世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のAR&VR SoC市場調査レポート 2024年


Global AR & VR SoC Market Research Report 2024

世界のAR/VR SoC市場は、2023年に6億5500万米ドルと評価され、2024-2030年の予測期間中に23.73%のCAGRを目撃しながら、2030年までに24億9696万米ドルに達すると予測されている。 AR/VR SoCの世界の主要メーカー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2024年4月30日 US$2,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のAR/VR SoC市場は、2023年に6億5500万米ドルと評価され、2024-2030年の予測期間中に23.73%のCAGRを目撃しながら、2030年までに24億9696万米ドルに達すると予測されている。
AR/VR SoCの世界の主要メーカーには、Qualcomm、MediaTek、Rockchip、Allwinner Technologyなどが含まれ、2023年には、世界のトップ1ベンダーが収益の約80%を占めている。
本レポートは、AR/VR SoCの世界市場を定量的・定性的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、AR/VR SoCに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としている。

AR/VR SoCの市場規模、推計、予測は、2023年を基準年として、2019年から2030年までの期間の履歴データと予測データを考慮し、生産量/出荷量(Kユニット)と収益(百万ドル)で提供される。本レポートでは、世界のAR/VR SoC市場を包括的にセグメント化しています。タイプ別、用途別、プレイヤー別の製品に関する地域別市場規模も掲載しています。
市場のより詳細な理解のために、競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを掲載しています。また、技術動向や新製品開発についても論じている。
本レポートは、AR/VR SoCメーカー、新規参入企業、本市場における産業チェーン関連企業に対し、市場全体および企業別、タイプ別、用途別、地域別のサブセグメントにおける収益、売上高、平均価格に関する情報を提供します。

市場区分
企業別
クアルコム
メディアテック
ロックチップ
オールウィナー・テクノロジー

タイプ別セグメント
VR
AR

用途別セグメント
エンターテインメントと教育
ヘルスケア
その他

地域別売上高
北米
米国
カナダ
メキシコ

アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
東南アジア
その他

ヨーロッパ
ドイツ
フランス
英国
イタリア
スペイン
その他

南米
ブラジル
アルゼンチン
その他

中東・アフリカ

各章の概要
第1章:報告書のスコープ、各市場セグメント(地域別、タイプ別、用途別など)のエグゼクティブサマリー、各市場セグメントの市場規模、今後の発展可能性などを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるのかについて、ハイレベルな見解を提供しています。
第2章 AR/VR SoCメーカーの競争環境、価格、売上高・金額シェア、最新開発計画、M&A情報など詳細分析
第3章:AR/VR SoCの地域レベル、国レベルでの販売状況。各地域と主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展展望、市場空間、売上高などを紹介する。
第4章:様々な市場セグメントをタイプ別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第5章:読者が異なる川下市場におけるブルーオーシャン市場を見つけるのを助けるために、各市場セグメントの市場規模と発展の可能性をカバーする、アプリケーション別に様々な市場セグメントの分析を提供します。
第6章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の売上高/生産高、金額、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場の主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。
第7-9章:産業の川上から川下までの産業チェーンの分析。
市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。
第10章:レポートの要点と結論。

ページTOPに戻る


目次

1 AR/VR SoC Market Overview 1
1.1 Product Definition 1
1.2 AR/VR SoC by Type 1
1.2.1 Global AR/VR SoC Market Value Growth Rate Analysis by Type 2
1.2.2 AR/VR SoC by Type 2
1.3 AR/VR SoC by Application 3
1.3.1 Global AR/VR SoC Market Value Growth Rate Analysis by Application 3
1.3.2 AR/VR SoC by Application 4
1.4 Global Market Growth Prospects 5
1.4.1 Global AR/VR SoC Revenue Estimates and Forecasts (2019-2030) 5
1.4.2 Global AR/VR SoC Sales Estimates and Forecasts (2019-2030) 6
1.5 Assumptions and Limitations 6
2 Market Competition by Manufacturers 9
2.1 Global AR/VR SoC Sales Market Share by Manufacturers (2019-2023) 9
2.2 Global AR/VR SoC Revenue Market Share by Manufacturers (2019-2023) 11
2.3 Global AR/VR SoC Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) 12
2.4 Global AR/VR SoC Average Price by Manufacturers (2019-2023) 13
2.5 Global Key Manufacturers of AR/VR SoC, Manufacturing Base and Headquarters 13
2.6 AR/VR SoC Market Competitive Situation and Trends 14
2.6.1 AR/VR SoC Market Concentration Rate 14
2.6.2 Global 5 Largest AR/VR SoC Players Market Share by Revenue 15
2.7 Mergers & Acquisitions, Expansion 15
3 AR/VR SoC Sales and Revenue by Region 17
3.1 Global AR/VR SoC Sales Estimates and Forecasts by Region 17
3.2 Global AR/VR SoC Sales by Region (2019-2030) 18
3.2.1 Global AR/VR SoC Sales by Region (2019-2030) 18
3.2.2 Global AR/VR SoC Forecasted Sales by Region (2025-2030) 19
3.3 Global AR/VR SoC Revenue by Region (2019-2030) 20
3.3.1 Global AR/VR SoC Revenue by Region (2019-2030) 20
3.3.2 Global AR/VR SoC Forecasted Revenue by Region (2025-2030) 20
3.4 North America 21
3.4.1 North America AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 21
3.4.2 North America AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 22
3.4.3 U.S. 24
3.4.4 Canada 25
3.4.5 Mexico 26
3.5 Europe 26
3.5.1 Europe AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 26
3.5.2 Europe AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 28
3.5.3 Germany 30
3.5.4 United Kingdom 31
3.5.5 France 32
3.5.6 Italy 33
3.5.7 Spain 34
3.6 Asia-Pacific 34
3.6.1 Asia-Pacific AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 34
3.6.2 Asia-Pacific AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 36
3.6.3 China 38
3.6.4 Japan 39
3.6.5 South Korea 40
3.6.6 India 41
3.6.7 Southeast Asia 42
3.7 South America 42
3.7.1 South America AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 42
3.7.2 South America AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 43
3.7.3 Brazil 45
3.7.4 Argentina 46
3.8 Mideast & Africa 46
3.8.1 Mideast & Africa AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 46
3.8.2 Mideast & Africa AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 47
3.8.3 Mideast 49
3.8.4 Africa 50
4 Segment by Type 51
4.1 Global AR/VR SoC Sales by Type (2019-2030) 51
4.1.1 Global AR/VR SoC Sales by Type (2019-2024) 51
4.1.2 Global AR/VR SoC Sales by Type (2025-2030) 51
4.1.3 Global AR/VR SoC Sales Market Share by Type (2019-2030) 51
4.2 Global AR/VR SoC Revenue by Type (2019-2030) 52
4.2.1 Global AR/VR SoC Revenue by Type (2019-2024) 52
4.2.2 Global AR/VR SoC Revenue by Type (2025-2030) 53
4.2.3 Global AR/VR SoC Revenue Market Share by Type (2019-2030) 53
4.3 Global AR/VR SoC Price by Type (2019-2030) 54
5 Segment by Application 56
5.1 Global AR/VR SoC Sales by Application (2019-2030) 56
5.1.1 Global AR/VR SoC Sales by Application (2019-2024) 56
5.1.2 Global AR/VR SoC Sales by Application (2025-2030) 56
5.1.3 Global AR/VR SoC Sales Market Share by Application (2019-2030) 56
5.2 Global AR/VR SoC Revenue by Application (2019-2030) 58
5.2.1 Global AR/VR SoC Revenue by Application (2019-2024) 58
5.2.2 Global AR/VR SoC Revenue by Application (2025-2030) 58
5.2.3 Global AR/VR SoC Revenue Market Share by Application (2019-2030) 58
5.3 Global AR/VR SoC Price by Application (2019-2030) 59
6 Key Players Profiles 61
6.1 Qualcomm 61
6.1.1 Qualcomm Company Details 61
6.1.2 Company and Business Overview 61
6.1.3 AR/VR SoC Introduction 62
6.1.4 Qualcomm Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 62
6.1.5 Qualcomm Revenue, Sales and Price in VR SoC Business (2019-2023) 63
6.1.6 Qualcomm Revenue, Sales and Price in AR SoC Business (2019-2023) 63
6.2 MediaTek 63
6.2.1 MediaTek Company Details 63
6.2.2 Company and Business Overview 64
6.2.3 AR/VR SoC Introduction 64
6.2.4 MediaTek Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 65
6.3 Rockchip 65
6.3.1 Rockchip Company Details 65
6.3.2 Company and Business Overview 66
6.3.3 AR/VR SoC Introduction 66
6.3.4 Rockchip Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 67
6.4 Allwinner Technology 67
6.4.1 Allwinner Technology Company Details 67
6.4.2 Company and Business Overview 68
6.4.3 AR/VR SoC Introduction 68
6.4.4 Allwinner Technology Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 69
7 AR/VR SoC Manufacturing Cost Analysis 70
7.1 AR/VR SoC Key Raw Materials Analysis 70
7.2 Proportion of Manufacturing Cost Structure 71
7.2.1 Raw Materials 71
7.2.2 Labor Cost 71
7.2.3 Manufacturing Expenses 71
7.3 Manufacturing Process Analysis of AR/VR SoC 72
8 Sales Channel, Distributors, Traders and Dealers 73
8.1 Sales Channel 73
8.1.1 Direct Channel 73
8.1.2 Indirect Channel 74
8.2 Marketing Channels Status of AR/VR SoC 75
8.3 Market Positioning 76
8.3.1 Pricing Strategy 76
8.3.2 Brand Strategy 77
8.4 AR/VR SoC Customers 77
9 Market Dynamics 79
9.1 Market Trends 79
9.2 Challenges 80
9.3 Market Favorable Factors and Unfavorable Factors 80
9.4 Market Risks 80
9.5 Industry Enters Major Barriers 81
9.6 Porter's Five Forces Analysis 81
10 Research Findings and Conclusion 83
11 Methodology and Data Source 85
11.1 Methodology/Research Approach 85
11.1.1 Research Programs/Design 85
11.1.2 Market Size Estimation 86
11.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation 87
11.2 Data Source 88
11.2.1 Secondary Sources 88
11.2.2 Primary Sources 89
11.3 Author List 90
11.4 Disclaimer 91

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global AR/VR SoC market was valued at US$ 600.55 million in 2023 and is anticipated to reach US$ 2,496.96 million by 2030, witnessing a CAGR of 23.73% during the forecast period 2024-2030.
The major global manufacturers of AR/VR SoC include Qualcomm, MediaTek, Rockchip, Allwinner Technology, etc. in 2023, the world's top one vendors accounted for approximately 80% of the revenue.
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for AR/VR SoC, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding AR/VR SoC.

The AR/VR SoC market size, estimations, and forecasts are provided in terms of output/shipments (K Units) and revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. This report segments the global AR/VR SoC market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided.
For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.
The report will help the AR/VR SoC manufacturers, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues, Sales, and average price for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, by Type, by Application, and by regions.

Market Segmentation
By Company
Qualcomm
MediaTek
Rockchip
Allwinner Technology

Segment by Type
VR
AR

Segment by Application
Entertainment and Education
Healthcare
Others

Sales by Region
North America
U.S.
Canada
Mexico

Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Southeast Asia
Others

Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Spain
Others

South America
Brazil
Argentina
Others

Mideast & Africa

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by region, by Type, by Application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 2: Detailed analysis of AR/VR SoC manufacturers competitive landscape, price, Sales and value market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Sales of AR/VR SoC in regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and Sales of each country in the world.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 6: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product Sales/output, value, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 7-9: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 10: The main points and conclusions of the report.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 AR/VR SoC Market Overview 1
1.1 Product Definition 1
1.2 AR/VR SoC by Type 1
1.2.1 Global AR/VR SoC Market Value Growth Rate Analysis by Type 2
1.2.2 AR/VR SoC by Type 2
1.3 AR/VR SoC by Application 3
1.3.1 Global AR/VR SoC Market Value Growth Rate Analysis by Application 3
1.3.2 AR/VR SoC by Application 4
1.4 Global Market Growth Prospects 5
1.4.1 Global AR/VR SoC Revenue Estimates and Forecasts (2019-2030) 5
1.4.2 Global AR/VR SoC Sales Estimates and Forecasts (2019-2030) 6
1.5 Assumptions and Limitations 6
2 Market Competition by Manufacturers 9
2.1 Global AR/VR SoC Sales Market Share by Manufacturers (2019-2023) 9
2.2 Global AR/VR SoC Revenue Market Share by Manufacturers (2019-2023) 11
2.3 Global AR/VR SoC Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) 12
2.4 Global AR/VR SoC Average Price by Manufacturers (2019-2023) 13
2.5 Global Key Manufacturers of AR/VR SoC, Manufacturing Base and Headquarters 13
2.6 AR/VR SoC Market Competitive Situation and Trends 14
2.6.1 AR/VR SoC Market Concentration Rate 14
2.6.2 Global 5 Largest AR/VR SoC Players Market Share by Revenue 15
2.7 Mergers & Acquisitions, Expansion 15
3 AR/VR SoC Sales and Revenue by Region 17
3.1 Global AR/VR SoC Sales Estimates and Forecasts by Region 17
3.2 Global AR/VR SoC Sales by Region (2019-2030) 18
3.2.1 Global AR/VR SoC Sales by Region (2019-2030) 18
3.2.2 Global AR/VR SoC Forecasted Sales by Region (2025-2030) 19
3.3 Global AR/VR SoC Revenue by Region (2019-2030) 20
3.3.1 Global AR/VR SoC Revenue by Region (2019-2030) 20
3.3.2 Global AR/VR SoC Forecasted Revenue by Region (2025-2030) 20
3.4 North America 21
3.4.1 North America AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 21
3.4.2 North America AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 22
3.4.3 U.S. 24
3.4.4 Canada 25
3.4.5 Mexico 26
3.5 Europe 26
3.5.1 Europe AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 26
3.5.2 Europe AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 28
3.5.3 Germany 30
3.5.4 United Kingdom 31
3.5.5 France 32
3.5.6 Italy 33
3.5.7 Spain 34
3.6 Asia-Pacific 34
3.6.1 Asia-Pacific AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 34
3.6.2 Asia-Pacific AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 36
3.6.3 China 38
3.6.4 Japan 39
3.6.5 South Korea 40
3.6.6 India 41
3.6.7 Southeast Asia 42
3.7 South America 42
3.7.1 South America AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 42
3.7.2 South America AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 43
3.7.3 Brazil 45
3.7.4 Argentina 46
3.8 Mideast & Africa 46
3.8.1 Mideast & Africa AR/VR SoC Sales by Country (2019-2030) 46
3.8.2 Mideast & Africa AR/VR SoC Revenue by Country (2019-2030) 47
3.8.3 Mideast 49
3.8.4 Africa 50
4 Segment by Type 51
4.1 Global AR/VR SoC Sales by Type (2019-2030) 51
4.1.1 Global AR/VR SoC Sales by Type (2019-2024) 51
4.1.2 Global AR/VR SoC Sales by Type (2025-2030) 51
4.1.3 Global AR/VR SoC Sales Market Share by Type (2019-2030) 51
4.2 Global AR/VR SoC Revenue by Type (2019-2030) 52
4.2.1 Global AR/VR SoC Revenue by Type (2019-2024) 52
4.2.2 Global AR/VR SoC Revenue by Type (2025-2030) 53
4.2.3 Global AR/VR SoC Revenue Market Share by Type (2019-2030) 53
4.3 Global AR/VR SoC Price by Type (2019-2030) 54
5 Segment by Application 56
5.1 Global AR/VR SoC Sales by Application (2019-2030) 56
5.1.1 Global AR/VR SoC Sales by Application (2019-2024) 56
5.1.2 Global AR/VR SoC Sales by Application (2025-2030) 56
5.1.3 Global AR/VR SoC Sales Market Share by Application (2019-2030) 56
5.2 Global AR/VR SoC Revenue by Application (2019-2030) 58
5.2.1 Global AR/VR SoC Revenue by Application (2019-2024) 58
5.2.2 Global AR/VR SoC Revenue by Application (2025-2030) 58
5.2.3 Global AR/VR SoC Revenue Market Share by Application (2019-2030) 58
5.3 Global AR/VR SoC Price by Application (2019-2030) 59
6 Key Players Profiles 61
6.1 Qualcomm 61
6.1.1 Qualcomm Company Details 61
6.1.2 Company and Business Overview 61
6.1.3 AR/VR SoC Introduction 62
6.1.4 Qualcomm Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 62
6.1.5 Qualcomm Revenue, Sales and Price in VR SoC Business (2019-2023) 63
6.1.6 Qualcomm Revenue, Sales and Price in AR SoC Business (2019-2023) 63
6.2 MediaTek 63
6.2.1 MediaTek Company Details 63
6.2.2 Company and Business Overview 64
6.2.3 AR/VR SoC Introduction 64
6.2.4 MediaTek Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 65
6.3 Rockchip 65
6.3.1 Rockchip Company Details 65
6.3.2 Company and Business Overview 66
6.3.3 AR/VR SoC Introduction 66
6.3.4 Rockchip Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 67
6.4 Allwinner Technology 67
6.4.1 Allwinner Technology Company Details 67
6.4.2 Company and Business Overview 68
6.4.3 AR/VR SoC Introduction 68
6.4.4 Allwinner Technology Revenue, Sales, Price and Gross Margin in AR/VR SoC Business (2019-2023) 69
7 AR/VR SoC Manufacturing Cost Analysis 70
7.1 AR/VR SoC Key Raw Materials Analysis 70
7.2 Proportion of Manufacturing Cost Structure 71
7.2.1 Raw Materials 71
7.2.2 Labor Cost 71
7.2.3 Manufacturing Expenses 71
7.3 Manufacturing Process Analysis of AR/VR SoC 72
8 Sales Channel, Distributors, Traders and Dealers 73
8.1 Sales Channel 73
8.1.1 Direct Channel 73
8.1.2 Indirect Channel 74
8.2 Marketing Channels Status of AR/VR SoC 75
8.3 Market Positioning 76
8.3.1 Pricing Strategy 76
8.3.2 Brand Strategy 77
8.4 AR/VR SoC Customers 77
9 Market Dynamics 79
9.1 Market Trends 79
9.2 Challenges 80
9.3 Market Favorable Factors and Unfavorable Factors 80
9.4 Market Risks 80
9.5 Industry Enters Major Barriers 81
9.6 Porter's Five Forces Analysis 81
10 Research Findings and Conclusion 83
11 Methodology and Data Source 85
11.1 Methodology/Research Approach 85
11.1.1 Research Programs/Design 85
11.1.2 Market Size Estimation 86
11.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation 87
11.2 Data Source 88
11.2.1 Secondary Sources 88
11.2.2 Primary Sources 89
11.3 Author List 90
11.4 Disclaimer 91

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


QYResearch社はどのような調査会社ですか?


QYリサーチ(QYResearch)は幅広い市場を対象に調査・レポート出版を行う、中国に本社をおく調査会社です。   QYResearchでは年間数百タイトルの調査レポートを出版しています。... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/07 10:27

155.63 円

167.26 円

203.27 円

ページTOPに戻る