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エアリアルイメージング市場(カメラの向き:垂直方向と斜め方向、プラットフォーム:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023-2031年予測


Aerial Imaging Market (Camera Orientation: Vertical and Oblique; and Platform: Manned Aircraft and Unmanned Aircraft Systems) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2023-2031

航空画像市場 - レポートの範囲 TMRの世界航空画像市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る

 

 

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Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月28日 US$5,795
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サマリー

航空画像市場 - レポートの範囲
TMRの世界航空画像市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の航空画像市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の航空画像市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、航空画像市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の航空画像市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の航空画像市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の航空画像市場参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の航空画像市場の競争状況について掘り下げています。世界のエアリアルイメージング市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の航空画像市場のプレーヤーの属性です。

航空画像の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における航空画像の売上/収益は?
- 世界の空撮市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

エアリアルイメージング市場 - 調査目的と調査アプローチ
航空画像の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の航空画像市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の航空画像市場に対する投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


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目次

1.序文
1.1.市場とセグメントの定義
1.2.市場分類
1.3.調査方法
1.4.前提条件と略語
2.要旨
2.1.世界のエアリアルイメージング市場概要
2.2.地域概要
2.3.産業概要
2.4.市場ダイナミックスナップショット
2.5.競争の青写真
3.市場ダイナミクス
3.1.マクロ経済要因
3.2.促進要因
3.3.阻害要因
3.4.機会
3.5.主要トレンド
3.6.規制の枠組み
4.関連産業と主要指標の評価
4.1.親業界の概要 - 産業オートメーションの概要
4.2.エコシステム分析
4.3.価格分析
4.4.最終用途産業ロードマップ分析
4.5.業界SWOT分析
4.6.ポーターのファイブフォース分析
5.エアリアルイメージングの世界市場分析、カメラ方向別
5.1.エアリアルイメージングの市場規模(US$ Mn)分析と予測、カメラ方向別、2017-2031年
5.1.1.垂直方向
5.1.2.オブリク(ハイオブリク、ローオブリク)
5.2.カメラ方向別市場魅力度分析
6.エアリアルイメージングの世界市場分析(プラットフォーム別
6.1.エアリアルイメージングの市場規模(US$ Mn)分析と予測、プラットフォーム別、2017-2031年
6.1.1.有人航空機(固定翼、回転翼)
6.1.2.無人航空機システム
6.2.市場魅力度分析(プラットフォーム別
7.航空画像の世界市場分析:最終用途産業別
7.1.エアリアルイメージングの市場規模(US$ Mn)分析・予測:最終用途産業別、2017-2031年
7.1.1.政府機関
7.1.2.防衛
7.1.3.スポーツ&エンターテイメント
7.1.4.農業・林業
7.1.5.エネルギー
7.1.6.研究
7.1.7.建設・不動産
7.1.8.保険
7.1.9.その他
7.2.市場の魅力度分析(最終用途産業別
8.エアリアルイメージングの世界市場分析と予測:地域別
8.1.エアリアルイメージングの市場規模(US$ Mn)分析・予測、地域別、2017-2031年
8.1.1.北米
8.1.2.欧州
8.1.3.アジア太平洋
8.1.4.中東・アフリカ
8.1.5.南米
8.2.市場魅力度分析(地域別
9.北米のエアリアルイメージング市場の分析と予測
9.1.市場スナップショット
9.2.エアリアルイメージング市場規模(US$ Mn)の分析・予測、カメラ方向別、2017年~2031年
9.2.1.垂直方向
9.2.2.オブリク(ハイオブリク、ローオブリク)
9.3.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、プラットフォーム別、2017年~2031年
9.3.1.有人航空機(固定翼と回転翼)
9.3.2.無人航空機システム
9.4.エアリアルイメージングの市場規模(百万米ドル)分析と予測、最終用途産業別、2017-2031年
9.4.1.政府機関
9.4.2.防衛
9.4.3.スポーツ&エンターテイメント
9.4.4.農業・林業
9.4.5.エネルギー
9.4.6.研究
9.4.7.建設・不動産
9.4.8.保険
9.4.9.その他
9.5.エアリアルイメージング市場規模(US$ Mn)の分析と予測、国別、2017年〜2031年
9.5.1.米国
9.5.2.カナダ
9.5.3.その他の北米地域
9.6.市場魅力度分析
9.6.1.カメラの向き別
9.6.2.プラットフォーム別
9.6.3.最終用途産業別
9.6.4.国・地域別
10.欧州のエアリアルイメージング市場の分析と予測
10.1.市場スナップショット
10.2.エアリアルイメージング市場規模(US$ Mn)の分析・予測、カメラ方向別、2017年~2031年
10.2.1.垂直方向
10.2.2.オブリク(ハイオブリク、ローオブリク)
10.3.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、プラットフォーム別、2017年~2031年
10.3.1.有人航空機(固定翼と回転翼)
10.3.2.無人航空機システム
10.4.エアリアルイメージングの市場規模(百万米ドル)分析と予測、最終用途産業別、2017-2031年
10.4.1.政府機関
10.4.2.防衛
10.4.3.スポーツ&エンターテイメント
10.4.4.農業・林業
10.4.5.エネルギー
10.4.6.研究
10.4.7.建設・不動産
10.4.8.保険
10.4.9.その他
10.5.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、国別・小地域別、2017〜2031年
10.5.1.英国
10.5.2.ドイツ
10.5.3.フランス
10.5.4.その他のヨーロッパ
10.6.市場魅力度分析
10.6.1.カメラの向き別
10.6.2.プラットフォーム別
10.6.3.最終用途産業別
10.6.4.国・地域別
11.アジア太平洋地域のエアリアルイメージング市場の分析と予測
11.1.市場スナップショット
11.2.エアリアルイメージング市場規模(US$ Mn)の分析・予測、カメラ方向別、2017年~2031年
11.2.1.垂直方向
11.2.2.オブリク(ハイオブリク、ローオブリク)
11.3.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、プラットフォーム別、2017年~2031年
11.3.1.有人航空機(固定翼と回転翼)
11.3.2.無人航空機システム
11.4.エアリアルイメージングの市場規模(百万米ドル)分析と予測、最終用途産業別、2017-2031年
11.4.1.政府機関
11.4.2.防衛
11.4.3.スポーツ&エンターテイメント
11.4.4.農業・林業
11.4.5.エネルギー
11.4.6.研究
11.4.7.建設・不動産
11.4.8.保険
11.4.9.その他
11.5.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、国別・小地域別、2017〜2031年
11.5.1.中国
11.5.2.日本
11.5.3.インド
11.5.4.韓国
11.5.5.ASEAN
11.5.6.その他のアジア太平洋地域
11.6.市場魅力度分析
11.6.1.カメラの向き別
11.6.2.プラットフォーム別
11.6.3.最終用途産業別
11.6.4.国・地域別
12.中東・アフリカのエアリアルイメージング市場の分析と予測
12.1.市場スナップショット
12.2.エアリアルイメージング市場規模(US$ Mn)の分析・予測、カメラ方向別、2017年~2031年
12.2.1.垂直方向
12.2.2.オブリク(ハイオブリク、ローオブリク)
12.3.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、プラットフォーム別、2017年~2031年
12.3.1.有人航空機(固定翼と回転翼)
12.3.2.無人航空機システム
12.4.エアリアルイメージングの市場規模(百万米ドル)分析と予測、最終用途産業別、2017-2031年
12.4.1.政府機関
12.4.2.防衛
12.4.3.スポーツ&エンターテイメント
12.4.4.農業・林業
12.4.5.エネルギー
12.4.6.研究
12.4.7.建設・不動産
12.4.8.保険
12.4.9.その他
12.5.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、国別・小地域別、2017〜2031年
12.5.1.GCC
12.5.2.南アフリカ
12.5.3.その他の中東・アフリカ
12.6.市場魅力度分析
12.6.1.カメラの向き別
12.6.2.プラットフォーム別
12.6.3.最終用途産業別
12.6.4.国・地域別
13.南米のエアリアルイメージング市場の分析と予測
13.1.市場スナップショット
13.2.エアリアルイメージング市場規模(US$ Mn)の分析・予測、カメラ方向別、2017年~2031年
13.2.1.垂直方向
13.2.2.オブリク(ハイオブリク、ローオブリク)
13.3.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、プラットフォーム別、2017年~2031年
13.3.1.有人航空機(固定翼と回転翼)
13.3.2.無人航空機システム
13.4.エアリアルイメージングの市場規模(百万米ドル)分析と予測、最終用途産業別、2017-2031年
13.4.1.政府機関
13.4.2.防衛
13.4.3.スポーツ&エンターテイメント
13.4.4.農業・林業
13.4.5.エネルギー
13.4.6.研究
13.4.7.建設・不動産
13.4.8.保険
13.4.9.その他
13.5.エアリアルイメージング市場規模(百万米ドル)分析・予測、国別・小地域別、2017〜2031年
13.5.1.ブラジル
13.5.2.その他の南米地域
13.6.市場魅力度分析
13.6.1.カメラの向き別
13.6.2.プラットフォーム別
13.6.3.最終用途産業別
13.6.4.国・地域別
14.競争評価
14.1.世界のエアリアルイメージング市場競争マトリックス-ダッシュボードビュー
14.1.1.エアリアルイメージングの世界市場企業シェア分析(金額別)(2022年
14.1.2.技術的差別化要因
15.企業プロファイル(世界のメーカー/サプライヤー)
15.1.クーパー・エアリアル・サーベイ社
15.1.1.概要
15.1.2.製品ポートフォリオ
15.1.3.販売拠点
15.1.4.主要子会社または代理店
15.1.5.戦略と最近の動向
15.1.6.主要財務状況
15.2.デジタル・エアリアル・ソリューションズ LLC
15.2.1.概要
15.2.2.製品ポートフォリオ
15.2.3.販売拠点
15.2.4.主要子会社または販売代理店
15.2.5.戦略と最近の動向
15.2.6.主要財務データ
15.3.イーグルビュー・テクノロジーズ
15.3.1.概要
15.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.販売拠点
15.3.4.主要子会社または代理店
15.3.5.戦略と最近の動向
15.3.6.主要財務データ
15.4.フグロ社
15.4.1.概要
15.4.2.製品ポートフォリオ
15.4.3.販売拠点
15.4.4.主要子会社または販売代理店
15.4.5.戦略と最近の動向
15.4.6.主要財務データ
15.5.ジオバンテージ社
15.5.1.概要
15.5.2.製品ポートフォリオ
15.5.3.販売拠点
15.5.4.主要子会社または販売代理店
15.5.5.戦略と最近の動向
15.5.6.主要財務データ
15.6.グーグル
15.6.1.概要
15.6.2.製品ポートフォリオ
15.6.3.販売拠点
15.6.4.主要子会社または販売代理店
15.6.5.戦略と最近の動向
15.6.6.主要財務状況
15.7.キーストーン エアリアル サーベイ社
15.7.1.概要
15.7.2.製品ポートフォリオ
15.7.3.販売拠点
15.7.4.主要子会社または販売代理店
15.7.5.戦略と最近の動向
15.7.6.主要財務データ
15.8.クセラ・インターナショナル・インク
15.8.1.概要
15.8.2.製品ポートフォリオ
15.8.3.販売拠点
15.8.4.主要子会社または販売代理店
15.8.5.戦略と最近の動向
15.8.6.主要財務データ
15.9.ランディスコール不動産のマッピング
15.9.1.概要
15.9.2.製品ポートフォリオ
15.9.3.販売拠点
15.9.4.主要子会社または販売代理店
15.9.5.戦略と最近の動向
15.9.6.主要財務データ
15.10.ニアマップ
15.10.1.概要
15.10.2.製品ポートフォリオ
15.10.3.販売拠点
15.10.4.主要子会社または代理店
15.10.5.戦略と最近の動向
15.10.6.主要財務データ
15.11.NRC グループ ASA
15.11.1.概要
15.11.2.製品ポートフォリオ
15.11.3.販売拠点
15.11.4.主要子会社または販売代理店
15.11.5.戦略と最近の動向
15.11.6.主要財務データ
15.12.量子空間
15.12.1.概要
15.12.2.製品ポートフォリオ
15.12.3.販売拠点
15.12.4.主要子会社または販売代理店
15.12.5.戦略と最近の動向
15.12.6.主要財務データ
15.13.サンボーン・マップ・カンパニー
15.13.1.概要
15.13.2.製品ポートフォリオ
15.13.3.販売拠点
15.13.4.主要子会社または販売代理店
15.13.5.戦略と最近の動向
15.13.6.主要財務データ
15.14.ベリスク・アナリティクス(ジオムニ)
15.14.1.概要
15.14.2.製品ポートフォリオ
15.14.3.販売拠点
15.14.4.主要子会社または販売代理店
15.14.5.戦略と最近の動向
15.14.6.主要財務データ
15.15.その他(追加要請あり)
15.15.1.概要
15.15.2.製品ポートフォリオ
15.15.3.販売拠点
15.15.4.主要子会社または代理店
15.15.5.戦略と最近の動向
15.15.6.主要財務データ
16.市場戦略
16.1.潜在的市場スペースの特定
16.2.望ましい販売・マーケティング戦略

 

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Summary

Aerial Imaging Market – Scope of Report
TMR’s report on the global aerial imaging market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global aerial imaging market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global aerial imaging market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the aerial imaging market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global aerial imaging market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global aerial imaging market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global aerial imaging market.

The report delves into the competitive landscape of the global aerial imaging market. Key players operating in the global aerial imaging market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global aerial imaging market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global aerial imaging Market Report
• What is the sales/revenue generated by aerial imaging across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global aerial imaging market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Aerial Imaging Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global aerial imaging market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global aerial imaging market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global aerial imaging market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market and Segment Definitions
1.2. Market Taxonomy
1.3. Research Methodology
1.4. Assumption and Acronyms
2. Executive Summary
2.1. Global Aerial Imaging Market Overview
2.2. Regional Outline
2.3. Industry Outline
2.4. Market Dynamics Snapshot
2.5. Competition Blueprint
3. Market Dynamics
3.1. Macro-economic Factors
3.2. Drivers
3.3. Restraints
3.4. Opportunities
3.5. Key Trends
3.6. Regulatory Framework
4. Associated Industry and Key Indicator Assessment
4.1. Parent Industry Overview – Industry Automation Overview
4.2. Ecosystem Analysis
4.3. Pricing Analysis
4.4. End-use Industry Roadmap Analysis
4.5. Industry SWOT Analysis
4.6. Porter’s Five Forces Analysis
5. Global Aerial Imaging Market Analysis, by Camera Orientation
5.1. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Camera Orientation, 2017–2031
5.1.1. Vertical
5.1.2. Oblique (High Oblique and Low Oblique)
5.2. Market Attractiveness Analysis, by Camera Orientation
6. Global Aerial Imaging Market Analysis, by Platform
6.1. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Platform, 2017–2031
6.1.1. Manned Aircraft (Fixed Wing and Rotary Wing)
6.1.2. Unmanned Aircraft Systems
6.2. Market Attractiveness Analysis, by Platform
7. Global Aerial Imaging Market Analysis, by End-use Industry
7.1. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by End-Use Industry, 2017–2031
7.1.1. Government
7.1.2. Defense
7.1.3. Sports & Entertainment
7.1.4. Agriculture & Forestry
7.1.5. Energy
7.1.6. Research
7.1.7. Construction & Real Estate
7.1.8. Insurance
7.1.9. Others
7.2. Market Attractiveness Analysis, by End-use Industry
8. Global Aerial Imaging Market Analysis and Forecast, by Region
8.1. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Region, 2017–2031
8.1.1. North America
8.1.2. Europe
8.1.3. Asia Pacific
8.1.4. Middle East & Africa
8.1.5. South America
8.2. Market Attractiveness Analysis, by Region
9. North America Aerial Imaging Market Analysis and Forecast
9.1. Market Snapshot
9.2. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Camera Orientation, 2017–2031
9.2.1. Vertical
9.2.2. Oblique (High Oblique and Low Oblique)
9.3. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Platform, 2017–2031
9.3.1. Manned Aircraft (Fixed Wing and Rotary Wing)
9.3.2. Unmanned Aircraft Systems
9.4. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2017–2031
9.4.1. Government
9.4.2. Defense
9.4.3. Sports & Entertainment
9.4.4. Agriculture & Forestry
9.4.5. Energy
9.4.6. Research
9.4.7. Construction & Real Estate
9.4.8. Insurance
9.4.9. Others
9.5. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Country, 2017–2031
9.5.1. U.S.
9.5.2. Canada
9.5.3. Rest of North America
9.6. Market Attractiveness Analysis
9.6.1. By Camera Orientation
9.6.2. By Platform
9.6.3. By End-use Industry
9.6.4. By Country/Sub-region
10. Europe Aerial Imaging Market Analysis and Forecast
10.1. Market Snapshot
10.2. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Camera Orientation, 2017–2031
10.2.1. Vertical
10.2.2. Oblique (High Oblique and Low Oblique)
10.3. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Platform, 2017–2031
10.3.1. Manned Aircraft (Fixed Wing and Rotary Wing)
10.3.2. Unmanned Aircraft Systems
10.4. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2017–2031
10.4.1. Government
10.4.2. Defense
10.4.3. Sports & Entertainment
10.4.4. Agriculture & Forestry
10.4.5. Energy
10.4.6. Research
10.4.7. Construction & Real Estate
10.4.8. Insurance
10.4.9. Others
10.5. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2017–2031
10.5.1. U.K.
10.5.2. Germany
10.5.3. France
10.5.4. Rest of Europe
10.6. Market Attractiveness Analysis
10.6.1. By Camera Orientation
10.6.2. By Platform
10.6.3. By End-use Industry
10.6.4. By Country/Sub-region
11. Asia Pacific Aerial Imaging Market Analysis and Forecast
11.1. Market Snapshot
11.2. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Camera Orientation, 2017–2031
11.2.1. Vertical
11.2.2. Oblique (High Oblique and Low Oblique)
11.3. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Platform, 2017–2031
11.3.1. Manned Aircraft (Fixed Wing and Rotary Wing)
11.3.2. Unmanned Aircraft Systems
11.4. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2017–2031
11.4.1. Government
11.4.2. Defense
11.4.3. Sports & Entertainment
11.4.4. Agriculture & Forestry
11.4.5. Energy
11.4.6. Research
11.4.7. Construction & Real Estate
11.4.8. Insurance
11.4.9. Others
11.5. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2017–2031
11.5.1. China
11.5.2. Japan
11.5.3. India
11.5.4. South Korea
11.5.5. ASEAN
11.5.6. Rest of Asia Pacific
11.6. Market Attractiveness Analysis
11.6.1. By Camera Orientation
11.6.2. By Platform
11.6.3. By End-use Industry
11.6.4. By Country/Sub-region
12. Middle East & Africa Aerial Imaging Market Analysis and Forecast
12.1. Market Snapshot
12.2. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Camera Orientation, 2017–2031
12.2.1. Vertical
12.2.2. Oblique (High Oblique and Low Oblique)
12.3. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Platform, 2017–2031
12.3.1. Manned Aircraft (Fixed Wing and Rotary Wing)
12.3.2. Unmanned Aircraft Systems
12.4. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2017–2031
12.4.1. Government
12.4.2. Defense
12.4.3. Sports & Entertainment
12.4.4. Agriculture & Forestry
12.4.5. Energy
12.4.6. Research
12.4.7. Construction & Real Estate
12.4.8. Insurance
12.4.9. Others
12.5. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2017–2031
12.5.1. GCC
12.5.2. South Africa
12.5.3. Rest of Middle East & Africa
12.6. Market Attractiveness Analysis
12.6.1. By Camera Orientation
12.6.2. By Platform
12.6.3. By End-use Industry
12.6.4. By Country/Sub-region
13. South America Aerial Imaging Market Analysis and Forecast
13.1. Market Snapshot
13.2. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Camera Orientation, 2017–2031
13.2.1. Vertical
13.2.2. Oblique (High Oblique and Low Oblique)
13.3. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Platform, 2017–2031
13.3.1. Manned Aircraft (Fixed Wing and Rotary Wing)
13.3.2. Unmanned Aircraft Systems
13.4. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by End-use Industry, 2017–2031
13.4.1. Government
13.4.2. Defense
13.4.3. Sports & Entertainment
13.4.4. Agriculture & Forestry
13.4.5. Energy
13.4.6. Research
13.4.7. Construction & Real Estate
13.4.8. Insurance
13.4.9. Others
13.5. Aerial Imaging Market Size (US$ Mn) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2017–2031
13.5.1. Brazil
13.5.2. Rest of South America
13.6. Market Attractiveness Analysis
13.6.1. By Camera Orientation
13.6.2. By Platform
13.6.3. By End-use Industry
13.6.4. By Country/Sub-region
14. Competition Assessment
14.1. Global Aerial Imaging Market Competition Matrix - a Dashboard View
14.1.1. Global Aerial Imaging Market Company Share Analysis, by Value (2022)
14.1.2. Technological Differentiator
15. Company Profiles (Global Manufacturers/Suppliers)
15.1. Cooper Aerial Surveys Co.
15.1.1. Overview
15.1.2. Product Portfolio
15.1.3. Sales Footprint
15.1.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.1.5. Strategy and Recent Developments
15.1.6. Key Financials
15.2. Digital Aerial Solutions, LLC
15.2.1. Overview
15.2.2. Product Portfolio
15.2.3. Sales Footprint
15.2.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.2.5. Strategy and Recent Developments
15.2.6. Key Financials
15.3. EagleView technologies, Inc.
15.3.1. Overview
15.3.2. Product Portfolio
15.3.3. Sales Footprint
15.3.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.3.5. Strategy and Recent Developments
15.3.6. Key Financials
15.4. Fugro N.V.
15.4.1. Overview
15.4.2. Product Portfolio
15.4.3. Sales Footprint
15.4.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.4.5. Strategy and Recent Developments
15.4.6. Key Financials
15.5. GeoVantage, Inc.
15.5.1. Overview
15.5.2. Product Portfolio
15.5.3. Sales Footprint
15.5.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.5.5. Strategy and Recent Developments
15.5.6. Key Financials
15.6. Google, Inc.
15.6.1. Overview
15.6.2. Product Portfolio
15.6.3. Sales Footprint
15.6.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.6.5. Strategy and Recent Developments
15.6.6. Key Financials
15.7. Keystone Aerial Surveys, Inc.
15.7.1. Overview
15.7.2. Product Portfolio
15.7.3. Sales Footprint
15.7.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.7.5. Strategy and Recent Developments
15.7.6. Key Financials
15.8. Kucera International Inc.
15.8.1. Overview
15.8.2. Product Portfolio
15.8.3. Sales Footprint
15.8.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.8.5. Strategy and Recent Developments
15.8.6. Key Financials
15.9. Landiscor Real Estate Mapping
15.9.1. Overview
15.9.2. Product Portfolio
15.9.3. Sales Footprint
15.9.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.9.5. Strategy and Recent Developments
15.9.6. Key Financials
15.10. Nearmap Ltd.
15.10.1. Overview
15.10.2. Product Portfolio
15.10.3. Sales Footprint
15.10.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.10.5. Strategy and Recent Developments
15.10.6. Key Financials
15.11. NRC Group ASA
15.11.1. Overview
15.11.2. Product Portfolio
15.11.3. Sales Footprint
15.11.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.11.5. Strategy and Recent Developments
15.11.6. Key Financials
15.12. Quantum Spatial
15.12.1. Overview
15.12.2. Product Portfolio
15.12.3. Sales Footprint
15.12.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.12.5. Strategy and Recent Developments
15.12.6. Key Financials
15.13. Sanborn Map Company, Inc.
15.13.1. Overview
15.13.2. Product Portfolio
15.13.3. Sales Footprint
15.13.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.13.5. Strategy and Recent Developments
15.13.6. Key Financials
15.14. Verisk Analytics, Inc. (Geomni)
15.14.1. Overview
15.14.2. Product Portfolio
15.14.3. Sales Footprint
15.14.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.14.5. Strategy and Recent Developments
15.14.6. Key Financials
15.15. Others (On Additional Request)
15.15.1. Overview
15.15.2. Product Portfolio
15.15.3. Sales Footprint
15.15.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.15.5. Strategy and Recent Developments
15.15.6. Key Financials
16. Go to Market Strategy
16.1. Identification of Potential Market Spaces
16.2. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

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