ノミ・マダニ製品の世界市場規模・シェア・動向・機会・予測、2018年~2028年Fタイプ別(経口薬、スプレー、スポットオン、パウダー、シャンプー、首輪、チュアブル、その他)、ペットタイプ別(猫、犬、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合予測・機会別Flea and Tick Products Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028FSegmented By Type (Oral Pill, Spray, Spot On, Powder, Shampoo, Collar, Chewable, Others), By Pet Type (Cat, Dog, and Others), By Distribution Channel (Offline and Online), By Region, By Competition Forecast & Opportunities ノミ・マダニ製品の世界市場は、2022年に60億2000万米ドルの評価額を達成し、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は8.89%と予測され、予測期間中に大幅な成長が見込まれている。この市場は、広範なペットケア産... もっと見る
サマリーノミ・マダニ製品の世界市場は、2022年に60億2000万米ドルの評価額を達成し、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は8.89%と予測され、予測期間中に大幅な成長が見込まれている。この市場は、広範なペットケア産業の中でも、ダイナミックで急速に進化する性質が特徴である。ペットの健康に対する意識の高まりと、ペットと飼い主の双方に不快感と健康被害をもたらすノミ・マダニの蔓延に対する効果的な予防措置の必要性が、この市場を牽引している。この市場では、ノミ・マダニの蔓延を制御・予防するために設計された多様な製品が利用可能である。これらの製品には、首輪、スポットオントリートメント、内服薬、シャンプー、スプレーなどがある。家族の一員としてペットを飼う家庭の増加に伴い、ノミ・マダニ駆除製品の需要も急増している。ペットの飼い主は、毛皮で覆われた仲間の健康と快適さを優先するため、効果的な予防対策への需要が高まっている。ノミとダニの蔓延に関連する健康リスクへの認識は、これらの害虫がペットと人間の両方に病気を感染させる可能性があることを考えると、ペットの所有者に予防ソリューションを積極的に求めるよう促している。その結果、飼い主が投与するのに便利でありながら、ペットにとって効果的で安全なソリューションを開発することを各ブランドが目指しているため、市場では製品の処方や投与方法における継続的な技術革新が目撃されている。 主な市場牽引要因 ペット飼育の増加と人間化: 世界的にペットの飼育数が大幅に増加していることが、ノミ・マダニ駆除薬市場の主な促進要因となっている。ペットが家族の一員とみなされるようになり、ペットの健康と幸福への期待が高まっている。ペットの人間化」として知られるこの現象は、ペットの快適さ、健康、外見に対する投資の増加につながった。その結果、ペットを不可欠な家族の一員と考える家庭が増え、ペットをノミやダニの感染から守る製品への需要が高まっている。ペットの飼い主は動物たちの生活の質を優先し、害虫の蔓延による不快感や潜在的な健康リスクを防ぐことに尽力しています。この変化は、ペットの幸福と飼い主の安心に応える、効果的で安全なノミ・マダニ駆除製品への需要の高まりにつながります。 人獣共通感染症への認識: 動物から人へ感染する人獣共通感染症への認識が、信頼性の高いノミ・マダニ駆除製品への需要を押し上げている。ノミやマダニは、ライム病、ロッキー山紅斑熱、アナプラズマ症など、いくつかの人獣共通感染症の媒介動物として働く。このような病気に対する意識の高まりと、それらがペットや人間の健康に与える潜在的な影響から、予防に対する積極的なアプローチが行われるようになりました。その結果、ノミ・マダニ駆除はペットのケアに欠かせないものとなり、飼い主はノミ・マダニが媒介する感染症やそのリスクについて学ぶようになりました。このような意識は、これらのリスクを効果的に軽減するために、局所治療、内服薬、首輪、シャンプーなど、さまざまなソリューションの需要を促しています。 製品開発と技術革新の進歩: 製品開発と技術革新の継続的な進歩は、市場の成長に大きく影響する。メーカーは研究開発に投資し、より効率的に駆除・予防できるだけでなく、ペットや環境にとってもより安全な製品を生み出している。新しい有効成分、より長持ちする製剤、より便利な塗布方法の導入は、進化する飼い主のニーズに応えようとする業界の姿勢を示している。革新は包装や投与方法にも及んでいる。例えば、1ヶ月間効果が持続する経口錠剤や、時間と共に有効成分が徐々に放出される首輪の開発は、害虫駆除の簡素化と有効性の向上を実現している。このような技術革新は、投与のしやすさを向上させ、飼い主の負担を軽減し、市場の拡大に貢献する。 主な市場課題 殺虫剤への耐性: 世界のノミ・マダニ駆除剤市場における喫緊の課題のひとつは、一般的に使用されている殺虫剤に対するノミ・マダニの抵抗性が高まっていることである。これらの寄生虫は時間の経過とともに遺伝子変異を起こし、特定の化学物質の影響を受けにくくなる。この耐性により、従来のノミ・マダニ駆除剤の効力が低下するため、より革新的で効果的なソリューションの開発が必要となっている。耐性菌の増加は、ペットの飼い主とメーカーの双方に重大なジレンマをもたらす。このため業界は、進化する害虫に対抗するための新しい有効成分や製剤を絶えず研究開発する必要に迫られている。メーカーは、侵入を効果的に防除するための新しい殺虫剤や代替方法の研究にリソースを割かなければならない。 環境と安全性への懸念: 特定の殺虫剤が環境に与える影響や、ペットや人間に対する潜在的なリスクに関する懸念の高まりも、ノミ・マダニ駆除剤市場が直面する課題である。ペットの飼い主は、自分たちが動物に暴露する化学物質に対する意識が高まっており、自然なものやより安全な代替品を求めるようになっている。その結果、環境、ペット、飼い主に害を与えることなく、ノミやダニを効果的に駆除する、環境に優しく無害な製品を求める声に、市場は応えていかなければならない。このような製品の開発には、有効性の確保と、安全性と持続可能性への懸念への対応との微妙なバランスが必要である。メーカーは、商業性を維持しながらこれらの基準を満たす製品を処方するための研究に投資しなければならない。 規制上のハードル: ノミ・マダニ駆除剤に関連する潜在的な健康リスクのため、規制の厳しい環境で事業を展開する世界のノミ・マダニ駆除剤市場は、規制上の課題に直面している。規制機関は、ノミ・マダニ駆除剤がペットや人間、環境に害を与えないよう、安全性、有効性、表示、マーケティングに関して厳しいガイドラインを課している。これらの規制を乗り越えることは、特に新しい有効成分や新しい製剤を導入する場合、メーカーにとって複雑なものとなる。厳格な基準に準拠し、大規模な試験を実施することは、製品の発売を大幅に遅らせ、開発コストを増大させる可能性がある。また、製造業者は、国内および国際的なレベルでの規制要件の変更に常に注意を払い、適応していかなければならない。 主な市場動向 ナチュラル・オーガニック・ソリューションへの需要の高まり: ノミ・マダニ駆除剤市場における重要なトレンドは、天然素材やオーガニックのソリューションに対する需要の高まりである。ペットの飼い主は、ペットに使用する製品に対する目が肥えてきており、従来の化学薬品ベースの治療法に代わるものを求めるようになってきている。エッセンシャルオイル、植物エキス、ハーブ療法などの天然成分は、その安全性と有効性が評価され、人気を集めている。消費者は、従来の製品に含まれる合成化学物質に関連する潜在的な副作用を懸念するようになっている。この傾向は、ノミ・マダニに対する効果的な保護を提供しながら、自然の力を利用した革新的な製剤の開発にメーカーを駆り立てている。ナチュラルでオーガニックなノミ・マダニ製品は、ペットのケアにホリスティックで持続可能なアプローチを優先する消費者層に対応しており、より健康的で環境に優しい選択肢への幅広いシフトと一致している。 カスタマイズとパーソナライゼーション: カスタマイズとパーソナライゼーションのトレンドは、ノミ・マダニ製品市場にも広がっている。ペットの飼い主は、それぞれのペットのニーズがユニークであることを認識しており、その結果、ペットの特定の健康状態、サイズ、ライフスタイルに対応したオーダーメイドのソリューションを求めている。そのため、ペットの種類や嗜好の違いに対応した、さまざまな剤形や用量の製品が開発されている。さらに、消費者直接販売(DTC)モデルやオンライン・プラットフォームの台頭により、ペットの飼い主はさまざまな製品に関する情報にアクセスし、自分のペットに最も適した製品を選択できるようになった。各ブランドはこの傾向を利用し、オンライン・クイズやコンサルティングを提供することで、ペットの飼い主がペットの個体差に基づき最適なノミ・マダニ駆除剤を特定できるようにしている。 Eコマースと消費者直販モデル: Eコマースの普及は、消費者がノミ・マダニ製品を入手する方法を一変させた。オンライン・プラットフォームは、利便性、製品の多様性、選択肢を調査・比較する能力を提供する。この傾向は、ペットの飼い主がメーカーから直接製品を購入できる、消費者直販モデルの台頭にもつながっている。この変化により、ブランドは消費者とより強いつながりを築き、フィードバックを集め、パーソナライズされた推奨を提供できるようになった。 セグメント別の洞察 タイプ別洞察: スポットオン製品は世界のノミ・マダニ製品市場で大きなシェアを確立しており、ペットの飼い主が害虫予防と管理に取り組む方法に変革をもたらしている。スポットオントリートメントは外用トリートメントとしても知られ、その有効性、塗布の容易さ、ペットのノミ・マダニ対策への的を絞ったアプローチにより脚光を浴びている。これらのトリートメントは、ペットの皮膚、一般的には肩甲骨の間や背中に沿って、正確かつ局所的に直接塗布します。この標的を絞ったアプローチにより、有効成分が血流に直接吸収され、ノミやダニなどの害虫を迅速かつ効果的に駆除することができます。スポットオントリートメントは、その有効性の持続性で知られており、多くの製品が数週間にわたり保護を提供する。そのため、散布の頻度が減り、ペットと飼い主の双方にとって利便性が高まります。スポットオントリートメントは、摂取が必要な内服薬に比べ、ペットの日常生活に支障をきたすことはほとんどありません。 ペットの種類に関する洞察: 犬は世界のノミ・マダニ製品市場で中心的な役割を果たしている。犬は世界中で広く飼われているペットであり、その結果、ノミ・マダニ製品のかなりの顧客基盤となっている。ペットの飼い主は愛犬の健康を優先するため、ノミ・マダニに対する効果的な予防対策への需要が高まっている。人間と犬との間の強い感情的な結びつきは、包括的なペットケアの必要性をさらに強調している。ノミ・マダニ駆除製品はペットの健康維持に貢献し、飼い主と愛犬の絆を深める。犬は屋外で活動し、さまざまな環境にさらされるため、ノミ・マダニに感染しやすい。これらの害虫は犬に不快感やかゆみを与え、病気を媒介することもある。そのため、飼い主はこれらのリスクから愛犬を積極的に守ろうとし、効果的な予防ソリューションへの需要が常に高まっている。犬種やサイズが多様であるため、様々な要件に合わせた様々なノミ・マダニ製品が必要となります。小型の玩具犬種から大型の作業犬まで、それぞれのカテゴリーには独特の害虫感受性とケアのニーズがある。このような多様性が、市場の細分化と様々な犬種に特化した製品開発を促しているのです。 地域別の洞察: 北米は世界のノミ・マダニ製品市場において重要かつ影響力のある地位を占めており、業界のダイナミクスとトレンドを大きく形成している。北米の優位性には、犬、猫、その他のコンパニオンアニマルが多くの家庭で不可欠な要素となっているなど、ペット飼育の著しい普及など、さまざまな要因が複合的に寄与している。ペットの飼育率が高いため、ノミ・マダニ駆除剤に対する需要が安定し、最愛の伴侶動物の快適さと幸福が保証される。北米のペットオーナーは、ペットの健康と幸福に対する意識が高く、効果的なノミ・マダニ駆除を含む予防ケアに重点を置いている。このような意識が、ペットを害虫による不快感や健康リスクから守るために、高品質の予防ソリューションへの需要を高めている。北米の気候は温帯から熱帯まで多様であるため、地域によって害虫の生息数やリスクが異なります。地域によってはノミ・マダニの蔓延が年間を通じて懸念されることもあり、信頼性が高く効率的な害虫駆除ソリューションへの需要が維持されている。 主要市場プレイヤー - ベーリンガーインゲルハイム - セントラル・ガーデン&ペット・カンパニー - エクト開発株式会社 - ラボラトワール・フランコデックス - メルク社(インターベット社) - プロフェッショナル・ペット・プロダクツ社 - サージェント・ペットケア・プロダクツ・インク - ハーツマウンテン・コーポレーション - ビルバック - ゾエティス・インク レポートの範囲 本レポートでは、ノミ・マダニ製品の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - ノミ・マダニ製品の世界市場、タイプ別 o 経口錠剤 o スプレー o スポットオン o パウダー o シャンプー 首輪 o チュアブル o その他 - ノミ・マダニ製品の世界市場、ペットタイプ別: o 猫 o 犬 o その他 - ノミ・マダニ製品の世界市場:流通チャネル別 o オフライン オンライン - ノミとダニ製品の世界市場:地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ サウジアラビア UAE 南アフリカ 競争状況 企業プロフィール:世界のノミ・マダニ製品市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社のノミ・マダニ製品の世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenged Faced Post Purchase 5. Global Flea and Tick Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Oral Pill, Spray, Spot On, Powder, Shampoo, Collar, Chewable, Others) 5.2.2. By Pet Type Market Share Analysis (Cat, Dog, and Others) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline and Online) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Flea and Tick Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Pet Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Flea and Tick Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Flea and Tick Products Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Flea and Tick Products Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Flea and Tick Products Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Flea and Tick Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. France Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Spain Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. Italy Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Flea and Tick Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Australia Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Flea and Tick Products Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Flea and Tick Products Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Flea and Tick Products Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Material Market Share Analysis 9.2.4.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Flea and Tick Products Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Flea and Tick Products Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Flea and Tick Products Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Flea and Tick Products Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Flea and Tick Products Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Flea and Tick Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Boehringer Ingelheim 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Central Garden & Pet Company 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Ecto Development Corporation 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Laboratoires Francodex 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Merck Inc. (Intervet Inc.) 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Professional Pet Products Inc. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Sergeant's Pet Care Products Inc. 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. The Hartz Mountain Corporation 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Virbac 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Zoetis Inc. 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Flea and Tick Products Market achieved a valuation of USD6.02 billion in 2022 and is poised for substantial growth in the forecast period, with a projected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 8.89% through 2028. This market, within the broader pet care industry, is marked by its dynamic and rapidly evolving nature. It is driven by the increasing awareness of pet health and the necessity for effective preventive measures against flea and tick infestations, which can bring about discomfort and health hazards for both pets and their owners. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenged Faced Post Purchase 5. Global Flea and Tick Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Oral Pill, Spray, Spot On, Powder, Shampoo, Collar, Chewable, Others) 5.2.2. By Pet Type Market Share Analysis (Cat, Dog, and Others) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline and Online) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Flea and Tick Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Pet Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Flea and Tick Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Flea and Tick Products Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Flea and Tick Products Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Flea and Tick Products Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Flea and Tick Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. France Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Spain Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. Italy Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Flea and Tick Products Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Flea and Tick Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Australia Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Flea and Tick Products Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Flea and Tick Products Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Flea and Tick Products Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Flea and Tick Products Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Material Market Share Analysis 9.2.4.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Flea and Tick Products Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Flea and Tick Products Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Flea and Tick Products Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Flea and Tick Products Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Flea and Tick Products Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Pet Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Flea and Tick Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Boehringer Ingelheim 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Central Garden & Pet Company 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Ecto Development Corporation 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Laboratoires Francodex 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Merck Inc. (Intervet Inc.) 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Professional Pet Products Inc. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Sergeant's Pet Care Products Inc. 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. The Hartz Mountain Corporation 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Virbac 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Zoetis Inc. 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|