欧州バス市場、全長別(6-8m、8-10m、10-12m、12m以上)、座席数別(30席以下、31-40席、41-50席、50席以上)、用途別(都市間輸送、都市内輸送、スクールバス/その他)、燃料タイプ別(ディーゼル、ガソリン/ガソリン、電気/ハイブリッド、燃料電池、代替燃料)、ボディタイプ別(フルビルド対カスタマイズボディ)、国別、競争予測と機会、2026年
Europe Bus Market, By Length (6-8m, 8-10m, 10-12m & Above 12m), By Seating Capacity (Up to 30, 31-40, 41-50 & Above 50 Seats), By Application (Intercity, Intracity, School Buses / Others), By Fuel Type (Diesel, Petrol / Gasoline, Electric & Hybrid, Fuel Cell and Alternative Fuels), By Body Type (Fully Built Vs. Customizable Body), By Country, Competition Forecast & Opportunities, 2026
欧州のバス市場は、2020年には約48億1,000万ドルとなり、今後5年間で4.70%のCAGRで成長し、2026年には69億2,000万ドルに達すると予測されています。ヨーロッパ諸国では、中間層の人口が増加し、サービス業の成長... もっと見る
サマリー 欧州のバス市場は、2020年には約48億1,000万ドルとなり、今後5年間で4.70%のCAGRで成長し、2026年には69億2,000万ドルに達すると予測されています。ヨーロッパ諸国では、中間層の人口が増加し、サービス業の成長が加速していることが、今後数年間の販売を牽引すると予想されます。一方、欧州諸国の自治体では、ここ数年で電気バスの導入が劇的に増加しています。欧州諸国では、政府が環境への関心を高めており、民間の車両所有者や公共交通機関の担当者が、バッテリー式電気自動車、プラグインハイブリッド式電気自動車、ハイブリッド式電気自動車、燃料電池式電気自動車、その他の代替燃料を使用する車両の導入を促進しています。これらの車両は環境に優しく、エネルギーコストや所有コストの削減など、ランニングコストの低減につながるため、貸切バス運営会社の多くが急速にこれらの電気自動車を採用しています。これらの要因は、経済成長への道を開き、欧州バス市場の成長につながります。
ヨーロッパのバス市場では、電気バスの導入が大きなトレンドとなっています。電気バスは、ゼロエミッションビークル(ZEV)に分類される唯一のバスです。ZEVは、バッテリーを搭載した電気モーターで走行するため、代替燃料を使用せず、CO2を排出しません。そのため、ヨーロッパ各国の政府は電気自動車に対する補助金を導入しています。これは、絶え間なく増加する汚染に対する懸念の高まりによるものです。電気バスの需要は、イギリス、オランダ、スイス、ポーランド、ドイツなど、ヨーロッパのさまざまな国で高まっています。電気バスの導入を促進するために、フランス、ドイツ、イタリア、イギリスなどの政府は、環境への影響やエネルギー消費を低減した車両を促進するための政策や枠組みを打ち出しています。さらに、安全な環境に対する顧客の意識が高まっていることや、公共交通機関の運営者が電気バスを広く受け入れていることも、欧州の電気バス市場を牽引しています。
欧州のバス市場は、アプリケーションタイプ、燃料タイプ、長さ、ボディタイプ、座席数、国別に分類されています。アプリケーションタイプに基づいて、市場は都市間輸送バス、都市内輸送バス、スクールバス/その他に分類されます。都市間輸送バスは、41席以上の座席数と12メートル以上の長さを備えているため、上記のセグメントはヨーロッパ諸国で人気を博しています。燃料タイプ別では、ディーゼル、ガソリン/ガソリン、電気/ハイブリッド、燃料電池、代替燃料に分類されています。ボディタイプ別では、フルビルドボディとカスタマイズ可能なビルドボディに分類されています。国別では、ドイツ、フランス、イギリス、北欧諸国、イタリア、スペイン、スイス、オランダ、ポルトガルに分類されています。2020年の欧州バス市場では、ドイツが19.14%と最大のシェアを占めており、予測期間においても市場の成長に貢献することが予想されます。
欧州バス市場では、Mercedes-Benz AG、Iveco Bus、MAN SE、AB Volvo、EvoBus GmbHなどの大手企業が活躍しています。これらの企業とは別に、他のバスメーカーも、この地域でのブランド認知度、価格体系、製品ポートフォリオを高め、顧客基盤を獲得しようとしています。また、欧州バス市場の主要企業は、この地域のバス市場でより大きなシェアを獲得するために、ディーラーや販売店のネットワークを広げ、政府や自治体への働きかけを強化しています。
本レポートで考慮した年数
歴史的期間:2016年~2019年
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までの欧州バス市場の市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの欧州バス市場の市場規模および2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 欧州バス市場を、長さ、アプリケーションタイプ、座席数、燃料タイプ、ボディタイプ、国、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 欧州バス市場における支配的な国やセグメントを特定すること。
- 欧州バス市場のドライバーと課題を特定すること。
- 欧州バス市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査すること。
- 欧州バス市場の価格分析を行う。
- 欧州バス市場で活動する主要企業のプロファイルを把握・分析する。
- ヨーロッパのバス市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能な戦略を明らかにする。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchはヨーロッパ地域のバスディーラーと販売業者のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったベンダーやサービスプロバイダーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべてのバス販売業者およびディーラーの製品提供、アプリケーション、流通チャネルおよび地域的な存在を分析しました。
TechSci Research社は、様々なエンドユーザー・セグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップ・アプローチを用いて、欧州バス市場の市場規模を算出しました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象者
- この地域で活動する世界のバスメーカー
- バスの販売業者およびディストリビューター
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- バスに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資戦略や市場機会の活用にも役立ちます。
レポートの範囲
- 本レポートでは、欧州のバス市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界の動向についても以下に詳述しています。
- 欧州のバス市場、アプリケーション別
o 市街地間バス
o 市街地内バス
o スクールバス/その他
- ヨーロッパのバス市場、燃料タイプ別
o ディーゼル
o ガソリン/ガソリンスタンド
o 電気・ハイブリッド
o 燃料電池
o 代替燃料
- 欧州バス市場、長さ別
o 6-8 m
o 8-10 m
o 10-12 m
o 12m以上
- 欧州のバス市場、ボディタイプ別
o カスタマイズボディ
o フルビルド
- ヨーロッパのバス市場、座席数別
o 30歳以下
o 31-40
o 41-50
o 50歳以上
- 欧州バス市場、国別構成比
o ドイツ
o フランス
o イギリス
o 北欧諸国
o イタリア
o スペイン
o スイス
o オランダ
o ポルトガル
企業のプロフィールヨーロッパのバス市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。
利益率の分析
- 直接販売チャネルと間接販売チャネルの場合の利益率分析。
ページTOPに戻る
目次 1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.お客様の声
4.エグゼクティブサマリー
5.欧州バス市場の展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額・数量ベース
5.2.市場シェアと展望
5.2.1.長さ別(6-8m、8-10m、10-12m、12m以上
5.2.2.用途別(都市間輸送、都市内輸送、スクールバス/その他
5.2.3.座席数別(30人まで、31~40人、41~50人、50人以上
5.2.4.燃料種類別(ディーゼル、ガソリン/ガソリン、代替燃料、電気・ハイブリッド、燃料電池
5.2.5.ボディタイプ別(フルビルドボディ、カスタマイズボディ
5.2.6.国別(ドイツ、フランス、イギリス、ノルディック、イタリア、スペイン、スイス、オランダ、ポルトガル)
5.2.7.企業別(2020年
5.3.製品市場マップ、燃料タイプ別
5.4.製品マーケットマップ、国別
6.ドイツのバス市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額・数量ベース
6.2.市場シェアと展望
6.2.1.長さ別
6.2.2.アプリケーション別
6.2.3.座席数別
6.2.4.燃料タイプ別
6.2.5.ボディタイプ別
6.2.6.企業別(2020年
6.3.価格分析
7.フランスのバス市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額・数量ベース
7.2.市場シェアと展望
7.2.1.長さ別
7.2.2.アプリケーション別
7.2.3.座席数別
7.2.4.燃料タイプ別
7.2.5.ボディタイプ別
7.2.6.企業別(2020年
7.3.価格分析
8.イギリスのバス市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額・数量ベース
8.2.市場シェアと展望
8.2.1.長さ別
8.2.2.アプリケーション別
8.2.3.座席数別
8.2.4.燃料タイプ別
8.2.5.ボディタイプ別
8.2.6.企業別(2020年
8.3.価格分析
9.北欧のバス市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額・数量ベース
9.2.市場シェアと展望
9.2.1.長さ別
9.2.2.アプリケーション別
9.2.3.座席数別
9.2.4.燃料タイプ別
9.2.5.ボディタイプ別
9.2.6.企業別(2020年
9.3.価格分析
10.イタリアのバス市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額・数量ベース
10.2.市場シェアと展望
10.2.1.長さ別
10.2.2.アプリケーション別
10.2.3.座席数別
10.2.4.燃料タイプ別
10.2.5.ボディタイプ別
10.2.6.企業別(2020年
10.3.価格分析
11.スペインバス市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額・数量ベース
11.2.市場シェアと展望
11.2.1.長さ別
11.2.2.アプリケーション別
11.2.3.座席数別
11.2.4.燃料タイプ別
11.2.5.ボディタイプ別
11.2.6.企業別(2020年
11.3.価格分析
12.スイスのバス市場の展望
12.1.市場規模と予測
12.1.1.金額・数量ベース
12.2.市場シェアと展望
12.2.1.長さ別
12.2.2.アプリケーション別
12.2.3.座席数別
12.2.4.燃料タイプ別
12.2.5.ボディタイプ別
12.2.6.企業別(2020年
12.3.価格分析
13.オランダのバス市場の展望
13.1.市場規模と予測
13.1.1.金額・数量ベース
13.2.市場シェアと展望
13.2.1.長さ別
13.2.2.アプリケーション別
13.2.3.座席数別
13.2.4.燃料タイプ別
13.2.5.ボディタイプ別
13.2.6.企業別(2020年
13.3.価格分析
14.ポルトガルバス市場の展望
14.1.市場規模と予測
14.1.1.金額・数量ベース
14.2.市場シェアと展望
14.2.1.長さ別
14.2.2.アプリケーション別
14.2.3.座席数別
14.2.4.燃料タイプ別
14.2.5.ボディタイプ別
14.2.6.企業別(2020年
14.3.価格分析
15.マーケットダイナミクス
15.1.ドライバー
15.2.課題
16.市場動向と開発状況
17.COVID-19の欧州バス市場への影響
18.競合他社の状況
18.1.競合他社の展望
18.1.1.メルセデス・ベンツAG(ダイムラーAG)
18.1.2.IVECO - A CNH Industrial Company(イベコ社
18.1.3.MAN トラック&バス SE
18.1.4.スカニアAB
18.1.5.AB ボルボ
18.1.6.Setra (EvoBus GmbH)
18.1.7.Temsa Global Sanayi ve Ticaret AS
18.1.8.アレクサンダー・デニス・リミテッド
18.1.9.ソラリスバス&コーチsp.
18.1.10.Wrights Group Ltd (Wrightbus)
19.戦略的提言
20.会社概要・免責事項
ページTOPに戻る
Summary Europe bus market was valued around USD4.81 billion in 2020 and is forecast to grow at a CAGR of 4.70% in the next five years to reach USD 6.92 billion by 2026. The increasing middle group of population catching up with the strong pace of growth in the service sector is forecast to drive the sales in the European countries over the coming years. Meanwhile, the deployment of electric buses in municipal environment of European countries has dramatically increased in the past few years. In European countries, the government is very much concerned about the environment, promoting private fleet owners and public transport departments to acquire battery electric vehicles, plug-in hybrid electric vehicles, hybrid electric vehicles, fuel cell electric vehicles, and other alternate fuel powered vehicles. These vehicles are environment friendly and lead to lower running cost, such as the reduction of energy and ownership cost; hence most of the charter bus running companies are rapidly adopting these electric vehicles. All the above factors can open the door to economic growth and lead to the growth of Europe Bus Market. One of the major trends witnessed in the Europe Bus Market is the adoption of electric bus in the fleet. Electric buses are the only buses which are classified as zero emission vehicle (ZEV). A ZEV, which runs on battery-fitted electric motor, does not use any alternate fuel and does not emit CO2. Thus, governments all over Europe are introducing subsidies for electric vehicles, owing to rising concerns regarding constantly increasing pollution. Growing demand for electric buses is being witnessed in different countries of Europe including the United Kingdom, the Netherlands, Switzerland, Poland and Germany. In order to accelerate the deployment of electric buses, governments in countries like France, Germany, Italy and the UK are coming up with policies and frameworks to promote vehicles with reduced environmental impact and energy consumption. Moreover, rising awareness among customers towards safer environment and large acceptance of electric buses by public-transit operators is further driving the electric bus market in Europe. Europe Bus Market is segmented based on application type, fuel type, length, body type, seating capacity and country. Based on application type, the market is segmented into inter-city bus, intra-city bus, and school buses/others. The intercity transportation buses come with seating capacity of more than 41 seats and length of above 12 meters and hence, the above mentioned segments are gaining popularity among the European countries. Based on fuel type, the market is segmented into diesel, petrol/gasoline, electric & hybrid, fuel cell and alternative fuels. Based on body type, the market is segmented into fully built and customizable built body. By country, the market is segmented into Germany, France, United Kingdom, Nordic Countries, Italy, Spain, Switzerland, Netherlands and Portugal. In 2020, Germany accounted for the largest share in Europe Bus Market with 19.14% share and is anticipated to help in the market growth in the forecast period also. Mercedes-Benz AG, Iveco Bus, MAN SE, AB Volvo, EvoBus GmbH, etc., are some of the major leading players currently operating in the Europe Bus Market. Apart from these companies, other bus manufacturers are raising their brand awareness, price schemes and product portfolio in the region to gain customer base. Major companies in the Europe Bus Market are also concentrating on broadening their dealer and distributor network and their reach to governments and municipal communities to capture a bigger share in the region’s bus market. Years considered for this report: Historical Period: 2016-2019 Base Year: 2020 Estimated Year: 2021 Forecast Period: 2022-2026 Objective of the Study: • To analyze the historical growth in the market size of the Europe Bus Market from 2016 to 2020. • To estimate and forecast the market size of the Europe Bus Market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026. • To classify and forecast the Europe Bus Market based on length, application type, seating capacity, fuel type, body type, country, and company. • To identify dominant country or segment in the Europe Bus Market. • To identify drivers and challenges for the Europe Bus Market. • To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the Europe Bus Market. • To conduct pricing analysis for the Europe Bus Market. • To identify and analyze the profile of leading players operating in the Europe Bus Market. • To identify key sustainable strategies adopted by market players in the Europe Bus Market. TechSci Research performed primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of bus dealers and distributors in the Europe region. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include vendors and service providers that could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed product offerings, applications, distribution channels and regional presence of all the bus distributors and dealers across the country. TechSci Research calculated the market size of the Europe Bus Market using a bottom-up approach, where data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research. Key Target Audience: • Global bus manufacturers operating in the region • Dealers and distributors of buses • Market research and consulting firms • Government bodies such as regulating authorities and policy makers • Organizations, forums, and alliances related to buses
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities. Report Scope: • In this report, the Europe Bus Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below: • Europe Bus Market, By Application: o Inter-City Bus o Intra-City Bus o School Buses/Others • Europe Bus Market, By Fuel Type: o Diesel o Petrol/Gasoline o Electric & Hybrid o Fuel Cell o Alternative Fuels • Europe Bus Market, By Length: o 6-8 m o 8-10 m o 10-12 m o Above 12 m • Europe Bus Market, By Body Type: o Customizable Body o Fully Built • Europe Bus Market, By Seating Capacity: o Up to 30 o 31-40 o 41-50 o Above 50 • Europe Bus Market, By Country: o Germany o France o United Kingdom o Nordic Countries o Italy o Spain o Switzerland o Netherlands o Portugal Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Europe Bus Market. Available Customizations: With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report: Company Information • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five). Profit Margin Analysis • Profit margin analysis in case of direct and indirect sales channel.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Product Overview 2. Research Methodology 3. Voice of Customer 4. Executive Summary 5. Europe Bus Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Length (6-8m, 8-10m, 10-12m, Above 12m) 5.2.2. By Application (Inter-City, Intra-City and School Buses/Others) 5.2.3. By Seating Capacity (Up to 30, 31-40, 41-50 and Above 50) 5.2.4. By Fuel Type (Diesel, Petrol/Gasoline, Alternative Fuel, Electric & Hybrid and Fuel Cell) 5.2.5. By Body Type (Fully Built and Customizable Body) 5.2.6. By Country (Germany, France, United Kingdom, NORDIC, Italy, Spain, Switzerland, Netherlands, Portugal) 5.2.7. By Company (2020) 5.3. Product Market Map, By Fuel Type 5.4. Product Market Map, By Country 6. Germany Bus Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Length 6.2.2. By Application 6.2.3. By Seating Capacity 6.2.4. By Fuel Type 6.2.5. By Body Type 6.2.6. By Company (2020) 6.3. Pricing Analysis 7. France Bus Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Length 7.2.2. By Application 7.2.3. By Seating Capacity 7.2.4. By Fuel Type 7.2.5. By Body Type 7.2.6. By Company (2020) 7.3. Pricing Analysis 8. United Kingdom Bus Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Length 8.2.2. By Application 8.2.3. By Seating Capacity 8.2.4. By Fuel Type 8.2.5. By Body Type 8.2.6. By Company (2020) 8.3. Pricing Analysis 9. Nordic Bus Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Length 9.2.2. By Application 9.2.3. By Seating Capacity 9.2.4. By Fuel Type 9.2.5. By Body Type 9.2.6. By Company (2020) 9.3. Pricing Analysis 10. Italy Bus Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Length 10.2.2. By Application 10.2.3. By Seating Capacity 10.2.4. By Fuel Type 10.2.5. By Body Type 10.2.6. By Company (2020) 10.3. Pricing Analysis 11. Spain Bus Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value & Volume 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Length 11.2.2. By Application 11.2.3. By Seating Capacity 11.2.4. By Fuel Type 11.2.5. By Body Type 11.2.6. By Company (2020) 11.3. Pricing Analysis 12. Switzerland Bus Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value & Volume 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Length 12.2.2. By Application 12.2.3. By Seating Capacity 12.2.4. By Fuel Type 12.2.5. By Body Type 12.2.6. By Company (2020) 12.3. Pricing Analysis 13. Netherlands Bus Market Outlook 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value & Volume 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Length 13.2.2. By Application 13.2.3. By Seating Capacity 13.2.4. By Fuel Type 13.2.5. By Body Type 13.2.6. By Company (2020) 13.3. Pricing Analysis 14. Portugal Bus Market Outlook 14.1. Market Size & Forecast 14.1.1. By Value & Volume 14.2. Market Share & Forecast 14.2.1. By Length 14.2.2. By Application 14.2.3. By Seating Capacity 14.2.4. By Fuel Type 14.2.5. By Body Type 14.2.6. By Company (2020) 14.3. Pricing Analysis 15. Market Dynamics 15.1. Drivers 15.2. Challenges 16. Market Trends & Developments 17. Impact of COVID-19 on Europe Bus Market 18. Competitive Landscape 18.1. Competition Outlook 18.1.1. Mercedes-Benz AG (Daimler AG) 18.1.2. IVECO - A CNH Industrial Company 18.1.3. MAN Truck & Bus SE 18.1.4. Scania AB 18.1.5. AB Volvo 18.1.6. Setra (EvoBus GmbH) 18.1.7. Temsa Global Sanayi ve Ticaret AS 18.1.8. Alexander Dennis Limited 18.1.9. Solaris Bus & Coach sp. z o.o. 18.1.10. Wrights Group Ltd (Wrightbus) 19. Strategic Recommendations 20. About Us & Disclaimer
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート
- 自動車用ソレノイド市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- 林業用トレーラーの世界市場 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- 自動車用マルチファンクションスイッチ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 自律型建設機械の市場:機器別(ドーザー、ダンプトラック、ローダー、掘削機、運搬トラック、コンパクター)、自動化レベル別(半自律型、完全自律型)、推進力別、用途別、出力別、地域別 - 2030年までの世界予測
- H2-ICE市場:車両タイプ別(トラック・バス、建設機械、鉱山機械、農業用トラクター、産業用フォークリフト)、燃焼方式別(PFI-SI、ECDI-SI、HPDI)、出力別(以下同じ<300HP, >300 HP)と地域 - 2035年までの世界予測
- 冷蔵輸送市場規模、シェア、分析、輸送手段別(道路、海上、航空、鉄道)、用途別(チルド食品、冷凍食品、医薬品、化学品、その他)、車両別(小型商用車(LCVs)、中・大型商用車(MHCVs)、大型商用車(HCVs))、温度別(単一温度、多温度)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034
- 高速列車制御管理システムの世界市場インサイト、2030年までの予測
- 鉄道用ポリマー枕木の世界市場インサイト、2030年までの予測
- 自動車E-hailing市場{ 車のタイプ:超小型車、軽自動車、セダン、プレミアムカー、SUV; 移動距離:移動距離:近距離移動、長距離移動} - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2034年
- 車載SoC市場{コンポーネント:部品:アナログIC、マイコン、ロジックIC、メモリ、ECU、その他;車種:乗用車、小型商用車、大型トラック、バス&コーチ} - 世界の産業分析、市場規模、シェア、成長動向、予測乗用車、小型商用車、大型トラック、バス&コーチ} - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2034年
TechSci Research社のその他分野での最新刊レポート
-
India Electric Vehicle Market, By Vehicle Type (Passenger Car, LCV, M&HCV, Two-Wheeler, Three-Wheeler), By Propulsion (BEV, HEV, PHEV, FCEV), By Range (0-100 Km, 101-200 Km, Above 200 Km), By Charging Time (<5 Hr, 5-10 Hr, Above 10 Hr), By Region, By Top 10 States, By Competition Forecast & Opportunities, 2018- 2028F
-
タイヤの世界市場:車種別(乗用車・小型商用車・中型/大型商用車・2輪車・3輪車・OTR)、需要区分別(OEM・交換)、タイヤ構造別(ラジアル・バイアス)、地域別、競合・予測・機会、2017-2027F
-
EVモバイル充電市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2017年~2027年
車種別(二輪車、乗用車、商用車)、タイプ別(AC、DC)、コネクタタイプ別(タイプ2、タイプ1、英国3ピン、CHAdeMO、CCS、その他)、充電時間別(低速、高速)、地域別で分類
-
サウジアラビアの電気自動車充電インフラ市場、車両タイプ別(二輪車、乗用車、商用車)、タイプ別(AC、DC)、充電モード別(プラグイン、ワイヤレス)、設置場所別(商用、住宅)、コネクタタイプ別(タイプ1、タイプ2、英国3ピン、CHAdeMO、CCS、その他)、充電タイプ別(スロー、ファースト)、地域別、競合予測&機会予測(2027年
-
米国超高性能タイヤ市場、需要カテゴリー別(OEM、交換用)、タイヤタイプ別(サマー、ウィンター、オールシーズン)、車種別(乗用車、二輪車)、企業別、地域別、予測・機会、2027年
-
ソマリアタイヤ市場:車両タイプ別(乗用車、LCV、M&HCV、OTR、2輪車、3輪車)、需要区分別(OEM対交換)、ラジアル対バイアス、地域別、予測・機会、2017年~2027年
-
電気自動車ワイヤレス充電の世界市場:充電タイプ別(静的・動的)、電力供給範囲別(3〜11kW、12〜50kW、50kW以上)、充電システム別(磁気力伝達、誘導力伝達、容量力伝達)、車両タイプ別(電気乗用車、電気商用車)、地域別、競争、予測、機会、2025年
-
クリーナー&ディグリーザーのアフターマーケットの世界:車両タイプ別(乗用車、小型商用車、大型商用車)、修理サービス別(OES、IAM)、供給形態別(エアゾール缶、ドラム、スプレーボトル、ジャグ、ペール缶)、タイプ別(水性、溶剤)、企業別、地域別、予測&機会:2025年
-
倉庫用車両の世界市場:車両タイプ別(リフトトラック、ナローアイルトラック、パレットトラック、その他)、用途別(卸売・小売流通、製造、貨物・物流、その他)、地域別、企業別、競争、予測・機会、2026年
-
サウジアラビアのリトレッドタイヤ市場、車種別(OTR、商用車、乗用車)、リトレッドプロセス別(コールドプロセス、ホットプロセス)、企業別、地域別、予測&機会、2027年
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
TechSci Research社はどのような調査会社ですか?
テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|