世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

緑内障治療薬市場 [製品タイプ:プロスタグランジンアナログ(PGA)、α作動薬、β遮断薬、コリン作動薬、炭酸脱水酵素阻害薬、併用薬] - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Glaucoma Treatment Market [Product Type: Prostaglandin Analogs (PGAs), Alpha Agonist, Beta Blockers, Cholinergic, Carbonic Anhydrase Inhibitors, Combined Medications] - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

緑内障治療市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界の緑内障治療市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会につ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月12日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
170 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

緑内障治療市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の緑内障治療市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の緑内障治療市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の緑内障治療市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、緑内障治療市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれた。アナリストは、世界の緑内障治療市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の緑内障治療市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の緑内障治療市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の緑内障治療市場の競争環境について掘り下げています。世界の緑内障治療市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の緑内障治療市場におけるプレイヤーの属性である。

世界の緑内障治療市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中に全地域で緑内障治療によって生み出された売上/収益は?
- 世界の緑内障治療市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

緑内障治療市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の緑内障治療市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーや流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の緑内障治療市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の緑内障治療市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:緑内障治療の世界市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.緑内障治療の世界市場分析と予測、2023-2031年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.緑内障治療の世界市場分析と予測、製品タイプ別
6.1.導入と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.市場価値予測、製品タイプ別、2023~2031年
6.3.1.プロスタグランジンアナログ(PGAs)
6.3.2.α作動薬
6.3.3.β遮断薬
6.3.4.コリン作動性
6.3.5.炭酸脱水酵素阻害薬
6.3.6.併用薬
6.4.市場魅力度分析(製品タイプ別
7.緑内障治療の世界市場:適応症別分析と予測
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/開発
7.3.市場価値予測、適応症別、2023~2031年
7.3.1.閉塞隅角緑内障(ACG)
7.3.2.開放隅角緑内障(OAG)
7.3.3.続発緑内障
7.3.4.先天性緑内障
7.3.5.その他の適応
7.4.市場魅力度分析(適応症別
8.緑内障治療薬の世界市場分析と予測:販売チャネル別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、販売チャネル別、2023-2031年
8.3.1.病院薬局
8.3.2.小売薬局
8.3.3.オンライン販売
8.4.市場魅力度分析(販売チャネル別
9.緑内障治療薬の世界市場分析・予測:地域別
9.1.主な調査結果
9.2.地域別市場価値予測、2023-2031年
9.2.1.北米
9.2.2.欧州
9.2.3.アジア太平洋
9.2.4.ラテンアメリカ
9.2.5.中東・アフリカ
9.3.市場魅力度分析(地域別
10.北米緑内障治療薬市場の分析と予測
10.1.序論
10.2.主な調査結果
10.3.市場価値予測、製品タイプ別、2023-2031年
10.3.1.プロスタグランジンアナログ(PGAs)
10.3.2.α作動薬
10.3.3.β遮断薬
10.3.4.コリン作動性
10.3.5.炭酸脱水酵素阻害薬
10.3.6.併用薬
10.4.市場価値予測(適応症別)2023-2031年
10.4.1.閉塞隅角緑内障(ACG)
10.4.2.開放隅角緑内障(OAG)
10.4.3.続発緑内障
10.4.4.先天性緑内障
10.4.5.その他の適応
10.5.市場価値予測、販売チャネル別、2023-2031年
10.5.1.病院薬局
10.5.2.小売薬局
10.5.3.オンライン販売
10.6.市場価値予測、国別、2023-2031年
10.6.1.米国
10.6.2.カナダ
10.7.市場魅力度分析
10.7.1.製品タイプ別
10.7.2.適応症別
10.7.3.販売チャネル別
10.7.4.国別
11.欧州緑内障治療薬市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.2.主な調査結果
11.3.市場価値予測、製品タイプ別、2023-2031年
11.3.1.プロスタグランジンアナログ(PGAs)
11.3.2.α作動薬
11.3.3.β遮断薬
11.3.4.コリン作動性
11.3.5.炭酸脱水酵素阻害薬
11.3.6.併用薬
11.4.市場価値予測(適応症別)2023-2031年
11.4.1.閉塞隅角緑内障(ACG)
11.4.2.開放隅角緑内障(OAG)
11.4.3.続発緑内障
11.4.4.先天性緑内障
11.4.5.その他の適応
11.5.市場価値予測、販売チャネル別、2023-2031年
11.5.1.病院薬局
11.5.2.小売薬局
11.5.3.オンライン販売
11.6.市場価値予測、国/小地域別、2023~2031年
11.6.1.ドイツ
11.6.2.イギリス
11.6.3.フランス
11.6.4.イタリア
11.6.5.スペイン
11.6.6.その他のヨーロッパ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.製品タイプ別
11.7.2.適応症別
11.7.3.販売チャネル別
11.7.4.国・地域別
12.アジア太平洋地域の緑内障治療薬市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.2.主な調査結果
12.3.市場価値予測、製品タイプ別、2023-2031年
12.3.1.プロスタグランジンアナログ(PGAs)
12.3.2.α作動薬
12.3.3.β遮断薬
12.3.4.コリン作動性
12.3.5.炭酸脱水酵素阻害薬
12.3.6.併用薬
12.4.市場価値予測(適応症別)2023-2031年
12.4.1.閉塞隅角緑内障(ACG)
12.4.2.開放隅角緑内障(OAG)
12.4.3.続発緑内障
12.4.4.先天性緑内障
12.4.5.その他の適応
12.5.市場価値予測、販売チャネル別、2023-2031年
12.5.1.病院薬局
12.5.2.小売薬局
12.5.3.オンライン販売
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2023~2031年
12.6.1.中国
12.6.2.日本
12.6.3.インド
12.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
12.6.5.その他のアジア太平洋地域
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.製品タイプ別
12.7.2.適応症別
12.7.3.販売チャネル別
12.7.4.国・地域別
13.中南米の緑内障治療薬市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.2.主な調査結果
13.3.市場価値予測、製品タイプ別、2023-2031年
13.3.1.プロスタグランジンアナログ(PGAs)
13.3.2.α作動薬
13.3.3.β遮断薬
13.3.4.コリン作動性
13.3.5.炭酸脱水酵素阻害薬
13.3.6.併用薬
13.4.市場価値予測(適応症別)2023-2031年
13.4.1.閉塞隅角緑内障(ACG)
13.4.2.開放隅角緑内障(OAG)
13.4.3.続発緑内障
13.4.4.先天性緑内障
13.4.5.その他の適応
13.5.市場価値予測、販売チャネル別、2023-2031年
13.5.1.病院薬局
13.5.2.小売薬局
13.5.3.オンライン販売
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2023~2031年
13.6.1.ブラジル
13.6.2.メキシコ
13.6.3.その他のラテンアメリカ
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.製品タイプ別
13.7.2.適応症別
13.7.3.販売チャネル別
13.7.4.国・地域別
14.中東・アフリカ緑内障治療薬市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.2.主な調査結果
14.3.市場価値予測、製品タイプ別、2023-2031年
14.3.1.プロスタグランジンアナログ(PGAs)
14.3.2.α作動薬
14.3.3.β遮断薬
14.3.4.コリン作動性
14.3.5.炭酸脱水酵素阻害薬
14.3.6.併用薬
14.4.市場価値予測(適応症別)2023-2031年
14.4.1.閉塞隅角緑内障(ACG)
14.4.2.開放隅角緑内障(OAG)
14.4.3.続発緑内障
14.4.4.先天性緑内障
14.4.5.その他の適応
14.5.市場価値予測、販売チャネル別、2023-2031年
14.5.1.病院薬局
14.5.2.小売薬局
14.5.3.オンライン販売
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2023~2031年
14.6.1.GCC諸国
14.6.2.南アフリカ
14.6.3.その他の中東・アフリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.製品タイプ別
14.7.2.適応症別
14.7.3.販売チャネル別
14.7.4.国・地域別
15.競争環境
15.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別・企業規模別)
15.2.企業別市場シェア分析(2022年)
15.3.企業プロフィール
15.3.1.ノバルティスAG
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.SWOT分析
15.3.1.4.財務概要
15.3.1.5.戦略的概要
15.3.2.ファイザー
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.SWOT分析
15.3.2.4.財務概要
15.3.2.5.戦略的概要
15.3.3.メルク・アンド・カンパニー・インク
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.SWOT分析
15.3.3.4.財務概要
15.3.3.5.戦略的概要
15.3.4.ボシュロム社
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.SWOT分析
15.3.4.4.財務概要
15.3.4.5.戦略的概要
15.3.5.アラガン・ピーエルシー
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.SWOT分析
15.3.5.4.財務概要
15.3.5.5.戦略的概要
15.3.6.ペリゴ・ピーエルシー
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.SWOT分析
15.3.6.4.財務概要
15.3.6.5.戦略的概要
15.3.7.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.SWOT分析
15.3.7.4.財務概要
15.3.7.5.戦略的概要
15.3.8.エイコーン社
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.SWOT分析
15.3.8.4.財務概要
15.3.8.5.戦略的概要
15.3.9.メビウス・セラピューティクスLLC
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.SWOT分析
15.3.9.4.財務概要
15.3.9.5.戦略的概要

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Glaucoma Treatment Market – Scope of Report
TMR’s report on the global glaucoma treatment market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global glaucoma treatment market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global glaucoma treatment market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the glaucoma treatment market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global glaucoma treatment market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global glaucoma treatment market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global glaucoma treatment market.

The report delves into the competitive landscape of the global glaucoma treatment market. Key players operating in the global glaucoma treatment market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global glaucoma treatment market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global glaucoma treatment Market Report
• What is the sales/revenue generated by glaucoma treatment across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global glaucoma treatment market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Glaucoma Treatment Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global glaucoma treatment market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global glaucoma treatment market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global glaucoma treatment market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Glaucoma Treatment Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution/Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast, 2023–2031
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product/Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Introduction & Definition
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2023–2031
6.3.1. Prostaglandin Analogs (PGAs)
6.3.2. Alpha Agonist
6.3.3. Beta Blockers
6.3.4. Cholinergic
6.3.5. Carbonic Anhydrase Inhibitors
6.3.6. Combined Medications
6.4. Market Attractiveness Analysis, by Product Type
7. Global Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast, by Indication
7.1. Introduction & Definition
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Indication, 2023–2031
7.3.1. Angle Closure Glaucoma (ACG)
7.3.2. Open Angle Glaucoma (OAG)
7.3.3. Secondary Glaucoma
7.3.4. Congenital Glaucoma
7.3.5. Other Indications
7.4. Market Attractiveness Analysis, by Indication
8. Global Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast, by Sales Channel
8.1. Introduction & Definition
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
8.3.1. Hospital Pharmacies
8.3.2. Retail Pharmacies
8.3.3. Online Sales
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Sales Channel
9. Global Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Key Findings
9.2. Market Value Forecast, by Region, 2023–2031
9.2.1. North America
9.2.2. Europe
9.2.3. Asia Pacific
9.2.4. Latin America
9.2.5. Middle East & Africa
9.3. Market Attractiveness Analysis, by Region
10. North America Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.2. Key Findings
10.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2023–2031
10.3.1. Prostaglandin Analogs (PGAs)
10.3.2. Alpha Agonist
10.3.3. Beta Blockers
10.3.4. Cholinergic
10.3.5. Carbonic Anhydrase Inhibitors
10.3.6. Combined Medications
10.4. Market Value Forecast, by Indication, 2023–2031
10.4.1. Angle Closure Glaucoma (ACG)
10.4.2. Open Angle Glaucoma (OAG)
10.4.3. Secondary Glaucoma
10.4.4. Congenital Glaucoma
10.4.5. Other Indications
10.5. Market Value Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
10.5.1. Hospital Pharmacies
10.5.2. Retail Pharmacies
10.5.3. Online Sales
10.6. Market Value Forecast, by Country, 2023–2031
10.6.1. U.S.
10.6.2. Canada
10.7. Market Attractiveness Analysis
10.7.1. By Product Type
10.7.2. By Indication
10.7.3. By Sales Channel
10.7.4. By Country
11. Europe Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.2. Key Findings
11.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2023–2031
11.3.1. Prostaglandin Analogs (PGAs)
11.3.2. Alpha Agonist
11.3.3. Beta Blockers
11.3.4. Cholinergic
11.3.5. Carbonic Anhydrase Inhibitors
11.3.6. Combined Medications
11.4. Market Value Forecast, by Indication, 2023–2031
11.4.1. Angle Closure Glaucoma (ACG)
11.4.2. Open Angle Glaucoma (OAG)
11.4.3. Secondary Glaucoma
11.4.4. Congenital Glaucoma
11.4.5. Other Indications
11.5. Market Value Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
11.5.1. Hospital Pharmacies
11.5.2. Retail Pharmacies
11.5.3. Online Sales
11.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2023–2031
11.6.1. Germany
11.6.2. U.K.
11.6.3. France
11.6.4. Italy
11.6.5. Spain
11.6.6. Rest of Europe
11.7. Market Attractiveness Analysis
11.7.1. By Product Type
11.7.2. By Indication
11.7.3. By Sales Channel
11.7.4. By Country/Sub-region
12. Asia Pacific Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.2. Key Findings
12.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2023–2031
12.3.1. Prostaglandin Analogs (PGAs)
12.3.2. Alpha Agonist
12.3.3. Beta Blockers
12.3.4. Cholinergic
12.3.5. Carbonic Anhydrase Inhibitors
12.3.6. Combined Medications
12.4. Market Value Forecast, by Indication, 2023–2031
12.4.1. Angle Closure Glaucoma (ACG)
12.4.2. Open Angle Glaucoma (OAG)
12.4.3. Secondary Glaucoma
12.4.4. Congenital Glaucoma
12.4.5. Other Indications
12.5. Market Value Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
12.5.1. Hospital Pharmacies
12.5.2. Retail Pharmacies
12.5.3. Online Sales
12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2023–2031
12.6.1. China
12.6.2. Japan
12.6.3. India
12.6.4. Australia & New Zealand
12.6.5. Rest of Asia Pacific
12.7. Market Attractiveness Analysis
12.7.1. By Product Type
12.7.2. By Indication
12.7.3. By Sales Channel
12.7.4. By Country/Sub-region
13. Latin America Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.2. Key Findings
13.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2023–2031
13.3.1. Prostaglandin Analogs (PGAs)
13.3.2. Alpha Agonist
13.3.3. Beta Blockers
13.3.4. Cholinergic
13.3.5. Carbonic Anhydrase Inhibitors
13.3.6. Combined Medications
13.4. Market Value Forecast, by Indication, 2023–2031
13.4.1. Angle Closure Glaucoma (ACG)
13.4.2. Open Angle Glaucoma (OAG)
13.4.3. Secondary Glaucoma
13.4.4. Congenital Glaucoma
13.4.5. Other Indications
13.5. Market Value Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
13.5.1. Hospital Pharmacies
13.5.2. Retail Pharmacies
13.5.3. Online Sales
13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2023–2031
13.6.1. Brazil
13.6.2. Mexico
13.6.3. Rest of Latin America
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Product Type
13.7.2. By Indication
13.7.3. By Sales Channel
13.7.4. By Country/Sub-region
14. Middle East & Africa Glaucoma Treatment Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.2. Key Findings
14.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2023–2031
14.3.1. Prostaglandin Analogs (PGAs)
14.3.2. Alpha Agonist
14.3.3. Beta Blockers
14.3.4. Cholinergic
14.3.5. Carbonic Anhydrase Inhibitors
14.3.6. Combined Medications
14.4. Market Value Forecast, by Indication, 2023–2031
14.4.1. Angle Closure Glaucoma (ACG)
14.4.2. Open Angle Glaucoma (OAG)
14.4.3. Secondary Glaucoma
14.4.4. Congenital Glaucoma
14.4.5. Other Indications
14.5. Market Value Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
14.5.1. Hospital Pharmacies
14.5.2. Retail Pharmacies
14.5.3. Online Sales
14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2023–2031
14.6.1. GCC Countries
14.6.2. South Africa
14.6.3. Rest of Middle East & Africa
14.7. Market Attractiveness Analysis
14.7.1. By Product Type
14.7.2. By Indication
14.7.3. By Sales Channel
14.7.4. By Country/Sub-region
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competitive Matrix (by Tier and Size of Companies)
15.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
15.3. Company Profiles
15.3.1. Novartis AG
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. SWOT Analysis
15.3.1.4. Financial Overview
15.3.1.5. Strategic Overview
15.3.2. Pfizer, Inc.
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. SWOT Analysis
15.3.2.4. Financial Overview
15.3.2.5. Strategic Overview
15.3.3. Merck & Co., Inc.
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. SWOT Analysis
15.3.3.4. Financial Overview
15.3.3.5. Strategic Overview
15.3.4. Bausch & Lomb Inc.
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. SWOT Analysis
15.3.4.4. Financial Overview
15.3.4.5. Strategic Overview
15.3.5. Allergan Plc
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. SWOT Analysis
15.3.5.4. Financial Overview
15.3.5.5. Strategic Overview
15.3.6. Perrigo Plc
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. SWOT Analysis
15.3.6.4. Financial Overview
15.3.6.5. Strategic Overview
15.3.7. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. SWOT Analysis
15.3.7.4. Financial Overview
15.3.7.5. Strategic Overview
15.3.8. Akorn, Inc.
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. SWOT Analysis
15.3.8.4. Financial Overview
15.3.8.5. Strategic Overview
15.3.9. Mobius Therapeutics, LLC
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. SWOT Analysis
15.3.9.4. Financial Overview
15.3.9.5. Strategic Overview

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(blockers)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る