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家庭外広告の世界市場レポート 2024年


Out-of-Home Advertising Global Market Report 2024

The Business Research CompanyのOut-of-Home Advertising Global Market Report 2024は、戦略担当者、マーケティング担当者、経営幹部が市場を評価するために必要な重要情報を提供します。 このレポートは力... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Business Research Company (TBRC)
ザ・ビジネスリサーチカンパニー
2024年2月20日 US$4,000
シングルユーザライセンス
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175 英語

 

サマリー

The Business Research CompanyのOut-of-Home Advertising Global Market Report 2024は、戦略担当者、マーケティング担当者、経営幹部が市場を評価するために必要な重要情報を提供します。

このレポートは力強い成長を遂げているアウトオブホーム広告市場に焦点を当てています。今後10年間およびそれ以降の市場を形成するトレンドの指針を示します。

購入の理由
- 50以上の地域をカバーするこの市場に関する最も包括的なレポートにより、真のグローバルな視点を得ることができます。
- 市場がコロナウイルスからどのような影響を受けたか、またウイルスの影響が和らぐにつれて市場がどのように対応しているかを理解する。
- ロシア・ウクライナ戦争が農業、エネルギー、鉱物資源供給に与える影響と、市場への直接的・間接的影響を評価する。
- 世界的な高インフレが市場成長に与える影響を測定する。
- 現地のデータと分析に基づき、地域戦略と国別戦略を策定する。
- 投資の対象となる成長セグメントを特定する。
- 予測データと市場を形成する原動力とトレンドを活用し、競合他社を凌駕する。
- 最新の市場シェアに基づいて顧客を理解する。
- 主要な競合他社に対する業績のベンチマーク
- 信頼性の高い高品質のデータと分析により、社内外でのプレゼンテーションをサポートするのに適しています。
- レポートは最新データに更新され、データ抽出と分析が簡単にできるExcelデータシートとともに、ご注文から3~5営業日以内にお届けします。
- レポートの全データは、エクセルのダッシュボード形式でも納品されます。

説明
アウト・オブ・ホーム広告の最大かつ最速の成長市場はどこか?経済全体、人口動態、他の類似市場との関係は?今後どのような力が市場を形成していくのか?ビジネスリサーチ社のアウトオブホーム広告市場グローバルレポートは、これらの疑問やその他多くの疑問にお答えします。

本レポートでは、市場の特徴、規模と成長、セグメンテーション、地域別および国別内訳、競合環境、市場シェア、トレンド、戦略を網羅しています。地域別に市場の過去および予測市場成長を追跡します。

- 市場特性のセクションでは、市場を定義し説明しています。
- 市場規模のセクションでは、市場の歴史的な成長と発展の予測の両方をカバーする市場規模(bドル)を示します。
- 予測は、現在市場に影響を与えている主な要因を考慮した上で行っています。これらには以下が含まれる:
- ロシア・ウクライナ戦争による制裁措置、サプライチェーンの混乱、商品・サービス需要の変化による影響、東欧地域の様々なマクロ経済要因やパラメータへの影響、その後の世界市場への影響。
- 多くの国々におけるインフレ率の上昇とそれに伴う金利の急上昇の影響。
- サプライチェーンと消費パターンに対するコビド19の影響は継続するが、減少している。
- 市場セグメンテーションでは、市場をサブマーケットに分類している。
- 地域別・国別の内訳では、各地域の市場分析、地域別の市場規模、過去と未来の成長比較を行っている。全地域、主要先進国、主要新興国のCOVID-19の成長軌跡を網羅しています。
- 競合環境の章では、市場の競合性、市場シェア、主要企業について解説しています。近年市場を形成してきた主要な金融取引についても明らかにしている。
- トレンドと戦略の章では、危機から脱した市場の形状を分析し、市場が回復する中で企業がどのように成長できるかを示唆している。

調査範囲

対象市場:1)タイプ別ビルボード;ストリートファニチャー;トランジット;その他のタイプ
2) プラットフォーム別静的;デジタル
3) エンドユーザー別:自動車産業、食品・飲料産業、商業・個人サービス、消費財、健康・医療産業、その他

言及された企業JCDecaux Group; Clear Channel Outdoor Holdings, Inc; Lamar Advertising Company; OUTFRONT Media Inc; Focus Media Information Technology

国オーストラリア、ブラジル、中国、フランス、ドイツ、インド、インドネシア、日本、ロシア、韓国、イギリス、アメリカ、カナダ、イタリア、スペイン

地域アジア太平洋; 西ヨーロッパ; 東ヨーロッパ; 北アメリカ; 南アメリカ; 中東; アフリカ

時系列:過去5年間および過去10年間の予測。

データ市場規模と成長率の関連市場に対する比率、GDP比率、一人当たり支出、

データ区分:国別・地域別の過去データと予測データ、競合他社の市場シェア、市場セグメント。

ソーシングと参照:本レポート中のデータおよび分析は、エンドノートを使用しています。

納品形式PDF、Word、Excel データダッシュボード。

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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.屋外広告市場の特徴
3.アウトオブホーム広告市場の動向と戦略
4.アウトオブホーム広告市場-マクロ経済シナリオ
4.1.高インフレの市場への影響
4.2.ウクライナ・ロシア戦争の市場への影響
4.3.COVID-19の市場への影響
5.世界のアウトオブホーム広告市場の規模と成長
5.1.世界のアウトオブホーム広告市場の促進要因と抑制要因
5.1.1.市場の促進要因
5.1.2.市場の阻害要因
5.2.世界のアウトオブホーム広告の歴史的市場規模および成長、2018年~2023年、金額(億ドル)
5.3.家庭外広告の世界予測市場規模・成長率、2023年~2028年、2033年、金額(億ドル)
6.アウトオブホーム広告市場のセグメンテーション
6.1.家庭外広告の世界市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、金額(億ドル
ビルボード
交通広告
ストリートファニチャー
トランジットディスプレイ
その他のタイプ
6.2.家庭外広告の世界市場、プラットフォーム別セグメント、過去および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
スタティック
デジタル
6.3.家庭外広告の世界市場:用途別セグメント:過去と予測、2018-2023年、2023-2028年、2033年、10億ドル
食品・飲料産業
自動車産業
健康・医療産業
商業・個人サービス
消費財
その他の用途
7.家庭外広告市場の地域・国別分析
7.1.家庭外広告の世界市場、地域別、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
7.2.家庭外広告の世界市場:国別:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
8.アジア太平洋地域の在宅広告市場
8.1.アジア太平洋地域の在宅広告市場概要
地域情報, COVID-19の影響, 市場情報, 背景情報, 政府の取り組み, 規制, 規制団体, 主要団体, 課税額, 法人税構造, 投資額, 主要企業
8.2.アジア太平洋地域の家庭外広告市場、タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
8.3.アジア太平洋地域のアウトオブホーム広告市場、プラットフォーム別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
8.4.アジア太平洋地域家庭外広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
9.中国の家庭外広告市場
9.1.中国家庭外広告市場概観
9.2.中国アウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
9.3.中国アウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
9.4.中国家庭外広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033億ドル 4.
10.インドの家庭外広告市場
10.1.インド家庭外広告市場:種類別セグメント、歴史的推移、予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
10.2.インド在宅広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
10.3.インド家庭外広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
11.日本の屋外広告市場
11.1.日本のアウトオブホーム広告市場概観
11.2.日本のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、過去・予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
11.3.日本のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
11.4.日本在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
12.オーストラリアの家庭外広告市場
12.1.オーストラリア家庭外広告市場:タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
12.2.オーストラリア在宅広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
12.3.オーストラリア在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
13.インドネシアの屋外広告市場
13.1.インドネシアの家庭外広告市場:種類別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
13.2.インドネシアの家庭外広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
13.3.インドネシアの家庭外広告市場:アプリケーション別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
14.韓国の屋外広告市場
14.1.韓国のアウトオブホーム広告市場概観
14.2.韓国のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
14.3.韓国のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
14.4.韓国のアウトオブホーム広告市場:アプリケーション別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
15.西欧のアウトオブホーム広告市場
15.1.西欧のアウトオブホーム広告市場概観
15.2.西欧のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
15.3.西欧のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
15.4.西欧のアウトオブホーム広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
16.イギリスの家庭外広告市場
16.1.イギリスの家庭外広告市場:種類別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
16.2.イギリスの家庭外広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
16.3.イギリスの家庭外広告市場:アプリケーション別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
17.ドイツの家庭外広告市場
17.1.ドイツ家庭外広告市場:種類別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
17.2.ドイツ在宅広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
17.3.ドイツ在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
18.フランスの家庭外広告市場
18.1.フランス家庭外広告市場:種類別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
18.2.フランス在宅広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
18.3.フランス在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
19.イタリアの家庭外広告市場
19.1.イタリアの家庭外広告市場:種類別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
19.2.イタリアの家庭外広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
19.3.イタリア在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
20.スペインの家庭外広告市場
20.1.スペインの家庭外広告市場:種類別セグメント、歴史的推移、予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
20.2.スペイン在宅広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
20.3.スペイン在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
21.東欧のアウトオブホーム広告市場
21.1.東欧のアウトオブホーム広告市場概観
21.2.東欧のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
21.3.東欧のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
21.4.東欧のアウトオブホーム広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
22.ロシアの屋外広告市場
22.1.ロシアの家庭外広告市場:種類別セグメント、歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
22.2.ロシアの家庭外広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
22.3.ロシア在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
23.北米のアウトオブホーム広告市場
23.1.北米のアウトオブホーム広告市場概観
23.2.北米のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
23.3.北米のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
23.4.北米のアウトオブホーム広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
24.米国の在宅広告市場
24.1.米国の家庭外広告市場概観
24.2.米国の家庭外広告市場、タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
24.3.米国家庭外広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
24.4.米国家庭外広告市場:アプリケーション別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
25.カナダの家庭外広告市場
25.1.カナダの家庭外広告市場概観
25.2.カナダのアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
25.3.カナダのアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
25.4.カナダの家庭外広告市場:用途別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
26.南米のアウトオブホーム広告市場
26.1.南米のアウトオブホーム広告市場概観
26.2.南米のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
26.3.南米のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
26.4.南米のアウトオブホーム広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
27.ブラジルの家庭外広告市場
27.1.ブラジル家庭外広告市場:タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
27.2.ブラジル在宅広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
27.3.ブラジル在宅広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
28.中東のアウトオブホーム広告市場
28.1.中東のアウトオブホーム広告市場概観
28.2.中東のアウトオブホーム広告市場、タイプ別セグメント、過去と予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
28.3.中東のアウトオブホーム広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
28.4.中東のアウトオブホーム広告市場:アプリケーション別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
29.アフリカの家庭外広告市場
29.1.アフリカの家庭外広告市場概観
29.2.アフリカの家庭外広告市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
29.3.アフリカの家庭外広告市場:プラットフォーム別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
29.4.アフリカの家庭外広告市場:用途別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
30.家庭外広告市場の競争環境と企業プロファイル
30.1.アウトオブホーム広告市場の競争環境
30.2.アウトオブホーム広告市場企業プロフィール
30.2.1.JCDecauxグループ
30.2.1.1.概要
30.2.1.2.製品とサービス
30.2.1.3.戦略
30.2.1.4.財務パフォーマンス
30.2.2.クリアチャンネル・アウトドア・ホールディングス
30.2.2.1.概要
30.2.2.2.製品とサービス
30.2.2.3.戦略
30.2.2.4.財務パフォーマンス
30.2.3.ラマ広告社
30.2.3.1.概要
30.2.3.2.製品とサービス
30.2.3.3.戦略
30.2.3.4.財務パフォーマンス
30.2.4.アウトフロントメディア
30.2.4.1.概要
30.2.4.2.製品とサービス
30.2.4.3.戦略
30.2.4.4.財務パフォーマンス
30.2.5.フォーカス・メディア・インフォメーション・テクノロジー
30.2.5.1.概要
30.2.5.2.製品とサービス
30.2.5.3.戦略
30.2.5.4.財務パフォーマンス
31.家庭外広告市場 その他の主要・革新企業
31.1.ストローア SE & Co KGaA
31.2.ダクトロニクス・インク
31.3.oOh!メディア・リミテッド
31.4.APG SGA
31.5.エクステリオン・メディア・グループ
31.6.ブロードサイン・インターナショナル・エルエルシー
31.7.タロンアウトドア
31.8.オー!メディア・リミテッド
31.9.ジブス・メディア
31.10.コムクリエイティブ
31.11.ウェブファクス
31.12.タイムズグループ
31.13.アイメディアLLC
31.14.WAロジスティック
31.15.ウォール
32.世界のアウトオブホーム広告市場の競合ベンチマーキング
33.世界のアウトオブホーム広告市場競合ダッシュボード
34.アウトオブホーム広告市場における主なM&A
35.アウトオブホーム広告市場の将来展望と可能性分析
35.1 2028年の家庭外広告市場-最も新たな機会を提供する国々
35.2 2028年のアウトオブホーム広告市場-最も新たな機会を提供するセグメント
35.3 2028年の家庭外広告市場-成長戦略
35.3.1 市場トレンドに基づく戦略
35.3.2 競合他社の戦略
36.付録
36.1.略語
36.2.通貨
36.3.過去のインフレ率と予想インフレ率
36.4.調査に関するお問い合わせ
36.5.ビジネスリサーチ会社
36.6.著作権と免責事項

 

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Summary

Out-of-Home Advertising Global Market Report 2024 from The Business Research Company provides strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the market.

This report focuses on out-of-home advertising market which is experiencing strong growth. The report gives a guide to the trends which will be shaping the market over the next ten years and beyond.

Reasons to Purchase
• Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 50+ geographies.
• Understand how the market has been affected by the coronavirus and how it is responding as the impact of the virus abates.
• Assess the Russia – Ukraine war’s impact on agriculture, energy and mineral commodity supply and its direct and indirect impact on the market.
• Measure the impact of high global inflation on market growth.
• Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
• Identify growth segments for investment.
• Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
• Understand customers based on the latest market shares.
• Benchmark performance against key competitors.
• Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
• Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order along with an Excel data sheet for easy data extraction and analysis.
• All data from the report will also be delivered in an excel dashboard format.

Description:
Where is the largest and fastest growing market for out-of-home advertising? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The out-of-home advertising market global report from the Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market’s historic and forecast market growth by geography.

• The market characteristics section of the report defines and explains the market.
• The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, and forecasting its development.
• The forecasts are made after considering the major factors currently impacting the market. These include:
• The impact of sanctions, supply chain disruptions, and altered demand for goods and services due to the Russian Ukraine war, impacting various macro-economic factors and parameters in the Eastern European region and its subsequent effect on global markets.
• The impact of higher inflation in many countries and the resulting spike in interest rates.
• The continued but declining impact of covid 19 on supply chains and consumption patterns.
• Market segmentations break down the market into sub markets.
• The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the growth trajectory of COVID-19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
• The competitive landscape chapter gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
• The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.

Scope

Markets Covered:1) By Type: Billboard; Street Furniture; Transit; Other Types
2) By Platform: Static; Digital
3) By End User: Vehicle Industry; Food & Beverage Industry; Commercial And Personal Services; Consumer Goods; Health And Medical Industry And Others

Companies Mentioned: JCDecaux Group; Clear Channel Outdoor Holdings, Inc; Lamar Advertising Company; OUTFRONT Media Inc; Focus Media Information Technology

Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA; Canada; Italy; Spain

Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa

Time series: Five years historic and ten years forecast.

Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,

Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.

Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Delivery Format: PDF, Word and Excel Data Dashboard.



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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Out-of-Home Advertising Market Characteristics
3. Out-of-Home Advertising Market Trends And Strategies
4. Out-of-Home Advertising Market - Macro Economic Scenario
4.1. Impact Of High Inflation On The Market
4.2. Ukraine-Russia War Impact On The Market
4.3. COVID-19 Impact On The Market
5. Global Out-of-Home Advertising Market Size and Growth
5.1. Global Out-of-Home Advertising Market Drivers and Restraints
5.1.1. Drivers Of The Market
5.1.2. Restraints Of The Market
5.2. Global Out-of-Home Advertising Historic Market Size and Growth, 2018 - 2023, Value ($ Billion)
5.3. Global Out-of-Home Advertising Forecast Market Size and Growth, 2023 - 2028, 2033F, Value ($ Billion)
6. Out-of-Home Advertising Market Segmentation
6.1. Global Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Billboard
Transport
Street Furniture
Transit Displays
Other Types
6.2. Global Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Static
Digital
6.3. Global Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Food and Beverage Industry
Vehicle Industry
Health and Medical Industry
Commercial and Personal Services
Consumer Goods
Other Applications
7. Out-of-Home Advertising Market Regional And Country Analysis
7.1. Global Out-of-Home Advertising Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
7.2. Global Out-of-Home Advertising Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
8. Asia-Pacific Out-of-Home Advertising Market
8.1. Asia-Pacific Out-of-Home Advertising Market Overview
Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
8.2. Asia-Pacific Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
8.3. Asia-Pacific Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
8.4. Asia-Pacific Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
9. China Out-of-Home Advertising Market
9.1. China Out-of-Home Advertising Market Overview
9.2. China Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F,$ Billion
9.3. China Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F,$ Billion
9.4. China Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F,$ Billion
10. India Out-of-Home Advertising Market
10.1. India Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
10.2. India Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
10.3. India Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
11. Japan Out-of-Home Advertising Market
11.1. Japan Out-of-Home Advertising Market Overview
11.2. Japan Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
11.3. Japan Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
11.4. Japan Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
12. Australia Out-of-Home Advertising Market
12.1. Australia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
12.2. Australia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
12.3. Australia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
13. Indonesia Out-of-Home Advertising Market
13.1. Indonesia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
13.2. Indonesia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
13.3. Indonesia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
14. South Korea Out-of-Home Advertising Market
14.1. South Korea Out-of-Home Advertising Market Overview
14.2. South Korea Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
14.3. South Korea Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
14.4. South Korea Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
15. Western Europe Out-of-Home Advertising Market
15.1. Western Europe Out-of-Home Advertising Market Overview
15.2. Western Europe Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
15.3. Western Europe Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
15.4. Western Europe Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
16. UK Out-of-Home Advertising Market
16.1. UK Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
16.2. UK Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
16.3. UK Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
17. Germany Out-of-Home Advertising Market
17.1. Germany Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
17.2. Germany Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
17.3. Germany Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
18. France Out-of-Home Advertising Market
18.1. France Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
18.2. France Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
18.3. France Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
19. Italy Out-of-Home Advertising Market
19.1. Italy Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
19.2. Italy Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
19.3. Italy Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
20. Spain Out-of-Home Advertising Market
20.1. Spain Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
20.2. Spain Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
20.3. Spain Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
21. Eastern Europe Out-of-Home Advertising Market
21.1. Eastern Europe Out-of-Home Advertising Market Overview
21.2. Eastern Europe Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
21.3. Eastern Europe Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
21.4. Eastern Europe Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
22. Russia Out-of-Home Advertising Market
22.1. Russia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
22.2. Russia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
22.3. Russia Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
23. North America Out-of-Home Advertising Market
23.1. North America Out-of-Home Advertising Market Overview
23.2. North America Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
23.3. North America Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
23.4. North America Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
24. USA Out-of-Home Advertising Market
24.1. USA Out-of-Home Advertising Market Overview
24.2. USA Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
24.3. USA Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
24.4. USA Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
25. Canada Out-of-Home Advertising Market
25.1. Canada Out-of-Home Advertising Market Overview
25.2. Canada Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
25.3. Canada Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
25.4. Canada Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
26. South America Out-of-Home Advertising Market
26.1. South America Out-of-Home Advertising Market Overview
26.2. South America Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
26.3. South America Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
26.4. South America Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
27. Brazil Out-of-Home Advertising Market
27.1. Brazil Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
27.2. Brazil Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
27.3. Brazil Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
28. Middle East Out-of-Home Advertising Market
28.1. Middle East Out-of-Home Advertising Market Overview
28.2. Middle East Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
28.3. Middle East Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
28.4. Middle East Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
29. Africa Out-of-Home Advertising Market
29.1. Africa Out-of-Home Advertising Market Overview
29.2. Africa Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
29.3. Africa Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
29.4. Africa Out-of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
30. Out-of-Home Advertising Market Competitive Landscape And Company Profiles
30.1. Out-of-Home Advertising Market Competitive Landscape
30.2. Out-of-Home Advertising Market Company Profiles
30.2.1. JCDecaux Group
30.2.1.1. Overview
30.2.1.2. Products and Services
30.2.1.3. Strategy
30.2.1.4. Financial Performance
30.2.2. Clear Channel Outdoor Holdings, Inc
30.2.2.1. Overview
30.2.2.2. Products and Services
30.2.2.3. Strategy
30.2.2.4. Financial Performance
30.2.3. Lamar Advertising Company
30.2.3.1. Overview
30.2.3.2. Products and Services
30.2.3.3. Strategy
30.2.3.4. Financial Performance
30.2.4. OUTFRONT Media Inc
30.2.4.1. Overview
30.2.4.2. Products and Services
30.2.4.3. Strategy
30.2.4.4. Financial Performance
30.2.5. Focus Media Information Technology
30.2.5.1. Overview
30.2.5.2. Products and Services
30.2.5.3. Strategy
30.2.5.4. Financial Performance
31. Out-of-Home Advertising Market Other Major And Innovative Companies
31.1. Stroer SE & Co KGaA
31.2. Daktronics Inc
31.3. oOh!media Limited
31.4. APG SGA
31.5. Exterion Media Group
31.6. Broadsign International LLC
31.7. Talon Outdoor Ltd
31.8. Ooh!Media Limited
31.9. Jives Media
31.10. Commcreative
31.11. Webfx
31.12. The Times Group
31.13. Eye Media LLC
31.14. WA Logistik Gmbh
31.15. Wall Gmbh
32. Global Out-of-Home Advertising Market Competitive Benchmarking
33. Global Out-of-Home Advertising Market Competitive Dashboard
34. Key Mergers And Acquisitions In The Out-of-Home Advertising Market
35. Out-of-Home Advertising Market Future Outlook and Potential Analysis
35.1 Out-of-Home Advertising Market In 2028 - Countries Offering Most New Opportunities
35.2 Out-of-Home Advertising Market In 2028 - Segments Offering Most New Opportunities
35.3 Out-of-Home Advertising Market In 2028 - Growth Strategies
35.3.1 Market Trend Based Strategies
35.3.2 Competitor Strategies
36. Appendix
36.1. Abbreviations
36.2. Currencies
36.3. Historic And Forecast Inflation Rates
36.4. Research Inquiries
36.5. The Business Research Company
36.6. Copyright And Disclaimer

 

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