世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界・韓国検索エンジン市場レポート&予測 2022-2028


Global and South Korea Search Engine Market Report & Forecast 2022-2028

市場の分析と洞察。検索エンジンの世界と韓国市場 本レポートでは、世界と韓国のサーチエンジン市場に焦点を当て、その他の地域の地域レベルおよび国レベルのセグメントデータもカバーしています。 COVID-19の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2022年3月12日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

市場の分析と洞察。検索エンジンの世界と韓国市場
本レポートでは、世界と韓国のサーチエンジン市場に焦点を当て、その他の地域の地域レベルおよび国レベルのセグメントデータもカバーしています。
COVID-19の流行により、世界のサーチエンジン市場規模は2022年に186,280百万米ドルと推定され、レビュー期間中にCAGR11.02%で2028年までに348,823百万米ドルの再調整サイズとなると予測されています。この健康危機による経済変化を十分に考慮し、2021年に検索エンジン世界市場の98.87%を占めたクローラー検索エンジンは、2028年には345,055百万米ドルの規模となり、ポストCOVID-19期間に11.03%のCAGRで成長すると予測されています。大企業は主要セグメントで、2021年には61.65%以上の市場シェアを占め、この予測期間を通して10.88%のCAGRに変化しています。
韓国のサーチエンジン市場規模は、2021年の5,492百万米ドルから2028年には13,507百万米ドルに成長し、予測期間中のCAGRは13.60%と予測されます。

世界の検索エンジンの範囲と市場規模
検索エンジン市場は、地域および国レベル、プレイヤー別、タイプ別、アプリケーション別に区分されています。世界のSearch Engine市場におけるプレイヤー、ステークホルダー、その他の参加者は、このレポートを強力なリソースとして利用することで、優位に立つことができるようになることでしょう。セグメント分析では、2017-2028年の期間において、タイプ別、アプリケーション別の収益と予測に焦点を当てています。
韓国市場については、2017-2028年の期間、プレイヤー別、タイプ別、アプリケーション別のサーチエンジン市場規模に焦点を当てます。主要プレイヤーには、韓国で重要な役割を果たすグローバルプレイヤーやローカルプレイヤーが含まれます。

会社別
グーグル
百度(バイドゥ
マイクロソフト
ヤフオク!
ヤンデックス
IAC
DuckDuckGo
ハルビー
システム1
ネイバー
カカオ

タイプ別セグメント
クローラー型検索エンジン
メタ検索エンジン

用途別セグメント
大企業
中小企業

地域別
北アメリカ
米国
カナダ

アジア太平洋地域
中国
日本
韓国
東南アジア
インド
オーストラリア

欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
ロシア
北欧

ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル

中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
UAE


ページTOPに戻る


目次

1 STUDY COVERAGE 1
1.1 Search Engine Product Introduction 1
1.2 Global Search Engine Outlook, 2017 VS 2022 VS 2028 1
1.2.1 Global Search Engine Market Size for the Year 2017-2028 1
1.2.2 South Korea Search Engine Market Size for the Year 2017-2028 2
1.3 Search Engine Market Size, South Korea VS Global, 2017 VS 2022 VS 2028 4
1.3.1 The Market Share of South Korea Search Engine in Global, 2017 VS 2022 VS 2028 4
1.3.2 The Growth Rate of Search Engine Market Size, South Korea VS Global, 2017 VS 2022 VS 2028 4
1.4 Search Engine Market Dynamics 5
1.4.1 Search Engine Industry Trends 5
1.4.2 Search Engine Market Drivers 5
1.4.3 Search Engine Market Challenges 6
1.4.4 Search Engine Market Restraints 6
1.5 New Players in Market 6
1.6 Study Objectives 7
1.7 Years Considered 7
2 SEARCH ENGINE BY TYPE 9
2.1 Search Engine Market Segment by Type 9
2.1.1 Crawler Search Engine 9
2.1.2 Meta Search Engine 9
2.2 Global Search Engine Market Size by Type (2017, 2022 & 2028) 9
2.3 Global Search Engine Market Size by Type (2017-2028) 11
2.4 South Korea Search Engine Market Size by Type (2017, 2022 & 2028) 12
2.5 South Korea Search Engine Market Size by Type (2017-2028) 13
3 SEARCH ENGINE BY APPLICATION 15
3.1 Search Engine Market Segment by Application 15
3.1.1 Large Enterprises 15
3.1.2 SMEs 15
3.2 Global Search Engine Market Size, by Application (2017, 2022 & 2028) 15
3.3 Global Search Engine Market Size by Application (2017-2028) 17
3.4 South Korea Search Engine Market Size by Application (2017, 2022 & 2028) 18
3.5 South Korea Search Engine Market Size by Application (2017-2028) 20
4 GLOBAL SEARCH ENGINE COMPETITOR LANDSCAPE BY COMPANY 21
4.1 Global Search Engine Market Size by Company 21
4.1.1 Top Global Search Engine Companies Ranked by Revenue (2021) 21
4.1.2 Global Search Engine Revenue by Player (2017-2022) 21
4.2 South Korea Search Engine Users Number 22
4.3 Global Search Engine Concentration Ratio (CR) 23
4.3.1 Search Engine Market Concentration Ratio (CR) (2017-2022) 23
4.3.2 Global Top 5 Largest Companies of Search Engine in 2021 24
4.3.3 Global Search Engine Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) 24
4.4 Global Search Engine Headquarters, Product Type 25
4.4.1 Global Search Engine Headquarters and Area Served 25
4.4.2 Global Search Engine Companies Product Type 25
4.4.3 Date of International Companies Enter into Search Engine Market 26
4.5 Companies Mergers & Acquisitions, Expansion Plans 26
4.6 South Korea Search Engine Market Size by Company 27
4.6.1 Top Search Engine Players in South Korea, Ranked by Revenue (2021) 27
4.6.2 South Korea Search Engine Revenue by Players (2016-2022) 27
5 GLOBAL SEARCH ENGINE MARKET SIZE BY REGION 29
5.1 Global Search Engine Market Size by Region: 2017 VS 2022 VS 2028 29
5.2 Global Search Engine Market Size by Region (2017-2028) 31
5.2.1 Global Search Engine Market Size by Region: 2017-2022 31
5.2.2 Global Search Engine Market Size by Region: 2023-2028 31
6 SEGMENT IN REGIONAL LEVEL & COUNTRY LEVEL 33
6.1 North America 33
6.1.1 North America Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 33
6.1.2 North America Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 33
6.1.3 U.S. 34
6.1.4 Canada 35
6.2 Asia-Pacific 36
6.2.1 Asia-Pacific Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 36
6.2.2 Asia-Pacific Search Engine Market Facts & Figures by Region (2017, 2022 & 2028) 36
6.2.3 China 37
6.2.4 Japan 38
6.2.5 South Korea 38
6.2.6 Southeast Asia 39
6.2.7 India 39
6.2.8 Australia 40
6.3 Europe 41
6.3.1 Europe Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 41
6.3.2 Europe Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 41
6.3.3 Germany 42
6.3.4 France 43
6.3.5 U.K. 43
6.3.6 Italy 44
6.3.7 Russia 44
6.3.8 Nordic 45
6.4 Latin America 46
6.4.1 Latin America Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 46
6.4.2 Latin America Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 46
6.4.3 Brazil 47
6.4.4 Mexico 48
6.5 Middle East and Africa 49
6.5.1 Middle East and Africa Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 49
6.5.2 Middle East and Africa Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 49
6.5.3 Turkey 50
6.5.4 Saudi Arabia 51
6.5.5 UAE 51
7 KEY PLAYERS PROFILES 52
7.1 Google 52
7.1.1 Google Company Details 52
7.1.2 Google Business Overview 52
7.1.3 Google Search Engine Introduction 52
7.1.4 Google Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 53
7.1.5 Google Recent Development 54
7.2 Baidu 54
7.2.1 Baidu Company Details 54
7.2.2 Baidu Business Overview 54
7.2.3 Baidu Search Engine Introduction 55
7.2.4 Baidu Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 55
7.3 Microsoft 56
7.3.1 Microsoft Company Details 56
7.3.2 Microsoft Business Overview 57
7.3.3 Microsoft Search Engine Introduction 57
7.3.4 Microsoft Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 57
7.3.5 Microsoft Recent Development 58
7.4 Yahoo! 58
7.4.1 Yahoo! Company Details 59
7.4.2 Yahoo! Business Overview 59
7.4.3 Yahoo! Search Engine Introduction 59
7.4.4 Yahoo! Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 60
7.4.5 Yahoo! Recent Development 61
7.5 Yandex 61
7.5.1 Yandex Company Details 61
7.5.2 Yandex Business Overview 61
7.5.3 Yandex Search Engine Introduction 62
7.5.4 Yandex Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 62
7.5.5 Yandex Recent Development 63
7.6 IAC 63
7.6.1 IAC Company Details 64
7.6.2 IAC Business Overview 64
7.6.3 IAC Search Engine Introduction 64
7.6.4 IAC Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 65
7.7 DuckDuckGo 66
7.7.1 DuckDuckGo Company Details 66
7.7.2 DuckDuckGo Business Overview 66
7.7.3 DuckDuckGo Search Engine Introduction 66
7.7.4 DuckDuckGo Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 67
7.8 Hulbee 68
7.8.1 Hulbee Company Details 68
7.8.2 Hulbee Business Overview 68
7.8.3 Hulbee Search Engine Introduction 68
7.8.4 Hulbee Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 69
7.8.5 Hulbee Recent Development 69
7.9 System1 70
7.9.1 System1 Company Details 70
7.9.2 System1 Business Overview 70
7.9.3 System1 Search Engine Introduction 70
7.9.4 System1 Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 71
7.10 Naver 72
7.10.1 Naver Company Details 72
7.10.2 Naver Business Overview 73
7.10.3 Naver Search Engine Introduction 73
7.10.4 Naver Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 73
7.10.5 Naver Recent Development 74
7.10.6 Naver Success Factor 74
7.11 Kakao 75
7.11.1 Kakao Company Details 75
7.11.2 Kakao Business Overview 75
7.11.3 Kakao Search Engine Introduction 75
7.11.4 Kakao Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 76
8 RESEARCH FINDINGS AND CONCLUSION 77
9 APPENDIX 78
9.1 Research Methodology 78
9.1.1 Methodology/Research Approach 78
9.1.2 Data Source 81
9.2 Disclaimer 84
9.3 Author Details 84

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Analysis and Insights: Global and South Korea Search Engine Market
This report focuses on global and South Korea Search Engine market, also covers the segmentation data of other regions in regional level and county level.
Due to the COVID-19 pandemic, the global Search Engine market size is estimated to be worth US$ 186,280 million in 2022 and is forecast to a readjusted size of US$ 348,823 million by 2028 with a CAGR of 11.02% during the review period. Fully considering the economic change by this health crisis, Crawler Search Engine accounting for 98.87% of the Search Engine global market in 2021, is projected to value US$ 345,055 million by 2028, growing at a revised 11.03% CAGR in the post-COVID-19 period. While Large Enterprises was the leading segment, accounting for over 61.65 percent market share in 2021, and altered to an 10.88% CAGR throughout this forecast period.
In South Korea the Search Engine market size is expected to grow from US$ 5,492 million in 2021 to US$ 13,507 million by 2028, at a CAGR of 13.60% during the forecast period.

Global Search Engine Scope and Market Size
Search Engine market is segmented in regional and country level, by players, by Type, and by Application. Players, stakeholders, and other participants in the global Search Engine market will be able to gain the upper hand as they use the report as a powerful resource. The segmental analysis focuses on revenue and forecast by Type and by Application for the period 2017-2028.
For South Korea market, this report focuses on the Search Engine market size by players, by Type, and by Application, for the period 2017-2028. The key players include the global and local players which play important roles in South Korea.

By Company
Google
Baidu
Microsoft
Yahoo!
Yandex
IAC
DuckDuckGo
Hulbee
System1
Naver
Kakao

Segment by Type
Crawler Search Engine
Meta Search Engine

Segment by Application
Large Enterprises
SMEs

By Region
North America
U.S.
Canada

Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia

Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Nordic

Latin America
Mexico
Brazil

Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 STUDY COVERAGE 1
1.1 Search Engine Product Introduction 1
1.2 Global Search Engine Outlook, 2017 VS 2022 VS 2028 1
1.2.1 Global Search Engine Market Size for the Year 2017-2028 1
1.2.2 South Korea Search Engine Market Size for the Year 2017-2028 2
1.3 Search Engine Market Size, South Korea VS Global, 2017 VS 2022 VS 2028 4
1.3.1 The Market Share of South Korea Search Engine in Global, 2017 VS 2022 VS 2028 4
1.3.2 The Growth Rate of Search Engine Market Size, South Korea VS Global, 2017 VS 2022 VS 2028 4
1.4 Search Engine Market Dynamics 5
1.4.1 Search Engine Industry Trends 5
1.4.2 Search Engine Market Drivers 5
1.4.3 Search Engine Market Challenges 6
1.4.4 Search Engine Market Restraints 6
1.5 New Players in Market 6
1.6 Study Objectives 7
1.7 Years Considered 7
2 SEARCH ENGINE BY TYPE 9
2.1 Search Engine Market Segment by Type 9
2.1.1 Crawler Search Engine 9
2.1.2 Meta Search Engine 9
2.2 Global Search Engine Market Size by Type (2017, 2022 & 2028) 9
2.3 Global Search Engine Market Size by Type (2017-2028) 11
2.4 South Korea Search Engine Market Size by Type (2017, 2022 & 2028) 12
2.5 South Korea Search Engine Market Size by Type (2017-2028) 13
3 SEARCH ENGINE BY APPLICATION 15
3.1 Search Engine Market Segment by Application 15
3.1.1 Large Enterprises 15
3.1.2 SMEs 15
3.2 Global Search Engine Market Size, by Application (2017, 2022 & 2028) 15
3.3 Global Search Engine Market Size by Application (2017-2028) 17
3.4 South Korea Search Engine Market Size by Application (2017, 2022 & 2028) 18
3.5 South Korea Search Engine Market Size by Application (2017-2028) 20
4 GLOBAL SEARCH ENGINE COMPETITOR LANDSCAPE BY COMPANY 21
4.1 Global Search Engine Market Size by Company 21
4.1.1 Top Global Search Engine Companies Ranked by Revenue (2021) 21
4.1.2 Global Search Engine Revenue by Player (2017-2022) 21
4.2 South Korea Search Engine Users Number 22
4.3 Global Search Engine Concentration Ratio (CR) 23
4.3.1 Search Engine Market Concentration Ratio (CR) (2017-2022) 23
4.3.2 Global Top 5 Largest Companies of Search Engine in 2021 24
4.3.3 Global Search Engine Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) 24
4.4 Global Search Engine Headquarters, Product Type 25
4.4.1 Global Search Engine Headquarters and Area Served 25
4.4.2 Global Search Engine Companies Product Type 25
4.4.3 Date of International Companies Enter into Search Engine Market 26
4.5 Companies Mergers & Acquisitions, Expansion Plans 26
4.6 South Korea Search Engine Market Size by Company 27
4.6.1 Top Search Engine Players in South Korea, Ranked by Revenue (2021) 27
4.6.2 South Korea Search Engine Revenue by Players (2016-2022) 27
5 GLOBAL SEARCH ENGINE MARKET SIZE BY REGION 29
5.1 Global Search Engine Market Size by Region: 2017 VS 2022 VS 2028 29
5.2 Global Search Engine Market Size by Region (2017-2028) 31
5.2.1 Global Search Engine Market Size by Region: 2017-2022 31
5.2.2 Global Search Engine Market Size by Region: 2023-2028 31
6 SEGMENT IN REGIONAL LEVEL & COUNTRY LEVEL 33
6.1 North America 33
6.1.1 North America Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 33
6.1.2 North America Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 33
6.1.3 U.S. 34
6.1.4 Canada 35
6.2 Asia-Pacific 36
6.2.1 Asia-Pacific Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 36
6.2.2 Asia-Pacific Search Engine Market Facts & Figures by Region (2017, 2022 & 2028) 36
6.2.3 China 37
6.2.4 Japan 38
6.2.5 South Korea 38
6.2.6 Southeast Asia 39
6.2.7 India 39
6.2.8 Australia 40
6.3 Europe 41
6.3.1 Europe Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 41
6.3.2 Europe Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 41
6.3.3 Germany 42
6.3.4 France 43
6.3.5 U.K. 43
6.3.6 Italy 44
6.3.7 Russia 44
6.3.8 Nordic 45
6.4 Latin America 46
6.4.1 Latin America Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 46
6.4.2 Latin America Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 46
6.4.3 Brazil 47
6.4.4 Mexico 48
6.5 Middle East and Africa 49
6.5.1 Middle East and Africa Search Engine Market Size YoY Growth 2017-2028 49
6.5.2 Middle East and Africa Search Engine Market Facts & Figures by Country (2017, 2022 & 2028) 49
6.5.3 Turkey 50
6.5.4 Saudi Arabia 51
6.5.5 UAE 51
7 KEY PLAYERS PROFILES 52
7.1 Google 52
7.1.1 Google Company Details 52
7.1.2 Google Business Overview 52
7.1.3 Google Search Engine Introduction 52
7.1.4 Google Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 53
7.1.5 Google Recent Development 54
7.2 Baidu 54
7.2.1 Baidu Company Details 54
7.2.2 Baidu Business Overview 54
7.2.3 Baidu Search Engine Introduction 55
7.2.4 Baidu Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 55
7.3 Microsoft 56
7.3.1 Microsoft Company Details 56
7.3.2 Microsoft Business Overview 57
7.3.3 Microsoft Search Engine Introduction 57
7.3.4 Microsoft Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 57
7.3.5 Microsoft Recent Development 58
7.4 Yahoo! 58
7.4.1 Yahoo! Company Details 59
7.4.2 Yahoo! Business Overview 59
7.4.3 Yahoo! Search Engine Introduction 59
7.4.4 Yahoo! Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 60
7.4.5 Yahoo! Recent Development 61
7.5 Yandex 61
7.5.1 Yandex Company Details 61
7.5.2 Yandex Business Overview 61
7.5.3 Yandex Search Engine Introduction 62
7.5.4 Yandex Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 62
7.5.5 Yandex Recent Development 63
7.6 IAC 63
7.6.1 IAC Company Details 64
7.6.2 IAC Business Overview 64
7.6.3 IAC Search Engine Introduction 64
7.6.4 IAC Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 65
7.7 DuckDuckGo 66
7.7.1 DuckDuckGo Company Details 66
7.7.2 DuckDuckGo Business Overview 66
7.7.3 DuckDuckGo Search Engine Introduction 66
7.7.4 DuckDuckGo Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 67
7.8 Hulbee 68
7.8.1 Hulbee Company Details 68
7.8.2 Hulbee Business Overview 68
7.8.3 Hulbee Search Engine Introduction 68
7.8.4 Hulbee Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 69
7.8.5 Hulbee Recent Development 69
7.9 System1 70
7.9.1 System1 Company Details 70
7.9.2 System1 Business Overview 70
7.9.3 System1 Search Engine Introduction 70
7.9.4 System1 Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 71
7.10 Naver 72
7.10.1 Naver Company Details 72
7.10.2 Naver Business Overview 73
7.10.3 Naver Search Engine Introduction 73
7.10.4 Naver Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 73
7.10.5 Naver Recent Development 74
7.10.6 Naver Success Factor 74
7.11 Kakao 75
7.11.1 Kakao Company Details 75
7.11.2 Kakao Business Overview 75
7.11.3 Kakao Search Engine Introduction 75
7.11.4 Kakao Revenue in Search Engine Business (2017-2022) 76
8 RESEARCH FINDINGS AND CONCLUSION 77
9 APPENDIX 78
9.1 Research Methodology 78
9.1.1 Methodology/Research Approach 78
9.1.2 Data Source 81
9.2 Disclaimer 84
9.3 Author Details 84

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(電装品・電子部品(エンジン))の最新刊レポート


よくあるご質問


QYResearch社はどのような調査会社ですか?


QYリサーチ(QYResearch)は幅広い市場を対象に調査・レポート出版を行う、中国に本社をおく調査会社です。   QYResearchでは年間数百タイトルの調査レポートを出版しています。... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る