タイ・トラクター市場 - 産業分析と予測 2022-2028Thailand Tractor Market - Industry Analysis & Forecast 2022-2028 このタイのトラクター市場レポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータ主導の洞察 食料消費の増加と急激な人口増加が、タイの農林業用トラクター市場を牽引しています。このような食料需要の... もっと見る
サマリーこのタイのトラクター市場レポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータ主導の洞察食料消費の増加と急激な人口増加が、タイの農林業用トラクター市場を牽引しています。このような食料需要の増加には、生産量とヘクタールあたりの収量の大幅な増加が必要である。また、タイにおける最近の社会・人口動態の変化も、タイ・トラクター市場の需要を促進している。タイでは、定期的に農業に従事する人の数が減少しています。このため、同国では農業機械のニーズが高まり、タイの農業用トラクター市場にプラスの影響を及ぼしています。 タイのトラクター市場は、年平均成長率3.71%で推移すると予測されています。 市場成長要因 - 食料消費量の増加と急激な人口増加 - 融資・補助金による農家への財政支援の強化 - タイにおける社会・人口動態の変化 セグメンテーション分析 タイのほぼ全地域で、20~40HPのセグメントが最も高い売上を記録しています。20HP未満の出力容量範囲のトラクターは、ミニトラクターと呼ばれる。これらのトラクターは、所有地が狭く、運搬量が少ない農家にとって理想的である。 農家で最も支持されているのは2WDのトラクターです。所有コストの低さ、十分な機能、運搬力、慣習から、2WDトラクターは農家の間で人気があります。 馬力別セグメント - 20HP未満 - 20-40 HP - 41-60 HP - 61-100 HP - 100HP以上 駆動方式別セグメント - 2輪駆動 - 4輪駆動 地域別分析 タイ全土で農業機械化の普及と導入が進んでいることが、新型トラクターの販売を後押ししています。トラクターと農業用器具は、タイの組織的農業市場の主要製品カテゴリーである。 ベンダー分析 タイには、全く異なるプロフィールを持つ2つの主要な市場セグメントがあります。50馬力以下のトラクター市場は、2004年以前はほぼクボタの独壇場であり、現在も70%以上のシェアを誇っている。クボタのタイでのプレゼンスは、トラクターの現地生産工場である子会社サイアム・クボタを通じてである。 主要ベンダー - クボタ - ジョンディア - CNHインダストリアル - エスコート社 - マヒンドラ&マヒンドラ その他の著名なベンダ - ニューホランド - ヤンマー - ソナリカ・インターナショナル・トラクターズ・リミテッド - アクション・コンストラクション・エクイップメンツ社 - アグコ - 井関農機トレーディング株式会社 - クラースKGAA MBH - トラクター・アンド・ファーム・イクイップメント・リミテッド(TAFE) - アイヒャー - IMT - マッセイファーガソン株式会社 - タライソングファクトリー株式会社 - ドゥーツ・ファー が含まれています。 1.タイのトラクター市場の分析では、2022年から2028年までの予測期間の市場規模および成長率を提供しています。 2.タイのトラクター市場に関する現在の業界動向、トレンド予測、成長ドライバーに関する包括的な洞察を提供しています。 3.市場シェア、成長ドライバー、課題、投資機会など、最新の分析結果を提供しています。 4.本書では、タイ・トラクター市場の市場セグメントと地域別展望を完全に網羅しています。 5.本レポートでは、ベンダーの状況、競合分析、競争優位を得るための重要な市場戦略について詳しく解説しています。 目次1 Research Methodology2 Research Objectives 3 Research Process 4 Scope & Coverage 4.1 Market Definition 4.1.1 Inclusions 4.1.2 Exclusions 4.1.3 Market Estimation Caveats 4.2 Base Year 4.3 Scope of The Study 5 Report Assumptions & Caveats 5.1 Key Caveats 5.2 Currency Conversion 5.3 Market Derivation 6 Market at a Glance 7 Introduction 7.1 Overview 7.2 Import & Export Analysis 7.3 Agriculture Evolution in Thailand 7.4 Population & End-User Growth 7.5 Technological Advancements 7.6 Impact of Covid-19 8 Market Landscape 8.1 Market Overview 8.2 Market Size & Forecast 8.3 Five Forces Analysis 8.3.1 Threat of New Entrants 8.3.2 Bargaining Power of Suppliers 8.3.3 Bargaining Power of Buyers 8.3.4 Threat of Substitutes 8.3.5 Competitive Rivalry 9 Horsepower 9.1 Market Snapshot & Growth Engine 9.2 Market Overview 9.3 Less Than 20HP 9.3.1 Market Overview 9.3.2 Market Size & Forecast 9.4 20−40 HP 9.4.1 Market Overview 9.4.2 Market Size & Forecast 9.5 41−60 HP 9.5.1 Market Overview 9.5.2 Market Size & Forecast 9.6 61−100 HP 9.6.1 Market Overview 9.6.2 Market Size & Forecast 9.7 Above 100 HP 9.7.1 Market Overview 9.7.2 Market Size & Forecast 10 Drive Type 10.1 Market Snapshot & Growth Engine 10.2 Market Overview 10.2.1 Market Size & Forecast 10.3 2wd Tractors 10.3.1 Market Overview 10.3.2 Market Size & Forecast 10.4 4wd Tractors 10.4.1 Market Overview 10.4.2 Market Size & Forecast 11 Market Opportunities & Trends 11.1 Rising Focus on Remote Monitoring Technology in Tractors 11.1.1 Self-Driving Tractors 11.1.2 GPS Technology 11.1.3 Growing Demand for Autonomous Tractors 11.1.4 Alternative Fuel-Based Tractors 11.2 Growing Farm Mechanization Driving Demand for Low Engine Power Tractors 11.2.1 Policies for Agricultural Mechanization 11.3 Increasing Adoption of Precision Farming 12 Market Growth Enablers 12.1 Increased Food Consumption & Rapid Population Growth 12.2 Increased Financial Support to Farmers Through Loans & Subsidies 12.2.1 Thailand to Offer $4.7 Billion To Farmers Affected by Covid and Floods 12.2.2 National Strategy for Next 20 Years 12.3 Socio-Demographic Changes in Thailand 12.4 Expanding Farmland Size 13 Market Restraints 13.1 Increasing Demand for Used & Rental Tractors 13.2 Climate Change Adversely Impacting Agricultural Activities 13.3 Farmers Unaware of Latest Agricultural Technology 13.3.1 Low Level of Education Among Farmers 13.3.2 Resource Scarcity Among Small & Medium Farmers 14 Competitive Landscape 14.1 Competition Overview 15 Key Company Profiles 15.1 KUBOTA 15.1.1 Business Overview 15.1.2 Kubota in Agriculture Tractor Market 15.1.3 Product Offerings 15.1.4 Key Strategies 15.1.5 Key Strengths 15.1.6 Key Opportunities 15.2 JOHN DEERE 15.2.1 Business Overview 15.2.2 John Deere in Agriculture Tractor Market 15.2.3 Product Offerings 15.2.4 Key Strategies 15.2.5 Key Strengths 15.2.6 Key Opportunities 15.3 CNH 15.3.1 Business Overview 15.3.2 CNH In Agriculture Tractor Market 15.3.3 Product Offerings 15.3.4 Key Strategies 15.3.5 Key Strengths 15.3.6 Key Opportunities 15.4 ESCORTS LIMITED 15.4.1 Business Overview 15.4.2 Escorts in Agriculture Tractor Market 15.4.3 Product Offerings 15.4.4 Key Strategies 15.4.5 Key Strengths 15.4.6 Key Opportunities 15.5 MAHINDRA & MAHINDRA 15.5.1 Business Overview 15.5.2 Mahindra in Agriculture Tractor Market 15.5.3 Product Offerings 15.5.4 Key Strategies 15.5.5 Key Strengths 15.5.6 Key Opportunities 16 Other Prominent Vendors 16.1 NEW HOLLAND 16.1.1 Business Overview 16.1.2 Product Offerings 16.2 YANMAR 16.2.1 Business Overview 16.2.2 Product Offerings 16.3 SONALIKA 16.3.1 Business Overview 16.3.2 Product Offerings 16.4 ACE 16.4.1 Business Overview 16.4.2 Product Offerings 16.5 AGCO 16.5.1 Business Overview 16.5.2 Product Offerings 16.6 ISEKI 16.6.1 Business Overview 16.6.2 Product Offerings 16.7 CLAAS KGAA MBH 16.7.1 Business Overview 16.7.2 Product Offerings 16.8 TAFE 16.8.1 Business Overview 16.8.2 Product Offerings 16.9 EICHER 16.9.1 Business Overview 16.9.2 Product Offerings 16.10 IMT 16.10.1 Business Overview 16.10.2 Product Offerings 16.11 MASSEY FERGUSON LTD. 16.11.1 Business Overview 16.11.2 Product Offerings 16.12 TALAYTHONG FACTORY CO., LTD. 16.12.1 Business Overview 16.12.2 Product Offerings 16.13 DEUTZ-FAHR 16.13.1 Business Overview 16.13.2 Product Offerings 17 Report Summary 17.1 Key Takeaways 17.2 Strategic Recommendations 18 Quantitative Summary 18.1 Market by Horsepower 18.2 Market by Wheel Drive Type 19 Appendix 19.1 Abbreviations
SummaryIn-depth Analysis and Data-driven Insights on the Impact of COVID-19 Included in this Thailand Tractor Market Report Table of Contents1 Research Methodology2 Research Objectives 3 Research Process 4 Scope & Coverage 4.1 Market Definition 4.1.1 Inclusions 4.1.2 Exclusions 4.1.3 Market Estimation Caveats 4.2 Base Year 4.3 Scope of The Study 5 Report Assumptions & Caveats 5.1 Key Caveats 5.2 Currency Conversion 5.3 Market Derivation 6 Market at a Glance 7 Introduction 7.1 Overview 7.2 Import & Export Analysis 7.3 Agriculture Evolution in Thailand 7.4 Population & End-User Growth 7.5 Technological Advancements 7.6 Impact of Covid-19 8 Market Landscape 8.1 Market Overview 8.2 Market Size & Forecast 8.3 Five Forces Analysis 8.3.1 Threat of New Entrants 8.3.2 Bargaining Power of Suppliers 8.3.3 Bargaining Power of Buyers 8.3.4 Threat of Substitutes 8.3.5 Competitive Rivalry 9 Horsepower 9.1 Market Snapshot & Growth Engine 9.2 Market Overview 9.3 Less Than 20HP 9.3.1 Market Overview 9.3.2 Market Size & Forecast 9.4 20−40 HP 9.4.1 Market Overview 9.4.2 Market Size & Forecast 9.5 41−60 HP 9.5.1 Market Overview 9.5.2 Market Size & Forecast 9.6 61−100 HP 9.6.1 Market Overview 9.6.2 Market Size & Forecast 9.7 Above 100 HP 9.7.1 Market Overview 9.7.2 Market Size & Forecast 10 Drive Type 10.1 Market Snapshot & Growth Engine 10.2 Market Overview 10.2.1 Market Size & Forecast 10.3 2wd Tractors 10.3.1 Market Overview 10.3.2 Market Size & Forecast 10.4 4wd Tractors 10.4.1 Market Overview 10.4.2 Market Size & Forecast 11 Market Opportunities & Trends 11.1 Rising Focus on Remote Monitoring Technology in Tractors 11.1.1 Self-Driving Tractors 11.1.2 GPS Technology 11.1.3 Growing Demand for Autonomous Tractors 11.1.4 Alternative Fuel-Based Tractors 11.2 Growing Farm Mechanization Driving Demand for Low Engine Power Tractors 11.2.1 Policies for Agricultural Mechanization 11.3 Increasing Adoption of Precision Farming 12 Market Growth Enablers 12.1 Increased Food Consumption & Rapid Population Growth 12.2 Increased Financial Support to Farmers Through Loans & Subsidies 12.2.1 Thailand to Offer $4.7 Billion To Farmers Affected by Covid and Floods 12.2.2 National Strategy for Next 20 Years 12.3 Socio-Demographic Changes in Thailand 12.4 Expanding Farmland Size 13 Market Restraints 13.1 Increasing Demand for Used & Rental Tractors 13.2 Climate Change Adversely Impacting Agricultural Activities 13.3 Farmers Unaware of Latest Agricultural Technology 13.3.1 Low Level of Education Among Farmers 13.3.2 Resource Scarcity Among Small & Medium Farmers 14 Competitive Landscape 14.1 Competition Overview 15 Key Company Profiles 15.1 KUBOTA 15.1.1 Business Overview 15.1.2 Kubota in Agriculture Tractor Market 15.1.3 Product Offerings 15.1.4 Key Strategies 15.1.5 Key Strengths 15.1.6 Key Opportunities 15.2 JOHN DEERE 15.2.1 Business Overview 15.2.2 John Deere in Agriculture Tractor Market 15.2.3 Product Offerings 15.2.4 Key Strategies 15.2.5 Key Strengths 15.2.6 Key Opportunities 15.3 CNH 15.3.1 Business Overview 15.3.2 CNH In Agriculture Tractor Market 15.3.3 Product Offerings 15.3.4 Key Strategies 15.3.5 Key Strengths 15.3.6 Key Opportunities 15.4 ESCORTS LIMITED 15.4.1 Business Overview 15.4.2 Escorts in Agriculture Tractor Market 15.4.3 Product Offerings 15.4.4 Key Strategies 15.4.5 Key Strengths 15.4.6 Key Opportunities 15.5 MAHINDRA & MAHINDRA 15.5.1 Business Overview 15.5.2 Mahindra in Agriculture Tractor Market 15.5.3 Product Offerings 15.5.4 Key Strategies 15.5.5 Key Strengths 15.5.6 Key Opportunities 16 Other Prominent Vendors 16.1 NEW HOLLAND 16.1.1 Business Overview 16.1.2 Product Offerings 16.2 YANMAR 16.2.1 Business Overview 16.2.2 Product Offerings 16.3 SONALIKA 16.3.1 Business Overview 16.3.2 Product Offerings 16.4 ACE 16.4.1 Business Overview 16.4.2 Product Offerings 16.5 AGCO 16.5.1 Business Overview 16.5.2 Product Offerings 16.6 ISEKI 16.6.1 Business Overview 16.6.2 Product Offerings 16.7 CLAAS KGAA MBH 16.7.1 Business Overview 16.7.2 Product Offerings 16.8 TAFE 16.8.1 Business Overview 16.8.2 Product Offerings 16.9 EICHER 16.9.1 Business Overview 16.9.2 Product Offerings 16.10 IMT 16.10.1 Business Overview 16.10.2 Product Offerings 16.11 MASSEY FERGUSON LTD. 16.11.1 Business Overview 16.11.2 Product Offerings 16.12 TALAYTHONG FACTORY CO., LTD. 16.12.1 Business Overview 16.12.2 Product Offerings 16.13 DEUTZ-FAHR 16.13.1 Business Overview 16.13.2 Product Offerings 17 Report Summary 17.1 Key Takeaways 17.2 Strategic Recommendations 18 Quantitative Summary 18.1 Market by Horsepower 18.2 Market by Wheel Drive Type 19 Appendix 19.1 Abbreviations
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