欧州の乗用芝刈り機市場 - 包括的な調査と戦略的評価 2022-2027Europe Ride-on Mowers Market - Comprehensive Study and Strategic Assessment 2022-2027 欧州の乗用芝刈り機市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率6.66%で成長すると予測されています。 市場概要 欧州の乗用芝刈り機市場は、公共公園や芝生広場の増加とともに、商業施設の数が増加して... もっと見る
サマリー欧州の乗用芝刈り機市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率6.66%で成長すると予測されています。市場概要 欧州の乗用芝刈り機市場は、公共公園や芝生広場の増加とともに、商業施設の数が増加していることが要因として挙げられます。また、ドイツ、イギリス、フランス、スウェーデン、スペインなどの国々でゴルフコースの普及率が高いことも、地域全体の乗用芝刈り機市場をさらに支えています。 欧州各国の政府は、屋外のオープンスペースの建設に大きな投資を行っています。例えば、2020年には、ウォールナットクリークメトロポリタン公園に運動場が建設され、公園全体の緑地面積が拡大されました。これらのレクリエーション施設全体の大規模な造園エリアは、乗用芝刈り機のニーズを生み出し、欧州の乗用芝刈り機市場の成長を支えています。 乗用芝刈り機の製造において、原材料は重要なコスト要素となっています。鉄鋼、プラスチック、ゴムなど、乗用芝刈り機の製造に使用される主要原材料の価格は、過去数年間で大幅に上昇しています。さらに、原材料価格の変動は、ベンダーの利益率を著しく低下させる要因となっています。 キーレスイグニッション、リアルタイムフィードバック、エアレスタイヤなどの機能により、乗用芝刈り機の魅力は大きく向上しています。また、電動芝刈り機市場のもうひとつのトレンドは多様性であり、ベンダーはアクセサリー、サービス、製品に特化し、業界の成長をサポートすることが期待されています。欧州の乗用芝刈り機市場は、欧州園芸機械工業会(EGMF)が定めたさまざまな規制や規格の適用を受けます。これらの規格は、業界の乗用芝刈り機の品質、安全性、排出量およびその他の要件を規制するのに役立ちます。 主要なハイライト - バッテリー技術の進歩により、業務用乗用芝刈り機市場でも最近実用化された。プロの造園業者は、騒音を抑え、ダウンタイムを減らし、より速く充電し、排気を最小限に抑えることができるため、これらの芝刈り機を自社製品に加えることにますます自信を深めています。 - 欧州では、商業施設における芝生管理の需要増に伴い、造園業が拡大していることが、乗用芝刈り機市場を後押ししています。 - 欧州の家庭の芝生の平均面積はかなり小さいため、欧州の乗用芝刈り機市場の需要を妨げると予想されます。 セグメントハイライト - 欧州の標準的な乗用芝刈り機は、2027年までに8億9153万米ドルの収益を追加すると予想されます。 - 静水圧トランスミッションの収益は、スムーズな動作、優れた応答性、少ないメンテナンスなどの利点により、2027年までに40億米ドルに達すると予想されています。しかし、より高いコストとより多くの燃料要件は、静水圧トランスミッションの主要な抑止力の一つであり、これは業界で動作するベンダーの収益に若干影響を与えると予想されます。 - 2021年には、プロの造園サービスプロバイダーが欧州の乗用芝刈り機市場の主な収益貢献者となっています。このセグメントは、予測期間中に746百万米ドルの追加収益を追加すると予想されます。 製品別セグメント - 標準型ライドオン - ゼロターン - ローントラクター - ガーデントラクター 燃料別セグメント - ガソリンエンジン - バッテリー式 - プロパン エンドユーザー別 - プロフェッショナル向け造園サービス - ゴルフ場、その他スポーツアリーナ - 住宅用 - 政府機関およびその他 トランスミッションのタイプ別区分 - 静電容量式 - 電動モーター - 手動 - その他 駆動方式別セグメント - 二輪駆動 - 四輪駆動 始動方式別 - プッシュスタート - キースタート ブレードタイプ別 - 標準ブレード - マルチングブレード - リフティングブレード - シリンダーブレード 販売チャネル別セグメント - オフライン - オンライン 業界ドライバー 緑地帯の建設 緑地が美的効果をもたらすことを考慮し、多くの庭園、公園、公共緑地が常に都市計画に取り入れられています。イタリア政府は、欧州の乗用芝刈り機市場を後押しするため、「緑の報酬」プログラムなど、さまざまな経済措置を講じています。 2021年には、イギリスのナショナル・トラストが自然保護団体や地方自治体との協力のもと、全国に緑地を拡大するため、政府から67億米ドルの資金を要求しました。このような緑地の拡大が、同市場における乗用芝刈り機の需要を押し上げている。 ゴルフ場の増加 ヨーロッパは、世界で2番目に大きなゴルフ場産業です。2021年には、ヨーロッパ全体のゴルファー数が1,000万人を超え、2016年よりも約8%増加しました。パブリックゴルフクラブの増加により、個人のスポーツへの参加が促進されています。 ゴルフコースの普及が進むことで、同地域からより高い機器の需要が生まれ、欧州の乗用芝刈り機市場を後押しすると期待されます。欧州では130以上のゴルフ場プロジェクトが開発中であり、そのうち約85が計画段階、約45が建設中です。 地理的展望 欧州の発展途上国では、公共の庭園や公園、商業施設の建設が、欧州の乗用芝刈り機市場の成長を牽引すると思われます。新築住宅の建設が増えれば、造園サービスの需要が高まり、それが乗用芝刈り機の需要を押し上げることになります。 英国は、欧州全体で乗用芝刈り機の最大の産業です。英国は、持続可能性に対する政府の関心が高まっていることから、予測期間中に2億9,000万米ドルの収益を追加すると予想されています。英国の地域社会の安全と健康を維持することを目的としたクラウドファンディングサイト「Growing a Greener Britain」などのプロジェクトの実行が、バッテリー式乗用芝刈り機産業の浮揚を維持すると推定されています。しかし、スウェーデンやオランダといった国々が最も高い成長率を示すと予想されます(売上高ベース)。両国のCAGRはそれぞれ9.07%と8.78%と予想されています。 2021年の欧州の乗用芝刈り機市場では、フランスが10.95%の収益シェアを占めています。74エーカーの公共庭園の整備、200の再植生プロジェクト、教育農場、公園や庭園の改修を通じた2014年から2020年までのパリの緑化などの取り組みが、同国全体の乗用芝刈り機の需要を支えている。 地域別セグメント - 欧州 o 英国 o ドイツ o フランス o イタリア スペイン o スウェーデン o オランダ ベルギー o ポーランド o スイス フィンランド o オーストリア ベンダーの状況 業界の他のプレイヤーは、Bobcat、Ariens Company、Briggs & Stratton、Chervon Groupである。業界リーダーへの道を歩む上で、ほとんどのプレイヤーが買収戦略をとっています。また、製造コストの高さや様々な規制により、新規参入が制限されることが予想されます。 欧州の乗用芝刈り機市場の業界リーダーは現在、低炭素エネルギー源を使用する傾向が増加しているため、エネルギー効率の高い商品の採用を重視しています。これは、ガソリンや排気ガスと組み合わせた地球温暖化などの環境問題の高まりに起因することができます。メーカーは、さまざまな需要状況を認識しながら、収益性や資本資源を効果的に活用するための一定の目標を設定することを優先しています。このような現状を受け、メーカーは独自の価値を提案し、業界内での存在感を高める必要があります。 主要ベンダ - アリエンス社(AriensCo) - ディーア・アンド・カンパニー - ホンダ - ハスクバーナグループ - 株式会社クボタ - スタンレー・ブラック・アンド・デッカー - STIGAグループ - ザ・トロ・カンパニー その他の主要ベンダ - アグコ - アルコー・ガーデンテック - アルトース - ASモーター - バッドボーイ・マワーズ - ボブキャット社 - Briggs & Stratton - Chervonグループ - Emakグループ - ジェネラック・パワー・システムズ - グリーンワークスツールス - IHIシバウラ機械株式会社 - マスポート - STIHL - スメックグループ - テックトロニック・インダストリーズ - テクトロン・インク - グラスホッパーカンパニー 回答された主な質問 1.欧州の乗用芝刈り機市場はどの程度の規模か? 2.欧州の乗用芝刈り機市場の成長率は? 3.2027年の欧州乗用芝刈機市場シェア(台数ベース)は? 4.欧州乗用芝刈り機市場のキープレイヤーは? 5.欧州の乗用芝刈り機市場に影響を与えている市場動向は? 目次1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.4 MARKET SEGMENTATION 4.4.1 MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT TYPE 4.4.2 MARKET SEGMENTATION BY END-USER 4.4.3 MARKET SEGMENTATION BY FUEL TYPE 4.4.4 MARKET SEGMENTATION BY TRANSMISSION TYPE 4.4.5 MARKET SEGMENTATION BY BLADE TYPE 4.4.6 MARKET SEGMENTATION BY DRIVE TYPE 4.4.7 MARKET SEGMENTATION BY START TYPE 4.4.8 MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 7.1 MARKET OVERVIEW 7.2 KEY HIGHLIGHTS 7.3 SNIPPETS 7.4 KEY MARKET DRIVERS 7.4.1 INCREASED RECREATIONAL FACILITIES 7.4.2 DEMAND FROM GOLF COURSES 7.5 GEOGRAPHICAL OUTLOOK 7.6 VENDOR LANDSCAPE 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.1.1 DEVELOPMENT OF LI-ION BATTERY 8.2 HISTORY OF LAWN MOWERS 8.3 GRASSLAND AREAS 8.4 CONSUMER BEHAVIOR 8.5 WALK-BEHIND VS. RIDE-ON LAWN MOWERS 8.6 RECENT DEVELOPMENTS 8.6.1 NEW PRODUCT LAUNCHES 8.6.2 MERGERS, ACQUISITIONS & PARTNERSHIPS 8.7 LAWN MOWERS MARKET: EXPERT INSIGHTS 8.8 GASOLINE PRICE TREND: EUROPE 8.9 DECLINE IN DEMAND FOR GASOLINE-BASED RIDE-ON LAWN MOWERS 8.10 DYNAMICS OF LANDSCAPING INDUSTRY 8.11 VALUE CHAIN ANALYSIS 8.11.1 OVERVIEW 8.11.2 RAW MATERIAL & COMPONENT SUPPLIERS 8.11.3 MANUFACTURERS 8.11.4 DEALERS/DISTRIBUTORS 8.11.5 RETAILERS 8.11.6 END-USERS 8.12 REGULATIONS & STANDARDS 8.12.1 LAWN MOWERS 8.13 IMPACT OF COVID-19 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 GROWTH OF LANDSCAPING INDUSTRY 9.2 INFLUX OF ALTERNATIVE FUEL OPTIONS 9.3 INTERNET SHAPING END-USERS’ PURCHASING BEHAVIOR 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 DEMAND FROM GOLF COURSES 10.2 GROWTH IN MANUFACTURER-LED PROGRAMS & INITIATIVES 10.3 INCREASED RECREATIONAL FACILITIES 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 INCREASED XERISCAPING & USE OF ARTIFICIAL GRASS 11.2 HIGH UPFRONT COST & LONG REPLACEMENT CYCLE 11.3 EROSION OF VENDOR MARGINS DUE TO VOLATILITY IN RAW MATERIAL PRICES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.2.1 BY VALUE 12.2.2 BY VOLUME 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 PRODUCT TYPE 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 13.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 13.3 MARKET OVERVIEW 13.4 STANDARD RIDE-ON MOWERS 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.5 ZERO-TURN MOWERS 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.6 LAWN TRACTORS 13.6.1 MARKET OVERVIEW 13.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.7 GARDEN TRACTORS 13.7.1 MARKET OVERVIEW 13.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14 FUEL TYPE 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 14.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 14.3 MARKET OVERVIEW 14.4 GASOLINE-POWERED 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.5 BATTERY-POWERED 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.6 PROPANE-POWERED 14.6.1 MARKET OVERVIEW 14.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15 END-USER 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 15.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 15.3 MARKET OVERVIEW 15.4 PROFESSIONAL LANDSCAPING SERVICES 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.5 GOLF COURSES & OTHER SPORTS ARENAS 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.6 RESIDENTIAL 15.6.1 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.7 GOVERNMENT & OTHERS 15.7.1 MARKET OVERVIEW 15.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16 TRANSMISSION TYPE 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 16.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 16.3 MARKET OVERVIEW 16.4 HYDROSTATIC 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.5 ELECTRIC MOTOR 16.5.1 MARKET OVERVIEW 16.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.6 MANUAL 16.6.1 MARKET OVERVIEW 16.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.7 OTHERS 16.7.1 MARKET OVERVIEW 16.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17 DRIVE TYPE 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 17.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 17.3 MARKET OVERVIEW 17.4 TWO-WHEEL DRIVE 17.4.1 MARKET OVERVIEW 17.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17.5 FOUR-WHEEL DRIVE 17.5.1 MARKET OVERVIEW 17.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18 START TYPE 18.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 18.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 18.3 MARKET OVERVIEW 18.4 PUSH START 18.4.1 MARKET OVERVIEW 18.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18.5 KEY START 18.5.1 MARKET OVERVIEW 18.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19 BLADE TYPE 19.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 19.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 19.3 MARKET OVERVIEW 19.4 DECK/STANDARD BLADES 19.4.1 MARKET OVERVIEW 19.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.5 MULCHING BLADES 19.5.1 MARKET OVERVIEW 19.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.6 LIFTING BLADES 19.6.1 MARKET OVERVIEW 19.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.7 CYLINDER BLADES 19.7.1 MARKET OVERVIEW 19.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20 DISTRIBUTION CHANNEL 20.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 20.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 20.3 MARKET OVERVIEW 20.4 OFFLINE 20.4.1 MARKET OVERVIEW 20.4.2 DEALERS & DISTRIBUTORS 20.4.3 SPECIALTY STORES 20.4.4 MASS-MARKET PLAYERS 20.4.5 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20.5 ONLINE 20.5.1 MARKET OVERVIEW 20.5.2 DIRECT SALES 20.5.3 THIRD-PARTY SALES 20.5.4 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 21 EUROPE 21.1 MARKET OVERVIEW 21.2 MARKET SIZE & FORECAST 21.3 PRODUCT TYPE 21.3.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.4 FUEL TYPE 21.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.5 END-USER 21.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.6 TRANSMISSION TYPE 21.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.7 DRIVE TYPE 21.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.8 START TYPE 21.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.9 BLADE TYPE 21.9.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.10 DISTRIBUTION CHANNEL 21.10.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.11 KEY COUNTRIES 21.11.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 21.11.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 21.11.3 UK: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.4 GERMANY: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.5 FRANCE: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.6 ITALY: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.7 SPAIN: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.8 SWEDEN: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.9 NETHERLANDS: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.10 BELGIUM: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.11 POLAND: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.12 SWITZERLAND: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.13 FINLAND: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.14 AUSTRIA: MARKET SIZE & FORECAST 22 COMPETITIVE LANDSCAPE 22.1 COMPETITION OVERVIEW 23 KEY COMPANY PROFILES 23.1 ARIENS COMPANY (ARIENSCO) 23.1.1 BUSINESS OVERVIEW 23.1.2 PRODUCT OFFERINGS 23.1.3 KEY STRATEGIES 23.1.4 KEY STRENGTHS 23.1.5 KEY OPPORTUNITIES 23.2 DEERE & COMPANY 23.2.1 BUSINESS OVERVIEW 23.2.2 PRODUCT OFFERINGS 23.2.3 KEY STRATEGIES 23.2.4 KEY STRENGTHS 23.2.5 KEY OPPORTUNITIES 23.3 HONDA MOTOR COMPANY 23.3.1 BUSINESS OVERVIEW 23.3.2 PRODUCT OFFERINGS 23.3.3 KEY STRATEGIES 23.3.4 KEY STRENGTHS 23.3.5 KEY OPPORTUNITIES 23.4 HUSQVARNA GROUP 23.4.1 BUSINESS OVERVIEW 23.4.2 PRODUCT OFFERINGS 23.4.3 KEY STRATEGIES 23.4.4 KEY STRENGTHS 23.4.5 KEY OPPORTUNITIES 23.5 KUBOTA CORPORATION 23.5.1 BUSINESS OVERVIEW 23.5.2 PRODUCT OFFERINGS 23.5.3 KEY STRATEGIES 23.5.4 KEY STRENGTHS 23.5.5 KEY OPPORTUNITIES 23.6 STANLEY BLACK & DECKER 23.6.1 BUSINESS OVERVIEW 23.6.2 PRODUCT OFFERINGS 23.6.3 KEY STRATEGIES 23.6.4 KEY STRENGTHS 23.6.5 KEY OPPORTUNITIES 23.7 STIGA GROUP 23.7.1 BUSINESS OVERVIEW 23.7.2 PRODUCT OFFERINGS 23.7.3 KEY STRATEGIES 23.7.4 KEY STRENGTHS 23.7.5 KEY OPPORTUNITIES 23.8 THE TORO COMPANY 23.8.1 BUSINESS OVERVIEW 23.8.2 PRODUCT OFFERINGS 23.8.3 KEY STRATEGIES 23.8.4 KEY STRENGTHS 23.8.5 KEY OPPORTUNITIES 24 OTHER PROMINENT VENDORS 24.1 AGCO 24.1.1 BUSINESS OVERVIEW 24.1.2 PRODUCT OFFERINGS 24.2 AL-KO GARDENTECH 24.2.1 BUSINESS OVERVIEW 24.2.2 PRODUCT OFFERINGS 24.3 ALTOZ 24.3.1 BUSINESS OVERVIEW 24.3.2 PRODUCT OFFERINGS 24.4 AS-MOTOR 24.4.1 BUSINESS OVERVIEW 24.4.2 PRODUCT OFFERINGS 24.5 BAD BOY MOWERS 24.5.1 BUSINESS OVERVIEW 24.5.2 PRODUCT OFFERINGS 24.6 BOBCAT COMPANY 24.6.1 BUSINESS OVERVIEW 24.6.2 PRODUCT OFFERINGS 24.7 BRIGGS & STRATTON 24.7.1 BUSINESS OVERVIEW 24.7.2 PRODUCT OFFERINGS 24.8 CHERVON GROUP 24.8.1 BUSINESS OVERVIEW 24.8.2 PRODUCT OFFERINGS 24.9 EMAK GROUP 24.9.1 BUSINESS OVERVIEW 24.9.2 PRODUCT OFFERINGS 24.10 GENERAC POWER SYSTEMS 24.10.1 BUSINESS OVERVIEW 24.10.2 PRODUCT OFFERINGS 24.11 GREENWORKS TOOLS 24.11.1 BUSINESS OVERVIEW 24.11.2 PRODUCT OFFERINGS 24.12 IHI SHIBAURA MACHINERY CORPORATION 24.12.1 BUSINESS OVERVIEW 24.12.2 PRODUCT OFFERINGS 24.13 MASPORT 24.13.1 BUSINESS OVERVIEW 24.13.2 PRODUCT OFFERINGS 24.14 STIHL 24.14.1 BUSINESS OVERVIEW 24.14.2 PRODUCT OFFERINGS 24.15 SUMEC GROUP CORPORATION 24.15.1 BUSINESS OVERVIEW 24.15.2 PRODUCT OFFERINGS 24.16 TECHTRONIC INDUSTRIES 24.16.1 BUSINESS OVERVIEW 24.16.2 PRODUCT OFFERINGS 24.17 TEXTRON INC. 24.17.1 BUSINESS OVERVIEW 24.17.2 PRODUCT OFFERINGS 24.18 THE GRASSHOPPER COMPANY 24.18.1 BUSINESS OVERVIEW 24.18.2 PRODUCT OFFERINGS 25 REPORT SUMMARY 25.1 KEY TAKEAWAYS 25.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 26 QUANTITATIVE SUMMARY 26.1 PRODUCT TYPE 26.1.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.2 FUEL TYPE 26.2.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.3 END-USER 26.3.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.4 TRANSMISSION TYPE 26.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.5 DRIVE TYPE 26.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.6 START TYPE 26.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.7 BLADE TYPE 26.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.8 DISTRIBUTION CHANNEL 26.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 27 APPENDIX 27.1 ABBREVIATIONS
SummaryThe Europe ride-on mowers market is expected to grow at a CAGR of 6.66% during 2022-2027. Table of Contents1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.4 MARKET SEGMENTATION 4.4.1 MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT TYPE 4.4.2 MARKET SEGMENTATION BY END-USER 4.4.3 MARKET SEGMENTATION BY FUEL TYPE 4.4.4 MARKET SEGMENTATION BY TRANSMISSION TYPE 4.4.5 MARKET SEGMENTATION BY BLADE TYPE 4.4.6 MARKET SEGMENTATION BY DRIVE TYPE 4.4.7 MARKET SEGMENTATION BY START TYPE 4.4.8 MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 7.1 MARKET OVERVIEW 7.2 KEY HIGHLIGHTS 7.3 SNIPPETS 7.4 KEY MARKET DRIVERS 7.4.1 INCREASED RECREATIONAL FACILITIES 7.4.2 DEMAND FROM GOLF COURSES 7.5 GEOGRAPHICAL OUTLOOK 7.6 VENDOR LANDSCAPE 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.1.1 DEVELOPMENT OF LI-ION BATTERY 8.2 HISTORY OF LAWN MOWERS 8.3 GRASSLAND AREAS 8.4 CONSUMER BEHAVIOR 8.5 WALK-BEHIND VS. RIDE-ON LAWN MOWERS 8.6 RECENT DEVELOPMENTS 8.6.1 NEW PRODUCT LAUNCHES 8.6.2 MERGERS, ACQUISITIONS & PARTNERSHIPS 8.7 LAWN MOWERS MARKET: EXPERT INSIGHTS 8.8 GASOLINE PRICE TREND: EUROPE 8.9 DECLINE IN DEMAND FOR GASOLINE-BASED RIDE-ON LAWN MOWERS 8.10 DYNAMICS OF LANDSCAPING INDUSTRY 8.11 VALUE CHAIN ANALYSIS 8.11.1 OVERVIEW 8.11.2 RAW MATERIAL & COMPONENT SUPPLIERS 8.11.3 MANUFACTURERS 8.11.4 DEALERS/DISTRIBUTORS 8.11.5 RETAILERS 8.11.6 END-USERS 8.12 REGULATIONS & STANDARDS 8.12.1 LAWN MOWERS 8.13 IMPACT OF COVID-19 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 GROWTH OF LANDSCAPING INDUSTRY 9.2 INFLUX OF ALTERNATIVE FUEL OPTIONS 9.3 INTERNET SHAPING END-USERS’ PURCHASING BEHAVIOR 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 DEMAND FROM GOLF COURSES 10.2 GROWTH IN MANUFACTURER-LED PROGRAMS & INITIATIVES 10.3 INCREASED RECREATIONAL FACILITIES 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 INCREASED XERISCAPING & USE OF ARTIFICIAL GRASS 11.2 HIGH UPFRONT COST & LONG REPLACEMENT CYCLE 11.3 EROSION OF VENDOR MARGINS DUE TO VOLATILITY IN RAW MATERIAL PRICES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.2.1 BY VALUE 12.2.2 BY VOLUME 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 PRODUCT TYPE 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 13.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 13.3 MARKET OVERVIEW 13.4 STANDARD RIDE-ON MOWERS 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.5 ZERO-TURN MOWERS 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.6 LAWN TRACTORS 13.6.1 MARKET OVERVIEW 13.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 13.7 GARDEN TRACTORS 13.7.1 MARKET OVERVIEW 13.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14 FUEL TYPE 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 14.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 14.3 MARKET OVERVIEW 14.4 GASOLINE-POWERED 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.5 BATTERY-POWERED 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 14.6 PROPANE-POWERED 14.6.1 MARKET OVERVIEW 14.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15 END-USER 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 15.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 15.3 MARKET OVERVIEW 15.4 PROFESSIONAL LANDSCAPING SERVICES 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.5 GOLF COURSES & OTHER SPORTS ARENAS 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.6 RESIDENTIAL 15.6.1 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 15.7 GOVERNMENT & OTHERS 15.7.1 MARKET OVERVIEW 15.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16 TRANSMISSION TYPE 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 16.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 16.3 MARKET OVERVIEW 16.4 HYDROSTATIC 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.5 ELECTRIC MOTOR 16.5.1 MARKET OVERVIEW 16.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.6 MANUAL 16.6.1 MARKET OVERVIEW 16.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 16.7 OTHERS 16.7.1 MARKET OVERVIEW 16.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17 DRIVE TYPE 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 17.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 17.3 MARKET OVERVIEW 17.4 TWO-WHEEL DRIVE 17.4.1 MARKET OVERVIEW 17.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 17.5 FOUR-WHEEL DRIVE 17.5.1 MARKET OVERVIEW 17.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18 START TYPE 18.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 18.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 18.3 MARKET OVERVIEW 18.4 PUSH START 18.4.1 MARKET OVERVIEW 18.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 18.5 KEY START 18.5.1 MARKET OVERVIEW 18.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19 BLADE TYPE 19.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 19.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 19.3 MARKET OVERVIEW 19.4 DECK/STANDARD BLADES 19.4.1 MARKET OVERVIEW 19.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.5 MULCHING BLADES 19.5.1 MARKET OVERVIEW 19.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.6 LIFTING BLADES 19.6.1 MARKET OVERVIEW 19.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 19.7 CYLINDER BLADES 19.7.1 MARKET OVERVIEW 19.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20 DISTRIBUTION CHANNEL 20.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 20.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 20.3 MARKET OVERVIEW 20.4 OFFLINE 20.4.1 MARKET OVERVIEW 20.4.2 DEALERS & DISTRIBUTORS 20.4.3 SPECIALTY STORES 20.4.4 MASS-MARKET PLAYERS 20.4.5 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 20.5 ONLINE 20.5.1 MARKET OVERVIEW 20.5.2 DIRECT SALES 20.5.3 THIRD-PARTY SALES 20.5.4 MARKET SIZE & FORECAST 2021–2027 (VALUE & VOLUME) 21 EUROPE 21.1 MARKET OVERVIEW 21.2 MARKET SIZE & FORECAST 21.3 PRODUCT TYPE 21.3.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.4 FUEL TYPE 21.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.5 END-USER 21.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.6 TRANSMISSION TYPE 21.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.7 DRIVE TYPE 21.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.8 START TYPE 21.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.9 BLADE TYPE 21.9.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.10 DISTRIBUTION CHANNEL 21.10.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 21.11 KEY COUNTRIES 21.11.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VALUE) 21.11.2 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE (VOLUME) 21.11.3 UK: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.4 GERMANY: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.5 FRANCE: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.6 ITALY: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.7 SPAIN: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.8 SWEDEN: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.9 NETHERLANDS: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.10 BELGIUM: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.11 POLAND: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.12 SWITZERLAND: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.13 FINLAND: MARKET SIZE & FORECAST 21.11.14 AUSTRIA: MARKET SIZE & FORECAST 22 COMPETITIVE LANDSCAPE 22.1 COMPETITION OVERVIEW 23 KEY COMPANY PROFILES 23.1 ARIENS COMPANY (ARIENSCO) 23.1.1 BUSINESS OVERVIEW 23.1.2 PRODUCT OFFERINGS 23.1.3 KEY STRATEGIES 23.1.4 KEY STRENGTHS 23.1.5 KEY OPPORTUNITIES 23.2 DEERE & COMPANY 23.2.1 BUSINESS OVERVIEW 23.2.2 PRODUCT OFFERINGS 23.2.3 KEY STRATEGIES 23.2.4 KEY STRENGTHS 23.2.5 KEY OPPORTUNITIES 23.3 HONDA MOTOR COMPANY 23.3.1 BUSINESS OVERVIEW 23.3.2 PRODUCT OFFERINGS 23.3.3 KEY STRATEGIES 23.3.4 KEY STRENGTHS 23.3.5 KEY OPPORTUNITIES 23.4 HUSQVARNA GROUP 23.4.1 BUSINESS OVERVIEW 23.4.2 PRODUCT OFFERINGS 23.4.3 KEY STRATEGIES 23.4.4 KEY STRENGTHS 23.4.5 KEY OPPORTUNITIES 23.5 KUBOTA CORPORATION 23.5.1 BUSINESS OVERVIEW 23.5.2 PRODUCT OFFERINGS 23.5.3 KEY STRATEGIES 23.5.4 KEY STRENGTHS 23.5.5 KEY OPPORTUNITIES 23.6 STANLEY BLACK & DECKER 23.6.1 BUSINESS OVERVIEW 23.6.2 PRODUCT OFFERINGS 23.6.3 KEY STRATEGIES 23.6.4 KEY STRENGTHS 23.6.5 KEY OPPORTUNITIES 23.7 STIGA GROUP 23.7.1 BUSINESS OVERVIEW 23.7.2 PRODUCT OFFERINGS 23.7.3 KEY STRATEGIES 23.7.4 KEY STRENGTHS 23.7.5 KEY OPPORTUNITIES 23.8 THE TORO COMPANY 23.8.1 BUSINESS OVERVIEW 23.8.2 PRODUCT OFFERINGS 23.8.3 KEY STRATEGIES 23.8.4 KEY STRENGTHS 23.8.5 KEY OPPORTUNITIES 24 OTHER PROMINENT VENDORS 24.1 AGCO 24.1.1 BUSINESS OVERVIEW 24.1.2 PRODUCT OFFERINGS 24.2 AL-KO GARDENTECH 24.2.1 BUSINESS OVERVIEW 24.2.2 PRODUCT OFFERINGS 24.3 ALTOZ 24.3.1 BUSINESS OVERVIEW 24.3.2 PRODUCT OFFERINGS 24.4 AS-MOTOR 24.4.1 BUSINESS OVERVIEW 24.4.2 PRODUCT OFFERINGS 24.5 BAD BOY MOWERS 24.5.1 BUSINESS OVERVIEW 24.5.2 PRODUCT OFFERINGS 24.6 BOBCAT COMPANY 24.6.1 BUSINESS OVERVIEW 24.6.2 PRODUCT OFFERINGS 24.7 BRIGGS & STRATTON 24.7.1 BUSINESS OVERVIEW 24.7.2 PRODUCT OFFERINGS 24.8 CHERVON GROUP 24.8.1 BUSINESS OVERVIEW 24.8.2 PRODUCT OFFERINGS 24.9 EMAK GROUP 24.9.1 BUSINESS OVERVIEW 24.9.2 PRODUCT OFFERINGS 24.10 GENERAC POWER SYSTEMS 24.10.1 BUSINESS OVERVIEW 24.10.2 PRODUCT OFFERINGS 24.11 GREENWORKS TOOLS 24.11.1 BUSINESS OVERVIEW 24.11.2 PRODUCT OFFERINGS 24.12 IHI SHIBAURA MACHINERY CORPORATION 24.12.1 BUSINESS OVERVIEW 24.12.2 PRODUCT OFFERINGS 24.13 MASPORT 24.13.1 BUSINESS OVERVIEW 24.13.2 PRODUCT OFFERINGS 24.14 STIHL 24.14.1 BUSINESS OVERVIEW 24.14.2 PRODUCT OFFERINGS 24.15 SUMEC GROUP CORPORATION 24.15.1 BUSINESS OVERVIEW 24.15.2 PRODUCT OFFERINGS 24.16 TECHTRONIC INDUSTRIES 24.16.1 BUSINESS OVERVIEW 24.16.2 PRODUCT OFFERINGS 24.17 TEXTRON INC. 24.17.1 BUSINESS OVERVIEW 24.17.2 PRODUCT OFFERINGS 24.18 THE GRASSHOPPER COMPANY 24.18.1 BUSINESS OVERVIEW 24.18.2 PRODUCT OFFERINGS 25 REPORT SUMMARY 25.1 KEY TAKEAWAYS 25.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 26 QUANTITATIVE SUMMARY 26.1 PRODUCT TYPE 26.1.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.2 FUEL TYPE 26.2.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.3 END-USER 26.3.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.4 TRANSMISSION TYPE 26.4.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.5 DRIVE TYPE 26.5.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.6 START TYPE 26.6.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.7 BLADE TYPE 26.7.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 26.8 DISTRIBUTION CHANNEL 26.8.1 MARKET SIZE & FORECAST (VALUE & VOLUME) 27 APPENDIX 27.1 ABBREVIATIONS
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