コミュニケーション・プラットフォーム:消費者調査Communication platforms: consumer survey 本レポートは、アナリシス・メイソンの消費者調査のうち、ヨーロッパ、北米、中東・北アフリカ、アジア太平洋地域の新興・先進国、南アフリカにおけるスマートフォンユーザーの行動や嗜好に関連する部分に焦点... もっと見る
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サマリー
本レポートは、アナリシス・メイソンの消費者調査のうち、ヨーロッパ、北米、中東・北アフリカ、アジア太平洋地域の新興・先進国、南アフリカにおけるスマートフォンユーザーの行動や嗜好に関連する部分に焦点を当てています。回答者のコミュニケーションプラットフォーム(Android Messages、Discord、Facebook Messenger、iMessage、Snapchat、Telegram、WeChat、WhatsApp、Zoomを含む)の利用状況に焦点をあてています。
分析対象
調査データのカバー率
当社の調査は、2022年8月から9月にかけて、Dynata社およびODR社の協力を得て実施されました。調査グループは、モバイル・インターネット利用者を代表するようなグループを選びました。そのために年齢、性別、地理的な広がりについてクォータを設定しました。回答者は1カ国あたり最低750人でした。
地理的な広がり
会社概要
Summary
この調査レポートは、ヨーロッパ、北米、中東・北アフリカ、アジア太平洋地域の新興・先進国、南アフリカにおけるスマートフォンユーザーの行動や嗜好について詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"Meta remains the most-popular communication platform provider in every surveyed country worldwide; Telegram's penetration is growing fast, and Snapchat and iMessage are also popular."
This report focuses on aspects of Analysys Mason’s Consumer survey that relate to smartphone users’ behaviour and preferences in Europe, North America, the Middle East and North Africa, emerging and developed Asia–Pacific and South Africa. It focuses on respondents’ usage of communication platforms (including Android Messages, Discord, Facebook Messenger, iMessage, Snapchat, Telegram, WeChat, WhatsApp and Zoom).
Topics analysed
Survey data coverage
Our surveys were conducted in association with Dynata and ODR between August and September 2022. The survey groups were chosen to be representative of the mobile-internet-using population. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were a minimum of 750 respondents per country.
Geographical coverage
Company coverage
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よくあるご質問Analysys Mason社はどのような調査会社ですか?Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |