米国乗用芝刈り機市場 - 包括的な調査と戦略的評価 2022-2027U.S. Ride-On Mowers Market - Comprehensive Study and Strategic Assessment 2022-2027 米国の乗用芝刈り機市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率4.94%で成長すると予測されています。 市場インサイト - 同市場は、2027年に約2,491.02千台の出荷台数を記録すると予測されています。成... もっと見る
サマリー米国の乗用芝刈り機市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率4.94%で成長すると予測されています。市場インサイト - 同市場は、2027年に約2,491.02千台の出荷台数を記録すると予測されています。成長の高まりは、商業施設や住宅の芝生や庭に美的魅力を与えるニーズの高まりにより、全国で造園サービスの人気が高まっていることに起因していると考えられます。また、住宅に比べ、商業施設の大規模な芝生のエーカーへの投資の急増は、これらのサービス&したがって、市場でプロの造園サービスプロバイダから乗馬芝刈り機の需要を後押ししています。 - 国の政府は、屋外のオープンスペースの建設に重要な投資を行っています。例えば、米国国勢調査局によると、2020年に、国のローカル&州政府は、公園、スポーツインフラ&コミュニティセンターの建設に100億米ドル以上を費やしています。したがって、このような緑地の拡大が、米国の乗用芝刈り機市場を後押ししています。 - メーカー主導のプログラムの成長が、米国の乗用芝刈り機市場をさらに後押ししています。各メーカーは、新規顧客を獲得することで既存顧客に報酬を与える紹介プログラムに取り組んでいる。例えば、John Deereは、ZTrak Commercial Zero Turn Mowerを紹介した人に、部品やサービス、機器の購入時に100米ドルの割引を行い、また紹介した人に50米ドルの割引券を提供しています。 - また、クリケット場やサッカー場などのスポーツ施設では、人工芝の利用が増加しており、定期的な芝刈りや肥料、水などのメンテナンスコストの高騰が、予測期間中の芝刈り機市場の需要を阻害すると考えられています。 主な業界ハイライト a) バッテリー寿命、電力量、価格が、バッテリー式芝刈り機に関する消費者の主な懸念事項である。乗用芝刈り機やその他の機器にリチウムイオン電池が使用されるようになり、価格が大幅に低下しているため、消費者の購買意欲に影響を与えています。 b) リモコン式芝刈り機、電子速度制御、タイトターン技術などは、米国の乗用芝刈り機市場で勢いを増している最近のトレンドです。 c) 米国の家庭では、住宅の大型化により庭の面積が減少しているため、歩行型芝刈り機の需要が増加し、同市場の乗用芝刈り機の需要を阻害すると予想されます。 d) 2020年と2021年には、サプライチェーンの混乱、労働力不足、インフレが建設部門に大きな影響を及ぼしました。しかし、2022年と2023年には、アミューズメント・レクリエーション建設への支出がそれぞれ7.5%と6%以上増加すると予想されており、それによって米国の乗用芝刈り機市場に大きな成長機会がもたらされます。 セグメント情報 - ゼロターン芝刈り機は、2027年までに4億2500万米ドルの収益を追加すると予想されます。 - バッテリー式乗用芝刈り機の収益は、バッテリーの稼働時間の開発が進み、スケールメリットの向上によるコストの低下により、2027年までに10億米ドルに達すると予測されます。 - 2021年の米国乗用芝刈り機市場では、ゴルフ場・その他スポーツ競技場セグメントが30.84%の収益シェアを占めています。これらのセグメントは、ユーザーの参加率の向上や、ゴルフの草の根開発活動を支援するための政府支出により、大きな成長が見込まれています。 製品別セグメント - 標準型乗用芝刈り機 - ゼロターン - 芝生用トラクター - ガーデントラクター 燃料別セグメント - ガソリンエンジン - バッテリー式 - プロパン エンドユーザー別 - プロフェッショナル向け造園サービス - ゴルフ場、その他スポーツアリーナ - 住宅用 - 政府機関およびその他 トランスミッションのタイプ別区分 - 静電容量式 - 電動モーター - 手動 - その他 駆動方式別セグメント - 二輪駆動 - 四輪駆動 始動方式別 - プッシュスタート - キースタート ブレードタイプ別 - 標準ブレード - マルチングブレード - リフティングブレード - シリンダーブレード 販売チャネル別セグメント - オフライン - オンライン 業界動向と機会 レクリエーション施設の普及が進む - 公園や運動場などのレクリエーション施設は、市民の健康で活気あるコミュニティの強化に役立ちます。さらに、住宅購入者を惹きつけ、オープンスペースの近くにある不動産の価値を高めることにもつながります。 - カリフォルニア州政府は、公共公園の整備に投資することで、屋外空間の拡大に力を入れています。2022年、カリフォルニアの地方&州指導者は、屋外施設の拡張のために約1500万米ドルの資金を付与しました。 - フロリダ州環境保護局(DEP)は、州内の緑地面積を拡大するための取り組みを行っている。セント・アンドリュース州立公園では、新しい遊具を開発する計画が進行中です。こうした緑地面積の拡大が、米国の乗用芝刈り機市場を後押ししています。 ゴルフ場からの需要拡大 - 2020年のパンデミック以降も、ゴルフへの参加は著しい伸びを示した。2020年、全米のゴルファー数は約2500万人に達し、2019年と比較して約50万人増、約2%増を記録した。 - 16,000以上のゴルフコースがある米国は、世界でも有数のゴルフコース数を誇っています。 - 米国南部は、他の地域と比較してゴルフ場の普及率が高いため、この地域からより高い機器需要が発生すると予想されます。 地理的展望 2021年の北米の乗用芝刈り機市場では、米国が79.51%の収益シェアを占めています。この成長は、郊外の芝生、ゴルフコース、スポーツフィールド、および公共の公園を通じた造園サービスの需要増に起因しています。また、北米では住宅・商業施設が充実していることも、同市場の成長を後押ししています。米国では住宅建設費が大幅に増加しており、これが米国市場における乗用芝刈り機の需要を押し上げ、世界の乗用芝刈り機市場における優位性を確保するのに役立っています。 米国南部は、最も人口が多く、一人当たりのGDPも高いことから、米国の乗用芝刈り機市場の主要な収益源の1つとなっており、予測期間中のCAGRは5.14%(収益ベース)で成長すると予想されています。しかし、西部地域への人口移動の増加により、地域全体の建設活動が活発化し、それによって米国西部地域のGDPおよび乗用芝刈り機産業全体が増加すると予測されます。 地域別セグメント o 米国南部 o 米国西部 o 米国中西部 o 米国北東部 ベンダーの状況 ベンダーの競争は、技術革新、製品アップデート、製品ポートフォリオ、製品差別化、価格設定に基づいている。ベンダーは、競争上の優位性とより良いマージンを提供する付加価値販売に依存することで、価格ベースの競争を打破しようとしています。予測期間中、さまざまな芝生に対応した新製品開発の取り組みが、米国の乗用芝刈り機市場の競争を激化させるでしょう。 Deere & Co.、Husqvarna、Kubota、STIGA、The Toro Companyなどが、米国の乗用芝刈り機市場における少数の重要なベンダーとして名を連ねています。これらの主要なプレーヤー間の競争は高いです。いくつかのプレイヤーは、規模の経済を達成するために、様々な園芸機器を提供しています。他のプレイヤーは、AriensCo、Bobcat、およびBriggs&Strattonです。ほとんどのプレーヤーは、業界のリーダーになるために買収戦略を取った。例えば、2021年5月、AriensCoはドイツに拠点を置く草刈り機メーカーのAS-Motorを買収し、フランスで100のディーラー、ドイツで300以上のディーラー、その他の地域とヨーロッパで代理店を通じて草刈り機製品を販売しています。この買収により、AriensCoはヨーロッパ地域全体でリーチを拡大することができました。 主要ベンダ - アリエンス社(AriensCo) - Deere & Company(ディア・アンド・カンパニー - ホンダ - ハスクバーナグループ - 株式会社クボタ - スタンレー・ブラック・アンド・デッカー - STIGAグループ - ザ・トロ・カンパニー その他の主要ベンダ - アグコ - アルトース - ASモーター - バッドボーイモワーズ - ボブキャット社 - Briggs & Stratton - Chervonグループ - Emakグループ - ジェネラック・パワー・システムズ - グリーンワークスツールス - マスポート - メタルクラフトオブメイビル - STIHL - スメックグループ - スウィッシャー - テックトロニックインダストリーズ - テクトロン - グラスホッパーカンパニー - ウォーカー・マニュファクチャリング - ライトマニュファクチャリング - 揚州維坊花園 回答した主な質問 1.米国の乗用芝刈り機の市場規模は? 2.米国の乗用芝刈り機市場の成長率は? 3.2027年までの米国乗用芝刈り機市場の台数シェアは? 4.米国乗用芝刈り機市場のキープレイヤーは? 5.米国の乗用芝刈り機市場に影響を与えている市場トレンドは何か? 目次1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.4 MARKET SEGMENTATION 4.4.1 MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT 4.4.2 MARKET SEGMENTATION BY END-USER 4.4.3 MARKET SEGMENTATION BY FUEL 4.4.4 MARKET SEGMENTATION BY TRANSMISSION 4.4.5 MARKET SEGMENTATION BY BLADE TYPE 4.4.6 MARKET SEGMENTATION BY DRIVE TYPE 4.4.7 MARKET SEGMENTATION BY START TYPE 4.4.8 MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 7.1 OVERVIEW 7.2 KEY HIGHLIGHTS 7.3 SNIPPETS 7.4 VENDOR LANDSCAPE 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.1.1 DEVELOPMENT OF LI-ION BATTERY 8.2 HISTORY OF LAWN MOWERS 8.3 CONSUMER BEHAVIOR 8.4 WALK-BEHIND VS. RIDE-ON LAWN MOWER 8.5 LAWN MOWERS MARKET: EXPERT INSIGHTS 8.6 US LAWN & LAWN EQUIPMENT INSIGHTS 8.7 US GASOLINE PRICE TREND ANALYSIS 8.8 PENETRATION OF GREEN SPACES 8.9 RECENT DEVELOPMENTS 8.9.1 NEW PRODUCT LAUNCHES 8.9.2 MERGERS, ACQUISITIONS, & PARTNERSHIPS 8.10 DECLINING DEMAND FOR GASOLINE-BASED RIDE-ON LAWN MOWERS 8.11 DYNAMICS OF LANDSCAPING INDUSTRY 8.12 VALUE CHAIN ANALYSIS 8.12.1 OVERVIEW 8.12.2 RAW MATERIAL & COMPONENT SUPPLIERS 8.12.3 MANUFACTURERS 8.12.4 DEALERS/DISTRIBUTORS 8.12.5 RETAILERS 8.12.6 END-USERS 8.13 REGULATIONS & STANDARDS 8.13.1 LAWN MOWERS 8.14 IMPACT OF COVID-19 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 GROWING LANDSCAPING INDUSTRY 9.2 INCREASING INFLUX OF ALTERNATIVE FUEL OPTIONS 9.3 INTERNET SHAPING END-USER PURCHASING BEHAVIOR 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 GROWING DEMAND FROM GOLF COURSES 10.2 GROWING MANUFACTURER-LED PROGRAMS & INITIATIVES 10.3 INCREASING PENETRATION OF RECREATIONAL FACILITIES 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 GROWING USAGE OF ARTIFICIAL GRASS & RISE IN XERISCAPING 11.2 HIGH UPFRONT COST & LONGER REPLACEMENT CYCLE 11.3 ERODING VENDOR MARGINS DUE TO VOLATILITY IN RAW MATERIAL PRICES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MACROECONOMIC FACTORS 12.2.1 GDP 12.2.2 CONSTRUCTION OUTLOOK 12.3 MARKET SIZE & FORECAST 12.3.1 VALUE 12.3.2 VOLUME 12.4 MARKET BY GEOGRAPHY 12.4.1 VALUE 12.4.2 VOLUME 12.5 FIVE FORCES ANALYSIS 12.5.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.5.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.5.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.5.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.5.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 PRODUCT 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 13.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 13.3 MARKET OVERVIEW 13.4 STANDARD RIDE-ON MOWERS 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.5 ZERO-TURN MOWERS 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.6 LAWN TRACTORS 13.6.1 MARKET OVERVIEW 13.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.7 GARDEN TRACTORS 13.7.1 MARKET OVERVIEW 13.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14 FUEL TYPE 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 14.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 14.3 MARKET OVERVIEW 14.4 GASOLINE-POWERED 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.5 ELECTRIC CORDLESS/BATTERY-POWERED 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.6 PROPANE-POWERED 14.6.1 MARKET OVERVIEW 14.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15 END-USER 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 15.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 15.3 MARKET OVERVIEW 15.4 PROFESSIONAL LANDSCAPING SERVICES 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.5 GOLF COURSES & OTHER SPORTS ARENAS 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.6 RESIDENTIAL 15.6.1 MARKET OVERVIEW 15.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.7 GOVERNMENT & OTHERS 15.7.1 MARKET OVERVIEW 15.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16 TRANSMISSION 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 16.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 16.3 MARKET OVERVIEW 16.4 HYDROSTATIC 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.5 ELECTRIC MOTOR 16.5.1 MARKET OVERVIEW 16.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.6 MANUAL 16.6.1 MARKET OVERVIEW 16.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.7 OTHERS 16.7.1 MARKET OVERVIEW 16.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17 DRIVE TYPE 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 17.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 17.3 MARKET OVERVIEW 17.4 TWO-WHEEL DRIVE 17.4.1 MARKET OVERVIEW 17.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17.5 FOUR-WHEEL DRIVE 17.5.1 MARKET OVERVIEW 17.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18 START TYPE 18.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 18.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 18.3 MARKET OVERVIEW 18.4 PUSH START 18.4.1 MARKET OVERVIEW 18.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18.5 KEY START 18.5.1 MARKET OVERVIEW 18.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19 BLADE TYPE 19.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 19.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 19.3 MARKET OVERVIEW 19.4 DECK/STANDARD BLADES 19.4.1 MARKET OVERVIEW 19.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.5 MULCHING BLADES 19.5.1 MARKET OVERVIEW 19.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.6 LIFTING BLADES 19.6.1 MARKET OVERVIEW 19.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.7 CYLINDER BLADES 19.7.1 MARKET OVERVIEW 19.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20 DISTRIBUTION CHANNEL 20.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 20.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 20.3 MARKET OVERVIEW 20.4 OFFLINE 20.4.1 MARKET OVERVIEW 20.4.2 DEALERS & DISTRIBUTORS 20.4.3 SPECIALTY STORES 20.4.4 MASS MARKET PLAYERS 20.4.5 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20.5 ONLINE 20.5.1 MARKET OVERVIEW 20.5.2 DIRECT SALES 20.5.3 THIRD-PARTY SALES 20.5.4 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 21 REGION 21.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 21.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 21.3 GEOGRAPHIC OVERVIEW 21.4 PRODUCT 21.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.5 FUEL TYPE 21.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.6 END-USER 21.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.7 TRANSMISSION TYPE 21.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.8 DRIVE TYPE 21.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.9 START TYPE 21.9.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.10 BLADE TYPE 21.10.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.11 DISTRIBUTION CHANNEL 21.11.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 22 SOUTH 22.1 MARKET OVERVIEW 22.1.1 FLORIDA 22.1.2 TEXAS 22.2 MARKET SIZE & FORECAST 22.2.1 VALUE 22.2.2 VOLUME 23 WEST 23.1 MARKET OVERVIEW 23.1.1 CALIFORNIA 23.1.2 WASHINGTON 23.2 MARKET SIZE & FORECAST 23.2.1 VALUE 23.2.2 VOLUME 24 MIDWEST 24.1 MARKET OVERVIEW 24.1.1 ILLINOIS 24.1.2 MINNESOTA 24.2 MARKET SIZE & FORECAST 24.2.1 VALUE 24.2.2 VOLUME 25 NORTHEAST 25.1 MARKET OVERVIEW 25.1.1 NEW JERSEY 25.1.2 NEW YORK 25.2 MARKET SIZE & FORECAST 25.2.1 VALUE 25.2.2 VOLUME 26 COMPETITIVE LANDSCAPE 26.1 COMPETITION OVERVIEW 27 KEY COMPANY PROFILES 27.1 ARIENS COMPANY (ARIENSCO) 27.1.1 BUSINESS OVERVIEW 27.1.2 PRODUCT OFFERINGS 27.1.3 KEY STRATEGIES 27.1.4 KEY STRENGTHS 27.1.5 KEY OPPORTUNITIES 27.2 DEERE & COMPANY 27.2.1 BUSINESS OVERVIEW 27.2.2 PRODUCT OFFERINGS 27.2.3 KEY STRATEGIES 27.2.4 KEY STRENGTHS 27.2.5 KEY OPPORTUNITIES 27.3 HONDA 27.3.1 BUSINESS OVERVIEW 27.3.2 PRODUCT OFFERINGS 27.3.3 KEY STRATEGIES 27.3.4 KEY STRENGTHS 27.3.5 KEY OPPORTUNITIES 27.4 HUSQVARNA GROUP 27.4.1 BUSINESS OVERVIEW 27.4.2 PRODUCT OFFERINGS 27.4.3 KEY STRATEGIES 27.4.4 KEY STRENGTHS 27.4.5 KEY OPPORTUNITIES 27.5 KUBOTA CORPORATION 27.5.1 BUSINESS OVERVIEW 27.5.2 PRODUCT OFFERINGS 27.5.3 KEY STRATEGIES 27.5.4 KEY STRENGTHS 27.5.5 KEY OPPORTUNITIES 27.6 STANLEY BLACK & DECKER 27.6.1 BUSINESS OVERVIEW 27.6.2 PRODUCT OFFERINGS 27.6.3 KEY STRATEGIES 27.6.4 KEY STRENGTHS 27.6.5 KEY OPPORTUNITIES 27.7 STIGA GROUP 27.7.1 BUSINESS OVERVIEW 27.7.2 PRODUCT OFFERINGS 27.7.3 KEY STRATEGIES 27.7.4 KEY STRENGTHS 27.7.5 KEY OPPORTUNITIES 27.8 THE TORO COMPANY 27.8.1 BUSINESS OVERVIEW 27.8.2 PRODUCT OFFERINGS 27.8.3 KEY STRATEGIES 27.8.4 KEY STRENGTHS 27.8.5 KEY OPPORTUNITIES 28 OTHER PROMINENT VENDORS 28.1 AGCO 28.1.1 BUSINESS OVERVIEW 28.1.2 PRODUCT OFFERINGS 28.2 ALTOZ 28.2.1 BUSINESS OVERVIEW 28.2.2 PRODUCT OFFERINGS 28.3 AS-MOTOR 28.3.1 BUSINESS OVERVIEW 28.3.2 PRODUCT OFFERINGS 28.4 BAD BOY MOWERS 28.4.1 BUSINESS OVERVIEW 28.4.2 PRODUCT OFFERINGS 28.5 BOBCAT COMPANY 28.5.1 BUSINESS OVERVIEW 28.5.2 PRODUCT OFFERINGS 28.6 BRIGGS & STRATTON 28.6.1 BUSINESS OVERVIEW 28.6.2 PRODUCT OFFERINGS 28.7 CHERVON GROUP 28.7.1 BUSINESS OVERVIEW 28.7.2 PRODUCT OFFERINGS 28.8 EMAK GROUP 28.8.1 BUSINESS OVERVIEW 28.8.2 PRODUCT OFFERINGS 28.9 GENERAC POWER SYSTEMS 28.9.1 BUSINESS OVERVIEW 28.9.2 PRODUCT OFFERINGS 28.10 GREENWORKS TOOLS 28.10.1 BUSINESS OVERVIEW 28.10.2 PRODUCT OFFERINGS 28.11 MASPORT 28.11.1 BUSINESS OVERVIEW 28.11.2 PRODUCT OFFERINGS 28.12 METALCRAFT OF MAYVILLE 28.12.1 BUSINESS OVERVIEW 28.12.2 PRODUCT OFFERINGS 28.13 STIHL 28.13.1 BUSINESS OVERVIEW 28.13.2 PRODUCT OFFERINGS 28.14 SUMEC GROUP CORPORATION 28.14.1 BUSINESS OVERVIEW 28.14.2 PRODUCT OFFERINGS 28.15 SWISHER INC. 28.15.1 BUSINESS OVERVIEW 28.15.2 PRODUCT OFFERINGS 28.16 TECHTRONIC INDUSTRIES 28.16.1 BUSINESS OVERVIEW 28.16.2 PRODUCT OFFERINGS 28.17 TEXTRON INC. 28.17.1 BUSINESS OVERVIEW 28.17.2 PRODUCT OFFERINGS 28.18 THE GRASSHOPPER COMPANY 28.18.1 BUSINESS OVERVIEW 28.18.2 PRODUCT OFFERINGS 28.19 WALKER MANUFACTURING 28.19.1 BUSINESS OVERVIEW 28.19.2 PRODUCT OFFERINGS 28.20 WRIGHT MANUFACTURING 28.20.1 BUSINESS OVERVIEW 28.20.2 PRODUCT OFFERINGS 28.21 YANGZHOU WEIBANG GARDEN 28.21.1 BUSINESS OVERVIEW 28.21.2 PRODUCT OFFERINGS 29 REPORT SUMMARY 29.1 KEY TAKEAWAYS 29.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 30 QUANTITATIVE SUMMARY 30.1 MARKET BY GEOGRAPHY 30.1.1 VALUE 30.1.2 VOLUME 30.2 PRODUCT 30.2.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.3 FUEL TYPE 30.3.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.4 END-USER 30.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.5 TRANSMISSION TYPE 30.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.6 DRIVE TYPE 30.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.7 START TYPE 30.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.8 BLADE TYPE 30.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.9 DISTRIBUTION CHANNEL 30.9.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 31 APPENDIX 31.1 ABBREVIATIONS
SummaryThe U.S. ride-on mowers market is expected to grow at a CAGR of 4.94% during 2022-2027. Table of Contents1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.4 MARKET SEGMENTATION 4.4.1 MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT 4.4.2 MARKET SEGMENTATION BY END-USER 4.4.3 MARKET SEGMENTATION BY FUEL 4.4.4 MARKET SEGMENTATION BY TRANSMISSION 4.4.5 MARKET SEGMENTATION BY BLADE TYPE 4.4.6 MARKET SEGMENTATION BY DRIVE TYPE 4.4.7 MARKET SEGMENTATION BY START TYPE 4.4.8 MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 7.1 OVERVIEW 7.2 KEY HIGHLIGHTS 7.3 SNIPPETS 7.4 VENDOR LANDSCAPE 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.1.1 DEVELOPMENT OF LI-ION BATTERY 8.2 HISTORY OF LAWN MOWERS 8.3 CONSUMER BEHAVIOR 8.4 WALK-BEHIND VS. RIDE-ON LAWN MOWER 8.5 LAWN MOWERS MARKET: EXPERT INSIGHTS 8.6 US LAWN & LAWN EQUIPMENT INSIGHTS 8.7 US GASOLINE PRICE TREND ANALYSIS 8.8 PENETRATION OF GREEN SPACES 8.9 RECENT DEVELOPMENTS 8.9.1 NEW PRODUCT LAUNCHES 8.9.2 MERGERS, ACQUISITIONS, & PARTNERSHIPS 8.10 DECLINING DEMAND FOR GASOLINE-BASED RIDE-ON LAWN MOWERS 8.11 DYNAMICS OF LANDSCAPING INDUSTRY 8.12 VALUE CHAIN ANALYSIS 8.12.1 OVERVIEW 8.12.2 RAW MATERIAL & COMPONENT SUPPLIERS 8.12.3 MANUFACTURERS 8.12.4 DEALERS/DISTRIBUTORS 8.12.5 RETAILERS 8.12.6 END-USERS 8.13 REGULATIONS & STANDARDS 8.13.1 LAWN MOWERS 8.14 IMPACT OF COVID-19 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 GROWING LANDSCAPING INDUSTRY 9.2 INCREASING INFLUX OF ALTERNATIVE FUEL OPTIONS 9.3 INTERNET SHAPING END-USER PURCHASING BEHAVIOR 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 GROWING DEMAND FROM GOLF COURSES 10.2 GROWING MANUFACTURER-LED PROGRAMS & INITIATIVES 10.3 INCREASING PENETRATION OF RECREATIONAL FACILITIES 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 GROWING USAGE OF ARTIFICIAL GRASS & RISE IN XERISCAPING 11.2 HIGH UPFRONT COST & LONGER REPLACEMENT CYCLE 11.3 ERODING VENDOR MARGINS DUE TO VOLATILITY IN RAW MATERIAL PRICES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MACROECONOMIC FACTORS 12.2.1 GDP 12.2.2 CONSTRUCTION OUTLOOK 12.3 MARKET SIZE & FORECAST 12.3.1 VALUE 12.3.2 VOLUME 12.4 MARKET BY GEOGRAPHY 12.4.1 VALUE 12.4.2 VOLUME 12.5 FIVE FORCES ANALYSIS 12.5.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.5.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.5.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.5.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.5.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 PRODUCT 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 13.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 13.3 MARKET OVERVIEW 13.4 STANDARD RIDE-ON MOWERS 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.5 ZERO-TURN MOWERS 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.6 LAWN TRACTORS 13.6.1 MARKET OVERVIEW 13.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.7 GARDEN TRACTORS 13.7.1 MARKET OVERVIEW 13.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14 FUEL TYPE 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 14.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 14.3 MARKET OVERVIEW 14.4 GASOLINE-POWERED 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.5 ELECTRIC CORDLESS/BATTERY-POWERED 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.6 PROPANE-POWERED 14.6.1 MARKET OVERVIEW 14.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15 END-USER 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 15.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 15.3 MARKET OVERVIEW 15.4 PROFESSIONAL LANDSCAPING SERVICES 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.5 GOLF COURSES & OTHER SPORTS ARENAS 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.6 RESIDENTIAL 15.6.1 MARKET OVERVIEW 15.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.7 GOVERNMENT & OTHERS 15.7.1 MARKET OVERVIEW 15.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16 TRANSMISSION 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 16.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 16.3 MARKET OVERVIEW 16.4 HYDROSTATIC 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.5 ELECTRIC MOTOR 16.5.1 MARKET OVERVIEW 16.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.6 MANUAL 16.6.1 MARKET OVERVIEW 16.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.7 OTHERS 16.7.1 MARKET OVERVIEW 16.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17 DRIVE TYPE 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 17.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 17.3 MARKET OVERVIEW 17.4 TWO-WHEEL DRIVE 17.4.1 MARKET OVERVIEW 17.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17.5 FOUR-WHEEL DRIVE 17.5.1 MARKET OVERVIEW 17.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18 START TYPE 18.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 18.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 18.3 MARKET OVERVIEW 18.4 PUSH START 18.4.1 MARKET OVERVIEW 18.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18.5 KEY START 18.5.1 MARKET OVERVIEW 18.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19 BLADE TYPE 19.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 19.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 19.3 MARKET OVERVIEW 19.4 DECK/STANDARD BLADES 19.4.1 MARKET OVERVIEW 19.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.5 MULCHING BLADES 19.5.1 MARKET OVERVIEW 19.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.6 LIFTING BLADES 19.6.1 MARKET OVERVIEW 19.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.7 CYLINDER BLADES 19.7.1 MARKET OVERVIEW 19.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20 DISTRIBUTION CHANNEL 20.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 20.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 20.3 MARKET OVERVIEW 20.4 OFFLINE 20.4.1 MARKET OVERVIEW 20.4.2 DEALERS & DISTRIBUTORS 20.4.3 SPECIALTY STORES 20.4.4 MASS MARKET PLAYERS 20.4.5 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20.5 ONLINE 20.5.1 MARKET OVERVIEW 20.5.2 DIRECT SALES 20.5.3 THIRD-PARTY SALES 20.5.4 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 21 REGION 21.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 21.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 21.3 GEOGRAPHIC OVERVIEW 21.4 PRODUCT 21.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.5 FUEL TYPE 21.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.6 END-USER 21.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.7 TRANSMISSION TYPE 21.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.8 DRIVE TYPE 21.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.9 START TYPE 21.9.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.10 BLADE TYPE 21.10.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.11 DISTRIBUTION CHANNEL 21.11.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 22 SOUTH 22.1 MARKET OVERVIEW 22.1.1 FLORIDA 22.1.2 TEXAS 22.2 MARKET SIZE & FORECAST 22.2.1 VALUE 22.2.2 VOLUME 23 WEST 23.1 MARKET OVERVIEW 23.1.1 CALIFORNIA 23.1.2 WASHINGTON 23.2 MARKET SIZE & FORECAST 23.2.1 VALUE 23.2.2 VOLUME 24 MIDWEST 24.1 MARKET OVERVIEW 24.1.1 ILLINOIS 24.1.2 MINNESOTA 24.2 MARKET SIZE & FORECAST 24.2.1 VALUE 24.2.2 VOLUME 25 NORTHEAST 25.1 MARKET OVERVIEW 25.1.1 NEW JERSEY 25.1.2 NEW YORK 25.2 MARKET SIZE & FORECAST 25.2.1 VALUE 25.2.2 VOLUME 26 COMPETITIVE LANDSCAPE 26.1 COMPETITION OVERVIEW 27 KEY COMPANY PROFILES 27.1 ARIENS COMPANY (ARIENSCO) 27.1.1 BUSINESS OVERVIEW 27.1.2 PRODUCT OFFERINGS 27.1.3 KEY STRATEGIES 27.1.4 KEY STRENGTHS 27.1.5 KEY OPPORTUNITIES 27.2 DEERE & COMPANY 27.2.1 BUSINESS OVERVIEW 27.2.2 PRODUCT OFFERINGS 27.2.3 KEY STRATEGIES 27.2.4 KEY STRENGTHS 27.2.5 KEY OPPORTUNITIES 27.3 HONDA 27.3.1 BUSINESS OVERVIEW 27.3.2 PRODUCT OFFERINGS 27.3.3 KEY STRATEGIES 27.3.4 KEY STRENGTHS 27.3.5 KEY OPPORTUNITIES 27.4 HUSQVARNA GROUP 27.4.1 BUSINESS OVERVIEW 27.4.2 PRODUCT OFFERINGS 27.4.3 KEY STRATEGIES 27.4.4 KEY STRENGTHS 27.4.5 KEY OPPORTUNITIES 27.5 KUBOTA CORPORATION 27.5.1 BUSINESS OVERVIEW 27.5.2 PRODUCT OFFERINGS 27.5.3 KEY STRATEGIES 27.5.4 KEY STRENGTHS 27.5.5 KEY OPPORTUNITIES 27.6 STANLEY BLACK & DECKER 27.6.1 BUSINESS OVERVIEW 27.6.2 PRODUCT OFFERINGS 27.6.3 KEY STRATEGIES 27.6.4 KEY STRENGTHS 27.6.5 KEY OPPORTUNITIES 27.7 STIGA GROUP 27.7.1 BUSINESS OVERVIEW 27.7.2 PRODUCT OFFERINGS 27.7.3 KEY STRATEGIES 27.7.4 KEY STRENGTHS 27.7.5 KEY OPPORTUNITIES 27.8 THE TORO COMPANY 27.8.1 BUSINESS OVERVIEW 27.8.2 PRODUCT OFFERINGS 27.8.3 KEY STRATEGIES 27.8.4 KEY STRENGTHS 27.8.5 KEY OPPORTUNITIES 28 OTHER PROMINENT VENDORS 28.1 AGCO 28.1.1 BUSINESS OVERVIEW 28.1.2 PRODUCT OFFERINGS 28.2 ALTOZ 28.2.1 BUSINESS OVERVIEW 28.2.2 PRODUCT OFFERINGS 28.3 AS-MOTOR 28.3.1 BUSINESS OVERVIEW 28.3.2 PRODUCT OFFERINGS 28.4 BAD BOY MOWERS 28.4.1 BUSINESS OVERVIEW 28.4.2 PRODUCT OFFERINGS 28.5 BOBCAT COMPANY 28.5.1 BUSINESS OVERVIEW 28.5.2 PRODUCT OFFERINGS 28.6 BRIGGS & STRATTON 28.6.1 BUSINESS OVERVIEW 28.6.2 PRODUCT OFFERINGS 28.7 CHERVON GROUP 28.7.1 BUSINESS OVERVIEW 28.7.2 PRODUCT OFFERINGS 28.8 EMAK GROUP 28.8.1 BUSINESS OVERVIEW 28.8.2 PRODUCT OFFERINGS 28.9 GENERAC POWER SYSTEMS 28.9.1 BUSINESS OVERVIEW 28.9.2 PRODUCT OFFERINGS 28.10 GREENWORKS TOOLS 28.10.1 BUSINESS OVERVIEW 28.10.2 PRODUCT OFFERINGS 28.11 MASPORT 28.11.1 BUSINESS OVERVIEW 28.11.2 PRODUCT OFFERINGS 28.12 METALCRAFT OF MAYVILLE 28.12.1 BUSINESS OVERVIEW 28.12.2 PRODUCT OFFERINGS 28.13 STIHL 28.13.1 BUSINESS OVERVIEW 28.13.2 PRODUCT OFFERINGS 28.14 SUMEC GROUP CORPORATION 28.14.1 BUSINESS OVERVIEW 28.14.2 PRODUCT OFFERINGS 28.15 SWISHER INC. 28.15.1 BUSINESS OVERVIEW 28.15.2 PRODUCT OFFERINGS 28.16 TECHTRONIC INDUSTRIES 28.16.1 BUSINESS OVERVIEW 28.16.2 PRODUCT OFFERINGS 28.17 TEXTRON INC. 28.17.1 BUSINESS OVERVIEW 28.17.2 PRODUCT OFFERINGS 28.18 THE GRASSHOPPER COMPANY 28.18.1 BUSINESS OVERVIEW 28.18.2 PRODUCT OFFERINGS 28.19 WALKER MANUFACTURING 28.19.1 BUSINESS OVERVIEW 28.19.2 PRODUCT OFFERINGS 28.20 WRIGHT MANUFACTURING 28.20.1 BUSINESS OVERVIEW 28.20.2 PRODUCT OFFERINGS 28.21 YANGZHOU WEIBANG GARDEN 28.21.1 BUSINESS OVERVIEW 28.21.2 PRODUCT OFFERINGS 29 REPORT SUMMARY 29.1 KEY TAKEAWAYS 29.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 30 QUANTITATIVE SUMMARY 30.1 MARKET BY GEOGRAPHY 30.1.1 VALUE 30.1.2 VOLUME 30.2 PRODUCT 30.2.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.3 FUEL TYPE 30.3.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.4 END-USER 30.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.5 TRANSMISSION TYPE 30.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.6 DRIVE TYPE 30.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.7 START TYPE 30.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.8 BLADE TYPE 30.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 30.9 DISTRIBUTION CHANNEL 30.9.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 31 APPENDIX 31.1 ABBREVIATIONS
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(金融)の最新刊レポートArizton Advisory & Intelligence 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(assessment)の最新刊レポート
よくあるご質問Arizton Advisory & Intelligence社はどのような調査会社ですか?Arizton Advisory & Intelligenceは世界の広範な市場を調査しています。 主な調査カテゴリ ◇ 消費財&小売 ◇ 自動車&モビリティ ◇ スマートテクノロ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/07/05 10:26 162.17 円 175.82 円 209.73 円 |