channel) Sales Volume and Share 2016-
2021
7.2 Global Food Retail Market Segmentation (By Channel) Analysis

Section 8 Food Retail Market Forecast 2022-2027
8.1 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Region)
8.2 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Type)
8.3 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Application)
8.4 Food Retail Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Channel)
8.5 Global Food Retail Price Forecast

Section 9 Food Retail Application and Client Analysis
9.1 To Ending Consumers Customers
9.2 Ad Customers

Section 10 Food Retail Manufacturing Cost of Analysis
11.0 Raw Material Cost Analysis
11.0 Labor Cost Analysis
11.0 Cost Overview

Section 11 Conclusion

Section 12 Methodology and Data Source

Chart and Figure
Figure Food Retail Product Picture
Chart Global Food Retail Market Size (with or without the impact of COVID-19)
Chart Global Food Retail Sales Volume (Units) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Food Retail Market Size (Million $) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Food Retail Sales Volume (Units) and Growth Rate 2022-2027
Chart Global Food Retail Market Size (Million $) and Growth Rate 2022-2027
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Sales Volume (Units)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Sales Volume Share
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Business Revenue (Million USD)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Food Retail Business Revenue Share
Chart Walgreens Boots Alliance Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Distribution
Chart Walgreens Boots Alliance Interview Record (Partly)
Chart Walgreens Boots Alliance Food Retail Business Profile
Table Walgreens Boots Alliance Food Retail Product Specification
Chart Kroger Food Retail Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-2021
Chart Kroger Food Retail Business Distribution
Chart Kroger Interview Record (Partly)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート


よくあるご質問


BisReport Consulting Co., Ltd.社はどのような調査会社ですか?


BisReport Consultingは北米、欧州、中国、日本、インド、韓国、東南アジアなどの世界主要国/地域の企業に化学品、材料、自動車、機械、医薬品、医療機器などの市場情報を提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る