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アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析

アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Outdoor Sport GPS Device Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

アウトドアスポーツ用GPSデバイスの動向と予測 世界のアウトドアスポーツGPSデバイス市場の将来は、ゴルフ、ランニング、サイクリングのアプリケーションでの機会で有望に見えます。世界のアウトドアスポーツG... もっと見る

 

 

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Lucintel
ルシンテル
2024年12月2日 US$4,850
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サマリー

アウトドアスポーツ用GPSデバイスの動向と予測

世界のアウトドアスポーツGPSデバイス市場の将来は、ゴルフ、ランニング、サイクリングのアプリケーションでの機会で有望に見えます。世界のアウトドアスポーツGPSデバイス市場は、2024年から2030年までのCAGRが14.2%で、2030年までに推定377億ドルに達すると予想されます。この市場の主な促進要因は、アウトドアスポーツ活動の人気の高まり、GPS対応スマートウォッチへの嗜好の高まり、自転車ロードレース競技の増加です。
- Lucintelの予測によると、タイプ別では、カーナビゲーション、レクリエーション、アウトドア活動など、さまざまな用途で大きく利用されているため、ハンドヘルドデバイスが予測期間中に最も高い成長を遂げる見込みです。
- アプリケーション・カテゴリーでは、心拍数、ペース、ルート、距離を継続的に監視するために、この運動でGPSデバイスのニーズが高まっているため、ランニングが最大のセグメントであり続けるでしょう。
- 地域別では、新技術の利用可能性、アウトドア・スポーツに参加する人の増加、および個人の安全のためにGPSデバイスを使用する人口の増加により、北米が予測期間中に最も高い成長を遂げると予想されます。

150ページを超える包括的なレポートで、ビジネス上の意思決定に役立つ貴重な洞察を得てください。


アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場の新たな動向

アウトドアスポーツで使用されるGPSデバイスの市場は、機能性とユーザーエクスペリエンスを向上させる新技術の採用により変化しています。

- マルチスポーツ機能:最近のGPSデバイスは、複数のスポーツに対応できるようになってきており、幅広いアクティビティに対応しています。この傾向は、様々な種類のスポーツやワークアウトなどにおいて、柔軟性とより良いパフォーマンスのトラッキングを重視しています。
- ウェアラブルとの統合:心拍数モニターやスマートウォッチなどのウェアラブル・テクノロジーをGPSデバイスに組み込むことが一般的になっています。これにより、全体的なユーザーエクスペリエンスや健康記録が向上し、データの精度も高まります。
- リアルタイムのデータ共有:位置情報の詳細やパフォーマンス指標を含むリアルタイム情報を共有する機能が増えています。この機能により、フェイスブックなどのソーシャルメディアサイトに自分の行動を即座に投稿することができ、社会的な交流と安全性が促進されます。
- バッテリー寿命の向上:バッテリー寿命の向上は、屋外での使用において、これらのガジェットを長持ちさせるための重要な考慮事項です。新しいGPSユニットは、彼らが家から離れて長い旅行中に充電しなければならない頻度を減らす長持ちします。
- 高度なナビゲーション機能:とりわけ、トポマップやウェイポイントマーキングは、ますますGPSユニットに含まれています。このようなナビゲーション機能の向上により、より詳細で正確、かつ精密なナビゲーションが可能になり、厳しい環境でも安心して使用できるようになりました。

これらの傾向は、技術の進歩と消費者の嗜好の両方を含むアウトドアスポーツGPS機器の技術革新を推進しています。



アウトドアスポーツGPSデバイス市場の最近の動向

アウトドアスポーツGPSデバイス市場における最近の出来事は、消費者の選択肢のシフトだけでなく、技術の重要な進歩を意味します。

- 高度なGPS追跡技術:新しい全地球測位システムには、多周波GNSSレシーバーのような追跡技術が追加され、さまざまなアウトドア環境での精度と信頼性が向上しています。
- 健康指標との統合:先進的なフィットネストラッカーには、心拍数、酸素飽和レベル、睡眠パターンなどの主要な健康モニタリング機能が搭載され、健康とパフォーマンス能力をより包括的に把握できるようになりました。
- 耐久性とデザインの強化:最新のモデルは、過酷な屋外環境や動きの多いアクティビティに対応するため、防水性と耐衝撃性を向上させ、頑丈になっています。
- 接続機能の向上:最近のモデルはBluetoothやWi-Fiなどを搭載し、スマートフォンと接続することで、より優れた機能性とデータの共有が可能です。
- ユーザーフレンドリーなインターフェイス:現在作られている最新のGPSデバイスは、よりフレンドリーなユーザーインターフェイスを持っている、彼らはタッチスクリーンディスプレイを持っていることを簡単に意味し、野外活動中に非常に簡単に使用することができます。

これらの開発は、信頼性が高く、使いやすい、より洗練されたオプションを消費者に与えることによって、アウトドアスポーツGPSデバイス市場を形成する。

アウトドアスポーツGPSデバイス市場の戦略的成長機会

アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場には、技術の進歩と消費者の関心の高まりにより、さまざまな用途にわたって多くの戦略的成長機会があります。

- ハイキングとトレイルランニング:ナビゲーション機能、安全機能、険しい地形でのパフォーマンス・モニタリング機能を備えた、ハイキングとトレイルランニング専用のGPSデバイスの開発には大きな可能性があります。
- サイクリング:サイクリング分野では、一般的に使用されているテクノロジーを使用したパフォーマンス測定基準の追跡、ナビゲーション、安全機能に関して、多くの拡大余地があります。リアルタイムのデータ共有と高度な分析機能を組み合わせることで、さらなる市場浸透が期待できる。
- 釣りとボート:漁業用ボート-GPS(全地球測位システム)システムは、魚トラッカーと同様、水上ナビゲーション機能を備えており、成長の見込みがある。ルート計画とともに天候の更新が改善されれば、こうしたスポーツの愛好者を惹きつける可能性がある。
- フィットネスとトレーニング:ヘルス・モニタリング・システムと連動し、包括的なデータ分析を生成し、人々のために設計され、パフォーマンス指標を追跡し、健康に関する情報を要求するGPSベースのウェアラブル・ガジェットにとっての機会。
- アドベンチャー・スポーツ:このラインのトップ製品の中には、登山やスキーなどのアドベンチャー・スポーツ用の専用GPSナビゲーション・デバイスがあり、過酷な状況にも耐え、ピンポイントの位置ロギングを実現することで、増加するアドベンチャー・スポーツの愛好家を魅了します。

これらの成長機会は、製品開発や消費者の嗜好に影響を与え、アウトドアスポーツGPSデバイス市場の革新と拡大を推進しています。

アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場の促進要因と課題

さまざまな推進要因と課題は、次のようなアウトドアスポーツGPSデバイス市場の成長と発展を形成する:

アウトドアスポーツのGPSデバイス市場を駆動するための要因は、次のとおりです:
- 技術の進歩:技術の進歩:G.P.Sガジェット上の高度な技術の使用は、アウトドア活動中に使用することができ、多目的より洗練されたデバイスを作成することによって、その拡大を支援してきました。
- アウトドア活動の増加:屋外でのフィットネスへの関心が高まっている消費者の需要に応えるため、追跡情報を強化したGPSガジェットやその他のナビゲーション・デバイスの需要が拡大している。
- ウェアラブルとの統合:心拍数モニター・バンドやスマート・ウォッチなどのウェアラブル機器とGPS機器を統合することで、機能性が向上し、運動ソリューション全体を求める消費者を引き付けることができます。
- 接続性の向上:GPSデバイスの魅力は、BluetoothやWi-Fi機能により、他のデバイスとのより良い統合を可能にする接続機能が強化されたことに起因しています。
- 耐久性の重視:衝撃の大きいスポーツなどのアウトドア活動に携わるユーザーが、過酷な環境向けに特別に設計された堅牢で耐久性の高いGPSデバイスを選択するため、市場機会は拡大しています。
アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場の課題は次のとおりです:
- 高いコスト:プレミアム機能を備えた高度なGPSシステムを購入しようとする人は、価格が予算志向の購入者にとって大きな障壁となり、市場全体の成長率に影響を与える可能性があるため、より多くのお金を費やす準備ができている必要があります。
- バッテリ寿命の懸念:より良いとはいえ、バッテリ寿命は、個人は主に補充せずに使用中に長く滞在することができるものを好む広範囲に屋外で使用されるGPSユニットにとっては依然として大きな課題である。
- 市場の飽和:今日販売されているGPSシステムの非常に多くの異なるメーカーやモデルがあるため、市場が飽和状態になる可能性があります。したがって、既存の企業と差別化し、任意の有意義なシェアを取得したい新規参入が困難になります。

これらの力またはドライバと課題は、成長パターンを決定し、業界レベルの戦略に影響を与えるとして、アウトドアスポーツのGPSデバイス市場を駆動します。

アウトドアスポーツGPSデバイスの企業一覧

市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競合しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体の統合機会の活用に焦点を当てています。これらの戦略により、アウトドアスポーツGPSデバイス企業は、需要の増加に対応し、競争力の有効性を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大しています。本レポートで紹介されているアウトドアスポーツGPSデバイス企業には、以下が含まれます。

- アップル
- ブラトン
- ブッシュネル
- フィットビット
- ガーミン
- グローバルサット・ワールドコム
- ゴイユアライフ
- ポラール・エレクトロ
- サムスン


セグメント別アウトドアスポーツGPSデバイス

この調査には、世界のアウトドアスポーツ用GPSデバイスのタイプ別、用途別、最終用途産業別、技術別、地域別の予測が含まれています。

アウトドアスポーツ用GPSデバイスのタイプ別市場【2018~2030年の金額別分析

- ハンドヘルドデバイス
- ウェアラブルデバイス


アウトドアスポーツ用GPSデバイスの用途別市場【2018年から2030年までの金額別分析

- ゴルフ
- ランニング
- サイクリング

アウトドアスポーツ用GPSデバイスの地域別市場【2018年から2030年までの出荷額分析

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域


アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場の国別展望

アウトドアスポーツGPSデバイス市場は、技術の進歩とアウトドアアクティビティやフィットネストラッキングへの消費者の関心の高まりにより、大きな進展を目の当たりにしています。

- 米国:より多くの接続機能を備えた高度なマルチスポーツ対応GPSデバイスの使用が増加しています。たとえば、リアルタイムの天候アップデートや健康モニタリングシステムの統合が含まれ、顧客満足度と全体的なパフォーマンスが向上しています。
- 中国:中国は、先進的な追跡機能を備えた手頃な価格のGPSデバイスでこの市場に参入すると同時に、固有のデジタル・エコシステムに統合しています。これは、アウトドア・スポーツやフィットネスに対する意欲の高まりに対応する高価値製品のニッチ市場を特定したためです。
- ドイツ:ドイツは、エクストリーム・スポーツやアウトドア・シーン向けの堅牢なデバイスの製造が見られる最近の開発によって、高精度GPS技術をリードしていることがわかります。さらに、高度なナビゲーション機構とモニタリング機能などを組み合わせる取り組みも行われています。
- インド:長いバッテリ寿命を提供することができ、経済的でありながら信頼性の高い追跡指向のGPSアプライアンスの急増は、インドで目撃することができます。インドに住む人々の間でアウトドア活動やフィジカル・トレーニングの人気が高まっていることも、この市場セグメントの成長につながりました。
- 日本日本は現在、衛星通信や身体モニタリングなどの高度なコンポーネントを統合した、小型で高精度のナビゲーション・システムの開発に取り組んでいる。同社の主な目標は、さまざまなアウトドア・スポーツにおける精度とユーザーの利便性である。


世界のアウトドアスポーツ用GPSデバイス市場の特徴

市場規模の推定:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの市場規模を金額(Bドル)で予測
動向と予測分析:各種セグメント・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの市場規模をタイプ別、用途別、地域別に金額(億ドル)で推計
地域別分析:アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場の北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域別内訳
成長機会:アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場のタイプ、用途、地域別の成長機会の分析。
戦略分析:アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場のM&A、新製品開発、競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。


この市場または隣接市場での事業拡大をお考えなら、ぜひ弊社にご相談ください。私たちは、市場参入、機会スクリーニング、デューデリジェンス、サプライチェーン分析、M&Aなど、何百もの戦略的コンサルティングプロジェクトを行ってきました。

本レポートは、以下の11の主要な質問に回答しています:

Q.1.アウトドアスポーツ用GPSデバイス市場において、タイプ別(ハンドヘルドデバイス、ウェアラブルデバイス)、用途別(ゴルフ、ランニング、サイクリング)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)に、最も有望で高成長が期待できる機会は何でしょうか?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.成長ペースが速いと思われる地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?


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目次

目次

1.要旨

2.アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3: 業界の推進要因と課題

3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場動向(2018~2023年)と予測(2024~2030年)
3.3:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場:タイプ別
3.3.1: ハンドヘルドデバイス
3.3.2:ウェアラブルデバイス
3.4:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場:用途別
3.4.1:ゴルフ
3.4.2:ランニング
3.4.3:サイクリング

4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界地域別市場
4.2:北米のアウトドアスポーツ用GPS機器市場
4.2.1:北米のアウトドアスポーツ用GPSデバイス市場:タイプ別ハンドヘルドデバイスとウェアラブルデバイス
4.2.2:北米のアウトドアスポーツ用GPSデバイス市場:用途別ゴルフ、ランニング、サイクリング
4.3:ヨーロッパのアウトドアスポーツ用GPSデバイス市場
4.3.1:ヨーロッパのアウトドアスポーツ用GPSデバイス市場:タイプ別ハンドヘルドデバイスとウェアラブルデバイス
4.3.2:欧州の屋外スポーツ用GPSデバイス市場:用途別ゴルフ、ランニング、サイクリング
4.4:APACアウトドアスポーツ用GPSデバイス市場
4.4.1:APACの屋外スポーツ用GPSデバイス市場:タイプ別ハンドヘルドデバイスとウェアラブルデバイス
4.4.2:APACの屋外スポーツ用GPSデバイス市場:用途別ゴルフ、ランニング、サイクリング
4.5: ROWの屋外スポーツ用GPSデバイス市場
4.5.1:ROWの屋外スポーツ用GPSデバイス市場:タイプ別ハンドヘルドデバイス、ウェアラブルデバイス
4.5.2:ROWの屋外スポーツ用GPSデバイス市場:用途別ゴルフ、ランニング、サイクリング

5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2: 経営統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析

6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場におけるタイプ別の成長機会
6.1.2:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場における成長機会:用途別
6.1.3:アウトドア用スポーツGPSデバイスの世界市場地域別の成長機会
6.2:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場における新たな動向
6.3: 戦略的分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場における生産能力拡大
6.3.3:アウトドアスポーツ用GPSデバイスの世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス

7.主要企業のプロフィール
7.1:アップル
7.2: ブラトン
7.3: ブッシュネル
7.4: フィットビット
7.5: ガーミン
7.6: グローバルサット・ワールドコム
7.7: Goyourlife
7.8:ポラール・エレクトロ
7.9: サムスン

 

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Summary

Outdoor Sport GPS Device Trends and Forecast

The future of the global outdoor sport GPS device market looks promising with opportunities in the golf, running, and cycling applications. The global outdoor sport GPS device market is expected to reach an estimated $37.7 billion by 2030 with a CAGR of 14.2% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are the rising popularity of outdoor sporting activities, the growing preference for GPS-enabled smartwatches, and the increasing number of road bicycle racing competitions.
• Lucintel forecast that, within the type category, handheld devices are expected to witness the highest growth over the forecast period due to their significant usage in various applications, such as automotive navigation, recreation, and outdoor activities.
• Within the application category, running will remain the largest segment due to the increasing need for GPS devices in this exercise to monitor heart rate continuously, pace, routes, and distance.
• In terms of regions, North America is expected to witness the highest growth over the forecast period due to the availability of new technologies, the rising number of people participating in outdoor sports, and the growing population's use of GPS devices for personal safety in the region.

Gain valuable insights for your business decisions with our comprehensive 150+ page report.


Emerging Trends in the Outdoor Sport GPS Device Market

The market for GPS devices used in outdoor sports has been changing with the adoption of new technologies to improve functionality and user experience.

• Multi-Sport Functionality: Modern GPS devices are increasingly capable of supporting multiple sports, accommodating a wide range of activities. This trend emphasizes flexibility and better performance tracking across various kinds of sports, workouts, etc.
• Integration with Wearables: It is now common for wearable technology such as heart rate monitors or smartwatches to be incorporated into GPS devices. This improves overall user experience, and health records as well as enhances data precision.
• Real-Time Data Sharing: Increasingly, there is the ability to share real-time information including location details or performance metrics. This practice promotes social interaction and safety where users can immediately post their activities on social media sites such as Facebook.
• Enhanced Battery Life: Longer battery life is a major consideration when it comes to making these gadgets last longer during use outdoors. Newer GPS units last longer reducing the frequency at which they must be recharged during long trips away from home.
• Advanced Navigation Features: among other things, topo maps and waypoint marking are increasingly being included in GPS units. The use of such navigation improvements has brought about more detailed, accurate, and precise navigation easing the user's mind in challenging environments.

These trends drive innovations in outdoor sport GPS devices including both technological advancements and consumer preferences.



Recent Developments in the Outdoor Sport GPS Device Market

Recent occurrences in the outdoor sports GPS device markets signify significant advances in technology as well as shifts in consumer choices.

• Advanced GPS Tracking Technologies: New global positioning systems have additional tracking technologies like multi-frequency GNSS receivers to improve accuracy and dependability across different outdoor settings.
• Integration with Health Metrics: Advanced fitness trackers now include key health monitoring functions like heart rate, oxygen saturation levels, and sleep patterns to give a more comprehensive overview of health and performance capabilities.
• Enhanced Durability and Design: The most recent models have been ruggedized with better water resistance and shockproof abilities for harsh outdoor conditions or activities that involve lots of movement.
• Improved Connectivity Features: The newer ones come with Bluetooth, Wi-Fi et cetera so that they can all be connected with smartphones for better functionality as well as data sharing.
• User-friendly interfaces: Modern GPS devices that are being made now have friendlier user interfaces, which simply means that they have touchscreen displays and are quite simple to use during outdoor activities.

These developments will shape the outdoor sport GPS device market by giving consumers more sophisticated options that are reliable and easy to use.

Strategic Growth Opportunities for Outdoor Sport GPS Device Market

The outdoor sport GPS device market has many strategic growth opportunities across different applications due to technological advancements and increased consumer interest.

• Hiking and Trail Running: There is considerable potential for developing dedicated GPS devices for hiking and trail running with navigation features, safety features, and rugged terrain performance monitoring.
• Cycling: The cycling segment offers a lot of room for expansion concerning performance metrics tracking, navigation, and safety features using commonly used technologies. Real-time data sharing coupled with advanced analytics can promote further market penetration.
• Fishing and Boating: Growth prospects come from fishing-boat-GPS (Global Positioning System) systems having water navigation attributes as well as fish trackers. Improved weather updates along with route planning may attract practitioners in these sports.
• Fitness and Training: Opportunities for GPS-based wearable gadgets that work with health-monitoring systems, generate comprehensive data analyses, are designed for people, Track performance indicators and request information about their health.
• Adventure Sports: Some of the top products in this line include purpose-built GPS navigation devices for adventure sports such as climbing and skiing that can withstand extreme conditions and deliver pinpoint position logging to attract increasing numbers of adventure enthusiasts.

These growth opportunities are driving innovation and expansion in the outdoor sport GPS device market, influencing product development and consumer preferences.

Outdoor Sport GPS Device Market Driver and Challenges

Different drivers and challenges shape the growth and development of the outdoor sport GPS device market including:

The factors responsible for driving the outdoor sport GPS device market include:
• Advancement in Technology: The use of advanced technology on G.P.S gadgets has helped its expansion by creating multipurpose more sophisticated devices that can be used during outdoor activities.
• Increasing Outdoor Activities: Demand is growing for GPS gadgets that contain enhanced tracking information as well as other navigation devices to meet demand from consumers who are increasingly interested in physical fitness outdoors.
• Integration with Wearables: Integration of GPS devices with wearables like heart rate monitor bands or smart watches increases functionalities attracting audiences demanding an entire exercise solution.
• Improved Connectivity: The increased appeal of GPS devices is caused by enhanced connectivity features that allow better integration with other devices because of their Bluetooth and Wi-Fi capabilities.
• Focus on Durability: The market opportunities are expanding, as users involved in outdoor activities such as high-impact sports choose rugged and durable GPS devices specifically designed for harsh environments.
Challenges in the outdoor sport GPS device market are:
• High Costs: People intending to buy advanced GPS systems with premium features should be ready to spend more money since the price can be a major barrier to budget-minded buyers hence affecting the whole market growth rates.
• Battery Life Concerns: Even though better, battery life is still a huge challenge for GPS units used outdoors extensively where individuals predominantly prefer those that can stay longer in use without refilling.
• Market Saturation: The market could become saturated because there are so many different manufacturers and models of GPS systems sold today; thus making it difficult for new entrants who want to differentiate themselves from existing firms and get any meaningful share.

These forces or drivers and challenges drive the outdoor sport GPS device Market as they influence industry-level strategies, determining growth patterns.

List of Outdoor Sport GPS Device Companies

Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies outdoor sport GPS device companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the outdoor sport GPS device companies profiled in this report include-

• Apple
• Bryton
• Bushnell
• Fitbit
• Garmin
• GlobalSat Worldcom
• Goyourlife
• Polar Electro
• Samsung


Outdoor Sport GPS Device by Segment

The study includes a forecast for the global outdoor sport GPS device by type, application, end use industry, technology, and region

Outdoor Sport GPS Device Market by Type [Analysis by Value from 2018 to 2030]:

• Handheld Device
• Wearable Device


Outdoor Sport GPS Device Market by Application [Analysis by Value from 2018 to 2030]:

• Golf
• Running
• Cycling

Outdoor Sport GPS Device Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World


Country Wise Outlook for the Outdoor Sport GPS Device Market

The outdoor sport GPS device market is witnessing significant progress due to technological advancements and rising consumer interest in outdoor activities plus fitness tracking.

• United States: The use of advanced multi-sport enabled GPS devices with more connectivity features is on the rise. Examples include real-time weather updates and health monitoring systems integration, which has boosted customer satisfaction as well as overall performance.
• China: China, on its part, is getting into this market with affordable GPS devices that bring with them advanced tracking capabilities while at the same time integrating into indigenous digital ecosystems. This is because it has identified a market niche for high-value products that cater to the growing appetite for outdoor sports and fitness.
• Germany: Germany is found to be leading in high-precision GPS technology characterized by recent developments that have seen the production of robust devices meant for extreme sports and outdoor scenarios. In addition, efforts are being made towards combining sophisticated navigation mechanisms with monitoring functions among others.
• India: An upsurge of economical yet dependable tracking-oriented GPS appliances that can offer long battery life can be witnessed in India. Increased demand coupled with the growing popularity of outdoor activities and physical training among people living here has also resulted in the growth of this market segment.
• Japan: Japan is currently working on developing small and highly precise navigation systems, which integrate sophisticated components like satellite communication and body monitoring. The company’s main goals are accuracy and user convenience in a variety of outdoor sports.


Features of the Global Outdoor Sport GPS Device Market

Market Size Estimates: Outdoor sport GPS device market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Outdoor sport GPS device market size by type, application, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Outdoor sport GPS device market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different types, applications, and regions for the outdoor sport GPS device market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the outdoor sport GPS device market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.


If you are looking to expand your business in this market or adjacent markets, then contact us. We have done hundreds of strategic consulting projects in market entry, opportunity screening, due diligence, supply chain analysis, M & A, and more.

This report answers following 11 key questions:

Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the outdoor sport GPS device market by type (handheld device and wearable device), application (golf, running, and cycling), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?



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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Outdoor Sport GPS Device Market: Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Outdoor Sport GPS Device Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Outdoor Sport GPS Device Market by Type
3.3.1: Handheld Device
3.3.2: Wearable Device
3.4: Global Outdoor Sport GPS Device Market by Application
3.4.1: Golf
3.4.2: Running
3.4.3: Cycling

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Outdoor Sport GPS Device Market by Region
4.2: North American Outdoor Sport GPS Device Market
4.2.1: North American Outdoor Sport GPS Device Market by Type: Handheld Device and Wearable Device
4.2.2: North American Outdoor Sport GPS Device Market by Application: Golf, Running, and Cycling
4.3: European Outdoor Sport GPS Device Market
4.3.1: European Outdoor Sport GPS Device Market by Type: Handheld Device and Wearable Device
4.3.2: European Outdoor Sport GPS Device Market by Application: Golf, Running, and Cycling
4.4: APAC Outdoor Sport GPS Device Market
4.4.1: APAC Outdoor Sport GPS Device Market by Type: Handheld Device and Wearable Device
4.4.2: APAC Outdoor Sport GPS Device Market by Application: Golf, Running, and Cycling
4.5: ROW Outdoor Sport GPS Device Market
4.5.1: ROW Outdoor Sport GPS Device Market by Type: Handheld Device and Wearable Device
4.5.2: ROW Outdoor Sport GPS Device Market by Application: Golf, Running, and Cycling

5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Outdoor Sport GPS Device Market by Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Outdoor Sport GPS Device Market by Application
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Outdoor Sport GPS Device Market Region
6.2: Emerging Trends in the Global Outdoor Sport GPS Device Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Outdoor Sport GPS Device Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Outdoor Sport GPS Device Market
6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Apple
7.2: Bryton
7.3: Bushnell
7.4: Fitbit
7.5: Garmin
7.6: GlobalSat WorldCom
7.7: Goyourlife
7.8: Polar Electro
7.9: Samsung

 

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4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2025/02/21 10:27

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