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冷蔵ガラスドア市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Refrigerated Glass Door Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の冷蔵ガラスドア市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを幅広く評価し、... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月27日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の冷蔵ガラスドア市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを幅広く評価し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 冷蔵ガラスドア市場規模(2024E):12,302.0百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):12,302.0百万米ドル228億9,210万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 7.1%

冷蔵ガラスドア市場 - レポートスコープ:

冷蔵ガラスドアは、小売店や商業施設の生鮮品の鮮度保持に不可欠である。冷蔵庫や冷凍庫で使用されるこれらのドアは、ガラスパネルが特徴で、低温を維持するための断熱材を提供すると同時に、商品の可視性を提供する。同市場は、スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストアなど様々な環境に対応しており、スライドドア、ヒンジドア、二つ折りドアなどのオプションがある。市場拡大の背景には、エネルギー効率の高い冷蔵ソリューションに対する需要の増加、便利なショッピング体験に対する嗜好の高まり、ガラスドア技術の進歩がある。

市場成長の促進要因:

エネルギー効率の高い冷蔵システムに対する需要の高まりなど、いくつかの要因が世界の冷蔵ガラスドア市場を牽引している。低放射率コーティングや高度な断熱材など、ガラスドア技術の革新はエネルギー効率を高め、運用コストを下げる。スーパーマーケットやハイパーマーケットの成長を特徴とする小売セクターの拡大は、これらの店舗が商品の視認性と入手しやすさを向上させようとしていることから、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、小売現場における利便性と美観に対する消費者の期待の高まりが、冷蔵ガラスドアの採用を後押ししています。

市場の阻害要因

楽観的な成長見通しにもかかわらず、冷蔵ガラスドア市場は初期コストの高さやメンテナンスの必要性といった課題に直面している。高度なガラス技術や設置に関連する費用は相当なものになる可能性があり、予算が限られている小規模小売店や企業にとっては障壁となる。さらに、結露やガラス破損に関する問題を含め、ガラスドアの耐久性や維持管理に関する懸念が市場導入に影響を及ぼす可能性がある。こうした課題を克服するには、多様な顧客ニーズを満たすための継続的な技術革新とコスト効率の高いソリューションが必要である。

市場機会:

冷蔵ガラスドア市場は、技術の進歩と小売トレンドの変化によって大きな成長機会がもたらされる。IoT対応センサーや温度制御システムなどのスマート技術の導入により、機能性とエネルギー管理が強化される。持続可能な小売慣行とグリーンビルディング認証の傾向の高まりは、環境に優しい冷蔵ガラスドアソリューションの機会を創出します。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、カスタマイズ可能なガラスドア・オプションの開発は、新たな機会を活用し、幅広い小売用途に対応するために極めて重要です。

本レポートで扱う主な質問

- 冷蔵ガラスドア市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な小売環境で採用が増加している冷蔵ガラスドアの種類と用途は?
- 技術の進歩は冷蔵ガラスドア市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 冷蔵ガラスドア市場の主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を用いているのか?
- 冷蔵ガラスドア世界市場の新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Arneg S.p.A.、Hussmann Corporation、True Manufacturing Co., Inc.などの世界の冷蔵ガラスドア市場の主要企業は、競争優位性を獲得するために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、エネルギー効率の高いモデルやカスタマイズ可能なデザインなど、多様な小売ニーズに対応する先進的なガラスドアソリューションを生み出している。小売チェーン、メーカー、流通業者とのコラボレーションにより、市場へのアクセスを強化し、技術導入を促進している。持続可能性、費用対効果、顧客中心のソリューションを重視することで、市場の成長をサポートし、進化する冷蔵ガラスドア業界における地位を強化しています。

主な企業

- Arneg S.p.A.
- Hussmann Corporation
- トゥルー・マニュファクチャリング社
- エマソン・エレクトリック
- エプタS.p.A.
- ダイキン工業株式会社
- ヒートクラフト冷凍機
- パナソニック株式会社
- リーファーグループ
- フリゴグラスS.A.I.C.

冷蔵ガラスドア市場の主要セグメント

ドアタイプ
- ヒンジドア
- スライドドア

用途
- 飲料用冷蔵庫
- 冷凍冷蔵庫
- ガラスドアマーチャンダイザー
- 冷蔵自動販売機

地域
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- MEA

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.需給サイドの動向
1.3.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場分類
2.2.市場の定義と概要
3.主な市場動向/発展
4.主な成功要因
5.冷蔵ガラスドアの世界市場数量分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(千単位)分析、2019年~2023年
5.2.現在と将来の市場規模(単位:万枚)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.冷蔵ガラスドアの世界市場-価格分析
7.冷蔵ガラスドアの世界市場価値(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場推移と今後の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.前年比成長トレンド分析
7.3.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2033年
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界経済の見通し
8.1.2.世界人口の見通し
8.1.3.世界の食品・飲料の展望
8.1.4.世界の小売業界
8.1.5.世界の冷凍システム稼働状況
8.1.6.世界の冷蔵倉庫の扉
8.1.7.消費者支出と冷蔵倉庫
8.2.COVIDの影響-19危機
8.2.1.COVID-19の世界的影響
8.2.2.COVID-19の市場への潜在的影響
8.2.3.COVID-19の世界経済への影響セクターへの影響
8.2.4.COVID-19:回復シナリオ-PMRの視点
8.3.市場ダイナミクス
8.4.予測要因-関連性と影響
8.5.特許分析
8.6.サプライチェーン分析
9.冷蔵ガラスドアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:ドアタイプ別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.ドアタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.ドアタイプ別の現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.ヒンジドア
9.3.1.1.シングルドア
9.3.1.2.2枚扉
9.3.2.スライドドア
9.3.2.1.シングルドア
9.3.2.2.ツードア
9.3.2.3.2ドア以上
9.4.ドアタイプ別市場魅力度分析
10.冷蔵ガラスドアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:用途別、2019-2023年
10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.飲料用冷蔵庫
10.3.2.冷凍冷蔵庫
10.3.2.1.フリーザー&チラー
10.3.2.2.ウォークイン冷蔵庫
10.3.2.3.リーチイン冷蔵庫
10.3.3.ガラスドア式マーチャンダイザー
10.3.4.冷蔵自動販売機
10.4.用途別市場魅力度分析
11.冷蔵ガラスドアの世界市場分析2019-2023年、地域別予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.過去の地域別市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.南アジア・太平洋
11.3.5.東アジア
11.3.6.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米の冷蔵ガラスドア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.2.ドアタイプ別
12.4.3.用途別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.ドアタイプ別
12.5.3.用途別
13.中南米の冷蔵ガラスドア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.ブラジル
13.4.1.2.メキシコ
13.4.1.3.その他のラテンアメリカ
13.4.2.ドアタイプ別
13.4.3.用途別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.ドアタイプ別
13.5.3.用途別
14.欧州冷蔵ガラスドア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ドイツ
14.4.1.2.イタリア
14.4.1.3.フランス
14.4.1.4.イギリス
14.4.1.5.スペイン
14.4.1.6.ベネルクス
14.4.1.7.ロシア
14.4.1.8.その他のヨーロッパ
14.4.2.ドアタイプ別
14.4.3.用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.ドアタイプ別
14.5.3.用途別
15.南アジア・太平洋地域の冷蔵ガラスドア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.インド
15.4.1.2.アセアン
15.4.1.3.その他の南アジア・太平洋地域
15.4.2.ドアタイプ別
15.4.3.用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.ドアタイプ別
15.5.3.用途別
16.東アジアの冷蔵ガラスドア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.ドアタイプ別
16.4.3.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.ドアタイプ別
16.5.3.用途別
17.中東・アフリカの冷蔵ガラスドア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.GCC諸国
17.4.1.2.トルコ
17.4.1.3.南アフリカ
17.4.1.4.その他の中東・アフリカ
17.4.2.ドアタイプ別
17.4.3.用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.ドアタイプ別
17.5.3.用途別
18.主要国および新興国の冷蔵ガラスドア市場概要
18.1.米国の冷蔵ガラスドア市場分析
18.1.1.ドアタイプ別
18.1.2.用途別
18.2.カナダの冷蔵ガラスドア市場分析
18.2.1.ドアタイプ別
18.2.2.用途別
18.3.ブラジルの冷蔵ガラスドア市場分析
18.3.1.ドアタイプ別
18.3.2.用途別
18.4.メキシコの冷蔵ガラスドア市場分析
18.4.1.ドアタイプ別
18.4.2.用途別
18.5.ドイツの冷蔵ガラスドア市場分析
18.5.1.ドアタイプ別
18.5.2.用途別
18.6.イタリアの冷蔵ガラスドア市場分析
18.6.1.ドアタイプ別
18.6.2.用途別
18.7.フランスの冷蔵ガラスドア市場分析
18.7.1.ドアタイプ別
18.7.2.用途別
18.8.イギリスの冷蔵ガラスドア市場分析
18.8.1.ドアタイプ別
18.8.2.用途別
18.9.スペインの冷蔵ガラスドア市場分析
18.9.1.ドアタイプ別
18.9.2.用途別
18.10.ベネルクスの冷蔵ガラスドア市場分析
18.10.1.ドアタイプ別
18.10.2.用途別
18.11.ロシアの冷蔵ガラスドア市場分析
18.11.1.ドアタイプ別
18.11.2.用途別
18.12.中国の冷蔵ガラスドア市場分析
18.12.1.ドアタイプ別
18.12.2.用途別
18.13.日本の冷蔵ガラスドア市場分析
18.13.1.ドアタイプ別
18.13.2.用途別
18.14.韓国の冷蔵ガラスドア市場分析
18.14.1.ドアタイプ別
18.14.2.用途別
18.15.インドの冷蔵ガラスドア市場分析
18.15.1.ドアタイプ別
18.15.2.用途別
18.16.ASEANの冷蔵ガラスドア市場分析
18.16.1.ドアタイプ別
18.16.2.用途別
18.17.GCC諸国の冷蔵ガラスドア市場分析
18.17.1.ドアタイプ別
18.17.2.用途別
18.18.トルコ・アフリカの冷蔵ガラスドア市場分析
18.18.1.ドアタイプ別
18.18.2.用途別
18.19.南アフリカの冷蔵ガラスドア市場分析
18.19.1.ドアタイプ別
18.19.2.用途別
19.市場構造分析
19.1.競合の動向 - 調査結果の概要
19.2.市場プレゼンス分析
19.2.1.製品マッピング
19.2.2.市場ポジショニング
19.2.3.世界のティア構造分析
19.3.企業別世界市場価値シェア分析(2019A)
20.競合分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ディープダイブ
20.2.1.パナソニック株式会社
20.2.1.1.概要
20.2.1.2.製品ポートフォリオ
20.2.1.3.市場セグメント(製品・地域)別利益率
20.2.1.4.戦略の概要
20.2.1.4.1.製品戦略
20.2.1.4.2.オペレーション戦略
20.2.1.4.3.マーケティング戦略
20.2.1.5.主な展開
20.2.2.ホシザキ株式会社
20.2.2.1.概要
20.2.2.2.製品ポートフォリオ
20.2.2.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.2.4.戦略の概要
20.2.2.4.1.製品戦略
20.2.2.4.2.オペレーション戦略
20.2.2.4.3.マーケティング戦略
20.2.2.5.主な展開
20.2.3.ドーバー・コーポレーション
20.2.3.1.概要
20.2.3.2.製品ポートフォリオ
20.2.3.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.3.4.戦略の概要
20.2.3.4.1.製品戦略
20.2.3.4.2.オペレーション戦略
20.2.3.4.3.マーケティング戦略
20.2.3.5.主な展開
20.2.4.ダイキン工業
20.2.4.1.概要
20.2.4.2.製品ポートフォリオ
20.2.4.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.4.4.戦略の概要
20.2.4.4.1.製品戦略
20.2.4.4.2.オペレーション戦略
20.2.4.4.3.マーケティング戦略
20.2.4.5.主な展開
20.2.5.キャリア・コーポレーション(UTC)
20.2.5.1.概要
20.2.5.2.製品ポートフォリオ
20.2.5.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.5.4.戦略の概要
20.2.5.4.1.製品戦略
20.2.5.4.2.オペレーション戦略
20.2.5.4.3.マーケティング戦略
20.2.5.5.主な展開
20.2.6.イリノイ・ツール・ワークス
20.2.6.1.概要
20.2.6.2.製品ポートフォリオ
20.2.6.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.6.4.戦略の概要
20.2.6.4.1.製品戦略
20.2.6.4.2.オペレーション戦略
20.2.6.4.3.マーケティング戦略
20.2.6.5.主な展開
20.2.7.フリゴグラスS.A.I.C.
20.2.7.1.概要
20.2.7.2.製品ポートフォリオ
20.2.7.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.7.4.戦略の概要
20.2.7.4.1.製品戦略
20.2.7.4.2.オペレーション戦略
20.2.7.4.3.マーケティング戦略
20.2.7.5.主な展開
20.2.8.エプタ冷凍
20.2.8.1.概要
20.2.8.2.製品ポートフォリオ
20.2.8.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.8.4.戦略の概要
20.2.8.4.1.製品戦略
20.2.8.4.2.オペレーション戦略
20.2.8.4.3.マーケティング戦略
20.2.8.5.主な展開
20.2.9.アルネグ社
20.2.9.1.概要
20.2.9.2.製品ポートフォリオ
20.2.9.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.9.4.戦略の概要
20.2.9.4.1.製品戦略
20.2.9.4.2.オペレーション戦略
20.2.9.4.3.マーケティング戦略
20.2.9.5.主な展開
20.2.10.スタンデックス・インターナショナル
20.2.10.1.概要
20.2.10.2.製品ポートフォリオ
20.2.10.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.10.4.戦略の概要
20.2.10.4.1.製品戦略
20.2.10.4.2.オペレーション戦略
20.2.10.4.3.マーケティング戦略
20.2.10.5.主な展開
20.2.11.レノックス・インターナショナル
20.2.11.1.概要
20.2.11.2.製品ポートフォリオ
20.2.11.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.11.4.戦略の概要
20.2.11.4.1.製品戦略
20.2.11.4.2.オペレーション戦略
20.2.11.4.3.マーケティング戦略
20.2.11.5.主な展開
20.2.12.ジョンソンコントロールズ
20.2.12.1.概要
20.2.12.2.製品ポートフォリオ
20.2.12.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.12.4.戦略の概要
20.2.12.4.1.製品戦略
20.2.12.4.2.オペレーション戦略
20.2.12.4.3.マーケティング戦略
20.2.12.5.主な展開
20.2.13.アンソニードアーズ
20.2.13.1.概要
20.2.13.2.製品ポートフォリオ
20.2.13.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.13.4.戦略の概要
20.2.13.4.1.製品戦略
20.2.13.4.2.オペレーション戦略
20.2.13.4.3.マーケティング戦略
20.2.13.5.主な展開
20.2.14.レミス
20.2.14.1.概要
20.2.14.2.製品ポートフォリオ
20.2.14.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.14.4.戦略の概要
20.2.14.4.1.製品戦略
20.2.14.4.2.オペレーション戦略
20.2.14.4.3.マーケティング戦略
20.2.14.5.主な展開
20.2.15.ショットAG
20.2.15.1.概要
20.2.15.2.製品ポートフォリオ
20.2.15.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.15.4.戦略の概要
20.2.15.4.1.製品戦略
20.2.15.4.2.オペレーション戦略
20.2.15.4.3.マーケティング戦略
20.2.15.5.主な展開
20.2.16.飲料空気
20.2.16.1.概要
20.2.16.2.製品ポートフォリオ
20.2.16.3.市場セグメント別収益性(製品/地域)
20.2.16.4.戦略の概要
20.2.16.4.1.製品戦略
20.2.16.4.2.オペレーション戦略
20.2.16.4.3.マーケティング戦略
20.2.16.5.主な展開
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a detailed report on the global refrigerated glass door market. The report offers an extensive evaluation of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Refrigerated Glass Door Market Size (2024E): USD 12,302.0 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 22,892.1 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.1%

Refrigerated Glass Door Market - Report Scope:

Refrigerated glass doors are crucial for preserving the freshness of perishable goods in both retail and commercial environments. These doors, which are used in refrigerators and freezers, feature glass panels that offer visibility of products while providing insulation to maintain cold temperatures. The market serves various settings, including supermarkets, hypermarkets, and convenience stores, with options such as sliding, hinged, and bi-fold doors. Market expansion is driven by increasing demand for energy-efficient refrigeration solutions, a rising preference for convenient shopping experiences, and advancements in glass door technology.

Market Growth Drivers:

Several factors drive the global refrigerated glass door market, including a growing demand for energy-efficient refrigeration systems. Innovations in glass door technology, such as low-emissivity coatings and advanced insulation materials, enhance energy efficiency and lower operational costs. The expanding retail sector, characterized by the growth of supermarkets and hypermarkets, further fuels market growth as these establishments seek to improve product visibility and accessibility. Additionally, rising consumer expectations for convenience and aesthetic appeal in retail settings boost the adoption of refrigerated glass doors.

Market Restraints:

Despite the optimistic growth prospects, the refrigerated glass door market faces challenges such as high initial costs and maintenance requirements. The expense associated with advanced glass technologies and installation can be substantial, posing a barrier for smaller retailers and businesses with limited budgets. Moreover, concerns about the durability and upkeep of glass doors, including issues related to condensation and glass breakage, may affect market adoption. Overcoming these challenges requires continued innovation and cost-effective solutions to meet diverse customer needs.

Market Opportunities:

The refrigerated glass door market presents considerable growth opportunities driven by technological advancements and changing retail trends. The incorporation of smart technologies, including IoT-enabled sensors and temperature control systems, enhances functionality and energy management. The rising trend of sustainable retail practices and green building certifications creates opportunities for eco-friendly refrigerated glass door solutions. Strategic partnerships, investment in R&D, and the development of customizable glass door options are crucial for leveraging emerging opportunities and catering to a wide range of retail applications.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors driving global growth in the refrigerated glass door market?
• Which types of refrigerated glass doors and applications are experiencing increased adoption across various retail environments?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the refrigerated glass door market?
• Who are the key players in the refrigerated glass door market, and what strategies are they using to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global refrigerated glass door market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Major players in the global refrigerated glass door market, including Arneg S.p.A., Hussmann Corporation, and True Manufacturing Co., Inc., focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to create advanced glass door solutions, including energy-efficient models and customizable designs, to meet diverse retail needs. Collaborations with retail chains, manufacturers, and distributors enhance market access and promote technology adoption. Emphasis on sustainability, cost-effectiveness, and customer-centric solutions supports market growth and strengthens industry positions in the evolving refrigerated glass door landscape.

Key Companies Profiled:

• Arneg S.p.A.
• Hussmann Corporation
• True Manufacturing Co., Inc.
• Emerson Electric Co.
• Epta S.p.A.
• Daikin Industries, Ltd.
• Heatcraft Refrigeration Products
• Panasonic Corporation
• Liebherr Group
• Frigoglass S.A.I.C.

Key Segments of Refrigerated Glass Door Market

Door Type
• Hinged Doors
• Sliding Door

Application
• Beverage Refrigerators
• Freezers & Refrigerators
• Glass Door Merchandizers
• Refrigerated Vending Machines

Region
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia and Pacific
• East Asia
• MEA



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Supply- & Demand-side Trends
1.3. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Taxonomy
2.2. Market Definition and Overview
3. Key Market Trends/Development
4. Key Success Factors
5. Global Refrigerated Glass Door Market Volume Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (000’ Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (000’ Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Refrigerated Glass Door Market - Pricing Analysis
7. Global Refrigerated Glass Door Market Value (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market and Future Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global Economic Outlook
8.1.2. Global Population Outlook
8.1.3. Global Food & Beverages Outlook
8.1.4. Global Retail Industry
8.1.5. Worldwide Refrigeration Systems in Operation
8.1.6. Global Door of Refrigerated Warehouses
8.1.7. Consumer Spending and Refrigerated Warehouses
8.2. Impact of COVID - 19 Crisis
8.2.1. Worldwide Impact of COVID-19
8.2.2. COVID-19 Potential Impact on Market
8.2.3. Impact of COVID-19 on the Global Economy: Sector Impact
8.2.4. COVID - 19: Rebound Scenario - PMR Perspective
8.3. Market Dynamics
8.4. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.5. Patent Analysis
8.6. Supply Chain Analysis
9. Global Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Door Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Door Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Door Type, 2024-2033
9.3.1. Hinged Door
9.3.1.1. Single Door
9.3.1.2. Two Door
9.3.2. Sliding Door
9.3.2.1. Single Door
9.3.2.2. Two Door
9.3.2.3. More than Two Door
9.4. Market Attractiveness Analysis By Door Type
10. Global Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
10.3.1. Beverage Refrigerator
10.3.2. Freezers & Refrigerators
10.3.2.1. Freezers & Chillers
10.3.2.2. Walk-In-Refrigerators
10.3.2.3. Reach-In-Refrigerators
10.3.3. Glass Door Merchandizers
10.3.4. Refrigerated Vending Machine
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. South Asia and Pacific
11.3.5. East Asia
11.3.6. Middle East & Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.2. By Door Type
12.4.3. By Application
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By Door Type
12.5.3. By Application
13. Latin America Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Brazil
13.4.1.2. Mexico
13.4.1.3. Rest of Latin America
13.4.2. By Door Type
13.4.3. By Application
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Door Type
13.5.3. By Application
14. Europe Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Germany
14.4.1.2. Italy
14.4.1.3. France
14.4.1.4. UK
14.4.1.5. Spain
14.4.1.6. BENELUX
14.4.1.7. Russia
14.4.1.8. Rest of Europe
14.4.2. By Door Type
14.4.3. By Application
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Door Type
14.5.3. By Application
15. South Asia and Pacific Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. India
15.4.1.2. ASEAN
15.4.1.3. Rest of South Asia and Pacific
15.4.2. By Door Type
15.4.3. By Application
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Door Type
15.5.3. By Application
16. East Asia Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By Door Type
16.4.3. By Application
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Door Type
16.5.3. By Application
17. Middle East and Africa Refrigerated Glass Door Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. GCC Countries
17.4.1.2. Turkey
17.4.1.3. South Africa
17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
17.4.2. By Door Type
17.4.3. By Application
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Door Type
17.5.3. By Application
18. Key and Emerging Countries Refrigerated Glass Door Market Overview
18.1. U.S. Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.1.1. By Door Type
18.1.2. By Application
18.2. Canada Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.2.1. By Door Type
18.2.2. By Application
18.3. Brazil Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.3.1. By Door Type
18.3.2. By Application
18.4. Mexico Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.4.1. By Door Type
18.4.2. By Application
18.5. Germany Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.5.1. By Door Type
18.5.2. By Application
18.6. Italy Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.6.1. By Door Type
18.6.2. By Application
18.7. France Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.7.1. By Door Type
18.7.2. By Application
18.8. U.K. Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.8.1. By Door Type
18.8.2. By Application
18.9. Spain Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.9.1. By Door Type
18.9.2. By Application
18.10. BENELUX Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.10.1. By Door Type
18.10.2. By Application
18.11. Russia Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.11.1. By Door Type
18.11.2. By Application
18.12. China Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.12.1. By Door Type
18.12.2. By Application
18.13. Japan Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.13.1. By Door Type
18.13.2. By Application
18.14. South Korea Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.14.1. By Door Type
18.14.2. By Application
18.15. India Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.15.1. By Door Type
18.15.2. By Application
18.16. ASEAN Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.16.1. By Door Type
18.16.2. By Application
18.17. GCC Countries Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.17.1. By Door Type
18.17.2. By Application
18.18. Turkey Africa Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.18.1. By Door Type
18.18.2. By Application
18.19. South Africa Refrigerated Glass Door Market Analysis
18.19.1. By Door Type
18.19.2. By Application
19. Market Structure Analysis
19.1. Competition Developments - Summary of Findings
19.2. Market Presence Analysis
19.2.1. Product Mapping
19.2.2. Market Positing
19.2.3. Global Tier Structure Analysis
19.3. Global Market Value Share Analysis By Companies (2019A)
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Deep Dive
20.2.1. Panasonic Corporation
20.2.1.1. Overview
20.2.1.2. Product Portfolio
20.2.1.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.1.4. Strategy Overview
20.2.1.4.1. Product Strategy
20.2.1.4.2. Operations Strategy
20.2.1.4.3. Marketing Strategy
20.2.1.5. Key Developments
20.2.2. Hoshizaki Corporation
20.2.2.1. Overview
20.2.2.2. Product Portfolio
20.2.2.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.2.4. Strategy Overview
20.2.2.4.1. Product Strategy
20.2.2.4.2. Operations Strategy
20.2.2.4.3. Marketing Strategy
20.2.2.5. Key Developments
20.2.3. Dover Corporation
20.2.3.1. Overview
20.2.3.2. Product Portfolio
20.2.3.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.3.4. Strategy Overview
20.2.3.4.1. Product Strategy
20.2.3.4.2. Operations Strategy
20.2.3.4.3. Marketing Strategy
20.2.3.5. Key Developments
20.2.4. Daikin Industries, Ltd.
20.2.4.1. Overview
20.2.4.2. Product Portfolio
20.2.4.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.4.4. Strategy Overview
20.2.4.4.1. Product Strategy
20.2.4.4.2. Operations Strategy
20.2.4.4.3. Marketing Strategy
20.2.4.5. Key Developments
20.2.5. Carrier Corporation (UTC)
20.2.5.1. Overview
20.2.5.2. Product Portfolio
20.2.5.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.5.4. Strategy Overview
20.2.5.4.1. Product Strategy
20.2.5.4.2. Operations Strategy
20.2.5.4.3. Marketing Strategy
20.2.5.5. Key Developments
20.2.6. Illinois Tool Works
20.2.6.1. Overview
20.2.6.2. Product Portfolio
20.2.6.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.6.4. Strategy Overview
20.2.6.4.1. Product Strategy
20.2.6.4.2. Operations Strategy
20.2.6.4.3. Marketing Strategy
20.2.6.5. Key Developments
20.2.7. Frigoglass S.A.I.C.
20.2.7.1. Overview
20.2.7.2. Product Portfolio
20.2.7.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.7.4. Strategy Overview
20.2.7.4.1. Product Strategy
20.2.7.4.2. Operations Strategy
20.2.7.4.3. Marketing Strategy
20.2.7.5. Key Developments
20.2.8. Epta S.p.a. Refrigeration
20.2.8.1. Overview
20.2.8.2. Product Portfolio
20.2.8.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.8.4. Strategy Overview
20.2.8.4.1. Product Strategy
20.2.8.4.2. Operations Strategy
20.2.8.4.3. Marketing Strategy
20.2.8.5. Key Developments
20.2.9. Arneg S.p.A
20.2.9.1. Overview
20.2.9.2. Product Portfolio
20.2.9.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.9.4. Strategy Overview
20.2.9.4.1. Product Strategy
20.2.9.4.2. Operations Strategy
20.2.9.4.3. Marketing Strategy
20.2.9.5. Key Developments
20.2.10. Standex International Corporation
20.2.10.1. Overview
20.2.10.2. Product Portfolio
20.2.10.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.10.4. Strategy Overview
20.2.10.4.1. Product Strategy
20.2.10.4.2. Operations Strategy
20.2.10.4.3. Marketing Strategy
20.2.10.5. Key Developments
20.2.11. Lennox International Inc.
20.2.11.1. Overview
20.2.11.2. Product Portfolio
20.2.11.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.11.4. Strategy Overview
20.2.11.4.1. Product Strategy
20.2.11.4.2. Operations Strategy
20.2.11.4.3. Marketing Strategy
20.2.11.5. Key Developments
20.2.12. Johnson controls
20.2.12.1. Overview
20.2.12.2. Product Portfolio
20.2.12.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.12.4. Strategy Overview
20.2.12.4.1. Product Strategy
20.2.12.4.2. Operations Strategy
20.2.12.4.3. Marketing Strategy
20.2.12.5. Key Developments
20.2.13. Anthony Doors Inc
20.2.13.1. Overview
20.2.13.2. Product Portfolio
20.2.13.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.13.4. Strategy Overview
20.2.13.4.1. Product Strategy
20.2.13.4.2. Operations Strategy
20.2.13.4.3. Marketing Strategy
20.2.13.5. Key Developments
20.2.14. Remis
20.2.14.1. Overview
20.2.14.2. Product Portfolio
20.2.14.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.14.4. Strategy Overview
20.2.14.4.1. Product Strategy
20.2.14.4.2. Operations Strategy
20.2.14.4.3. Marketing Strategy
20.2.14.5. Key Developments
20.2.15. Schott AG
20.2.15.1. Overview
20.2.15.2. Product Portfolio
20.2.15.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.15.4. Strategy Overview
20.2.15.4.1. Product Strategy
20.2.15.4.2. Operations Strategy
20.2.15.4.3. Marketing Strategy
20.2.15.5. Key Developments
20.2.16. Beverage air
20.2.16.1. Overview
20.2.16.2. Product Portfolio
20.2.16.3. Profitability by Market Segments (Product /Region)
20.2.16.4. Strategy Overview
20.2.16.4.1. Product Strategy
20.2.16.4.2. Operations Strategy
20.2.16.4.3. Marketing Strategy
20.2.16.5. Key Developments
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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2024/09/19 10:28

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