世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

屋外用動力機器市場(種類芝刈り機、トリマー、ブロワー、チェーンソー、高圧洗浄機、耕運機、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Outdoor Power Equipment Market (Type: Lawn Mowers, Trimmers, Blowers, Chainsaws, Pressure Washers, Tillers & Cultivators, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

屋外用動力機器市場 - レポートの範囲 TMRの屋外用動力機器の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月3日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
180 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

屋外用動力機器市場 - レポートの範囲
TMRの屋外用動力機器の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの期間における世界の屋外用動力機器市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の屋外用動力機器市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、屋外用動力機器市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の屋外用動力機器市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の屋外用動力機器市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の屋外用動力機器市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の屋外用動力機器市場の競争状況について掘り下げています。世界の屋外用動力機器市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の屋外用電力機器市場のプレイヤーの属性です。

屋外用動力機器の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における屋外用動力機器の売上高/収益は?
- 世界の屋外用動力機器市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

屋外用動力機器市場 - 調査目的と調査アプローチ
屋外用電動機器の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の屋外用動力機器市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の屋外用動力機器市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場とセグメントの定義
1.2.市場分類
1.3.調査方法
1.4.前提条件と略語
2.要旨
2.1.屋外用パワー機器の世界市場概要
2.2.地域別概要
2.3.産業概要
2.4.市場ダイナミックスナップショット
2.5.競争の青写真
3.市場ダイナミクス
3.1.マクロ経済要因
3.2.ドライバー
3.3.阻害要因
3.4.機会
3.5.主要トレンド
3.6.規制の枠組み
4.関連産業と主要指標の評価
4.1.親業界の概要
4.2.エコシステム分析
4.3.価格分析
4.4.技術ロードマップ分析
4.5.業界SWOT分析
4.6.ポーターのファイブフォース分析
5.屋外用パワー機器の世界市場分析、タイプ別
5.1.屋外用動力機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:タイプ別、2020-2034年
5.1.1.芝刈り機
5.1.1.1.歩行型芝刈機
5.1.1.2.ゼロターン・ラジアス(ZTR)芝刈機
5.1.1.3.乗用草刈機
5.1.1.4.ロボット草刈機
5.1.1.5.芝生&ガーデントラクター
5.1.2.トリマー
5.1.2.1.ヘッジトリマー
5.1.2.2.刈払機
5.1.2.3.エッジトリマー/エッジャー
5.1.2.4.その他
5.1.3.送風機
5.1.3.1.スノーブロワ
5.1.3.2.リーフブロワ
5.1.4.チェーンソー
5.1.5.高圧洗浄機
5.1.6.耕運機
5.1.7.その他
5.2.市場魅力度分析(タイプ別
6.屋外用電動機器の世界市場分析(動力源別
6.1.屋外用電動機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:動力源別、2020年~2034年
6.1.1.電動
6.1.1.1.バッテリー式
6.1.1.2.直接/コード式
6.1.2.ガソリン式
6.2.市場の魅力度分析(電源別
7.屋外用電動機器の世界市場分析と予測:最終用途産業別
7.1.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:最終用途産業別、2020年~2034年
7.1.1.商業用
7.1.2.産業用
7.1.3.住宅
7.2.市場の魅力度分析(最終用途産業別
8.屋外用電動機器の世界市場分析・予測:地域別
8.1.屋外用電動機器の市場規模(億米ドル)・数量(千台)分析・予測:地域別、2020-2034年
8.1.1.北米
8.1.2.欧州
8.1.3.アジア太平洋
8.1.4.中東・アフリカ
8.1.5.南米
8.2.市場魅力度分析(地域別
9.北米屋外用電動機器の市場分析と予測
9.1.市場スナップショット
9.2.屋外用電動機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:タイプ別、2020年~2034年
9.2.1.芝刈り機
9.2.1.1.歩行型芝刈り機
9.2.1.2.ゼロターン・ラジアス(ZTR)芝刈機
9.2.1.3.乗用草刈機
9.2.1.4.ロボット草刈機
9.2.1.5.芝生&ガーデントラクター
9.2.2.トリマー
9.2.2.1.ヘッジトリマー
9.2.2.2.刈払機
9.2.2.3.エッジトリマー/エッジャー
9.2.2.4.その他
9.2.3.送風機
9.2.3.1.スノーブロワ
9.2.3.2.リーフブロワ
9.2.4.チェーンソー
9.2.5.高圧洗浄機
9.2.6.耕運機
9.2.7.その他
9.3.屋外用動力機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、動力源別、2020~2034年
9.3.1.電動
9.3.1.1.バッテリー式
9.3.1.2.直接/コード式
9.3.2.ガソリン式
9.4.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、最終用途産業別、2020年〜2034年
9.4.1.商業用
9.4.2.産業用
9.4.3.住宅
9.5.屋外用動力機器市場の国別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
9.5.1.米国
9.5.2.カナダ
9.5.3.その他の北米地域
9.6.市場魅力度分析
9.6.1.タイプ別
9.6.2.電源別
9.6.3.最終用途産業別
9.6.4.国別
10.欧州屋外用電動機器の市場分析と予測
10.1.市場スナップショット
10.2.屋外用電動機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:タイプ別、2020-2034年
10.2.1.芝刈り機
10.2.1.1.歩行型芝刈り機
10.2.1.2.ゼロターン・ラジアス(ZTR)芝刈機
10.2.1.3.乗用草刈機
10.2.1.4.ロボット草刈機
10.2.1.5.芝生&ガーデントラクター
10.2.2.トリマー
10.2.2.1.ヘッジトリマー
10.2.2.2.刈払機
10.2.2.3.エッジトリマー/エッジャー
10.2.2.4.その他
10.2.3.送風機
10.2.3.1.スノーブロワ
10.2.3.2.リーフブロワ
10.2.4.チェーンソー
10.2.5.高圧洗浄機
10.2.6.耕運機
10.2.7.その他
10.3.屋外用動力機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、動力源別、2020~2034年
10.3.1.電動
10.3.1.1.バッテリー式
10.3.1.2.直接/コード式
10.3.2.ガソリン式
10.4.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、最終用途産業別、2020年〜2034年
10.4.1.商業用
10.4.2.産業用
10.4.3.住宅
10.5.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、国別および小地域別、2020~2034年
10.5.1.英国
10.5.2.ドイツ
10.5.3.フランス
10.5.4.スペイン
10.5.5.イタリア
10.5.6.その他のヨーロッパ
10.6.市場魅力度分析
10.6.1.タイプ別
10.6.2.電源別
10.6.3.最終用途産業別
10.6.4.国・地域別
11.アジア太平洋地域の屋外用電動機器の市場分析と予測
11.1.市場スナップショット
11.2.屋外用電動機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:タイプ別、2020年~2034年
11.2.1.芝刈り機
11.2.1.1.歩行型芝刈り機
11.2.1.2.ゼロターン・ラジアス(ZTR)芝刈機
11.2.1.3.乗用草刈機
11.2.1.4.ロボット草刈機
11.2.1.5.芝生&ガーデントラクター
11.2.2.トリマー
11.2.2.1.ヘッジトリマー
11.2.2.2.刈払機
11.2.2.3.エッジトリマー/エッジャー
11.2.2.4.その他
11.2.3.送風機
11.2.3.1.スノーブロワ
11.2.3.2.リーフブロワ
11.2.4.チェーンソー
11.2.5.高圧洗浄機
11.2.6.耕運機
11.2.7.その他
11.3.屋外用動力機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、動力源別、2020~2034年
11.3.1.電動
11.3.1.1.バッテリー式
11.3.1.2.直接/コード式
11.3.2.ガソリン式
11.4.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、最終用途産業別、2020年〜2034年
11.4.1.商業用
11.4.2.産業用
11.4.3.住宅
11.5.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、国別および小地域別、2020~2034年
11.5.1.中国
11.5.2.日本
11.5.3.インド
11.5.4.ASEAN
11.5.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.市場魅力度分析
11.6.1.タイプ別
11.6.2.電源別
11.6.3.最終用途産業別
11.6.4.国・地域別
12.中東・アフリカの屋外用電動機器の市場分析と予測
12.1.市場スナップショット
12.2.屋外用動力機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:タイプ別、2020~2034年
12.2.1.芝刈り機
12.2.1.1.歩行型芝刈り機
12.2.1.2.ゼロターン・ラジアス(ZTR)芝刈機
12.2.1.3.乗用草刈機
12.2.1.4.ロボット草刈機
12.2.1.5.芝生&ガーデントラクター
12.2.2.トリマー
12.2.2.1.ヘッジトリマー
12.2.2.2.刈払機
12.2.2.3.エッジトリマー/エッジャー
12.2.2.4.その他
12.2.3.送風機
12.2.3.1.スノーブロワ
12.2.3.2.リーフブロワ
12.2.4.チェーンソー
12.2.5.高圧洗浄機
12.2.6.耕運機
12.2.7.その他
12.3.屋外用動力機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、動力源別、2020~2034年
12.3.1.電動
12.3.1.1.バッテリー式
12.3.1.2.直接/コード式
12.3.2.ガソリン式
12.4.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、最終用途産業別、2020年〜2034年
12.4.1.商業用
12.4.2.産業用
12.4.3.住宅
12.5.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、国別および小地域別、2020~2034年
12.5.1.GCC
12.5.2.南アフリカ
12.5.3.その他の中東・アフリカ
12.6.市場魅力度分析
12.6.1.タイプ別
12.6.2.電源別
12.6.3.最終用途産業別
12.6.4.国・地域別
13.南米の屋外用電動機器の市場分析と予測
13.1.市場スナップショット
13.2.屋外用動力機器の市場規模(億米ドル)および数量(千台)分析・予測:タイプ別、2020~2034年
13.2.1.芝刈り機
13.2.1.1.歩行型芝刈り機
13.2.1.2.ゼロターン・ラジアス(ZTR)芝刈機
13.2.1.3.乗用草刈機
13.2.1.4.ロボット草刈機
13.2.1.5.芝生&ガーデントラクター
13.2.2.トリマー
13.2.2.1.ヘッジトリマー
13.2.2.2.刈払機
13.2.2.3.エッジトリマー/エッジャー
13.2.2.4.その他
13.2.3.送風機
13.2.3.1.スノーブロワ
13.2.3.2.リーフブロワ
13.2.4.チェーンソー
13.2.5.高圧洗浄機
13.2.6.耕運機
13.2.7.その他
13.3.屋外用動力機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、動力源別、2020~2034年
13.3.1.電動
13.3.1.1.バッテリー式
13.3.1.2.直接/コード式
13.3.2.ガソリン式
13.4.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、最終用途産業別、2020年〜2034年
13.4.1.商業用
13.4.2.産業用
13.4.3.住宅
13.5.屋外用動力機器の市場金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、国別および小地域別、2020~2034年
13.5.1.ブラジル
13.5.2.アルゼンチン
13.5.3.その他の南米地域
13.6.市場魅力度分析
13.6.1.タイプ別
13.6.2.電源別
13.6.3.最終用途産業別
13.6.4.国・地域別
14.競争評価
14.1.屋外用パワー機器の世界市場競争マトリックス-ダッシュボードビュー
14.1.1.屋外用電動機器の世界市場企業シェア分析、金額別(2023年)
14.1.2.技術的差別化要因
15.企業プロファイル(世界のメーカー/サプライヤー)
15.1.アトラスコプコ
15.1.1.概要
15.1.2.製品ポートフォリオ
15.1.3.販売拠点
15.1.4.主要子会社または代理店
15.1.5.戦略と最近の動向
15.1.6.主要財務状況
15.2.アンドレアス・スティールAG & Co KG
15.2.1.概要
15.2.2.製品ポートフォリオ
15.2.3.販売拠点
15.2.4.主要子会社または販売代理店
15.2.5.戦略と最近の動向
15.2.6.主要財務データ
15.3.ボッシュ・リミテッド
15.3.1.概要
15.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.販売拠点
15.3.4.主要子会社または代理店
15.3.5.戦略と最近の動向
15.3.6.主要財務データ
15.4.カブキャデット
15.4.1.概要
15.4.2.製品ポートフォリオ
15.4.3.販売拠点
15.4.4.主要子会社または販売代理店
15.4.5.戦略と最近の動向
15.4.6.主要財務データ
15.5.ディア・アンド・カンパニー
15.5.1.概要
15.5.2.製品ポートフォリオ
15.5.3.販売拠点
15.5.4.主要子会社または販売代理店
15.5.5.戦略と最近の動向
15.5.6.主要財務データ
15.6.工機ホールディングス
15.6.1.概要
15.6.2.製品ポートフォリオ
15.6.3.販売拠点
15.6.4.主要子会社または販売代理店
15.6.5.戦略と最近の動向
15.6.6.主要財務状況
15.7.ホンダ
15.7.1.概要
15.7.2.製品ポートフォリオ
15.7.3.販売拠点
15.7.4.主要子会社または販売代理店
15.7.5.戦略と最近の動向
15.7.6.主要財務データ
15.8.ハスクバーナグループ
15.8.1.概要
15.8.2.製品ポートフォリオ
15.8.3.販売拠点
15.8.4.主要子会社または販売代理店
15.8.5.戦略と最近の動向
15.8.6.主要財務データ
15.9.ケルヒャー
15.9.1.概要
15.9.2.製品ポートフォリオ
15.9.3.販売拠点
15.9.4.主要子会社または販売代理店
15.9.5.戦略と最近の動向
15.9.6.主要財務データ
15.10.マキタ
15.10.1.概要
15.10.2.製品ポートフォリオ
15.10.3.販売拠点
15.10.4.主要子会社または代理店
15.10.5.戦略と最近の動向
15.10.6.主要財務データ
15.11.米国丸山社
15.11.1.概要
15.11.2.製品ポートフォリオ
15.11.3.販売拠点
15.11.4.主要子会社または販売代理店
15.11.5.戦略と最近の動向
15.11.6.主要財務データ
15.12.MTD 製品
15.12.1.概要
15.12.2.製品ポートフォリオ
15.12.3.販売拠点
15.12.4.主要子会社または販売代理店
15.12.5.戦略と最近の動向
15.12.6.主要財務データ
15.13.スタンレー・ブラック・アンド・デッカー社
15.13.1.概要
15.13.2.製品ポートフォリオ
15.13.3.販売拠点
15.13.4.主要子会社または販売代理店
15.13.5.戦略と最近の動向
15.13.6.主要財務データ
15.14.Techtronic Industries Co.Ltd.
15.14.1.概要
15.14.2.製品ポートフォリオ
15.14.3.販売拠点
15.14.4.主要子会社または販売代理店
15.14.5.戦略と最近の動向
15.14.6.主要財務データ
15.15.トロ・カンパニー
15.15.1.概要
15.15.2.製品ポートフォリオ
15.15.3.販売拠点
15.15.4.主要子会社または代理店
15.15.5.戦略と最近の動向
15.15.6.主要財務データ
15.16.トロイビルト
15.16.1.概要
15.16.2.製品ポートフォリオ
15.16.3.販売拠点
15.16.4.主要子会社または代理店
15.16.5.戦略と最近の動向
15.16.6.主要財務データ
15.17.Emak S.p.A.
15.17.1.概要
15.17.2.製品ポートフォリオ
15.17.3.販売拠点
15.17.4.主要子会社または代理店
15.17.5.戦略と最近の動向
15.17.6.主要財務データ
15.18.やまびこ株式会社
15.18.1.概要
15.18.2.製品ポートフォリオ
15.18.3.販売拠点
15.18.4.主要子会社または代理店
15.18.5.戦略と最近の動向
15.18.6.主要財務データ
16.市場戦略
16.1.潜在的市場スペースの特定
16.2.望ましい販売・マーケティング戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Outdoor Power Equipment Market – Scope of Report
TMR’s report on the global outdoor power equipment market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global outdoor power equipment market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global outdoor power equipment market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the outdoor power equipment market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global outdoor power equipment market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global outdoor power equipment market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global outdoor power equipment market.

The report delves into the competitive landscape of the global outdoor power equipment market. Key players operating in the global outdoor power equipment market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global outdoor power equipment market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global outdoor power equipment Market Report
• What is the sales/revenue generated by outdoor power equipment across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global outdoor power equipment market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Outdoor Power Equipment Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global outdoor power equipment market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global outdoor power equipment market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global outdoor power equipment market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market and Segment Definitions
1.2. Market Taxonomy
1.3. Research Methodology
1.4. Assumption and Acronyms
2. Executive Summary
2.1. Global Outdoor Power Equipment Market Overview
2.2. Regional Outline
2.3. Industry Outline
2.4. Market Dynamics Snapshot
2.5. Competition Blueprint
3. Market Dynamics
3.1. Macroeconomic Factors
3.2. Drivers
3.3. Restraints
3.4. Opportunities
3.5. Key Trends
3.6. Regulatory Framework
4. Associated Industry and Key Indicator Assessment
4.1. Parent Industry Overview
4.2. Ecosystem Analysis
4.3. Pricing Analysis
4.4. Technology Roadmap Analysis
4.5. Industry SWOT Analysis
4.6. Porter’s Five Forces Analysis
5. Global Outdoor Power Equipment Market Analysis, by Type
5.1. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Type, 2020-2034
5.1.1. Lawn Mowers
5.1.1.1. Walk-behind Mowers
5.1.1.2. Zero-turn Radius (ZTR) Mowers
5.1.1.3. Riding Mowers
5.1.1.4. Robotic Mowers
5.1.1.5. Lawn & Garden Tractors
5.1.2. Trimmers
5.1.2.1. Hedge Trimmers
5.1.2.2. Brush Cutters & Trimmers
5.1.2.3. Edge Trimmers/Edgers
5.1.2.4. Others
5.1.3. Blowers
5.1.3.1. Snow Blowers
5.1.3.2. Leaf Blowers
5.1.4. Chainsaws
5.1.5. Pressure Washers
5.1.6. Tillers & Cultivators
5.1.7. Others
5.2. Market Attractiveness Analysis, by Type
6. Global Outdoor Power Equipment Market Analysis, by Power Source
6.1. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Power Source, 2020-2034
6.1.1. Electric
6.1.1.1. Battery Powered
6.1.1.2. Direct/Corded
6.1.2. Gasoline
6.2. Market Attractiveness Analysis, by Power Source
7. Global Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast, by End-use Industry
7.1. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2020-2034
7.1.1. Commercial
7.1.2. Industrial
7.1.3. Residential
7.2. Market Attractiveness Analysis, by End-use Industry
8. Global Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast, by Region
8.1. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Region, 2020-2034
8.1.1. North America
8.1.2. Europe
8.1.3. Asia Pacific
8.1.4. Middle East & Africa
8.1.5. South America
8.2. Market Attractiveness Analysis, by Region
9. North America Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast
9.1. Market Snapshot
9.2. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Type, 2020-2034
9.2.1. Lawn Mowers
9.2.1.1. Walk-behind Mowers
9.2.1.2. Zero-turn Radius (ZTR) Mowers
9.2.1.3. Riding Mowers
9.2.1.4. Robotic Mowers
9.2.1.5. Lawn & Garden Tractors
9.2.2. Trimmers
9.2.2.1. Hedge Trimmers
9.2.2.2. Brush Cutters & Trimmers
9.2.2.3. Edge Trimmers/Edgers
9.2.2.4. Others
9.2.3. Blowers
9.2.3.1. Snow Blowers
9.2.3.2. Leaf Blowers
9.2.4. Chainsaws
9.2.5. Pressure Washers
9.2.6. Tillers & Cultivators
9.2.7. Others
9.3. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Power Source, 2020-2034
9.3.1. Electric
9.3.1.1. Battery Powered
9.3.1.2. Direct/Corded
9.3.2. Gasoline
9.4. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2020-2034
9.4.1. Commercial
9.4.2. Industrial
9.4.3. Residential
9.5. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country, 2020-2034
9.5.1. U.S.
9.5.2. Canada
9.5.3. Rest of North America
9.6. Market Attractiveness Analysis
9.6.1. By Type
9.6.2. By Power Source
9.6.3. By End-use Industry
9.6.4. By Country
10. Europe Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast
10.1. Market Snapshot
10.2. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Type, 2020-2034
10.2.1. Lawn Mowers
10.2.1.1. Walk-behind Mowers
10.2.1.2. Zero-turn Radius (ZTR) Mowers
10.2.1.3. Riding Mowers
10.2.1.4. Robotic Mowers
10.2.1.5. Lawn & Garden Tractors
10.2.2. Trimmers
10.2.2.1. Hedge Trimmers
10.2.2.2. Brush Cutters & Trimmers
10.2.2.3. Edge Trimmers/Edgers
10.2.2.4. Others
10.2.3. Blowers
10.2.3.1. Snow Blowers
10.2.3.2. Leaf Blowers
10.2.4. Chainsaws
10.2.5. Pressure Washers
10.2.6. Tillers & Cultivators
10.2.7. Others
10.3. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Power Source, 2020-2034
10.3.1. Electric
10.3.1.1. Battery Powered
10.3.1.2. Direct/Corded
10.3.2. Gasoline
10.4. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2020-2034
10.4.1. Commercial
10.4.2. Industrial
10.4.3. Residential
10.5. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
10.5.1. U.K.
10.5.2. Germany
10.5.3. France
10.5.4. Spain
10.5.5. Italy
10.5.6. Rest of Europe
10.6. Market Attractiveness Analysis
10.6.1. By Type
10.6.2. By Power Source
10.6.3. By End-use Industry
10.6.4. By Country/Sub-region
11. Asia Pacific Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast
11.1. Market Snapshot
11.2. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Type, 2020-2034
11.2.1. Lawn Mowers
11.2.1.1. Walk-behind Mowers
11.2.1.2. Zero-turn Radius (ZTR) Mowers
11.2.1.3. Riding Mowers
11.2.1.4. Robotic Mowers
11.2.1.5. Lawn & Garden Tractors
11.2.2. Trimmers
11.2.2.1. Hedge Trimmers
11.2.2.2. Brush Cutters & Trimmers
11.2.2.3. Edge Trimmers/Edgers
11.2.2.4. Others
11.2.3. Blowers
11.2.3.1. Snow Blowers
11.2.3.2. Leaf Blowers
11.2.4. Chainsaws
11.2.5. Pressure Washers
11.2.6. Tillers & Cultivators
11.2.7. Others
11.3. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Power Source, 2020-2034
11.3.1. Electric
11.3.1.1. Battery Powered
11.3.1.2. Direct/Corded
11.3.2. Gasoline
11.4. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2020-2034
11.4.1. Commercial
11.4.2. Industrial
11.4.3. Residential
11.5. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
11.5.1. China
11.5.2. Japan
11.5.3. India
11.5.4. ASEAN
11.5.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Market Attractiveness Analysis
11.6.1. By Type
11.6.2. By Power Source
11.6.3. By End-use Industry
11.6.4. By Country/Sub-region
12. Middle East & Africa Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast
12.1. Market Snapshot
12.2. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Type, 2020-2034
12.2.1. Lawn Mowers
12.2.1.1. Walk-behind Mowers
12.2.1.2. Zero-turn Radius (ZTR) Mowers
12.2.1.3. Riding Mowers
12.2.1.4. Robotic Mowers
12.2.1.5. Lawn & Garden Tractors
12.2.2. Trimmers
12.2.2.1. Hedge Trimmers
12.2.2.2. Brush Cutters & Trimmers
12.2.2.3. Edge Trimmers/Edgers
12.2.2.4. Others
12.2.3. Blowers
12.2.3.1. Snow Blowers
12.2.3.2. Leaf Blowers
12.2.4. Chainsaws
12.2.5. Pressure Washers
12.2.6. Tillers & Cultivators
12.2.7. Others
12.3. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Power Source, 2020-2034
12.3.1. Electric
12.3.1.1. Battery Powered
12.3.1.2. Direct/Corded
12.3.2. Gasoline
12.4. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2020-2034
12.4.1. Commercial
12.4.2. Industrial
12.4.3. Residential
12.5. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
12.5.1. GCC
12.5.2. South Africa
12.5.3. Rest of Middle East & Africa
12.6. Market Attractiveness Analysis
12.6.1. By Type
12.6.2. By Power Source
12.6.3. By End-use Industry
12.6.4. By Country/Sub-region
13. South America Outdoor Power Equipment Market Analysis and Forecast
13.1. Market Snapshot
13.2. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Type, 2020-2034
13.2.1. Lawn Mowers
13.2.1.1. Walk-behind Mowers
13.2.1.2. Zero-turn Radius (ZTR) Mowers
13.2.1.3. Riding Mowers
13.2.1.4. Robotic Mowers
13.2.1.5. Lawn & Garden Tractors
13.2.2. Trimmers
13.2.2.1. Hedge Trimmers
13.2.2.2. Brush Cutters & Trimmers
13.2.2.3. Edge Trimmers/Edgers
13.2.2.4. Others
13.2.3. Blowers
13.2.3.1. Snow Blowers
13.2.3.2. Leaf Blowers
13.2.4. Chainsaws
13.2.5. Pressure Washers
13.2.6. Tillers & Cultivators
13.2.7. Others
13.3. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Power Source, 2020-2034
13.3.1. Electric
13.3.1.1. Battery Powered
13.3.1.2. Direct/Corded
13.3.2. Gasoline
13.4. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2020-2034
13.4.1. Commercial
13.4.2. Industrial
13.4.3. Residential
13.5. Outdoor Power Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
13.5.1. Brazil
13.5.2. Argentina
13.5.3. Rest of South America
13.6. Market Attractiveness Analysis
13.6.1. By Type
13.6.2. By Power Source
13.6.3. By End-use Industry
13.6.4. By Country/Sub-region
14. Competition Assessment
14.1. Global Outdoor Power Equipment Market Competition Matrix - a Dashboard View
14.1.1. Global Outdoor Power Equipment Market Company Share Analysis, by Value (2023)
14.1.2. Technological Differentiator
15. Company Profiles (Global Manufacturers/Suppliers)
15.1. Atlas Copco
15.1.1. Overview
15.1.2. Product Portfolio
15.1.3. Sales Footprint
15.1.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.1.5. Strategy and Recent Developments
15.1.6. Key Financials
15.2. Andreas Stihl AG & Co KG
15.2.1. Overview
15.2.2. Product Portfolio
15.2.3. Sales Footprint
15.2.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.2.5. Strategy and Recent Developments
15.2.6. Key Financials
15.3. Bosch Limited
15.3.1. Overview
15.3.2. Product Portfolio
15.3.3. Sales Footprint
15.3.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.3.5. Strategy and Recent Developments
15.3.6. Key Financials
15.4. Cub Cadet
15.4.1. Overview
15.4.2. Product Portfolio
15.4.3. Sales Footprint
15.4.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.4.5. Strategy and Recent Developments
15.4.6. Key Financials
15.5. Deere & Company
15.5.1. Overview
15.5.2. Product Portfolio
15.5.3. Sales Footprint
15.5.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.5.5. Strategy and Recent Developments
15.5.6. Key Financials
15.6. Koki Holdings Co., Ltd.
15.6.1. Overview
15.6.2. Product Portfolio
15.6.3. Sales Footprint
15.6.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.6.5. Strategy and Recent Developments
15.6.6. Key Financials
15.7. Honda
15.7.1. Overview
15.7.2. Product Portfolio
15.7.3. Sales Footprint
15.7.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.7.5. Strategy and Recent Developments
15.7.6. Key Financials
15.8. Husqvarna Group
15.8.1. Overview
15.8.2. Product Portfolio
15.8.3. Sales Footprint
15.8.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.8.5. Strategy and Recent Developments
15.8.6. Key Financials
15.9. Kärcher
15.9.1. Overview
15.9.2. Product Portfolio
15.9.3. Sales Footprint
15.9.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.9.5. Strategy and Recent Developments
15.9.6. Key Financials
15.10. Makita
15.10.1. Overview
15.10.2. Product Portfolio
15.10.3. Sales Footprint
15.10.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.10.5. Strategy and Recent Developments
15.10.6. Key Financials
15.11. Maruyama U.S., Inc.
15.11.1. Overview
15.11.2. Product Portfolio
15.11.3. Sales Footprint
15.11.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.11.5. Strategy and Recent Developments
15.11.6. Key Financials
15.12. MTD Products
15.12.1. Overview
15.12.2. Product Portfolio
15.12.3. Sales Footprint
15.12.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.12.5. Strategy and Recent Developments
15.12.6. Key Financials
15.13. Stanley Black & Decker, Inc.
15.13.1. Overview
15.13.2. Product Portfolio
15.13.3. Sales Footprint
15.13.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.13.5. Strategy and Recent Developments
15.13.6. Key Financials
15.14. Techtronic Industries Co. Ltd.
15.14.1. Overview
15.14.2. Product Portfolio
15.14.3. Sales Footprint
15.14.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.14.5. Strategy and Recent Developments
15.14.6. Key Financials
15.15. The Toro Company
15.15.1. Overview
15.15.2. Product Portfolio
15.15.3. Sales Footprint
15.15.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.15.5. Strategy and Recent Developments
15.15.6. Key Financials
15.16. Troy-Bilt LLC
15.16.1. Overview
15.16.2. Product Portfolio
15.16.3. Sales Footprint
15.16.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.16.5. Strategy and Recent Developments
15.16.6. Key Financials
15.17. Emak S.p.A.
15.17.1. Overview
15.17.2. Product Portfolio
15.17.3. Sales Footprint
15.17.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.17.5. Strategy and Recent Developments
15.17.6. Key Financials
15.18. YAMABIKO CORPORATION
15.18.1. Overview
15.18.2. Product Portfolio
15.18.3. Sales Footprint
15.18.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.18.5. Strategy and Recent Developments
15.18.6. Key Financials
16. Go to Market Strategy
16.1. Identification of Potential Market Spaces
16.2. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の電子機器・半導体分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る