ニュージーランド:消費者調査New Zealand: consumer survey 本レポートは、ニュージーランドの消費者調査データから得られた主要な調査結果を、事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。 ... もっと見る
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サマリー
本レポートは、ニュージーランドの消費者調査データから得られた主要な調査結果を、事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。
調査は2023年7月にDynata社と共同で実施された。調査対象は、ニュージーランドのモバイル・インターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりを考慮した割当を設定した。回答者は1000人以上であった。
本レポートで分析したトピック
Summary
この調査レポートは、ニュージーランドの消費者調査データから得られた主要な調査結果を、事業者レベルで分析したものである。
Report Summary
"Operators in New Zealand have an opportunity to fully monetise the demand for mobile data: in 2023, over 60% of the country's customers still had a plan with a monthly data allowance of less than 10GB."
This report provides key findings from consumer survey data for New Zealand and gives an analysis at the operator level. It covers fixed broadband, mobile and pay-TV services.
The survey was conducted in association with Dynata in July 2023. The survey group was chosen to be representative of the mobile-internet-using population in New Zealand. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents.
Topics analysed in this report
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2024/11/06 10:27 153.85 円 167.37 円 202.23 円 |