MENAバス・コーチ市場、長さ別(6-8m、8-10m、10-12m、12m以上)、用途別バスタイプ別(モーターコーチ、ミニコーチ、ミッドコーチ、ダブルデッカーバス、シャトルバス、その他)、用途別利用形態別(公共交通機関、観光バス、スクールバス、オフィスバス、事務所)、座席数別(30席まで、31-40席、41-50,また、国別(バーレーン、イラク、ヨルダン、クウェート、レバノン、モロッコ、オマーン、カタール、パレスチナ、スーダン、チュニジア、サウジアラビア、アラブ首長国連邦、アルジェリア、エジプト、イラン)での競争予測と機会、2026年までにMENA Bus and Coach Market, By Length (6-8m, 8-10m, 10-12m, Above 12m), By Application By Type of Buses (Motor Coach, Mini Coach, Mid Coach, Double Decker Bus, Shuttle Bus, Others), By Application By Type of Usage (Public Transport, Tourist Bus, School Bus, Office Bus, Office), By Seating Capacity (Up to 30, 31-40, 41-50, Above 50), By Fuel Type (Diesel, Electric & Hybrid, Alternative Fuels, Fuel Cell, Petrol/Gasoline), By Body Type (Customizable, Fully Built), and By Country (Bahrain, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Morocco, Oman, Qatar, Palestine, Sudan, Tunisia, Saudi Arabia, UAE, Algeria, Egypt, Iran), Competition Forecast & Opportunities, 2026 MENA(中東・北アフリカ地域)のバス・コーチ市場は、中東・北アフリカ諸国における消費者の公共交通機関に対する嗜好の高まりを背景に、今後5年間で金額ベースで4.78%以上のCAGRで成長し、44億7,000万米ドルに達... もっと見る
サマリーMENA(中東・北アフリカ地域)のバス・コーチ市場は、中東・北アフリカ諸国における消費者の公共交通機関に対する嗜好の高まりを背景に、今後5年間で金額ベースで4.78%以上のCAGRで成長し、44億7,000万米ドルに達すると予想されています。自動車バス(モーターバス)は、通常15人以上の乗客を乗せることを目的とした道路交通車両です。バスは、長い車体と特別に配置された座席で構成され、内燃機関または電気モーターで駆動します。長さは6メートルから12メートルである。これらの自動車は、主に輸送目的のモーターコーチやスクールバスとして使用される。最近では、ガソリンやディーゼルを燃料とするバスだけでなく、代替燃料を燃料とするバスも製造され、様々な場面で利用されています。中東の経済の大部分は石油に依存しており、原油価格の低下は中東の富裕国をも圧迫しています。COVID-19パンデミックの拡大を抑制するためのロックダウン宣言により、これらの国々の石油輸出は2020年には激減し、その結果、この地域の失業率は2020年にエスカレートしました。失業率の上昇は、個人消費の減少を招き、ユーザーの嗜好は公共交通機関の利用にシフトしています。公共交通機関の利用の増加に伴い、バスやコーチの販売は今後数年間で増加することが予想され、MENAのバス・コーチ市場にプラスの影響を与えます。 さらに、気候条件の悪化に伴い、この地域の政府は、通勤のための公共交通機関の利用を重視しています。2020年11月現在、バス事業の製造・販売を主とする大規模な工業グループであるYutong Group Co., Ltd.は、カタールの公共交通機関であるMowasalatから、FIFAワールドカップ・カタール2022のための通勤サービスを提供するバス1,002台を約2億8,000万米ドル(18億人民元)で受注しています。この1,002台のうち、741台が電気バスとなり、EVバスの受注としては過去最大となります。 トヨタ自動車、ABボルボなど、中東・北アフリカのバス・コーチ市場に参入している大手バス会社は、市場シェアを拡大するために、同地域での製品ポートフォリオの拡大にますます注力しています。2021年6月現在、Arab Newsによると、チタン酸リチウム(LTO)バスのメーカーであるAl-Fahim GroupとYinlong Energyは、同社が製造した電気バスは、他のリチウムイオン電気バスが数時間かかるのに対し、20分以内に充電できると主張しています。技術の絶え間ない向上と継続的なポートフォリオの拡大が、今後5年間の中東・北アフリカ諸国におけるバス・コーチの販売を牽引すると予想されます。 COVID-19パンデミックの蔓延は、世界各地で公衆衛生上および経済上の危機をもたらしました。自動車業界では、COVID-19ウイルスの蔓延を阻止するために各国で全面的および部分的なロックダウンが実施され、主要な自動車メーカーが数ヶ月間の生産停止を余儀なくされたため、自動車の生産が大きく落ち込みました。また、2020年には中東地域の主要国の経済が落ち込んだため、同地域全体で新車の需要が減少しました。中東のバス・コーチ市場は主に輸入品で構成されているため、物流が制限され、サプライチェーンにも深刻な影響がありました。多くの製造会社は、港湾施設が利用できず、ロックダウン規制のために出荷を完了できませんでした。輸入制限のため、人々はバスやコーチを購入することができず、MENA地域のバス・コーチ市場の成長を妨げました。2021年に市場が開放されたことで、バス・コーチの販売は再び成長し始めており、その結果、市場の回復は約3年後になると予想されます。 MENA地域のバス・コーチ市場に参入している主要企業は、Daimler AG、Toyota Motor Corporation、MAN Truck and Bus、Tata Motors Ltd.、Yutong Bus Co.Ltd.などがあります。Ashok Leyland, VDL, Xiamen King Long United Automotive Industry Co.Ashok Leyland, VDL, Xiamen King Long United Automotive Industry Co., Hyundai Motor Corporation, Isuzu Motors, AB Volvoなどの企業も、マーケティング活動を強化し、製品ポートフォリオを充実させることで、顧客へのアプローチを強化しています。 本レポートで考慮した年数 ヒストリカルイヤー:2016-2019 ベースイヤー: 2020 推定期間: 2021年 予測期間: 2022-2026 本調査の目的 - 2016年から2020年までのMENAバス・コーチ市場の市場規模の過去の成長を分析すること。 - 2021年から2026年までのMENAバス・コーチ市場の市場規模を金額だけでなく数量で推定・予測し、2026年までの成長率を予測すること。 - MENA(中東・アフリカ)のバス・コーチ市場の需要と供給のシナリオを評価し、生産、需要、供給、純在庫の状況を世界的に明らかにする。 - MENAのバス・コーチ市場を、アプリケーションタイプ、需要カテゴリー、リムサイズ、タイヤ構造、企業、地域別の分布に基づいて分類し、予測する。 - MENAのバス・コーチ市場のドライバーと課題を特定する。 - MENAバス・コーチ市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査すること。 - MENA諸国のバス・コーチ市場の価格分析を行う。 - MENAバス・コーチ市場の製造に関わる主要企業のプロファイルを特定・分析すること。 この調査を行うために、TechSci Researchは一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず、中東・北アフリカ地域のバス・コーチメーカーとディーラーの徹底的なリストを作成しました。その後、TechSci Researchは、特定された企業に対して、電話や電子メールでの回答などの一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に主要な競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、地域内のすべての主要なバスおよびコーチのサプライヤーの製品提供、流通チャネル、および地域での存在を分析しました。 TechSci Researchは、ボトムアップ手法を用いて、中東・アフリカ地域のバス・コーチ市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、各メーカーの過去の販売データを分析して外部から検証し、全体の市場規模を算出しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。 主な対象者 - テクノロジー関連の投資家 - 政府および金融機関 - 民間航空機のエンドユーザー - 研究機関、コンサルティング会社 - 研究機関 - バス・コーチ市場に関連する団体、組織、フォーラム、アライアンスなど - バス・コーチの製造会社 - 業界団体 - 市場調査会社、コンサルティング会社 本調査は、バス・コーチのメーカー、流通・販売店、顧客、政策立案者などの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するのに役立ちます。また、この調査は、今後数年間(今後2年から5年)にわたって成長するセグメントをターゲットにするのに役立ち、それによってステークホルダーが投資決定を行い、その拡大を促進するのに役立つでしょう。 レポートの範囲 本レポートでは、MENAのバス・コーチ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述した業界動向を紹介しています。 - MENAのバス・コーチ市場、長さ別 o 6-8m 8-10メートル o 10-12m o 12m以上 - MENA バス・コーチ市場、アプリケーション別 バスのタイプ別 o モーターコーチ o ミニ・コーチ o ミッドコーチ o ダブルデッカーバス o シャトルバス - MENA バス・コーチ市場、アプリケーション別 利用形態別 o 公共交通機関 o 観光バス o スクールバス o オフィスバス - MENAのバス・コーチ市場:座席数別 o 30歳以下 o 31-40 o 41-50 o 50歳以上 - MENAのバス・コーチ市場、国別構成比 o バーレーン o イラク o ヨルダン o クウェート o レバノン o モロッコ オマーン カタール o パレスチナ o スーダン o チュニジア O サウジアラビア o アラブ首長国連邦 o アルジェリア エジプト o イラン 競合他社の状況 企業プロファイルMENAのバス・コーチ市場に参入している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です。 与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。 原材料の分析 - バスとコーチの製造に使用されるさまざまな原材料の詳細なリスト、原材料の既存のサプライヤーのリスト、原材料の価格分析、輸入と国内調達の原材料の違いの分析。 企業情報 - 追加の市場プレーヤーの詳細な分析とプロファイリング(最大5社まで)。 利益率の分析 - 直接販売、間接販売の場合の利益率分析。 目次1. Product Overview2. Research Methodology 3. Voice of Customer 3.1. Factors Influencing Purchase Decision 3.2. Aided Brand Recall 3.3. Unaided Brand Recall 3.4. Brand Satisfaction 4. Executive Summary 5. MENA Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Length (6-8m, 8-10m, 10-12m & Above 12m) 5.2.2. Application By Type of Buses (Motor Coach, Mini Coach, Mid Coach, Doubled-decker Bus, Shuttle Bus, Others) 5.2.3. Application By Type of Usage (Public Transport, Tourist Bus, School Bus, Office Bus, Others) 5.2.4. By Seating Capacity (Up to 30, 31-40, 41-50 & Above 50) 5.2.5. By Fuel Type (Diesel, Electric & Hybrid, Alternative Fuels, Fuel Cell, Petrol / Gasoline) 5.3.6. By Body Type (Customizable Vs. Fully Built) 5.2.7. By Company (2020) 5.2.8. By Country (Bahrain, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Morocco, Oman, Qatar, Palestine, Sudan, Tunisia, Yemen, KSA, UAE, Algeria, Egypt, Iran, Rest of the MENA) 5.3. Product Market Map (By Fuel Type, By Country) 6. Bahrain Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Length 6.2.2. Application By Type of Buses 6.2.3. Application By Type of Usage 6.2.4. By Seating Capacity 6.2.5. By Fuel Type 6.2.6. By Body Type 6.2.7. By Company 7. Iraq Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Length 7.2.2. Application By Type of Buses 7.2.3. Application By Type of Usage 7.2.4. By Seating Capacity 7.2.5. By Fuel Type 7.2.6. By Body Type 7.2.7. By Company 8. Jordan Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Length 8.2.2. Application By Type of Buses 8.2.3. Application By Type of Usage 8.2.4. By Seating Capacity 8.2.5. By Fuel Type 8.2.6. By Body Type 8.2.7. By Company 9. Kuwait Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Length 9.2.2. Application By Type of Buses 9.2.3. Application By Type of Usage 9.2.4. By Seating Capacity 9.2.5. By Fuel Type 9.2.6. By Body Type 9.2.7. By Company 10. Lebanon Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Length 10.2.2. Application By Type of Buses 10.2.3. Application By Type of Usage 10.2.4. By Seating Capacity 10.2.5. By Fuel Type 10.2.6. By Body Type 10.2.7. By Company 11. Morocco Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value & Volume 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Length 11.2.2. Application By Type of Buses 11.2.3. Application By Type of Usage 11.2.4. By Seating Capacity 11.2.5. By Fuel Type 11.2.6. By Body Type 11.2.7. By Company 12. Oman Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value & Volume 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Length 12.2.2. Application By Type of Buses 12.2.3. Application By Type of Usage 12.2.4. By Seating Capacity 12.2.5. By Fuel Type 12.2.6. By Body Type 12.2.7. By Company 13. Qatar Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value & Volume 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Length 13.2.2. Application By Type of Buses 13.2.3. Application By Type of Usage 13.2.4. By Seating Capacity 13.2.5. By Fuel Type 13.2.6. By Body Type 13.2,7, By Company 14. Palestine Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 14.1. Market Size & Forecast 14.1.1. By Value & Volume 14.2. Market Share & Forecast 14.2.1. By Length 14.2.2. Application By Type of Buses 14.2.3. Application By Type of Usage 14.2.4. By Seating Capacity 14.2.5. By Fuel Type 14.2.6. By Body Type 14.2.7. By Company 15. Sudan Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 15.1. Market Size & Forecast 15.1.1. By Value & Volume 15.2. Market Share & Forecast 15.2.1. By Length 15.2.2. Application By Type of Buses 15.2.3. Application By Type of Usage 15.2.4. By Seating Capacity 15.2.5. By Fuel Type 15.2.6. By Body Type 15.2.7. By Company 16. Tunisia Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 16.1. Market Size & Forecast 16.1.1. By Value & Volume 16.2. Market Share & Forecast 16.2.1. By Length 16.2.2. Application By Type of Buses 16.2.3. Application By Type of Usage 16.2.4. By Seating Capacity 16.2.5. By Fuel Type 16.2.6. By Body Type 16.2.7. By Company 17. Saudi Arabia Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 17.1. Market Size & Forecast 17.1.1. By Value & Volume 17.2. Market Share & Forecast 17.2.1. By Length 17.2.2. Application By Type of Buses 17.2.3. Application By Type of Usage 17.2.4. By Seating Capacity 17.2.5. By Fuel Type 17.2.6. By Body Type 17.2.7. By Company 18. UAE Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 18.1 Market Size & Forecast 18.1.1 By Value & Volume 18.2 Market Share & Forecast 18.2.1 By Length 18.2.2 Application By Type of Buses 18.2.3. Application By Type of Usage 18.2.4. By Seating Capacity 18.2.5. By Fuel Type 18.2.6. By Body Type 18.2.7. By Company 19. Algeria Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 19.1. Market Size & Forecast 19.1.1. By Value & Volume 19.2. Market Share & Forecast 19.2.1. By Length 19.2.2. Application By Type of Buses 19.2.3. Application By Type of Usage 19.2.4. By Seating Capacity 19.2.5. By Fuel Type 19.2.6. By Body Type 19.2.7. By Company 20. Egypt Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 20.1. Market Size & Forecast 20.1.1. By Value & Volume 20.2. Market Share & Forecast 20.2.1. By Length 20.2.2. Application By Type of Buses 20.2.3. Application By Type of Usage 20.2.4. By Seating Capacity 20.2.5. By Fuel Type 20.2.6. By Body Type 20.2.7. By Company 21. Iran Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 21.1 Market Size & Forecast 21.1.1 By Value & Volume 21.2 Market Share & Forecast 21.2.1 By Length 21.2.2 Application By Type of Buses 21.2.3. Application By Type of Usage 21.2.4. By Seating Capacity 21.2.5. By Fuel Type 21.2.6. By Body Type 21.2.7. By Company 22. Market Dynamics 22.1. Drivers 22.2. Challenges 23. Impact of COVID-19 on MENA Bus & Coach Market 24. Market Trends & Developments 25. Competitive Landscape 25.1. Toyota Motor Corporation 25.2. Tata Motors Ltd. 25.3. MAN Truck and Bus 25.4. Yutong Bus Co. Ltd. 25.5. Isuzu Motors Ltd. 25.6. Ashok Leyland 25.7. VDL Groep 25.8. Scania AB 25.9. AB Volvo 25.10. Daimler AG 26. Strategic Recommendations 27. About Us & Disclaimer
SummaryMENA Bus and Coach Market is expected to grow at a CAGR of over 4.78%, in value terms to reach USD4.47 billion, over the next five years, on the back of growing consumer preferences for public transportation across the countries of the Middle East and North Africa. An automotive bus or a motor bus is a road vehicle designed to carry a group of people, usually more than 15 passengers. It consists of a long body design & specially arranged seats and is driven by an internal combustion engine or electric motor. Their length usually varies from 6 meters to 12 meters. These automobiles are mostly used as motor coaches for transit purposes and school buses. Table of Contents1. Product Overview2. Research Methodology 3. Voice of Customer 3.1. Factors Influencing Purchase Decision 3.2. Aided Brand Recall 3.3. Unaided Brand Recall 3.4. Brand Satisfaction 4. Executive Summary 5. MENA Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Length (6-8m, 8-10m, 10-12m & Above 12m) 5.2.2. Application By Type of Buses (Motor Coach, Mini Coach, Mid Coach, Doubled-decker Bus, Shuttle Bus, Others) 5.2.3. Application By Type of Usage (Public Transport, Tourist Bus, School Bus, Office Bus, Others) 5.2.4. By Seating Capacity (Up to 30, 31-40, 41-50 & Above 50) 5.2.5. By Fuel Type (Diesel, Electric & Hybrid, Alternative Fuels, Fuel Cell, Petrol / Gasoline) 5.3.6. By Body Type (Customizable Vs. Fully Built) 5.2.7. By Company (2020) 5.2.8. By Country (Bahrain, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Morocco, Oman, Qatar, Palestine, Sudan, Tunisia, Yemen, KSA, UAE, Algeria, Egypt, Iran, Rest of the MENA) 5.3. Product Market Map (By Fuel Type, By Country) 6. Bahrain Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Length 6.2.2. Application By Type of Buses 6.2.3. Application By Type of Usage 6.2.4. By Seating Capacity 6.2.5. By Fuel Type 6.2.6. By Body Type 6.2.7. By Company 7. Iraq Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Length 7.2.2. Application By Type of Buses 7.2.3. Application By Type of Usage 7.2.4. By Seating Capacity 7.2.5. By Fuel Type 7.2.6. By Body Type 7.2.7. By Company 8. Jordan Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Length 8.2.2. Application By Type of Buses 8.2.3. Application By Type of Usage 8.2.4. By Seating Capacity 8.2.5. By Fuel Type 8.2.6. By Body Type 8.2.7. By Company 9. Kuwait Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Length 9.2.2. Application By Type of Buses 9.2.3. Application By Type of Usage 9.2.4. By Seating Capacity 9.2.5. By Fuel Type 9.2.6. By Body Type 9.2.7. By Company 10. Lebanon Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Length 10.2.2. Application By Type of Buses 10.2.3. Application By Type of Usage 10.2.4. By Seating Capacity 10.2.5. By Fuel Type 10.2.6. By Body Type 10.2.7. By Company 11. Morocco Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value & Volume 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Length 11.2.2. Application By Type of Buses 11.2.3. Application By Type of Usage 11.2.4. By Seating Capacity 11.2.5. By Fuel Type 11.2.6. By Body Type 11.2.7. By Company 12. Oman Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value & Volume 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Length 12.2.2. Application By Type of Buses 12.2.3. Application By Type of Usage 12.2.4. By Seating Capacity 12.2.5. By Fuel Type 12.2.6. By Body Type 12.2.7. By Company 13. Qatar Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value & Volume 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Length 13.2.2. Application By Type of Buses 13.2.3. Application By Type of Usage 13.2.4. By Seating Capacity 13.2.5. By Fuel Type 13.2.6. By Body Type 13.2,7, By Company 14. Palestine Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 14.1. Market Size & Forecast 14.1.1. By Value & Volume 14.2. Market Share & Forecast 14.2.1. By Length 14.2.2. Application By Type of Buses 14.2.3. Application By Type of Usage 14.2.4. By Seating Capacity 14.2.5. By Fuel Type 14.2.6. By Body Type 14.2.7. By Company 15. Sudan Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 15.1. Market Size & Forecast 15.1.1. By Value & Volume 15.2. Market Share & Forecast 15.2.1. By Length 15.2.2. Application By Type of Buses 15.2.3. Application By Type of Usage 15.2.4. By Seating Capacity 15.2.5. By Fuel Type 15.2.6. By Body Type 15.2.7. By Company 16. Tunisia Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 16.1. Market Size & Forecast 16.1.1. By Value & Volume 16.2. Market Share & Forecast 16.2.1. By Length 16.2.2. Application By Type of Buses 16.2.3. Application By Type of Usage 16.2.4. By Seating Capacity 16.2.5. By Fuel Type 16.2.6. By Body Type 16.2.7. By Company 17. Saudi Arabia Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 17.1. Market Size & Forecast 17.1.1. By Value & Volume 17.2. Market Share & Forecast 17.2.1. By Length 17.2.2. Application By Type of Buses 17.2.3. Application By Type of Usage 17.2.4. By Seating Capacity 17.2.5. By Fuel Type 17.2.6. By Body Type 17.2.7. By Company 18. UAE Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 18.1 Market Size & Forecast 18.1.1 By Value & Volume 18.2 Market Share & Forecast 18.2.1 By Length 18.2.2 Application By Type of Buses 18.2.3. Application By Type of Usage 18.2.4. By Seating Capacity 18.2.5. By Fuel Type 18.2.6. By Body Type 18.2.7. By Company 19. Algeria Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 19.1. Market Size & Forecast 19.1.1. By Value & Volume 19.2. Market Share & Forecast 19.2.1. By Length 19.2.2. Application By Type of Buses 19.2.3. Application By Type of Usage 19.2.4. By Seating Capacity 19.2.5. By Fuel Type 19.2.6. By Body Type 19.2.7. By Company 20. Egypt Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 20.1. Market Size & Forecast 20.1.1. By Value & Volume 20.2. Market Share & Forecast 20.2.1. By Length 20.2.2. Application By Type of Buses 20.2.3. Application By Type of Usage 20.2.4. By Seating Capacity 20.2.5. By Fuel Type 20.2.6. By Body Type 20.2.7. By Company 21. Iran Bus & Coach Market Outlook, 2016-2026F 21.1 Market Size & Forecast 21.1.1 By Value & Volume 21.2 Market Share & Forecast 21.2.1 By Length 21.2.2 Application By Type of Buses 21.2.3. Application By Type of Usage 21.2.4. By Seating Capacity 21.2.5. By Fuel Type 21.2.6. By Body Type 21.2.7. By Company 22. Market Dynamics 22.1. Drivers 22.2. Challenges 23. Impact of COVID-19 on MENA Bus & Coach Market 24. Market Trends & Developments 25. Competitive Landscape 25.1. Toyota Motor Corporation 25.2. Tata Motors Ltd. 25.3. MAN Truck and Bus 25.4. Yutong Bus Co. Ltd. 25.5. Isuzu Motors Ltd. 25.6. Ashok Leyland 25.7. VDL Groep 25.8. Scania AB 25.9. AB Volvo 25.10. Daimler AG 26. Strategic Recommendations 27. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(駆動・伝導・操縦装置部品)の最新刊レポート
TechSci Research社の駆動・伝導・操縦装置部品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|