家庭用光ファイバーサービスを差別化するオペレーター戦略:6つのケーススタディと分析Operator strategies for differentiating residential fibre services: six case studies and analysis 本レポートでは、6つの事業者が一般家庭への光ファイバーサービス普及のために実施した戦略を概説している。また、事業者が光ファイバーサービスの提案を差別化するために、どのようなサービス要素を活用すれ... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、6つの事業者が一般家庭への光ファイバーサービス普及のために実施した戦略を概説している。また、事業者が光ファイバーサービスの提案を差別化するために、どのようなサービス要素を活用すれば最も効果的であるかを明らかにしている。
本レポートでお答えする主な質問
本レポートに含まれるケーススタディ
Summary
この調査レポートでは、6つの事業者が一般家庭への光ファイバーサービス普及のために実施した戦略を概説しています。
Report Summary
"Operators must avoid price wars to build an effective and sustainable retail strategy for differentiating their fibre offerings."
This report outlines the strategies that six operators have implemented to promote fibre services to residential customers. It highlights which service elements operators can use to differentiate their fibre propositions most effectively.
Key questions answered in this report
Case studies included in this report
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |