世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のクルエルティフリー化粧品市場 2021-2025


Global Cruelty Free Cosmetics Market 2021-2025

世界の無害な化粧品市場 2021-2025年 Technavio社はクルエルティフリー化粧品市場をモニターしており、予測期間中は4.81%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて39.2億ドルの成長が見込まれています。当レポ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年11月9日 US$2,500
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

世界の無害な化粧品市場 2021-2025年
Technavio社はクルエルティフリー化粧品市場をモニターしており、予測期間中は4.81%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて39.2億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、無添加化粧品市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題、さらには約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。
本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、消費者の無添加志向の高まりと、化粧品業界の成長です。また、消費者の無添加志向の高まりが、市場の成長を後押しすると予想されます。
無添加化粧品市場の分析には、流通チャネルのセグメントと地理的状況が含まれています。
Technavioの無添加化粧品市場は以下のように区分されています。
流通チャネル別
- オフライン
- オンライン
地理的ランドスケープ別
- 欧州
- 北アメリカ
- APAC
- 南米
- MEA
この調査では、無添加化粧品のベンダーが採用しているプロモーションおよびマーケティング戦略が、今後数年間の無添加化粧品市場の成長を促進する主要な理由の1つであることを明らかにしています。
Technavio社は、複数のソースからのデータを調査、合成、主要パラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な情報を提供しています。本レポートでは、無添加化粧品市場について以下の分野を取り上げています。
- 無添加化粧品市場のサイジング
- 無添加化粧品市場の予測
- 無添加化粧品市場の業界分析
Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントが市場での地位を向上させることを目的としており、これに沿って本レポートでは、シャーロット・ティルベリー・ビューティー社、コティ社、デベンハムズPLC、e.l.f.ビューティー社、コーセー社、LOreal SA、ラッシュ・リテール社、MAVビューティー・ブランズ社、ナチュラ・インターナショナル社、エスティ・ローダー社など、無添加化粧品市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、無農薬化粧品市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。
本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/vegan-cosmetics-market-industry-analysis をご覧ください。
Technavio社は、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

ページTOPに戻る


目次

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2020-2025
o Online - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Charlotte Tilbury Beauty Ltd.
o Coty Inc.
o Debenhams Plc
o e.l.f. Beauty Inc.
o Kose Corp.
o LOreal SA
o Lush Retail Ltd.
o MAV Beauty Brands Inc.
o Natura International Inc.
o The Estee Lauder Co. Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 14: Five forces analysis 2020 & 2025
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2020
• 21: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%)
• 22: Comparison by Distribution channel
• 23: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 24: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 25: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 26: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 27: Market opportunity by Distribution channel
• 28: Customer landscape
• 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 30: Geographic comparison
• 31: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 32: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: Key leading countries
• 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million)
• 43: Impact of drivers and challenges
• 44: Vendor landscape
• 45: Landscape disruption
• 46: Industry risks
• 47: Vendors covered
• 48: Market positioning of vendors
• 49: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Overview
• 50: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Product and service
• 51: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Key offerings
• 52: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Key customers
• 53: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Segment focus
• 54: Coty Inc. - Overview
• 55: Coty Inc. - Business segments
• 56: Coty Inc. - Key offerings
• 57: Coty Inc. - Key customers
• 58: Coty Inc. - Segment focus
• 59: Debenhams Plc - Overview
• 60: Debenhams Plc - Business segments
• 61: Debenhams Plc - Key offerings
• 62: Debenhams Plc - Key customers
• 63: Debenhams Plc - Segment focus
• 64: e.l.f. Beauty Inc. - Overview
• 65: e.l.f. Beauty Inc. - Business segments
• 66: e.l.f. Beauty Inc. - Key offerings
• 67: e.l.f. Beauty Inc. - Key customers
• 68: e.l.f. Beauty Inc. - Segment focus
• 69: Kose Corp. - Overview
• 70: Kose Corp. - Business segments
• 71: Kose Corp. - Key offerings
• 72: Kose Corp. - Key customers
• 73: Kose Corp. - Segment focus
• 74: LOreal SA - Overview
• 75: LOreal SA - Business segments
• 76: LOreal SA - Key offerings
• 77: LOreal SA - Key customers
• 78: LOreal SA - Segment focus
• 79: Lush Retail Ltd. - Overview
• 80: Lush Retail Ltd. - Product and service
• 81: Lush Retail Ltd. - Key offerings
• 82: Lush Retail Ltd. - Key customers
• 83: Lush Retail Ltd. - Segment focus
• 84: MAV Beauty Brands Inc. - Overview
• 85: MAV Beauty Brands Inc. - Business segments
• 86: MAV Beauty Brands Inc. - Key offerings
• 87: MAV Beauty Brands Inc. - Key customers
• 88: MAV Beauty Brands Inc. - Segment focus
• 89: Natura International Inc. - Overview
• 90: Natura International Inc. - Product and service
• 91: Natura International Inc. - Key offerings
• 92: Natura International Inc. - Key customers
• 93: Natura International Inc. - Segment focus
• 94: The Estee Lauder Co. Inc. - Overview
• 95: The Estee Lauder Co. Inc. - Business segments
• 96: The Estee Lauder Co. Inc. - Key offerings
• 97: The Estee Lauder Co. Inc. - Key customers
• 98: The Estee Lauder Co. Inc. - Segment focus
• 99: Currency conversion rates for US$
• 100: Research Methodology
• 101: Validation techniques employed for market sizing
• 102: Information sources
• 103: List of abbreviations

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Cruelty-Free Cosmetics Market 2021-2025
Technavio has been monitoring the cruelty-free cosmetics market and it is poised to grow by $ 3.92 bn during 2021-2025, progressing at a CAGR of 4.81% during the forecast period. Our report on the cruelty-free cosmetics market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing preference for cruelty-free from consumers and growth of the cosmetic industry. In addition, increasing preference for cruelty-free from consumers is anticipated to boost the growth of the market as well.
The cruelty-free cosmetics market analysis includes the distribution channel segment and geographic landscape.
Technavio's cruelty-free cosmetics market is segmented as below:
By Distribution Channel
• offline
• online
By Geographical Landscape
• Europe
• North America
• APAC
• South America
• MEA
This study identifies the promotional and marketing strategies employed by cruelty-free cosmetics vendorsas one of the prime reasons driving the cruelty-free cosmetics market growth during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on cruelty-free cosmetics market covers the following areas:
• Cruelty-free cosmetics market sizing
• Cruelty-free cosmetics market forecast
• Cruelty-free cosmetics market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading cruelty-free cosmetics market vendors that include Charlotte Tilbury Beauty Ltd., Coty Inc., Debenhams Plc, e.l.f. Beauty Inc., Kose Corp., LOreal SA, Lush Retail Ltd., MAV Beauty Brands Inc., Natura International Inc., and The Estee Lauder Co. Inc. Also, the cruelty-free cosmetics market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/vegan-cosmetics-market-industry-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



ページTOPに戻る


Table of Contents

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2020-2025
o Online - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Charlotte Tilbury Beauty Ltd.
o Coty Inc.
o Debenhams Plc
o e.l.f. Beauty Inc.
o Kose Corp.
o LOreal SA
o Lush Retail Ltd.
o MAV Beauty Brands Inc.
o Natura International Inc.
o The Estee Lauder Co. Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 14: Five forces analysis 2020 & 2025
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2020
• 21: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%)
• 22: Comparison by Distribution channel
• 23: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 24: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 25: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 26: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 27: Market opportunity by Distribution channel
• 28: Customer landscape
• 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 30: Geographic comparison
• 31: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 32: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: Key leading countries
• 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million)
• 43: Impact of drivers and challenges
• 44: Vendor landscape
• 45: Landscape disruption
• 46: Industry risks
• 47: Vendors covered
• 48: Market positioning of vendors
• 49: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Overview
• 50: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Product and service
• 51: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Key offerings
• 52: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Key customers
• 53: Charlotte Tilbury Beauty Ltd. - Segment focus
• 54: Coty Inc. - Overview
• 55: Coty Inc. - Business segments
• 56: Coty Inc. - Key offerings
• 57: Coty Inc. - Key customers
• 58: Coty Inc. - Segment focus
• 59: Debenhams Plc - Overview
• 60: Debenhams Plc - Business segments
• 61: Debenhams Plc - Key offerings
• 62: Debenhams Plc - Key customers
• 63: Debenhams Plc - Segment focus
• 64: e.l.f. Beauty Inc. - Overview
• 65: e.l.f. Beauty Inc. - Business segments
• 66: e.l.f. Beauty Inc. - Key offerings
• 67: e.l.f. Beauty Inc. - Key customers
• 68: e.l.f. Beauty Inc. - Segment focus
• 69: Kose Corp. - Overview
• 70: Kose Corp. - Business segments
• 71: Kose Corp. - Key offerings
• 72: Kose Corp. - Key customers
• 73: Kose Corp. - Segment focus
• 74: LOreal SA - Overview
• 75: LOreal SA - Business segments
• 76: LOreal SA - Key offerings
• 77: LOreal SA - Key customers
• 78: LOreal SA - Segment focus
• 79: Lush Retail Ltd. - Overview
• 80: Lush Retail Ltd. - Product and service
• 81: Lush Retail Ltd. - Key offerings
• 82: Lush Retail Ltd. - Key customers
• 83: Lush Retail Ltd. - Segment focus
• 84: MAV Beauty Brands Inc. - Overview
• 85: MAV Beauty Brands Inc. - Business segments
• 86: MAV Beauty Brands Inc. - Key offerings
• 87: MAV Beauty Brands Inc. - Key customers
• 88: MAV Beauty Brands Inc. - Segment focus
• 89: Natura International Inc. - Overview
• 90: Natura International Inc. - Product and service
• 91: Natura International Inc. - Key offerings
• 92: Natura International Inc. - Key customers
• 93: Natura International Inc. - Segment focus
• 94: The Estee Lauder Co. Inc. - Overview
• 95: The Estee Lauder Co. Inc. - Business segments
• 96: The Estee Lauder Co. Inc. - Key offerings
• 97: The Estee Lauder Co. Inc. - Key customers
• 98: The Estee Lauder Co. Inc. - Segment focus
• 99: Currency conversion rates for US$
• 100: Research Methodology
• 101: Validation techniques employed for market sizing
• 102: Information sources
• 103: List of abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(cosmetics)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechNavio社はどのような調査会社ですか?


テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る