インドのアイスティー市場 2022-2026年Iced Tea Market in India 2022-2026 インドのアイスティー市場 2022-2026年 Technavio社はインドのアイスティー市場をモニターしており、予測期間中に17.43%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて60億ドルの成長が見込まれています。当レポート... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーインドのアイスティー市場 2022-2026年Technavio社はインドのアイスティー市場をモニターしており、予測期間中に17.43%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて60億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、インドのアイスティー市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、都市化の進展や消費者のライフスタイルの変化、著名人やソーシャルメディアによる推奨などです。さらに、都市化の進展と消費者のライフスタイルの変化が、市場の成長を後押しすると予想されます。 インドのアイスティー市場の分析には、製品と流通チャネルのセグメントが含まれます。 Technavioのインドのアイスティー市場は以下のように区分されています。 製品別 - ブラックアイスティー - グリーンアイスティー - その他 流通チャネル別 - オフライン - オンライン この調査では、アイスティーの機能的な利点が、今後数年間のインドにおけるアイスティー市場の成長を促進する主な理由の1つであることを明らかにしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な情報を提供しています。当レポートでは、インドのアイスティー市場について、以下の項目を取り上げています。 - アイスティー市場のサイジング - アイスティー市場の予測 - アイスティー市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。このレポートでは、これに沿って、インドのアイスティー市場をリードするいくつかのベンダー(Goodwyn Tea、Gujarat Tea Processors and Packers Ltd.、Karma Kettle Teas、Nestle SA、ORGANIC INDIA Pvt. Ltd.、Tata Consumer Products Ltd.、TE-A-ME、TGL Co.、The Coca-Cola Co.、Unilever Group)の詳細な分析を行っています。また、インドのアイスティー市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/iced-tea-market-in-india-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Black iced tea - Market size and forecast 2021-2026 o Green iced tea - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Goodwyn Tea o Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. o Karma Kettle Teas o Nestle SA o ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. o Tata Consumer Products Ltd. o TE-A-ME o TGL Co. o The Coca-Cola Co. o Unilever Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Product - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Black iced tea - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Black iced tea - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Green iced tea - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Green iced tea - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Market opportunity by Product • 28: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 29: Comparison by Distribution channel • 30: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 33: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 34: Market opportunity by Distribution channel • 35: Customer landscape • 36: Impact of drivers and challenges • 37: Vendor landscape • 38: Landscape disruption • 39: Industry risks • 40: Vendors covered • 41: Market positioning of vendors • 42: Goodwyn Tea - Overview • 43: Goodwyn Tea - Product and service • 44: Goodwyn Tea - Key offerings • 45: Goodwyn Tea - Key customers • 46: Goodwyn Tea - Segment focus • 47: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Overview • 48: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Product and service • 49: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Key offerings • 50: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Key customers • 51: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Segment focus • 52: Karma Kettle Teas - Overview • 53: Karma Kettle Teas - Product and service • 54: Karma Kettle Teas - Key offerings • 55: Karma Kettle Teas - Key customers • 56: Karma Kettle Teas - Segment focus • 57: Nestle SA - Overview • 58: Nestle SA - Business segments • 59: Nestle SA - Key offerings • 60: Nestle SA - Key customers • 61: Nestle SA - Segment focus • 62: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Overview • 63: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Product and service • 64: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Key offerings • 65: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Key customers • 66: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Segment focus • 67: Tata Consumer Products Ltd. - Overview • 68: Tata Consumer Products Ltd. - Product and service • 69: Tata Consumer Products Ltd. - Key offerings • 70: Tata Consumer Products Ltd. - Key customers • 71: Tata Consumer Products Ltd. - Segment focus • 72: TE-A-ME - Overview • 73: TE-A-ME - Product and service • 74: TE-A-ME - Key offerings • 75: TE-A-ME - Key customers • 76: TE-A-ME - Segment focus • 77: TGL Co. - Overview • 78: TGL Co. - Product and service • 79: TGL Co. - Key offerings • 80: TGL Co. - Key customers • 81: TGL Co. - Segment focus • 82: The Coca-Cola Co. - Overview • 83: The Coca-Cola Co. - Business segments • 84: The Coca-Cola Co. - Key offerings • 85: The Coca-Cola Co. - Key customers • 86: The Coca-Cola Co. - Segment focus • 87: Unilever Group - Overview • 88: Unilever Group - Business segments • 89: Unilever Group - Key offerings • 90: Unilever Group - Key customers • 91: Unilever Group - Segment focus • 92: Currency conversion rates for US$ • 93: Research Methodology • 94: Validation techniques employed for market sizing • 95: Information sources • 96: List of abbreviations
SummaryIced Tea Market in India 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Black iced tea - Market size and forecast 2021-2026 o Green iced tea - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Goodwyn Tea o Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. o Karma Kettle Teas o Nestle SA o ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. o Tata Consumer Products Ltd. o TE-A-ME o TGL Co. o The Coca-Cola Co. o Unilever Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Product - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Black iced tea - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Black iced tea - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Green iced tea - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Green iced tea - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Market opportunity by Product • 28: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 29: Comparison by Distribution channel • 30: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 33: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 34: Market opportunity by Distribution channel • 35: Customer landscape • 36: Impact of drivers and challenges • 37: Vendor landscape • 38: Landscape disruption • 39: Industry risks • 40: Vendors covered • 41: Market positioning of vendors • 42: Goodwyn Tea - Overview • 43: Goodwyn Tea - Product and service • 44: Goodwyn Tea - Key offerings • 45: Goodwyn Tea - Key customers • 46: Goodwyn Tea - Segment focus • 47: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Overview • 48: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Product and service • 49: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Key offerings • 50: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Key customers • 51: Gujarat Tea Processors and Packers Ltd. - Segment focus • 52: Karma Kettle Teas - Overview • 53: Karma Kettle Teas - Product and service • 54: Karma Kettle Teas - Key offerings • 55: Karma Kettle Teas - Key customers • 56: Karma Kettle Teas - Segment focus • 57: Nestle SA - Overview • 58: Nestle SA - Business segments • 59: Nestle SA - Key offerings • 60: Nestle SA - Key customers • 61: Nestle SA - Segment focus • 62: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Overview • 63: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Product and service • 64: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Key offerings • 65: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Key customers • 66: ORGANIC INDIA Pvt. Ltd. - Segment focus • 67: Tata Consumer Products Ltd. - Overview • 68: Tata Consumer Products Ltd. - Product and service • 69: Tata Consumer Products Ltd. - Key offerings • 70: Tata Consumer Products Ltd. - Key customers • 71: Tata Consumer Products Ltd. - Segment focus • 72: TE-A-ME - Overview • 73: TE-A-ME - Product and service • 74: TE-A-ME - Key offerings • 75: TE-A-ME - Key customers • 76: TE-A-ME - Segment focus • 77: TGL Co. - Overview • 78: TGL Co. - Product and service • 79: TGL Co. - Key offerings • 80: TGL Co. - Key customers • 81: TGL Co. - Segment focus • 82: The Coca-Cola Co. - Overview • 83: The Coca-Cola Co. - Business segments • 84: The Coca-Cola Co. - Key offerings • 85: The Coca-Cola Co. - Key customers • 86: The Coca-Cola Co. - Segment focus • 87: Unilever Group - Overview • 88: Unilever Group - Business segments • 89: Unilever Group - Key offerings • 90: Unilever Group - Key customers • 91: Unilever Group - Segment focus • 92: Currency conversion rates for US$ • 93: Research Methodology • 94: Validation techniques employed for market sizing • 95: Information sources • 96: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートTechNavio社の飲料分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポートよくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|