蛍光塗料市場:タイプ別(無機蛍光体、光学白色顔料、昼光色蛍光体)、用途別(安全装置、商業ビル、道路ラインマーキング、施設、その他):世界の機会分析と産業予測、2021年~2031年Fluorescent Paint Market By Type (Inorganic Fluorescents, Optical Whiteners, Daylight Fluorescents), By Application (Safety Equipment, Commercial Buildings, Road Line Markings, Facilities, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031 蛍光塗料市場は、2021年に3億5730万ドルに達し、2022年から2031年にかけてCAGR6.8%で成長し、2031年には6億7790万ドルに達すると予測されています。 蛍光塗料は、光に当たると可視光線または着色された光を発す... もっと見る
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サマリー蛍光塗料市場は、2021年に3億5730万ドルに達し、2022年から2031年にかけてCAGR6.8%で成長し、2031年には6億7790万ドルに達すると予測されています。蛍光塗料は、光に当たると可視光線または着色された光を発する塗料の一種である。蛍光塗料は、塗料やコーティング剤、プラスチック、布地、紙製品、革製品などに利用されている。紫外線や青色光を吸収し、波長(色)の異なる可視光線として再放出する蛍光塗料の2つの成分から構成されています。この種の塗料は、外部からの光源を介さずに発光する。 蛍光塗料とは、可視・非可視の電磁波を吸収し、吸収したエネルギーを必要な波長で素早く放出することができる塗料です。この塗料に期待される波長の光を照射すると、非常に特殊な色合いを放つようになります。蛍光塗料は、塗料やコーティング液、インク、繊維製品など、さまざまな用途で実用化されています。蛍光塗料には、有機系と無機系の2種類があり、それぞれ由来が異なります。有機蛍光塗料は天然および合成の基礎原料から作られ、無機蛍光塗料は様々な金属酸化物を組み合わせて合成される。どちらも粉末やディスパージョンの形で市販されており、エンドユーザー業界の要求に合わせた配合が可能です。 光学的白色化剤は、紙が本来持っている白色度を高めるために製紙業界で使用される化学物質です。紫外線や紫色の光(通常340~370nm)を吸収した後、青色の光(通常420~470nm)を放出する化学物質です。紙のほか、プラスチック、繊維、洗濯用洗剤などに利用されています。蛍光増白剤、人工白色剤とも呼ばれる。ドライエンド、ウェットエンド、または両方のエンドで、光学的な白色化剤を使用することができます。光学的または蛍光性の光沢剤は内部明るさを得るために在庫のぬれた端に含まれていなければなりません。製紙会社は通常、サイズプレスやカレンダースタックのドライエンドを表面コーティングするために蛍光増白剤を採用します。ドライエンド処理は、ドライエンドで紫外線を反射させるために、薬剤を繊維の内部ではなく外部に噴霧するため、ウェットエンド処理よりもコストがかかりません。しかし、メーカーによっては、ウェットエンドとドライエンドの両方を一緒に処理する場合もあります。その結果、塗工紙や非塗工紙産業における蛍光増白剤の幅広い適用と使用は、蛍光塗料市場を促進すると予想されます。 蛍光塗料は、劇場用照明や絵の具などの照明用途に使用されています。蛍光塗料の高価な原材料は、世界の蛍光塗料市場における大きな障害となっている。硫化亜鉛または亜鉛の価格は、市場の旺盛な需要により上昇している。国際通貨基金の分析では、亜鉛価格は2021年の1トン当たり2,828ドルから2022年には2,859ドルに上昇すると予測されています。また、国際鉛・亜鉛研究会(ILZSG)は、2022年までに世界の精製亜鉛の需要が1,441万トンに増加すると予測しています。また、蛍光塗料の原料である二酸化チタンについては、政府による厳しい制限があり、蛍光塗料市場の拡大を阻害すると予想されます。2020年2月、EUはCLP基準で二酸化チタンを発がん性物質に指定しました。このように、原材料に対する厳しい環境規制が蛍光塗料産業の拡大を阻害しています。 蛍光塗料は、インク、ワニス、マーキング、標識などに使用され、航空宇宙や防衛への応用が拡大しています。蛍光塗料は、航空会社に鮮やかな色彩、反射、明るさを提供します。低照度や夜間の運航時にテールローターの視認性を向上させるために、航空会社は蓄光塗料を塗布しています。また、蛍光塗料は、日中は光を吸収し、低照度や夜間では可視光線を放出するため、航空機に採用されています。パンデミック後の航空会社の運航や生産の増加も、輝度顔料市場を後押ししています。航空宇宙産業協会(AIA)によると、航空宇宙・防衛産業の売上収入は2019年に9090億ドルに達し、前年比6.7%増となった。このように、航空宇宙・軍需産業の拡大が蛍光塗料市場を牽引し、世界展開に多大な機会をもたらしています。 蛍光塗料市場は、タイプ、用途、地域に区分される。タイプ別では、無機蛍光剤、光学白色剤、昼光色蛍光剤に分けられる。用途別では、安全装置、商業ビル、道路ラインマーキング、施設、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで市場を調査しています。 世界の蛍光塗料市場で活動している主なプレーヤーは、Radiant Color N.V.、LuminoChem、Ronan Paints、Glow Paint Industries、GLOWTEC LTD、Krylon Products Group、DayGlo Color Corp、Brilliant Group, Inc、Aron Universal Limited、Vicome Corp、Brilliant Group, Inc.その他、Midstar、Xcolor、DANE Color Group、Solar Color Dustが市場に参入しています。 本調査の主な結果 タイプ別では、昼光型蛍光灯は予測期間中、売上高でCAGR 7.0%の成長が見込まれます。 用途別では、安全装置分野は、予測期間中、収益ベースでCAGR 7.4%で成長すると予測されています。 地域別では、アジア太平洋地域が2021年に収益面で最も高いシェアを獲得しました。 ステークホルダーにとっての主なメリット 本レポートでは、2021年から2031年までの蛍光塗料市場分析の市場セグメント、現在の動向、推定値、ダイナミクスを定量的に分析し、蛍光塗料市場の有力な機会を特定します。 ● 市場調査は、主要な推進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。 ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化することを可能にします。 蛍光塗料市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。 各地域の主要国を、世界市場への売上貢献度に応じてマッピングしています。 市場プレイヤーのポジショニングは、ベンチマークを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。 蛍光塗料の地域別、世界別の市場動向、主要プレーヤー、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析が含まれています。 主要な市場セグメント タイプ別 昼光色蛍光灯 ● 昼光色蛍光灯 無機蛍光体 光学用ホワイトニング剤 アプリケーション別 安全装置 商業施設 ロードラインマーキング 設備 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ メキシコ ヨーロッパ ドイツ フランス イタリア イギリス スペイン 欧州以外の地域 アジア・パシフィック 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア その他のアジア太平洋地域 ラメア ブラジル サウジアラビア 南アフリカ LAMEAの残りの地域 主要な市場関係者 ラディアントカラーN.V. ルミノケム グロウペイント工業 GLOWTEC LTD. DayGlo Color Corp. ブリリアントグループ株式会社 アロン・ユニバーサル・リミテッド (株)ビコーム ローナンペイント クリロンプロダクツグループ 目次CHAPTER 1: INTRODUCTION1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research Methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers 3.3.2. Moderate bargaining power of buyers 3.3.3. Moderate threat of substitutes 3.3.4. Moderate threat of new entrants 3.3.5. Low intensity of rivalry 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.1.1. Increasing demand from building and construction industry 3.4.1.2. Increasing use of optical whiteners in coated and uncoated paper industry 3.4.2. Restraints 3.4.2.1. Increasing raw material costs and environmental restrictions 3.4.3. Opportunities 3.4.3.1. Increasing use in the aerospace and defense industries 3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market 3.6. Market Share Analysis 3.7. Patent Landscape 3.8. Pricing Analysis 3.9. Value Chain Analysis CHAPTER 4: FLUORESCENT PAINT MARKET, BY TYPE 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Inorganic Fluorescents 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Optical Whiteners 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country 4.4. Daylight Fluorescents 4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.4.2. Market size and forecast, by region 4.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: FLUORESCENT PAINT MARKET, BY APPLICATION 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. Safety Equipment 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. Commercial Buildings 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. Road Line Markings 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country 5.5. Facilities 5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.5.2. Market size and forecast, by region 5.5.3. Market share analysis by country 5.6. Others 5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.6.2. Market size and forecast, by region 5.6.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: FLUORESCENT PAINT MARKET, BY REGION 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast By Region 6.2. North America 6.2.1. Key trends and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by Type 6.2.3. Market size and forecast, by Application 6.2.4. Market size and forecast, by country 6.2.4.1. U.S. 6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.2.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.2.4.2. Canada 6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.2.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.2.4.3. Mexico 6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.2.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.3. Europe 6.3.1. Key trends and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by Type 6.3.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4. Market size and forecast, by country 6.3.4.1. Germany 6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.2. France 6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.3. Italy 6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.4. UK 6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.4.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.5. Spain 6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.5.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.6. Rest of Europe 6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.6.3. Market size and forecast, by Application 6.4. Asia-Pacific 6.4.1. Key trends and opportunities 6.4.2. Market size and forecast, by Type 6.4.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4. Market size and forecast, by country 6.4.4.1. China 6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.2. India 6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.3. Japan 6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.4. South Korea 6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.4.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.5. Australia 6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.5.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific 6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.6.3. Market size and forecast, by Application 6.5. LAMEA 6.5.1. Key trends and opportunities 6.5.2. Market size and forecast, by Type 6.5.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4. Market size and forecast, by country 6.5.4.1. Brazil 6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4.2. Saudi Arabia 6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4.3. South Africa 6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4.4. Rest of LAMEA 6.5.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.4.3. Market size and forecast, by Application CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product Mapping of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Top player positioning, 2021 CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1. Radiant Color N.V. 8.1.1. Company overview 8.1.2. Key Executives 8.1.3. Company snapshot 8.1.4. Operating business segments 8.1.5. Product portfolio 8.2. LuminoChem 8.2.1. Company overview 8.2.2. Key Executives 8.2.3. Company snapshot 8.2.4. Operating business segments 8.2.5. Product portfolio 8.2.6. Key strategic moves and developments 8.3. Aron Universal Limited 8.3.1. Company overview 8.3.2. Key Executives 8.3.3. Company snapshot 8.3.4. Operating business segments 8.3.5. Product portfolio 8.4. Ronan Paints 8.4.1. Company overview 8.4.2. Key Executives 8.4.3. Company snapshot 8.4.4. Operating business segments 8.4.5. Product portfolio 8.5. Glow Paint Industries 8.5.1. Company overview 8.5.2. Key Executives 8.5.3. Company snapshot 8.5.4. Operating business segments 8.5.5. Product portfolio 8.6. GLOWTEC LTD 8.6.1. Company overview 8.6.2. Key Executives 8.6.3. Company snapshot 8.6.4. Operating business segments 8.6.5. Product portfolio 8.7. Krylon Products Group 8.7.1. Company overview 8.7.2. Key Executives 8.7.3. Company snapshot 8.7.4. Operating business segments 8.7.5. Product portfolio 8.8. DayGlo Color Corp 8.8.1. Company overview 8.8.2. Key Executives 8.8.3. Company snapshot 8.8.4. Operating business segments 8.8.5. Product portfolio 8.9. Brilliant Group, Inc. 8.9.1. Company overview 8.9.2. Key Executives 8.9.3. Company snapshot 8.9.4. Operating business segments 8.9.5. Product portfolio 8.9.6. Key strategic moves and developments 8.10. Vicome Corp. 8.10.1. Company overview 8.10.2. Key Executives 8.10.3. Company snapshot 8.10.4. Operating business segments 8.10.5. Product portfolio
SummaryThe fluorescent paint market attained $357.3 million in 2021 and is projected to reach $677.9 million by 2031, growing at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2031. Table of ContentsCHAPTER 1: INTRODUCTION1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research Methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers 3.3.2. Moderate bargaining power of buyers 3.3.3. Moderate threat of substitutes 3.3.4. Moderate threat of new entrants 3.3.5. Low intensity of rivalry 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.1.1. Increasing demand from building and construction industry 3.4.1.2. Increasing use of optical whiteners in coated and uncoated paper industry 3.4.2. Restraints 3.4.2.1. Increasing raw material costs and environmental restrictions 3.4.3. Opportunities 3.4.3.1. Increasing use in the aerospace and defense industries 3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market 3.6. Market Share Analysis 3.7. Patent Landscape 3.8. Pricing Analysis 3.9. Value Chain Analysis CHAPTER 4: FLUORESCENT PAINT MARKET, BY TYPE 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Inorganic Fluorescents 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Optical Whiteners 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country 4.4. Daylight Fluorescents 4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.4.2. Market size and forecast, by region 4.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: FLUORESCENT PAINT MARKET, BY APPLICATION 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. Safety Equipment 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. Commercial Buildings 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. Road Line Markings 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country 5.5. Facilities 5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.5.2. Market size and forecast, by region 5.5.3. Market share analysis by country 5.6. Others 5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.6.2. Market size and forecast, by region 5.6.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: FLUORESCENT PAINT MARKET, BY REGION 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast By Region 6.2. North America 6.2.1. Key trends and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by Type 6.2.3. Market size and forecast, by Application 6.2.4. Market size and forecast, by country 6.2.4.1. U.S. 6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.2.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.2.4.2. Canada 6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.2.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.2.4.3. Mexico 6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.2.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.3. Europe 6.3.1. Key trends and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by Type 6.3.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4. Market size and forecast, by country 6.3.4.1. Germany 6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.2. France 6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.3. Italy 6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.4. UK 6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.4.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.5. Spain 6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.5.3. Market size and forecast, by Application 6.3.4.6. Rest of Europe 6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Type 6.3.4.6.3. Market size and forecast, by Application 6.4. Asia-Pacific 6.4.1. Key trends and opportunities 6.4.2. Market size and forecast, by Type 6.4.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4. Market size and forecast, by country 6.4.4.1. China 6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.2. India 6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.3. Japan 6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.4. South Korea 6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.4.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.5. Australia 6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.5.3. Market size and forecast, by Application 6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific 6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Type 6.4.4.6.3. Market size and forecast, by Application 6.5. LAMEA 6.5.1. Key trends and opportunities 6.5.2. Market size and forecast, by Type 6.5.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4. Market size and forecast, by country 6.5.4.1. Brazil 6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.1.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4.2. Saudi Arabia 6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.2.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4.3. South Africa 6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.3.3. Market size and forecast, by Application 6.5.4.4. Rest of LAMEA 6.5.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Type 6.5.4.4.3. Market size and forecast, by Application CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product Mapping of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Top player positioning, 2021 CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1. Radiant Color N.V. 8.1.1. Company overview 8.1.2. Key Executives 8.1.3. Company snapshot 8.1.4. Operating business segments 8.1.5. Product portfolio 8.2. LuminoChem 8.2.1. Company overview 8.2.2. Key Executives 8.2.3. Company snapshot 8.2.4. Operating business segments 8.2.5. Product portfolio 8.2.6. Key strategic moves and developments 8.3. Aron Universal Limited 8.3.1. Company overview 8.3.2. Key Executives 8.3.3. Company snapshot 8.3.4. Operating business segments 8.3.5. Product portfolio 8.4. Ronan Paints 8.4.1. Company overview 8.4.2. Key Executives 8.4.3. Company snapshot 8.4.4. Operating business segments 8.4.5. Product portfolio 8.5. Glow Paint Industries 8.5.1. Company overview 8.5.2. Key Executives 8.5.3. Company snapshot 8.5.4. Operating business segments 8.5.5. Product portfolio 8.6. GLOWTEC LTD 8.6.1. Company overview 8.6.2. Key Executives 8.6.3. Company snapshot 8.6.4. Operating business segments 8.6.5. Product portfolio 8.7. Krylon Products Group 8.7.1. Company overview 8.7.2. Key Executives 8.7.3. Company snapshot 8.7.4. Operating business segments 8.7.5. Product portfolio 8.8. DayGlo Color Corp 8.8.1. Company overview 8.8.2. Key Executives 8.8.3. Company snapshot 8.8.4. Operating business segments 8.8.5. Product portfolio 8.9. Brilliant Group, Inc. 8.9.1. Company overview 8.9.2. Key Executives 8.9.3. Company snapshot 8.9.4. Operating business segments 8.9.5. Product portfolio 8.9.6. Key strategic moves and developments 8.10. Vicome Corp. 8.10.1. Company overview 8.10.2. Key Executives 8.10.3. Company snapshot 8.10.4. Operating business segments 8.10.5. Product portfolio
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よくあるご質問Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/07/12 10:27 160.11 円 174.44 円 209.47 円 |