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タイ・トラクター市場 - 産業分析と予測 2022-2028


Thailand Tractor Market - Industry Analysis & Forecast 2022-2028

このタイのトラクター市場レポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータ主導の洞察 食料消費の増加と急激な人口増加が、タイの農林業用トラクター市場を牽引しています。このような食料需要の... もっと見る

 

 

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Arizton Advisory & Intelligence
アリズトンアドバイザリー&インテリジェンス
2022年3月9日 US$2,990
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147 英語

 

サマリー

このタイのトラクター市場レポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータ主導の洞察

食料消費の増加と急激な人口増加が、タイの農林業用トラクター市場を牽引しています。このような食料需要の増加には、生産量とヘクタールあたりの収量の大幅な増加が必要である。また、タイにおける最近の社会・人口動態の変化も、タイ・トラクター市場の需要を促進している。タイでは、定期的に農業に従事する人の数が減少しています。このため、同国では農業機械のニーズが高まり、タイの農業用トラクター市場にプラスの影響を及ぼしています。

タイのトラクター市場は、年平均成長率3.71%で推移すると予測されています。

市場成長要因

- 食料消費量の増加と急激な人口増加
- 融資・補助金による農家への財政支援の強化
- タイにおける社会・人口動態の変化

セグメンテーション分析

タイのほぼ全地域で、20~40HPのセグメントが最も高い売上を記録しています。20HP未満の出力容量範囲のトラクターは、ミニトラクターと呼ばれる。これらのトラクターは、所有地が狭く、運搬量が少ない農家にとって理想的である。

農家で最も支持されているのは2WDのトラクターです。所有コストの低さ、十分な機能、運搬力、慣習から、2WDトラクターは農家の間で人気があります。

馬力別セグメント

- 20HP未満
- 20-40 HP
- 41-60 HP
- 61-100 HP
- 100HP以上

駆動方式別セグメント

- 2輪駆動
- 4輪駆動

地域別分析

タイ全土で農業機械化の普及と導入が進んでいることが、新型トラクターの販売を後押ししています。トラクターと農業用器具は、タイの組織的農業市場の主要製品カテゴリーである。

ベンダー分析

タイには、全く異なるプロフィールを持つ2つの主要な市場セグメントがあります。50馬力以下のトラクター市場は、2004年以前はほぼクボタの独壇場であり、現在も70%以上のシェアを誇っている。クボタのタイでのプレゼンスは、トラクターの現地生産工場である子会社サイアム・クボタを通じてである。

主要ベンダー

- クボタ
- ジョンディア
- CNHインダストリアル
- エスコート社
- マヒンドラ&マヒンドラ

その他の著名なベンダ

- ニューホランド
- ヤンマー
- ソナリカ・インターナショナル・トラクターズ・リミテッド
- アクション・コンストラクション・エクイップメンツ社
- アグコ
- 井関農機トレーディング株式会社
- クラースKGAA MBH
- トラクター・アンド・ファーム・イクイップメント・リミテッド(TAFE)
- アイヒャー
- IMT
- マッセイファーガソン株式会社
- タライソングファクトリー株式会社
- ドゥーツ・ファー

が含まれています。

1.タイのトラクター市場の分析では、2022年から2028年までの予測期間の市場規模および成長率を提供しています。
2.タイのトラクター市場に関する現在の業界動向、トレンド予測、成長ドライバーに関する包括的な洞察を提供しています。
3.市場シェア、成長ドライバー、課題、投資機会など、最新の分析結果を提供しています。
4.本書では、タイ・トラクター市場の市場セグメントと地域別展望を完全に網羅しています。
5.本レポートでは、ベンダーの状況、競合分析、競争優位を得るための重要な市場戦略について詳しく解説しています。

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目次

1 Research Methodology
2 Research Objectives
3 Research Process

4 Scope & Coverage
4.1 Market Definition
4.1.1 Inclusions
4.1.2 Exclusions
4.1.3 Market Estimation Caveats
4.2 Base Year
4.3 Scope of The Study

5 Report Assumptions & Caveats
5.1 Key Caveats
5.2 Currency Conversion
5.3 Market Derivation

6 Market at a Glance
7 Introduction
7.1 Overview
7.2 Import & Export Analysis
7.3 Agriculture Evolution in Thailand
7.4 Population & End-User Growth
7.5 Technological Advancements
7.6 Impact of Covid-19

8 Market Landscape
8.1 Market Overview
8.2 Market Size & Forecast
8.3 Five Forces Analysis
8.3.1 Threat of New Entrants
8.3.2 Bargaining Power of Suppliers
8.3.3 Bargaining Power of Buyers
8.3.4 Threat of Substitutes
8.3.5 Competitive Rivalry

9 Horsepower
9.1 Market Snapshot & Growth Engine
9.2 Market Overview
9.3 Less Than 20HP
9.3.1 Market Overview
9.3.2 Market Size & Forecast
9.4 20−40 HP
9.4.1 Market Overview
9.4.2 Market Size & Forecast
9.5 41−60 HP
9.5.1 Market Overview
9.5.2 Market Size & Forecast
9.6 61−100 HP
9.6.1 Market Overview
9.6.2 Market Size & Forecast
9.7 Above 100 HP
9.7.1 Market Overview
9.7.2 Market Size & Forecast

10 Drive Type
10.1 Market Snapshot & Growth Engine
10.2 Market Overview
10.2.1 Market Size & Forecast
10.3 2wd Tractors
10.3.1 Market Overview
10.3.2 Market Size & Forecast
10.4 4wd Tractors
10.4.1 Market Overview
10.4.2 Market Size & Forecast

11 Market Opportunities & Trends
11.1 Rising Focus on Remote Monitoring Technology in Tractors
11.1.1 Self-Driving Tractors
11.1.2 GPS Technology
11.1.3 Growing Demand for Autonomous Tractors
11.1.4 Alternative Fuel-Based Tractors
11.2 Growing Farm Mechanization Driving Demand for Low Engine Power Tractors
11.2.1 Policies for Agricultural Mechanization
11.3 Increasing Adoption of Precision Farming

12 Market Growth Enablers
12.1 Increased Food Consumption & Rapid Population Growth
12.2 Increased Financial Support to Farmers Through Loans & Subsidies
12.2.1 Thailand to Offer $4.7 Billion To Farmers Affected by Covid and Floods
12.2.2 National Strategy for Next 20 Years
12.3 Socio-Demographic Changes in Thailand
12.4 Expanding Farmland Size

13 Market Restraints
13.1 Increasing Demand for Used & Rental Tractors
13.2 Climate Change Adversely Impacting Agricultural Activities
13.3 Farmers Unaware of Latest Agricultural Technology
13.3.1 Low Level of Education Among Farmers
13.3.2 Resource Scarcity Among Small & Medium Farmers

14 Competitive Landscape
14.1 Competition Overview

15 Key Company Profiles
15.1 KUBOTA
15.1.1 Business Overview
15.1.2 Kubota in Agriculture Tractor Market
15.1.3 Product Offerings
15.1.4 Key Strategies
15.1.5 Key Strengths
15.1.6 Key Opportunities
15.2 JOHN DEERE
15.2.1 Business Overview
15.2.2 John Deere in Agriculture Tractor Market
15.2.3 Product Offerings
15.2.4 Key Strategies
15.2.5 Key Strengths
15.2.6 Key Opportunities
15.3 CNH
15.3.1 Business Overview
15.3.2 CNH In Agriculture Tractor Market
15.3.3 Product Offerings
15.3.4 Key Strategies
15.3.5 Key Strengths
15.3.6 Key Opportunities
15.4 ESCORTS LIMITED
15.4.1 Business Overview
15.4.2 Escorts in Agriculture Tractor Market
15.4.3 Product Offerings
15.4.4 Key Strategies
15.4.5 Key Strengths
15.4.6 Key Opportunities
15.5 MAHINDRA & MAHINDRA
15.5.1 Business Overview
15.5.2 Mahindra in Agriculture Tractor Market
15.5.3 Product Offerings
15.5.4 Key Strategies
15.5.5 Key Strengths
15.5.6 Key Opportunities

16 Other Prominent Vendors
16.1 NEW HOLLAND
16.1.1 Business Overview
16.1.2 Product Offerings
16.2 YANMAR
16.2.1 Business Overview
16.2.2 Product Offerings
16.3 SONALIKA
16.3.1 Business Overview
16.3.2 Product Offerings
16.4 ACE
16.4.1 Business Overview
16.4.2 Product Offerings
16.5 AGCO
16.5.1 Business Overview
16.5.2 Product Offerings
16.6 ISEKI
16.6.1 Business Overview
16.6.2 Product Offerings
16.7 CLAAS KGAA MBH
16.7.1 Business Overview
16.7.2 Product Offerings
16.8 TAFE
16.8.1 Business Overview
16.8.2 Product Offerings
16.9 EICHER
16.9.1 Business Overview
16.9.2 Product Offerings
16.10 IMT
16.10.1 Business Overview
16.10.2 Product Offerings
16.11 MASSEY FERGUSON LTD.
16.11.1 Business Overview
16.11.2 Product Offerings
16.12 TALAYTHONG FACTORY CO., LTD.
16.12.1 Business Overview
16.12.2 Product Offerings
16.13 DEUTZ-FAHR
16.13.1 Business Overview
16.13.2 Product Offerings

17 Report Summary
17.1 Key Takeaways
17.2 Strategic Recommendations

18 Quantitative Summary
18.1 Market by Horsepower
18.2 Market by Wheel Drive Type

19 Appendix
19.1 Abbreviations

 

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Summary

In-depth Analysis and Data-driven Insights on the Impact of COVID-19 Included in this Thailand Tractor Market Report

Increased food consumption and rapid population growth are driving the agricultural and forestry tractor market in Thailand. This increasing demand for food will have to be met by a tremendous increase in production and per hector yield. Recent socio-demographic changes in Thailand are also driving demand in the Thailand tractors market. The number of people regularly working in agriculture is decreasing in Thailand. This increases the need for agricultural machinery in the country, thus positively impacting Thailand's Agricultural Tractor Market.

The Thailand tractors market is expected to grow at a CAGR of 3.71%.

MARKET GROWTH ENABLERS

• Increased Food Consumption & Rapid Population Growth
• Increased Financial Support to Farmers Through Loans & Subsidies
• Socio-Demographic Changes in Thailand

SEGMENTATION ANALYSIS

The 20−40 HP segment generated the highest sales in almost all the regions of Thailand. Tractors with a power capacity range of less than 20 HP are referred to as mini tractors. These tractors are ideal for farmers with marginal land holdings and low haulage requirements.

2WD tractors are the most favored by farmers. The low relative cost of ownership, the sufficiency of features, and haulage power and convention make 2WD tractors more popular among farmers.

Segmentation by Horsepower

• Less Than 20 HP
• 20-40 HP
• 41-60 HP
• 61-100 HP
• Above 100 HP

Segmentation by Drive Type

• 2-Wheel-Drive
• 4-Wheel-Drive

GEOGRAPHICAL ANALYSIS

The increasing penetration and adoption of farm mechanization practices across Thailand have driven the sale of new tractors. Tractors and agriculture implements are the major product categories of the organized agriculture market in Thailand.

VENDOR ANALYSIS

There are two major market segments in Thailand with completely different profiles. The market for less than 50 horsepower tractors was almost entirely owned by Kubota before 2004 and the company still has a market share of over 70%. Kubota’s presence in Thailand is through its subsidiary Siam Kubota, which is the local production plant for tractors.

Key Vendors

• Kubota
• John Deere
• CNH Industrial
• Escorts Limited
• Mahindra & Mahindra

Other Prominent Vendors

• New Holland
• Yanmar
• Sonalika International Tractors Limited
• Action Construction Equipments Ltd.
• AGCO
• Iseki Farm Implement Trading Co.
• CLAAS KGAA MBH
• Tractors and Farm Equipment Limited (TAFE)
• Eicher
• IMT
• Massey Ferguson Limited
• Talaythong Factory Co., Ltd.
• Deutz-Fahr

THE REPORT INCLUDES:

1. The analysis of the Thailand Tractor Market provides market size and growth rate for the forecast period 2022-2028.
2. It offers comprehensive insights into current industry trends, trend forecast, and growth drivers about the Thailand Tractor Market.
3. The report provides the latest analysis of market share, growth drivers, challenges, and investment opportunities.
4. It offers a complete overview of market segments and the regional outlook of the Thailand Tractor Market.
5. The report offers a detailed overview of the vendor landscape, competitive analysis, and critical market strategies to gain competitive advantage.



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Table of Contents

1 Research Methodology
2 Research Objectives
3 Research Process

4 Scope & Coverage
4.1 Market Definition
4.1.1 Inclusions
4.1.2 Exclusions
4.1.3 Market Estimation Caveats
4.2 Base Year
4.3 Scope of The Study

5 Report Assumptions & Caveats
5.1 Key Caveats
5.2 Currency Conversion
5.3 Market Derivation

6 Market at a Glance
7 Introduction
7.1 Overview
7.2 Import & Export Analysis
7.3 Agriculture Evolution in Thailand
7.4 Population & End-User Growth
7.5 Technological Advancements
7.6 Impact of Covid-19

8 Market Landscape
8.1 Market Overview
8.2 Market Size & Forecast
8.3 Five Forces Analysis
8.3.1 Threat of New Entrants
8.3.2 Bargaining Power of Suppliers
8.3.3 Bargaining Power of Buyers
8.3.4 Threat of Substitutes
8.3.5 Competitive Rivalry

9 Horsepower
9.1 Market Snapshot & Growth Engine
9.2 Market Overview
9.3 Less Than 20HP
9.3.1 Market Overview
9.3.2 Market Size & Forecast
9.4 20−40 HP
9.4.1 Market Overview
9.4.2 Market Size & Forecast
9.5 41−60 HP
9.5.1 Market Overview
9.5.2 Market Size & Forecast
9.6 61−100 HP
9.6.1 Market Overview
9.6.2 Market Size & Forecast
9.7 Above 100 HP
9.7.1 Market Overview
9.7.2 Market Size & Forecast

10 Drive Type
10.1 Market Snapshot & Growth Engine
10.2 Market Overview
10.2.1 Market Size & Forecast
10.3 2wd Tractors
10.3.1 Market Overview
10.3.2 Market Size & Forecast
10.4 4wd Tractors
10.4.1 Market Overview
10.4.2 Market Size & Forecast

11 Market Opportunities & Trends
11.1 Rising Focus on Remote Monitoring Technology in Tractors
11.1.1 Self-Driving Tractors
11.1.2 GPS Technology
11.1.3 Growing Demand for Autonomous Tractors
11.1.4 Alternative Fuel-Based Tractors
11.2 Growing Farm Mechanization Driving Demand for Low Engine Power Tractors
11.2.1 Policies for Agricultural Mechanization
11.3 Increasing Adoption of Precision Farming

12 Market Growth Enablers
12.1 Increased Food Consumption & Rapid Population Growth
12.2 Increased Financial Support to Farmers Through Loans & Subsidies
12.2.1 Thailand to Offer $4.7 Billion To Farmers Affected by Covid and Floods
12.2.2 National Strategy for Next 20 Years
12.3 Socio-Demographic Changes in Thailand
12.4 Expanding Farmland Size

13 Market Restraints
13.1 Increasing Demand for Used & Rental Tractors
13.2 Climate Change Adversely Impacting Agricultural Activities
13.3 Farmers Unaware of Latest Agricultural Technology
13.3.1 Low Level of Education Among Farmers
13.3.2 Resource Scarcity Among Small & Medium Farmers

14 Competitive Landscape
14.1 Competition Overview

15 Key Company Profiles
15.1 KUBOTA
15.1.1 Business Overview
15.1.2 Kubota in Agriculture Tractor Market
15.1.3 Product Offerings
15.1.4 Key Strategies
15.1.5 Key Strengths
15.1.6 Key Opportunities
15.2 JOHN DEERE
15.2.1 Business Overview
15.2.2 John Deere in Agriculture Tractor Market
15.2.3 Product Offerings
15.2.4 Key Strategies
15.2.5 Key Strengths
15.2.6 Key Opportunities
15.3 CNH
15.3.1 Business Overview
15.3.2 CNH In Agriculture Tractor Market
15.3.3 Product Offerings
15.3.4 Key Strategies
15.3.5 Key Strengths
15.3.6 Key Opportunities
15.4 ESCORTS LIMITED
15.4.1 Business Overview
15.4.2 Escorts in Agriculture Tractor Market
15.4.3 Product Offerings
15.4.4 Key Strategies
15.4.5 Key Strengths
15.4.6 Key Opportunities
15.5 MAHINDRA & MAHINDRA
15.5.1 Business Overview
15.5.2 Mahindra in Agriculture Tractor Market
15.5.3 Product Offerings
15.5.4 Key Strategies
15.5.5 Key Strengths
15.5.6 Key Opportunities

16 Other Prominent Vendors
16.1 NEW HOLLAND
16.1.1 Business Overview
16.1.2 Product Offerings
16.2 YANMAR
16.2.1 Business Overview
16.2.2 Product Offerings
16.3 SONALIKA
16.3.1 Business Overview
16.3.2 Product Offerings
16.4 ACE
16.4.1 Business Overview
16.4.2 Product Offerings
16.5 AGCO
16.5.1 Business Overview
16.5.2 Product Offerings
16.6 ISEKI
16.6.1 Business Overview
16.6.2 Product Offerings
16.7 CLAAS KGAA MBH
16.7.1 Business Overview
16.7.2 Product Offerings
16.8 TAFE
16.8.1 Business Overview
16.8.2 Product Offerings
16.9 EICHER
16.9.1 Business Overview
16.9.2 Product Offerings
16.10 IMT
16.10.1 Business Overview
16.10.2 Product Offerings
16.11 MASSEY FERGUSON LTD.
16.11.1 Business Overview
16.11.2 Product Offerings
16.12 TALAYTHONG FACTORY CO., LTD.
16.12.1 Business Overview
16.12.2 Product Offerings
16.13 DEUTZ-FAHR
16.13.1 Business Overview
16.13.2 Product Offerings

17 Report Summary
17.1 Key Takeaways
17.2 Strategic Recommendations

18 Quantitative Summary
18.1 Market by Horsepower
18.2 Market by Wheel Drive Type

19 Appendix
19.1 Abbreviations

 

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